Wedstrijd terugkijkenquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:30 schreef Lyrewyn het volgende:
Is er een mogelijkheid om de beelden van het volkslied van Nederland ergens terug te zien? Ik ken iemand die in beeld kwam namelijk.
Vaak ook wel onder werktijd. En zo'n scherm is leuk in de zomer op een plein met kroegen en terrasjes eromheen. Maar in de Arenaquote:Op woensdag 30 november 2022 18:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het Oranje-effect, de spelers zijn zo populair lol
Echt alles aan dit WK is ook gewoon kut.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vaak ook wel onder werktijd. En zo'n scherm is leuk in de zomer op een plein met kroegen en terrasjes eromheen. Maar in de Arena
Helpt ook niet mee inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vaak ook wel onder werktijd. En zo'n scherm is leuk in de zomer op een plein met kroegen en terrasjes eromheen. Maar in de Arena
Het is niet heel best nee. Leukste wedstrijd tot nu toe moet ik nog wel even over nadenken. Die 3-3 van Servië tegen Kameroen was nog wel aardig maar die ploegen zijn wel zo matig dat het ook niet heel lang blijft hangen.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt alles aan dit WK is ook gewoon kut.
Ik heb het niet eens over het voetbal. Ik heb nog vrijwel geen wedstrijd gezien buiten Oranje.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is niet heel best nee. Leukste wedstrijd tot nu toe moet ik nog wel even over nadenken. Die 3-3 van Servië tegen Kameroen was nog wel aardig maar die ploegen zijn wel zo matig dat het ook niet heel lang blijft hangen.
Was gisteren in het centrum en elke kroeg puilde uit, om 16u. Om nou te zeggen dat het niet leeft.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over het voetbal. Ik heb nog vrijwel geen wedstrijd gezien buiten Oranje.
De tijd van het jaar, het leeft daar niet en het leeft hier niet. Geen voetbal in de tuin met bbq en bier. Al het politieke gedoe er omheen.
Het is gewoon een kut toernooi. Zul je zien dat we Wereldkampioen worden op het kutste WK ooit.
Ik woon in een stad waar mensen wel werken, misschien is dat het verschil?quote:Op woensdag 30 november 2022 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Was gisteren in het centrum en elke kroeg puilde uit, om 16u. Om nou te zeggen dat het niet leeft.
Konijn op dreefquote:Op woensdag 30 november 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gezeik van voetbal met een bbq en zon nonstop wat een kutleven heb je dan.
Nu heb je in de zomer je bbq en terrasje waar geen voetbal bij nodig is en 's winters alsnog je voetbal vermaak met een gegronde reden overdag te drinken/later de stad in te gaan.
Ik vind het ook juist heerlijk om mooie zomerdagen niet op te hoeven geven om het Nederlands elftal te kijken. Bier drinken kan je altijdquote:Op woensdag 30 november 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gezeik van voetbal met een bbq en zon nonstop wat een kutleven heb je dan.
Nu heb je in de zomer je bbq en terrasje waar geen voetbal bij nodig is en 's winters alsnog je voetbal vermaak met een gegronde reden overdag te drinken/later de stad in te gaan.
Twee kwartfinales zijn ook om 16u, maar wel op vrijdag en zaterdag.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Al is 16:00 wel een onmogelijke tijd maar dat zal vanaf de 8ste finale hopelijk weer voorbij zijn.
Neppe huisvaders hype, BBQ met rauw vlees en voor de rest van het jaar geen tyfus uitvoeren.quote:
Oprecht mee eens overigens en het hele politieke gezever rondom het toernooi filter ik toch dus beïnvloed mijn plezier verder niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook juist heerlijk om mooie zomerdagen niet op te hoeven geven om het Nederlands elftal te kijken. Bier drinken kan je altijd
Voortaan elk toernooi in de winter svp
Als je veel wedstrijden gaat kijken dan ligt dit jaargetijde wellicht beter. Ik wil idd ook met mooi weer wat anders doen.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook juist heerlijk om mooie zomerdagen niet op te hoeven geven om het Nederlands elftal te kijken. Bier drinken kan je altijd
Voortaan elk toernooi in de winter svp
Is Italië geregeld gelukt. Dus waarom niet. Fuck de schoonheidsprijs!quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:17 schreef Tjacka het volgende:
Beste countervoetbal ter wereld. We worden wereldkampioen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |