Natuurlijk speelt dat mee, heeft zich weinig populair gemaakt de laatste tijd. Zo'n stoorzender wil je niet in je groep.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Cilessen gewoon niet goed in de groep ligt, m.a.w. iedereen daar heeft n pesthekel aan hem.
En dat ie daarom niet meegaat.
Als iemand goed genoeg is, boeit dat niet zoveel, denk dat bij elk topelftal een aantal spelers elkaar wel kunnen schieten, maar die worden ook niet thuisgelaten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Cilessen gewoon niet goed in de groep ligt, m.a.w. iedereen daar heeft n pesthekel aan hem.
En dat ie daarom niet meegaat.
Struijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Aké
Berghuis
Bergwijn
Bijlow
Blind
Janssen
F. de Jong
L. de Jong
De Ligt
Depay
De Roon
De Vrij
Dumfries
Flekken
Frimpong
Gakpo
Klaassen
Koopmeiners
Lang
Malacia
Noppert
Pasveer
Simons
Timber
Van Dijk
Dit maakt 25, wie mis ik?
Een positieve test en je bent er al een kwijt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Luuk de Jong, Vincent Janssen én Wouter Weghorst zou ik wel wat veel vinden..
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weerquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een positieve test en je bent er al een kwijt.
We zetten in op wappie Woutquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een positieve test en je bent er al een kwijt.
Volgens mij wordt er ook helemaal niet meer getest?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weer
Geen idee eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook helemaal niet meer getest?
NOSquote:Dit is de 26-koppige selectie van het Nederlands elftal voor het WK voetbal in Qatar.
Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Remko Pasveer (Ajax), Andries Noppert (sc Heerenveen)
Verdediging: Nathan Aké (Manchester City), Virgil van Dijk (Liverpool), Matthijs de Ligt (Bayern München), Jurriën Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Internazionale), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (Internazionale), Tyrell Malacia (Manchester United), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen)
Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Teun Koopmeiners (Atalanta), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax).
Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Memphis Depay (FC Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Vincent Janssen (Antwerp), Luuk de Jong (PSV), Wout Weghorst (Besiktas), Noah Lang (Club Brugge)
Drie keepers en Pasveer is er eentje vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |