Een veldspeler komt natuurlijk wel sneller aan minuten dan een reservekeeper.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lang speelt toch nauwelijks bij Brugge? En als je Cilessen om zn karakter thuislaat kun je niet met goed fatsoen Lang wel oproepen
Tijdje geblesseerd geweest, maar ook toen hij weer fit was, speelde hij niet heel veel inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lang speelt toch nauwelijks bij Brugge? En als je Cilessen om zn karakter thuislaat kun je niet met goed fatsoen Lang wel oproepen
Nou ja, als hij ook nog eens Pasveer als eerste keus gaat aanwijzen dan ben je of seniel of je hebt inderdaad een behoorlijke Ajax-bril opquote:
Hij is vrij tijdens het WK, dus misschien heeft ie interesse.quote:
Wel zonde inderdaad.quote:
Danjuma is te vergelijkbaar met Bergwijn denk ik, vandaar de keuze voor Lang.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef Marcoss het volgende:
Verder is Lang ipv Danjuma heel bijzonder, Taylor ipv Gravenberch is vrij onzinnig en 3 invalspitsen is ook wel 1 teveel..
Ik had ook eerder een Brobbey meegenomen ipv Vincent fucking Janssen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
1 van de drie had gewoon Danjuma moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Sinterklaas met het grote boek der namenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Regels voor corona in Qatar
Iedereen van 18 jaar en ouder is in Qatar verplicht om de Ehteraz-app (Engels) te downloaden en activeren. De Ehteraz-app dient enkel gebruikt te worden bij bezoek aan een medische instelling, kliniek of ziekenhuis. In Qatar moet je in medische instellingen een mondkapje dragen. Let op dat de coronaregels kunnen veranderen: hou daarom het reisadvies in de gaten.
https://www.rijksoverheid(...)22-reizen-naar-qatar
Maar ja das voor de gewone man, wat de FIFA geregeld heeft voor deelnemende bonden weet ik ook niet.
Ajaxquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:38 schreef Obiekulu het volgende:
Taylor snap ik echt niet - wat maakt die jongen goed genoeg voor Oranje?
Verder aardige knul hoor.
Spelverdeler. Er is niet echt een alternatief als je het mij vraagt. Gravenberch wellicht maar die speelt nog minder.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:38 schreef Obiekulu het volgende:
Er is verder geen alternatief die wel veel gespeeld heeft. Ja Jordy Clasie wellichtquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:38 schreef Obiekulu het volgende:
Ja, vooral geluk dat er weinig spelers zijn voor die positie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelverdeler. Er is niet echt een alternatief als je het mij vraagt. Gravenberch wellicht maar die speelt nog minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |