JUICHENquote:
Volgens het AD is Cillessen vanmorgen ontploft bij NEC toen ie het te horen kreeg... dus dan is de tamtam snel rondquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens het AD is Cillessen vanmorgen ontploft bij NEC toen ie het te horen kreeg... dus dan is de tamtam snel rond
Dat zou wel intens sneu zijn jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar volgens het AD ook Noa Lang meeDat zou toch echt onvoorstelbaar zijn
Dat verbaast me eigenlijk niet eens gelet op het selectiebeleid. Geen basisspeler uiteraard.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
En dan een Danjuma thuis laten ofzo, dat is wel echt zondequote:Op vrijdag 11 november 2022 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk niet eens. Geen basisspeler uiteraard.
Nee hequote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee, klopt. Hopelijk is dat niet waar. Want Rensch wordt ook boven Frimpong verkozen, en dat kan ook echt nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal over Noa Lang is meer een gedachtengang van het AD, dat is nergens door bronnen bevestigd
Waarom zou je er 4 meenemen? Liever een extra veldspeler met bepaalde kwaliteiten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou van Gaal dan slechts 3 keepers meenemen?
Omdat dat blijkbaar de laatste weken wel door van Gaal werd geuit als wens.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je er 4 meenemen?
Precies, Bijlow 1e keeperquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:14 schreef michiel_merk het volgende:
Bijlow
Flekken
Noppert
Pasveer
prima zo, Die Cillessen , loopt alleen maar te mokken als hij op de bank zit
Pasveer kan je met zijn vorm toch ook niet meenemen, kies dan voor extra veldspelerquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:14 schreef michiel_merk het volgende:
Bijlow
Flekken
Noppert
Pasveer
Prima zo,
Die Cillessen , loopt alleen maar te mokken als hij op de bank zit
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pasveer kan je met zijn vorm toch ook niet meenemen, kies dan voor extra veldspeler
Precies.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.
Dubbele bezetting op elke positie (=22) en 4 keepers maakt 26. Denk dat het ook vanuit praktisch oogpunt makkelijker werkt omdat je dan altijd koppels kunt maken op de training.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.
Ja of Ed de Goey.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:17 schreef byah het volgende:
Kan vd Sar niet nog een keer meedoen? Die lijkt me niet veel minder dan het rijtje wat er nu staat
En terecht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:20 schreef trein2000 het volgende:
LouisGod laat even merken wie er de baas is.
Bijlow of Flekken gok ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
Wie gaat er dan keepen die gehypte Pasveer toch niet
ADquote:Ook Brian Brobbey (Ajax), Guus Til (PSV), Ryan Gravenberch (Bayern München), Devyne Rensch (Ajax), Mitchel Bakker (Bayer Leverkusen) en Arnaut Danjuma (Villarreal) kunnen met vakantie in plaats van naar Qatar. Het zestal kreeg net als Cillessen vanochtend het slechte nieuws.
O ja Koopmeiners had je ook nog.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Deze 21 lijken sowieso mee te gaan (volgens AD):
[ afbeelding ]
Telegraafquote:Maar ook Brian Brobbey, Guus Til, Ryan Gravenberch, Sven Botman, Micky van de Ven, Devyne Rensch en Mitchel Bakker kunnen na komend weekeinde hun koffer pakken voor een korte vakantie in plaats van voor het eindtoernooi in Qatar. Op de rechtsbackplaats geeft Van Gaal de voorkeur aan Frimpong boven Rensch, die daarmee lijkt te worden gestraft voor het slechte spel van Ajax en de geringe speeltijd van de afgelopen weken. Davy Klaassen is wel geselecteerd.
Gelachen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Obiekulu het volgende:
Taylor aub ook niet.
Weghorst ook niet, is te veel wappie om 6 weken mee samen te zijn.
Xavi Simons aub wel.
Ja man Brobbey zo slecht, scoort nooit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig geen Brobbey, Til en Rensch. Wel erg dom om Danjuma niet mee te nemen. Zou ook gewoon Gravenberch ipv Taylor meenemen.
Wouterquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Aké
Berghuis
Bergwijn
Bijlow
Blind
Janssen
F. de Jong
L. de Jong
De Ligt
Depay
De Roon
De Vrij
Dumfries
Flekken
Frimpong
Gakpo
Klaassen
Koopmeiners
Lang
Malacia
Noppert
Pasveer
Simons
Timber
Van Dijk
Dit maakt 25, wie mis ik?
Kut, had het Botman wel gegund.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Telegraaf
Frimpong en Simons wel mee.
Alsjeblieft zeg, Van Gaal wil echt te geforceerd bijzondere beslissingen nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:25 schreef Cupfighter het volgende:
Noa Lang dat zal toch niet waar zijn zeg
Luuk de Jong, Vincent Janssen én Wouter Weghorst zou ik wel wat veel vinden..quote:
Natuurlijk speelt dat mee, heeft zich weinig populair gemaakt de laatste tijd. Zo'n stoorzender wil je niet in je groep.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Cilessen gewoon niet goed in de groep ligt, m.a.w. iedereen daar heeft n pesthekel aan hem.
En dat ie daarom niet meegaat.
Als iemand goed genoeg is, boeit dat niet zoveel, denk dat bij elk topelftal een aantal spelers elkaar wel kunnen schieten, maar die worden ook niet thuisgelaten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Cilessen gewoon niet goed in de groep ligt, m.a.w. iedereen daar heeft n pesthekel aan hem.
En dat ie daarom niet meegaat.
Struijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Aké
Berghuis
Bergwijn
Bijlow
Blind
Janssen
F. de Jong
L. de Jong
De Ligt
Depay
De Roon
De Vrij
Dumfries
Flekken
Frimpong
Gakpo
Klaassen
Koopmeiners
Lang
Malacia
Noppert
Pasveer
Simons
Timber
Van Dijk
Dit maakt 25, wie mis ik?
Een positieve test en je bent er al een kwijt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Luuk de Jong, Vincent Janssen én Wouter Weghorst zou ik wel wat veel vinden..
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weerquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een positieve test en je bent er al een kwijt.
We zetten in op wappie Woutquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een positieve test en je bent er al een kwijt.
Volgens mij wordt er ook helemaal niet meer getest?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weer
Geen idee eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook helemaal niet meer getest?
NOSquote:Dit is de 26-koppige selectie van het Nederlands elftal voor het WK voetbal in Qatar.
Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Remko Pasveer (Ajax), Andries Noppert (sc Heerenveen)
Verdediging: Nathan Aké (Manchester City), Virgil van Dijk (Liverpool), Matthijs de Ligt (Bayern München), Jurriën Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Internazionale), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (Internazionale), Tyrell Malacia (Manchester United), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen)
Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Teun Koopmeiners (Atalanta), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax).
Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Memphis Depay (FC Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Vincent Janssen (Antwerp), Luuk de Jong (PSV), Wout Weghorst (Besiktas), Noah Lang (Club Brugge)
Drie keepers en Pasveer is er eentje vanquote:
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spitsquote:
Luuk dus voor de kopkracht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spits
Neem er eentje mee als pinchhitter en laat de andere twee lekker thuis.
En aangezien het bijzonder onwaarschijnlijk is dat Pasveer als penaltykiller mee is, ben ik bang dat die tweede keeper is. Ik steek honderdmiljoenmiljard kaarsjes op dat Bijlow fit blijft.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je Pasveer boven Flekken verkiezen
Dat zal het idee zijn inderdaad. Bijlow 1e keeper, Pasveer 1e invaller en Noppert voor de penaltiesquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
En aangezien het bijzonder onwaarschijnlijk is dat Pasveer als penaltykiller mee is, ben ik bang dat die tweede keeper is. Ik steek honderdmiljoenmiljard kaarsjes op dat Bijlow fit blijft.
Cillessen is blijkbaar zo'n rotte appel dat er weinig andere opties zijn. Flekken of Pasveer is lood om oud ijzer. Dus Bijlow zal wel eerste keeper worden. Al weet je het natuurlijk nooit met Louis.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Drie keepers en Pasveer is er eentje van
Louis is echt dement aan het worden he?
Tja, neus hè.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je Pasveer boven Flekken verkiezen
Taylor is echt extreem lachwekkendquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef Slobeend het volgende:
Allemaal wisselspelers van Ajax meenemen, heel logisch.
Regels voor corona in Qatarquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weer
Had dan Til of om mij niet van PSV-voorkeur te betichten, Gravenbergh meegenomen.quote:
Nee, 20 jaar pasquote:
1 van de drie had gewoon Danjuma moeten zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spits
Neem er eentje mee als pinchhitter en laat de andere twee lekker thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |