JUICHENquote:
Volgens het AD is Cillessen vanmorgen ontploft bij NEC toen ie het te horen kreeg... dus dan is de tamtam snel rondquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens het AD is Cillessen vanmorgen ontploft bij NEC toen ie het te horen kreeg... dus dan is de tamtam snel rond
Dat zou wel intens sneu zijn jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar volgens het AD ook Noa Lang meeDat zou toch echt onvoorstelbaar zijn
Dat verbaast me eigenlijk niet eens gelet op het selectiebeleid. Geen basisspeler uiteraard.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
En dan een Danjuma thuis laten ofzo, dat is wel echt zondequote:Op vrijdag 11 november 2022 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk niet eens. Geen basisspeler uiteraard.
Nee hequote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee, klopt. Hopelijk is dat niet waar. Want Rensch wordt ook boven Frimpong verkozen, en dat kan ook echt nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal over Noa Lang is meer een gedachtengang van het AD, dat is nergens door bronnen bevestigd
Waarom zou je er 4 meenemen? Liever een extra veldspeler met bepaalde kwaliteiten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou van Gaal dan slechts 3 keepers meenemen?
Omdat dat blijkbaar de laatste weken wel door van Gaal werd geuit als wens.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je er 4 meenemen?
Precies, Bijlow 1e keeperquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:14 schreef michiel_merk het volgende:
Bijlow
Flekken
Noppert
Pasveer
prima zo, Die Cillessen , loopt alleen maar te mokken als hij op de bank zit
Pasveer kan je met zijn vorm toch ook niet meenemen, kies dan voor extra veldspelerquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:14 schreef michiel_merk het volgende:
Bijlow
Flekken
Noppert
Pasveer
Prima zo,
Die Cillessen , loopt alleen maar te mokken als hij op de bank zit
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pasveer kan je met zijn vorm toch ook niet meenemen, kies dan voor extra veldspeler
Precies.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.
Dubbele bezetting op elke positie (=22) en 4 keepers maakt 26. Denk dat het ook vanuit praktisch oogpunt makkelijker werkt omdat je dan altijd koppels kunt maken op de training.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.
Ja of Ed de Goey.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:17 schreef byah het volgende:
Kan vd Sar niet nog een keer meedoen? Die lijkt me niet veel minder dan het rijtje wat er nu staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |