EK 1996 vergeten ?quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. We doen het altijd goed tegen de Engelsen. Laat maar komen.
Toen verloren we met de juiste cijfers om door te gaan naar de volgende ronde. Tevens met een overgewaardeerde kutcoach. Net als onder de andere kutcoach Beenhakker het coachschap niet funest werd op het WK-1990quote:
Coolquote:Op donderdag 29 september 2022 20:38 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reldtitel-dan-oranje
![]()
ooit gehoord van ''hoogmoed komt voor de val''quote:Op donderdag 29 september 2022 20:38 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reldtitel-dan-oranje
![]()
Het is een Britse krant die dit publiceert. Hoe maakt dit van Gaal arrogant? Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ooit gehoord van ''hoogmoed komt voor de val''
en des te meer arrogantie, des te groter de kans op een megagrote flop voor filmsterretje Louis en zijn overgewaardeerde ''sterren''
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een Britse krant die dit publiceert. Hoe maakt dit van Gaal arrogant? Gaat het verder wel goed met je?
Jeetje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweest
ik ga tegen nederland zijn dit wk, nederland moet zijn verdiende karma krijgen, dat gun ik die egotrippers als Frenkie, Depay zo, dat die maar zo snel mogelijk stoppen met voetbal
Ben je dan voor Turkije dat ben je in de eredivisie ook tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweest
ik ga tegen nederland zijn dit wk, nederland moet zijn verdiende karma krijgen, dat gun ik die egotrippers als Frenkie, Depay zo, dat die maar zo snel mogelijk stoppen met voetbal
nee, ik ben voor Fortuna, en so what dat wij turkse eigenaar hebben? maakt mij niet veel uit zolang we maar redelijk gezond budget hebben voor onze ambitiesquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ben je dan voor Turkije dat ben je in de eredivisie ook toch
Fortuna en Turkije is hetzelfde, dat die club maar snel mag degraderenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, ik ben voor Fortuna, en so what dat wij turkse eigenaar hebben? maakt mij niet veel uit zolang we maar redelijk gezond budget hebben voor onze ambities
we hebben eerder europa league ambities, Azerion willen nog 3 of 4 andere teams overnemen in europa en dan elkaar helpen qua transfers, coaches, scoutsquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fortuna en Turkije is hetzelfde, dat die club maar snel mag degraderen
Europa league redden jullie nooitquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we hebben eerder europa league ambities, Azerion willen nog 3 of 4 andere teams overnemen in europa en dan elkaar helpen qua transfers, coaches, scouts
we dachten ook niet dat oranjekiller Yilmaz zou komen dus alles is mogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Europa league redden jullie nooit
Yilmaz is inmiddels zwaar over the hillquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we dachten ook niet dat oranjekiller Yilmaz zou komen dus alles is mogelijk
dit zou mijn opstelling zijn, 4-3-3 past wel bij een vernieuwd oranje lijkt mij, met de huidige generatie van talentenquote:GK: Andries Noppert
---------------
RB: Denzel Dumfries
CB: Sven Botman
CB: Stefan De Vrij
LB: Tyrell Malacia
-----------------------------
CM: Xavi Simons
CM: Joey Veerman
CM: Marten de Roon
----------------------------------
LW: Cody Gakpo
ST: Myron Boadu
RW: Arnaut Danjuma
Doe ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
@:tong80 mooi voor de OP
Geen Ajacied dus niet automatisch bij de selectie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:35 schreef Fok-it het volgende:
Zou toch wel heel bijzonder zijn om Danjuma niet mee te nemen alleen omdat hij de grote Louis van Gaal show heeft gemist
quote:Brobbey represented the Netherlands U17 at both the 2018 and 2019 editions of the UEFA European Under-17 Championship, winning both competitions respectively.
Helaas wil een kut mod niet helpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
@:tong80 mooi voor de OP
55 spelers hopelijkquote:Van Gaal levert vandaag al voorselectie in voor het WK
06.00 uur
Bondscoach Louis van Gaal maakt vrijdagmiddag zijn voorselectie voor het WK in Qatar van volgende maand bekend. De voorlopige lijst mag uit maximaal 55 namen bestaan, met een minimum van 35.
Uit deze lijst met spelers zal Van Gaal zijn definitieve WK-selectie moeten samenstellen. De deadline daarvoor is op zondag 13 november. Net als tijdens het EK van vorig jaar mogen bondscoaches 26 spelers oproepen, en niet 23 zoals sinds het WK 2002 het gebruikelijke aantal is.
De FIFA besloot tot uitbreiding van de WK-selecties over te gaan, omdat het WK (20 november - 18 december) midden in het seizoen valt. Door het overvolle programma is de kans op blessures bovendien groter. Om dezelfde reden is de voorlopige lijst ook uitgebreid van 35 naar 55 spelers.
Overigens zijn de deelnemende landen niet verplicht de voorlopige lijst te publiceren. De FIFA beschouwt het inzenden daarvan vooral als een administratieve handeling en zal deze selecties niet openbaar maken. De KNVB is echter voornemens de voorselectie rond het middaguur te communiceren.
39quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |