Nou, de Belgjes durf ik onderhand wel aan (wel op volle sterkte natuurlijk).quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, dat geldt dan voor alle andere 8 of 9 grote namen ook. In de 8ste finale tref je inderdaad liever VS of Iran. Dat moet wel lukken.
Mwa, zul je altijd zien dat het dan ineens tegenzit. Pas als België weer op het niveau Bart Goor en Wilmots zit tref ik ze graag op een toernooi.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou, de Belgjes durf ik onderhand wel aan (wel op volle sterkte natuurlijk).
Dat zal niet snel gebeuren, ook hun nieuwe generatie ziet er ongeveer uit als van gelijk niveau als de onze. Onana heeft wel wat, Lavia vind ik geweldig, De Ketelaere is heel aardig, Doku wordt het waarschijnlijk niet maar je weet nooit, Koni de Winter is een goede verdediger (en heeft een stuk meer weg van Kompany dan Zeno Debast) en zo zijn er nog wel meer.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, zul je altijd zien dat het dan ineens tegenzit. Pas als België weer op het niveau Bart Goor en Wilmots zit tref ik ze graag op een toernooi.
Mwa. Ik weet het niet, geen namen waar ik steil van achterover klap. Ook niet zo slecht als het niveau Wilmots wellicht, al was dat ooit ook nog een redelijke Schalke-spits.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren, ook hun nieuwe generatie ziet er ongeveer uit als van gelijk niveau als de onze. Onana heeft wel wat, Lavia vind ik geweldig, De Ketelaere is heel aardig, Doku wordt het waarschijnlijk niet maar je weet nooit, Koni de Winter is een goede verdediger (en heeft een stuk meer weg van Kompany dan Zeno Debast) en zo zijn er nog wel meer.
Nederland doet het juist altijd erg goed tegen Engeland, dus laat maar eventueel komenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Desondanks blijven VS en Wales alleen al vanwege het cultuurhistorische segment 'vervelende' tegenstanders voor Engeland. En mee eens, Engeland treffen in de 2e ronde is zeker niet wenselijk.
EK 1996 vergeten ?quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. We doen het altijd goed tegen de Engelsen. Laat maar komen.
Toen verloren we met de juiste cijfers om door te gaan naar de volgende ronde. Tevens met een overgewaardeerde kutcoach. Net als onder de andere kutcoach Beenhakker het coachschap niet funest werd op het WK-1990quote:
Coolquote:Op donderdag 29 september 2022 20:38 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reldtitel-dan-oranje
![]()
ooit gehoord van ''hoogmoed komt voor de val''quote:Op donderdag 29 september 2022 20:38 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reldtitel-dan-oranje
![]()
Het is een Britse krant die dit publiceert. Hoe maakt dit van Gaal arrogant? Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ooit gehoord van ''hoogmoed komt voor de val''
en des te meer arrogantie, des te groter de kans op een megagrote flop voor filmsterretje Louis en zijn overgewaardeerde ''sterren''
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een Britse krant die dit publiceert. Hoe maakt dit van Gaal arrogant? Gaat het verder wel goed met je?
Jeetje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweest
ik ga tegen nederland zijn dit wk, nederland moet zijn verdiende karma krijgen, dat gun ik die egotrippers als Frenkie, Depay zo, dat die maar zo snel mogelijk stoppen met voetbal
Ben je dan voor Turkije dat ben je in de eredivisie ook tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweest
ik ga tegen nederland zijn dit wk, nederland moet zijn verdiende karma krijgen, dat gun ik die egotrippers als Frenkie, Depay zo, dat die maar zo snel mogelijk stoppen met voetbal
nee, ik ben voor Fortuna, en so what dat wij turkse eigenaar hebben? maakt mij niet veel uit zolang we maar redelijk gezond budget hebben voor onze ambitiesquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ben je dan voor Turkije dat ben je in de eredivisie ook toch
Fortuna en Turkije is hetzelfde, dat die club maar snel mag degraderenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, ik ben voor Fortuna, en so what dat wij turkse eigenaar hebben? maakt mij niet veel uit zolang we maar redelijk gezond budget hebben voor onze ambities
we hebben eerder europa league ambities, Azerion willen nog 3 of 4 andere teams overnemen in europa en dan elkaar helpen qua transfers, coaches, scoutsquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fortuna en Turkije is hetzelfde, dat die club maar snel mag degraderen
Europa league redden jullie nooitquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we hebben eerder europa league ambities, Azerion willen nog 3 of 4 andere teams overnemen in europa en dan elkaar helpen qua transfers, coaches, scouts
we dachten ook niet dat oranjekiller Yilmaz zou komen dus alles is mogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Europa league redden jullie nooit
Yilmaz is inmiddels zwaar over the hillquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we dachten ook niet dat oranjekiller Yilmaz zou komen dus alles is mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |