micequote:Op zaterdag 24 september 2022 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Als we het over cake hebben: ik ga morgen muffins maken
Bij mij is het ook niet gerezen, maar het is arretjescake, dat rijst ook niet, denk ik. Een weekendje weg en je hebt op vrijdagavond al heimwee, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn een weekendje weg. Maar ik heb weer heimwee![]()
Cake gemaakt![]()
Bij mij blijft altijd één deel onderin hangen. Wil niet rijzen
Die wil je toch liever bij de muffins uit de buurt houden, zou ik denken.quote:
damn typoquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die wil je toch liever bij de muffins uit de buurt houden, zou ik denken.
Niet nodig, mijn cake lukt meestalquote:
Dat heb ik ook een keer gehad. Toen hadden ze heel sneaky 1 letter te veel bij gesmokkeld.quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik er nooit in zou trappen, tot mijn werk bij wijze van test er eentje stuurde. Ze hadden in het e-mail adres alleen de letter t vervangen door een l, dat valt je dus niet op als je daar niet scherp op let.
Uiteindelijk bleek 1/3e van al het personeel op de link te hebben geklikt.
Toch niet van zo’n pakje waar alleen nog water bij moet?quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Als we het over cake hebben: ik ga morgen muffins maken
Nee joh. Dit worden zelfgemaakte met bosbessenquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch niet van zo’n pakje waar alleen nog water bij moet?
Pardon?quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Tot zover de night squad. Op naar de morgen.
Heel fijn en vertrouwd!quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?
Ik mag dan doordeweeks weer in een (zeer) vroeg ochtendregime zitten, maar voor zover ik weet heb ik mijn weekenddiensten in de night squad nooit opgezegd. Zodoende ben ik hier dus ook gewoon nog.
Wel echte bosbessen ipv die flauwe blauwe bessen die ze nog wel eens als bosbessen willen verkopen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee joh. Dit worden zelfgemaakte met bosbessen
Dank u, ik doe mijn best in de tijd die mij gegeven is.quote:
Jummiequote:Op zaterdag 24 september 2022 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee joh. Dit worden zelfgemaakte met bosbessen
Citroen en framboos is inderdaad een erg goede combinatiequote:Op zaterdag 24 september 2022 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel echte bosbessen ipv die flauwe blauwe bessen die ze nog wel eens als bosbessen willen verkopen?![]()
Ik heb laatst muffins gemaakt met lekker veel citroen en frambozen. Die citroen doet het altijd goed, frambozen gaan daar geweldig bij, maar die pitjes zijn toch wel vervelend.
Dat was toch niet normaalquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:14 schreef blackswangreen het volgende:
WTF Van Vleuten, wat een ongelooflijk harde kop heeft dat mens. Niet normaal.
Nederland werd eigenlijk helemaal weggereden, voor het eerst in jaren... dat maakt het nog meer bizar.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch niet normaal![]()
Maar ergens ook wel te verwachten want bij de NOS hadden ze in de laatste 20 km al zo’n vier andere rensters gejinxt door ze als winnaar uit te roepen. Mooie tactiek.
Morgen kan ook wel weer zure Belgen opleveren. Wout van Aert en Remco Evenepoel zijn de kopmannen, maar liggen elkaar niet echt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Zure Belgen maken de overwinning altijd net iets zoeter
Dirk Bytebier
2 uur geleden
Dit zijn vijgen na pasen als er een hollander in de buurt is opletten , ge kent toch het spreekwoord van een hollander niet gekloot nooit gekloot zeggen ze toch
James Williams
4 uur geleden
Tramadol is toch verboden sinds gisteren?
Met een breuk in je elleboog kan je onmogelijk op een eerlijke manier winnen op dit parcours.
Hopelijk snel gerechtigheid en titel voor Kopecky.
Ilse Verlinden
4 uur geleden
De vraag is : had Van Vleuten echt een breukje?
Stel dat Van der Poel wint en dan ‘s avonds ook het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen kan ook wel weer zure Belgen opleveren. Wout van Aert en Remco Evenepoel zijn de kopmannen, maar liggen elkaar niet echt.Zeker als Mathieu zou winnen.
Zelf zie ik Pogacar als grote favoriet.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?
Ik mag dan doordeweeks weer in een (zeer) vroeg ochtendregime zitten, maar voor zover ik weet heb ik mijn weekenddiensten in de night squad nooit opgezegd. Zodoende ben ik hier dus ook gewoon nog.
quote:
En dan Brobbey die weer de winnende scoort... Oe la la, wat een mooi sportweekend. Dan heb ik nog nooit zo'n mooi verjaardagscadeau gehadquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel dat Van der Poel wint en dan ‘s avonds ook het Nederlands elftal.
Zou wel leuk zijn.
Als Oranje morgenavond wint zou dat wel weer een huzarenstukje zijn van onze Louis. We spelen waarschijnlijk met Klaassen, De Roon en Vincent Janssen. Dan kun je toch niet winnen... zou je zeggen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel dat Van der Poel wint en dan ‘s avonds ook het Nederlands elftal.
Zou wel leuk zijn.
Als het hetzelfde weer is als de laatste paar dagen wint Pogacar vrijwel 100% zeker. Kou en regen ligt hem geweldig.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen kan ook wel weer zure Belgen opleveren. Wout van Aert en Remco Evenepoel zijn de kopmannen, maar liggen elkaar niet echt.Zeker als Mathieu zou winnen.
Morgen wordt het zonnig en 20 graden dat welquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als het hetzelfde weer is als de laatste paar dagen wint Pogacar vrijwel 100% zeker. Kou en regen ligt hem geweldig.
Ik denk dat het NE nog wel eens voor een stunt kan gaan zorgen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Oranje morgenavond wint zou dat wel weer een huzarenstukje zijn van onze Louis. We spelen waarschijnlijk met Klaassen, De Roon en Vincent Janssen. Dan kun je toch niet winnen... zou je zeggen.
Pogacar zou ik op zich wel een leuke winnaar vinden. Wout of Matthieu uiteraard ook. Evenepoel hoeft dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen wordt het zonnig en 20 graden dat wel
Geen zorgen!quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Oranje morgenavond wint zou dat wel weer een huzarenstukje zijn van onze Louis. We spelen waarschijnlijk met Klaassen, De Roon en Vincent Janssen. Dan kun je toch niet winnen... zou je zeggen.
Louisgodquote:
Wquote:
zijn die 3 namen echt serieusquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als-ie maar rijst rijztquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:06 schreef H_T het volgende:
Hartige taart in de oven gezet, dat wordt smullen straks
Ik heb salted caramel cake gebakkenquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:06 schreef H_T het volgende:
Was wel te verwachten na het tompouce bierquote:
Mijn (Vlaamse) manager is blijkbaar wielrenfan en dankzij jullie kon ik laatst (een beetjequote:Op zaterdag 24 september 2022 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Het ingekochte bladerdeeg presteerde naar verwachtingquote:
Bij welke wedstrijd, de tour?quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn (Vlaamse) manager is blijkbaar wielrenfan en dankzij jullie kon ik laatst (een beetje) meepraten
Is ie ook zo zuur als er een Hollander wint?quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn (Vlaamse) manager is blijkbaar wielrenfan en dankzij jullie kon ik laatst (een beetje) meepraten
Mijn bosbossenmuffins zijn nu aan het afkoelenquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:06 schreef H_T het volgende:
Mooie autocorrect. bosbossen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn bosbossenmuffins zijn nu aan het afkoelen
Eh bosbessen bedoel ikquote:Op zaterdag 24 september 2022 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooie autocorrect. bosbossen.
Hoe smaken ze ?
Ja, wil jij een plakje cake?quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eh bosbessen bedoel ik
Ze zijn goed gelukt
Ik deel ze wel even uit. Wie wil er eentje?
* Deelt bosbessenmuffins uit
quote:
Nee korter geleden, twee weken ofzoquote:
Volgens mij valt dat wel mee, ik geloof dat Evenepoel vooral heel arrogant was en van Aert wel leukquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is ie ook zo zuur als er een Hollander wint?
Lente?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
Hierbij verklaar ik het bockbierseizoen voor geopend![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Let's discoteque right at my home![]()
[ afbeelding ]
Yes! Zin in. Ik heb voor een zaterdag een Engelse doppelbock liggen en een pumpkin biertje van Lowlander (dat valt vast tegen). Dit jaar ga ik wel op zoek naar de Bock Lebowski van @Sarabi, want die heeft best goede ratings en is een FOK!sterquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
Wacht even, heeft iedereen hier voorbereidingen getroffen voor dit zogenaamde bockbierseizoen en ben ik de enige die hier weer volledig clueless rondbanjert?quote:Op zondag 25 september 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Yes! Zin in. Ik heb voor een zaterdag een Engelse doppelbock liggen en een pumpkin biertje van Lowlander (dat valt vast tegen). Dit jaar ga ik wel op zoek naar de Bock Lebowski van @:Sarabi, want die heeft best goede ratings en is een FOK!ster
Nee, HT en ik zijn twee van de grotere speciaalbierfans van deze slowchat, dus we houden dit wel in de gaten. Eigenlijk gaat het seizoen pas van start op 1 oktober, maar goh, iets eerder kan ook geen kwaad, ik heb er ook een bockbiertje bijgepaktquote:Op zondag 25 september 2022 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, heeft iedereen hier voorbereidingen getroffen voor dit zogenaamde bockbierseizoen en ben ik de enige die hier weer volledig clueless rondbanjert?
Ah ok, dan voel ik me toch wel weer enigszins beter.quote:Op zondag 25 september 2022 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, HT en ik zijn twee van de grotere speciaalbierfans van deze slowchat, dus we houden dit wel in de gaten. Eigenlijk gaat het seizoen pas van start op 1 oktober, maar goh, iets eerder kan ook geen kwaad, ik heb er ook een bockbiertje bijgepakt
Dat is Leidens Ontzettend jammer zeg!quote:Op zondag 25 september 2022 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan voel ik me toch wel weer enigszins beter.![]()
1 oktober is een zaterdag, misschien dat ik er deze week eentje haal, ben ik er toch een beetje bij.![]()
Om te compenseren voor drie oktober wat ik dit jaar amper kan vieren omdat ik op drie en vier oktober moet werken.
Ja, het jammere is dat ik die dagen alleen 's ochtends werk, maar wel meteen zo vroeg dat je 's avonds ook niet echt iets kan.quote:Op zondag 25 september 2022 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is Leidens Ontzettend jammer zeg!
Maar leuk! Ik ben benieuwd welk bockbiertje je gaat halen. Dat hoor ik dan volgende week wel
ik zit ook nog op de bankquote:Op zondag 25 september 2022 01:44 schreef NailQueen het volgende:
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet.
Moeten we even wakker maken?quote:Op zondag 25 september 2022 01:45 schreef Koen66 het volgende:
maar ik crash soms op onverwachtte momenten
Mijn principes rondom kruidnoten voor de intocht zijn sterker dan die rondom bier voor bocktoberquote:Op zondag 25 september 2022 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, HT en ik zijn twee van de grotere speciaalbierfans van deze slowchat, dus we houden dit wel in de gaten. Eigenlijk gaat het seizoen pas van start op 1 oktober, maar goh, iets eerder kan ook geen kwaad, ik heb er ook een bockbiertje bijgepakt
deze komt nog geregeld in m'n playlist langs als ik naar m'n werk rij. En de winnaars en Zweden ook nog wel eens, verder nietsquote:Op zondag 25 september 2022 01:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moeten we even wakker maken?
HE HO LET'S GO. FOLKLORE AND ROCK AND ROLL!
Blijf dan ook zitten!quote:
Chisinau Bucharest!quote:Op zondag 25 september 2022 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze komt nog geregeld in m'n playlist langs als ik naar m'n werk rij. En de winnaars en Zweden ook nog wel eens, verder niets
Om nog niet te spreken over jouw gewoonte om naar kerstversiering te zoeken in de lente.quote:Op zondag 25 september 2022 01:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn principes rondom kruidnoten voor de intocht zijn sterker dan die rondom bier voor bocktober
ik kan eigenlijk (behalve staand) in iedere houding wel slapenquote:Op zondag 25 september 2022 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijf dan ook zitten!![]()
Al hielp dat mijn vader ook niet echt, die viel net zo makkelijk zittend in slaap op de bank.
Ik moet me wel enigszins in een horizontale positie bevinden. Zittend in mijn bureaustoel, nee. Achterover zittend in mijn bureaustoel met mijn voeten omhoog (op een bankje oid, niet recht omhoogquote:Op zondag 25 september 2022 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk (behalve staand) in iedere houding wel slapen
ik zak wel eens weg bij saaie meetingsquote:Op zondag 25 september 2022 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet me wel enigszins in een horizontale positie bevinden. Zittend in mijn bureaustoel, nee. Achterover zittend in mijn bureaustoel met mijn voeten omhoog (op een bankje oid, niet recht omhoog), ja.
Maar leg je dan ook je voeten op tafel?quote:Op zondag 25 september 2022 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zak wel eens weg bij saaie meetings
Waarom zou je rennen met een wiel?quote:Op zondag 25 september 2022 02:10 schreef NailQueen het volgende:
Er is nu iets met wielrennen? Welkom bij de night squad mensen!
Ik snap het ook niet. En toch staan mensen hier om 02.00 uur voor op.quote:Op zondag 25 september 2022 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou je rennen met een wiel?
Wat je doet met je armen is nog best belangrijk bij het rennen, je wil echt geen wiel moeten meezeulen bij het rennen.
Dat maakt het nog niet goed.quote:Op zondag 25 september 2022 02:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. En toch staan mensen hier om 02.00 uur voor op.
De vissen liggen nu ook te slapenquote:Op zondag 25 september 2022 02:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ga eens lekker vissen of zo.
Nah Hamlapjes is ook gewoon nog wakker! Welkom bij de night squad. Wat kunnen we voor je inschenken?quote:Op zondag 25 september 2022 02:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
De Nederlandse ploeg heeft wel alle bizarre verhalen deze WK, he?![]()
![]()
Doe maar een kopje kamillethee, kan ik straks goed op slapenquote:Op zondag 25 september 2022 02:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah Hamlapjes is ook gewoon nog wakker! Welkom bij de night squad. Wat kunnen we voor je inschenken?
* Kopje kamillethee zet.quote:Op zondag 25 september 2022 02:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe maar een kopje kamillethee, kan ik straks goed op slapen
Schepje suiker!quote:Op zondag 25 september 2022 02:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Kopje kamillethee zet.
Ok, en wat wil je ín je kamillethee?
* Schepje suiker in de kamillethee doet.quote:
Als je aan geeft in welke regio je woont kan ik misschien wel een slijterij aanradenquote:Op zondag 25 september 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Yes! Zin in. Ik heb voor een zaterdag een Engelse doppelbock liggen en een pumpkin biertje van Lowlander (dat valt vast tegen). Dit jaar ga ik wel op zoek naar de Bock Lebowski van @:Sarabi, want die heeft best goede ratings en is een FOK!ster
Vast ingehuurd door onze zuiderburenquote:
WAT IS DITquote:Op zondag 25 september 2022 07:51 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, matten met Matthieu was niet de manier waarop ik wakker wilde worden.
Die zou ik niet voor december gegeten hebbenquote:Op zondag 25 september 2022 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om nog niet te spreken over jouw gewoonte om naar kerstversiering te zoeken in de lente.
Lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
Ik woon dichtbij Ermelo, daar hebben ze ze vast wel staan! Normaal gesproken was ik begin augustus ook op hun bierfeest geweest (waar jullie ook waren), maar helaas kon ik toen niet. Anders had ik al wel eerder iets van jullie opquote:Op zondag 25 september 2022 07:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je aan geeft in welke regio je woont kan ik misschien wel een slijterij aanraden
Daar staan ze inderdaadquote:Op zondag 25 september 2022 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Ermelo, daar hebben ze ze vast wel staan! Normaal gesproken was ik begin augustus ook op hun bierfeest geweest (waar jullie ook waren), maar helaas kon ik toen niet. Anders had ik al wel eerder iets van jullie op
Ook dit is een keuze zeg maar.quote:Op zondag 25 september 2022 11:16 schreef Em31 het volgende:
Tony's Chocolonely werkt samen met Adidas?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is helaas niets in de smaak karamel zeezout
Wow, ik was inderdaad best vroeg wakker vanochtend. ALLES IS ANDERS.quote:Op zondag 25 september 2022 11:41 schreef AgnesGru het volgende:
Dat verdomde poeder ook![]()
[ afbeelding ]
Deze arme mensenquote:Op zondag 25 september 2022 11:41 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
En ik maar beven voor het Halal-poeder, blijkt dit nog erger te zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 11:41 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was juist erg laat wakker, alles is idd anders!quote:Op zondag 25 september 2022 11:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, ik was inderdaad best vroeg wakker vanochtend. ALLES IS ANDERS.
Jij denkt terug aan de tijd dat ik weg was als zo'n goeie tijd?quote:Op zondag 25 september 2022 11:58 schreef Meke het volgende:
Af en toe lees ik mijn eigen ondertitel en moet ik hier weer aan denken, wát een goeie tijden waren dat![]()
![]()
ESF / Verwelkom hier de nieuwe ESF-mods!
Snuif nog een lijntje chemtrailtje Ben..quote:Op zondag 25 september 2022 11:41 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dus daar komt die rondom like opeens vandaan.quote:Op zondag 25 september 2022 11:58 schreef Meke het volgende:
Af en toe lees ik mijn eigen ondertitel en moet ik hier weer aan denken, wát een goeie tijden waren dat![]()
![]()
ESF / Verwelkom hier de nieuwe ESF-mods!
Ja ik dacht ik probeer het nog een beetje te verhullen dat het eigenlijk daarom gingquote:Op zondag 25 september 2022 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij denkt terug aan de tijd dat ik weg was als zo'n goeie tijd?![]()
![]()
Wordt het dan niet tijd om iets anders te zoeken?quote:Op zondag 25 september 2022 13:08 schreef NailQueen het volgende:
Moet morgen weer aan het werk. Zo geen zin in
Hoo Ik vind mijn werk leuk om te doen hoor. Maar na 3 weken vakantie is het gewoon even lastig om het weer op te pakken.quote:Op zondag 25 september 2022 13:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Wordt het dan niet tijd om iets anders te zoeken?![]()
Ik schrik (niet alleen bij jou hoor) best wel eens van de negatieve berichten over werk. Ik ga oprecht met plezier naar m'n werk en had in de laatste week van m'n vakantie echt allemaal alweer ideeën over werk enzo. Géén zin in opstaan, maar dat staat er los van. Het lijkt me zo zonde om 40u per week ergens te zijn waar je mega tegenop ziet
![]()
En bij mij is het heus ook niet altijd leuk hoor, maar 80% van de tijd wel
Gewoon denken aan hoe leuk het is om collega’s weer te zien. Puinruimen komt op dag tweequote:Op zondag 25 september 2022 13:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoo Ik vind mijn werk leuk om te doen hoor. Maar na 3 weken vakantie is het gewoon even lastig om het weer op te pakken.
Okee, dan heb ik het verkeerd onthouden. Dacht dat je wel vaker negatief over je werk was (Ed Sheeran daargelatenquote:Op zondag 25 september 2022 13:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoo Ik vind mijn werk leuk om te doen hoor. Maar na 3 weken vakantie is het gewoon even lastig om het weer op te pakken.
Het eerste wat ze gaan vragen is hoe mijn vakantie was. Dat duurt meestal wel een half uurtje voordat we aan het werk gaanquote:Op zondag 25 september 2022 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon denken aan hoe leuk het is om collega’s weer te zien. Puinruimen komt op dag twee
OKquote:
Ik gok dat je hiermee wel een aardige uitzondering bentquote:Op zondag 25 september 2022 13:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik schrik (niet alleen bij jou hoor) best wel eens van de negatieve berichten over werk. Ik ga oprecht met plezier naar m'n werk en had in de laatste week van m'n vakantie echt allemaal alweer ideeën over werk enzo. Géén zin in opstaan, maar dat staat er los van. Het lijkt me zo zonde om 40u per week ergens te zijn waar je mega tegenop ziet
![]()
Ja misschien is dat ook wel weer het andere uiterstequote:Op zondag 25 september 2022 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat je hiermee wel een aardige uitzondering bent
Heeft deze wel de goeie sokken aan?quote:Op zondag 25 september 2022 14:36 schreef sportfreak het volgende:
JAAA, toch nog een wereldkampioen uit Nederland vandaag
quote:Op zondag 25 september 2022 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft deze wel de goeie sokken aan?
Ik vind mijn werk ook leukquote:Op zondag 25 september 2022 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja misschien is dat ook wel weer het andere uiterste
Oh jeetje, geen sokken?quote:Op zondag 25 september 2022 15:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen sokken dus dat mag geen probleem zijn lijkt me.
Ik zou ook mijn dagen wel doorkomen zonder werk, even de staatsloterij winnen en ik doe niks meer.quote:Op zondag 25 september 2022 15:33 schreef Arizona het volgende:
Als ik niet hoefde, zou ik niet werken![]()
Dan zou ik mijn dagen vullen met wandelen en fietsen en sporten en veel kortere en langere vakantiereisjes maken. En boeken lezen en series kijken en shoppen en ik zou topposter op dit forum zijn!
Edit: en koken en bakken!
Leuk, de kans is heel groot dat ik niet kan, anders kom ik zeker even hoi zeggen, maar dat zal ik dan wel laten weten in het topic in CUL!quote:Op zondag 25 september 2022 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar staan ze inderdaad
22 oktober staan we daar ook nog zelf met een proeverij
Daarom ben ik dus wat anders gaan doenquote:Op zondag 25 september 2022 13:14 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg niet dat ik nooit meer zou werken, maar de kans is dan wel groot dat ik eens een andere werkgever probeerquote:Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou ook mijn dagen wel doorkomen zonder werk, even de staatsloterij winnen en ik doe niks meer.
Ik vind mijn vrije tijd ook wel leuk hoorquote:Op zondag 25 september 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk ook leuk![]()
Zou je niet altijd zeggen, maar ik heb er veel plezier in. Ik heb alleen perioden met motivatieproblemen. Dat is het nadeel van relatief veel vrijheid hebben in je werk. En ik vind het minder dat ik nu weer wat vaker naar kantoor moet. Gelukkig is dat tijdelijk.
En ik probeer wel heel hard om in weekends en vakanties níet aan mijn werk te denken, want ik vind mijn vrije tijd nog veel leuker dan werken
Beetje laat, sorry.quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
Oe, home made muffins, lekker!
[..]
Bij mij is het ook niet gerezen, maar het is arretjescake, dat rijst ook niet, denk ik. Een weekendje weg en je hebt op vrijdagavond al heimwee, hoe dat zo?
Het Novotel Brighton-Le-Sands heeft er wat negatieve reviews bij op Google.quote:Unfortunately had a bad night sleep here. Had two kids with a Belgian shirt knocking at my door continuously throughout the night.
Tried to chase them with a broomstick- ended up at the police station
Wij hebben ook gemidgetgolfd vandaag (komt wel heel dichtbij zo).quote:Op zondag 25 september 2022 16:01 schreef H_T het volgende:
Net in Woerden een rondje midgetgolf gedaan met een ijsbeer op een van de holes
Deze baan had ook een vulkaan! En een spookhuis, een roulettewiel, een bewegende dino, een bladblazer die was gericht op een van de holes... ze hadden er wel wat van gemaakt!quote:Op zondag 25 september 2022 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben ook gemidgetgolfd vandaag (komt wel heel dichtbij zo).
Zonder ijsberen overigens, maar wel met een vulkaan (net als ze op Hawaii hebben).
Oh, zo spectaculair was het bij ons allemaal niet.quote:Op zondag 25 september 2022 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze baan had ook een vulkaan! En een spookhuis, een roulettewiel, een bewegende dino, een bladblazer die was gericht op een van de holes... ze hadden er wel wat van gemaakt!
Ik heb overigens wel verloren
Na hole 11 ging alles nog goed en stond ik ruim voor, maar toen ging het behoorlijk misquote:Op zondag 25 september 2022 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, zo spectaculair was het bij ons allemaal niet.
Dat onderste kan natuurlijk niet. Ook als goed ESF’er is het niet de bedoeling veel douze huit points te scoren.
Ja, dat vind ik ook altijd wel een ding. Wij zijn afgelopen vrijdag een nachtje weggeweest, naar Friesland. De hotelkamer was best oud, maar wel schoon en de matrassen zagen er gelukkig wel heel nieuw uitquote:Op zondag 25 september 2022 17:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Beetje laat, sorry.
Heeft ermee te maken dat ik het altijd viezig vind om in een bed te slapen waar al zoveel anderen in geslapen hebben
quote:Op zondag 25 september 2022 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben ook gemidgetgolfd vandaag (komt wel heel dichtbij zo).
Zonder ijsberen overigens, maar wel met een vulkaan (net als ze op Hawaii hebben).
Ik vind minigolfen zo leukquote:Op zondag 25 september 2022 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze baan had ook een vulkaan! En een spookhuis, een roulettewiel, een bewegende dino, een bladblazer die was gericht op een van de holes... ze hadden er wel wat van gemaakt!
Ik heb overigens wel verloren
Ja, het is zeker leuk om te doen.quote:Op zondag 25 september 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik vind minigolfen zo leuk![]()
Vaak ben ik er ook best goed in![]()
Die glow-golf van tegenwoordig ziet er meestal ook zo leuk uit!
Dat zijn inderdaad wel twee belangrijke factorenquote:Op zondag 25 september 2022 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is zeker leuk om te doen.![]()
Uiteraard wel mits de baan goed onderhouden is en het niet te druk is.
Treuzelende mensen voor je zijn irritant inderdaad. Je hoeft je niet te haasten, maar gewoon doorspelen is wel wenselijk.quote:Op zondag 25 september 2022 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel twee belangrijke factoren
Ik vind het zo irritant als je telkens moet wachten op van die slome mensen voor je. Geduld is niet mijn sterkste puntAls er maar één of twee slome groepjes zijn, dan kun je daar nog wel omheen, door ze in te halen en die banen als laatste te doen. Maar als er teveel slome groepjes zijn, dan werkt dat ook niet
Was dat wanneer je tegenspelers met die bladblazer aan de gang gingen en claimden dat het bij de baan hoorde?quote:Op zondag 25 september 2022 18:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Na hole 11 ging alles nog goed en stond ik ruim voor, maar toen ging het behoorlijk mis
Ons volkslied zou het ESF niet winnen inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2022 20:42 schreef Cee het volgende:
En toch: de Brabanconne >>> ons zijige Wilhelmus.
Doet me denken aan een filmpje waarin ze een Waalse minister vroegen om een stukje van de Brabanconne te zingen, maar hij het Franse volkslied begon te zingen.quote:
We zouden wel een type Frenkie de Jong kunnen gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2022 20:44 schreef GeorgeM het volgende:
Dit gaat lastig worden tegen België ben ik bang.
Ja, ik begrijp die verwarring wel!quote:Op zondag 25 september 2022 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een filmpje waarin ze een Waalse minister vroegen om een stukje van de Brabanconne te zingen, maar hij het Franse volkslied begon te zingen.
Dat was geen Waalse minister maar een Vlaamse voormalig premier, Yves Letermequote:Op zondag 25 september 2022 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een filmpje waarin ze een Waalse minister vroegen om een stukje van de Brabanconne te zingen, maar hij het Franse volkslied begon te zingen.
Ohh damn dat is helemaal mooiquote:Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat was geen Waalse minister maar een Vlaamse voormalig premier, Yves Leterme
Bont en blauwquote:Op zondag 25 september 2022 16:01 schreef H_T het volgende:
Net in Woerden een rondje midgetgolf gedaan met een ijsbeer op een van de holes
Ons shirt is ook niet mooi, lijkt op hutspotquote:Op zondag 25 september 2022 20:56 schreef Em31 het volgende:
Die shirts van meerdere landen... België nu ook met die random kleuren.
Ja ziet er niet uitquote:Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ons shirt is ook niet mooi, lijkt op hutspot
Ik denk niet dat de korfballers het ook gaan gebruiken.quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Em31 het volgende:
Worden we wereldkampioen in dit shirt, toch zonde.
Korfballers die kampioen worden lijkt me wat minder realistisch Fredquote:Op zondag 25 september 2022 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de korfballers het ook gaan gebruiken.
Ach, we zijn al eerder Europees kampioen geworden in het lelijkste oranje shirt ooit, hoor je ook nooit meer iemand over klagen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Em31 het volgende:
Worden we wereldkampioen in dit shirt, toch zonde.
Vind dat wel een mooi shirt eigenlijkquote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, we zijn al eerder Europees kampioen geworden in het lelijkste oranje shirt ooit, hoor je ook nooit meer iemand over klagen.
Maar voor het volgende WK Korfbal schrijf ik Nederland toch op bij de favorieten.quote:Op zondag 25 september 2022 21:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Korfballers die kampioen worden lijkt me wat minder realistisch Fred
Als hij er op het WK maar wel bij is.quote:Op zondag 25 september 2022 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zouden wel een type Frenkie de Jong kunnen gebruiken.
Ja, zou niet zo best zijn anders.quote:Op zondag 25 september 2022 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als hij er op het WK maar wel bij is.
Dit was een glowgolfquote:Op zondag 25 september 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik vind minigolfen zo leuk![]()
Vaak ben ik er ook best goed in![]()
Die glow-golf van tegenwoordig ziet er meestal ook zo leuk uit!
Ja en nee. Mijn score daar was dramatisch, maar ik was bij die hole ook als laatste aan de beurt en had dus beter kunnen wetenquote:Op zondag 25 september 2022 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was dat wanneer je tegenspelers met die bladblazer aan de gang gingen en claimden dat het bij de baan hoorde?
HUHquote:Op zondag 25 september 2022 22:13 schreef Fred_B het volgende:
En de goal.
Bij Faeroer-Turkije is het 2-0 geworden.
*sad autotoeter*quote:Op zondag 25 september 2022 22:13 schreef Fred_B het volgende:
En de goal.
Op zichzelf gewed, vanavond allemaal rijk. Dat moet wel.quote:Op zondag 25 september 2022 22:13 schreef Fred_B het volgende:
En de goal.
Geen grote blijquote:
🤔🤔🤔🤔quote:
Een enige partij is het zeker.quote:Op zondag 25 september 2022 22:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De enige VVD waar we voor JUICHEN!
Is that you Sierd?quote:
WATquote:Op zondag 25 september 2022 22:13 schreef Fred_B het volgende:
En de goal.
quote:
Ik wil gewoon dat we van ze winnenquote:
Ze moeten niet te arrogant worden he.quote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat we van ze winnen![]()
quote:
Allemaal naar HLN.bequote:Op zondag 25 september 2022 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ik klikte op #nedbel en werd niet teleurgesteld
[ twitter ]
Leek ook meer geel dan oranje eigenlijkquote:Op zondag 25 september 2022 22:47 schreef blackswangreen het volgende:
Maar dat shirt... moet het een soort tie dye voorstellen ofzo, ik snap het niet? Misschien hebben ze gekeken naar Jumbo-Visma, dat in een oerlelijk shirt de Tour won, en gedacht: ah, zo moet het dus!
Ja en in ieder geval veel beter dan de gemiddelde oefenwedstrijden die we eerst altijd haddenquote:Op zondag 25 september 2022 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Die Nations League is toch een prachtcompetitie zeg
Hij heeft in elk geval meer uitstraling. Je kunt het Cillessen niet helemaal aanrekenen, maar die staat er nooit echt overtuigend bij.quote:Op zondag 25 september 2022 23:00 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind Pasveer leuker dan Cillessen.
Als iemand niet meer recht van spreken heeft over zulk gedrag zijn het de Belgen. Die waren de afgelopen jaren gewoon net zo arrogant en hoopvol dan wij al die jaren waren. En terecht ook, dus dat domme geklaag altijd van hun kant.quote:
Belgen (en dan vooral Vlamingen) zijn een ongelooflijk chauvinistisch volk dat het van zichzelf niet door heeft. Dat is deels schattig, maar ook deels heel irritant.quote:Op maandag 26 september 2022 09:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als iemand niet meer recht van spreken heeft over zulk gedrag zijn het de Belgen. Die waren de afgelopen jaren gewoon net zo arrogant en hoopvol dan wij al die jaren waren. En terecht ook, dus dat domme geklaag altijd van hun kant.
Ja ik zie niet zoveel verschil. Sterker nog, als je soms de reacties rond het wielrennen ziet lijkt het wel erger dan hier.quote:Op maandag 26 september 2022 09:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Belgen (en dan vooral Vlamingen) zijn een ongelooflijk chauvinistisch volk dat het van zichzelf niet door heeft. Dat is deels schattig, maar ook deels heel irritant.
Waar ligt Poet en waarom wil iedereen zich daar inlikken?quote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef molloot200 het volgende:
Dat Oorlog in Oekraïne-topic in NWS is ook wat hè met al die Poetinlikkers
Tsja, Zuid-Europa begint al onder de grote rivieren toch? Daar hoort chauvinisme ook bij.quote:Op maandag 26 september 2022 09:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Belgen (en dan vooral Vlamingen) zijn een ongelooflijk chauvinistisch volk dat het van zichzelf niet door heeft. Dat is deels schattig, maar ook deels heel irritant.
Wat een influflenser is dat toch! Weet je al welke smaken?quote:Op maandag 26 september 2022 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Geïnspireerd door @:Arizona laatst, ga zo ook pannenkoeken bakken
Infuflenserquote:Op maandag 26 september 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een influflenser is dat toch! Weet je al welke smaken?
Ik moet de laatste tijd ook veel switchen qua project en dat valt me soms zwaar. Dan krijg ik een bericht over project A terwijl ik met B bezig ben en ben ik eerst een minuut aan het analyseren wat voor rare vraag dat nou weer is, voor het besef komt dat het over het andere project gaat en het eigenlijk best een goede vraag isquote:Op maandag 26 september 2022 18:05 schreef Arizona het volgende:
Wij aten hutspot![]()
Het was een lange vermoeiende dag op kantoor vandaag. Ik heb veel werk verzet, maar aan veel verschillende dingen én ondertussen werk ik mijn nieuwe collega in. En dat is wel pittig, om zo vaak te moeten switchen met je hersens
Bij mij staat de kachel/verwarming nog niet aan, want het is nog 23,5 graden binnenquote:Op maandag 26 september 2022 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn kachel staat eindelijk aan. Ik herhaal mijn kachel staat aan.
Waarschijnlijk een van de laatsten in Nederland (En op 19 graden)
Mijne staat nog altijd uitquote:Op maandag 26 september 2022 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb gisteren stoofgerecht en hij smaakte lekker. Nu ben ik de restjes daarvan aan het opwarmen en je ruikt de kruiden ervan in huisquote:Op maandag 26 september 2022 17:05 schreef H_T het volgende:
Ik doe weer een poging om stoofvlees te maken. Vorige keer was het vlees nogal taai, wat toch tegenviel. Nu staat het vlees op lagere temperatuur al een paar uur te badderen, en het heeft nog een paar uur te gaan. Benieuwd wat het wordt! Het is er sowieso wel weer voor
quote:Op maandag 26 september 2022 18:25 schreef H_T het volgende:
Er viel net een stuk vlees uit elkaar toen ik het beetpakte met een tang. Voor de zekerheid een stukje geprobeerd en het smaakt een heel stuk malser dan vorige keerEn nog behoorlijk naar niet-verdampte alcohol
Met kaas, en met appel-kaneel!quote:Op maandag 26 september 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een influflenser is dat toch! Weet je al welke smaken?
Dat is wel herkenbaar jaquote:Op maandag 26 september 2022 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd ook veel switchen qua project en dat valt me soms zwaar. Dan krijg ik een bericht over project A terwijl ik met B bezig ben en ben ik eerst een minuut aan het analyseren wat voor rare vraag dat nou weer is, voor het besef komt dat het over het andere project gaat en het eigenlijk best een goede vraag is
Mijn ouders zijn weer beter, mijn oma voor zover ik weet ook!quote:Op maandag 26 september 2022 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
@:Guanabana, hoe gaat het eigenlijk met de corona in je familie?
Nu met die gasprijzen en mensen die willen besparen denk ik eerder dat je een van de eersten bent, maar dat kan ik helemaal mis hebbenquote:Op maandag 26 september 2022 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Heb je het met bier gedaan?quote:Op maandag 26 september 2022 18:25 schreef H_T het volgende:
Er viel net een stuk vlees uit elkaar toen ik het beetpakte met een tang. Voor de zekerheid een stukje geprobeerd en het smaakt een heel stuk malser dan vorige keerEn nog behoorlijk naar niet-verdampte alcohol
Nee, restjes rode wijnquote:
Beterschap @Mekequote:Op maandag 26 september 2022 18:43 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik me vandaag niet zo lekker voel, dus wellicht was het gewoon verhoging waardoor ik het zo warm had
Fantastisch boek inderdaadquote:Op maandag 26 september 2022 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik kan je dit boek aanraden voor stoofgerechten :
[ afbeelding ]
Omroep Brabant is ook af en toe wel chanant ja.quote:Op maandag 26 september 2022 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, Zuid-Europa begint al onder de grote rivieren toch? Daar hoort chauvinisme ook bij.
[ twitter ]
Dit is wel aardig herkenbaar. Zeker nu ik zo'n 2 maanden het werk van 2 man aan het doen ben. (of nouja 1,75 danquote:Op maandag 26 september 2022 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar ja, dat je op een gegeven moment gewoon niet meer weet waar het over gaat
![]()
MIjn werk vandaag: ik was aan het werk aan project A maar toen kwam ik erachter dat er een storing was in project B die ik eigenlijk eerst op moet lossen en ondertussen belde iemand over project C van een jaar geleden en ik kreeg een mail met feedback waardoor ik éindelijk ook met project D verder kon, dat eigenlijk meer prioriteit heeft dan project A waar ik al aan begonnen was. En ondertussen had de nieuwe collega ook weer vragen over nóg weer andere dingen
NWS gewoon uit je AT tyfen.quote:Op maandag 26 september 2022 11:12 schreef molloot200 het volgende:
Dat Oorlog in Oekraïne-topic in NWS is ook wat hè met al die Poetinlikkers
Dat is ook lekkerquote:Op maandag 26 september 2022 19:30 schreef ijs_beer het volgende:
Wat hebben jullie allemaal lekker gegeten vanavond, veel likes moeten geven zo.![]()
Hier was het simpel, Broccoli, aardappels, vega-vleesje.
En toch vind ik dat topic interessant om in de gaten te houden. Maar dan vooral om de Twitterdraadjes die gedeeld worden. Veel handige draadjes worden daar toch gedeeld.quote:
Had je wel een beetje azijn erbij gedaan?quote:Op maandag 26 september 2022 19:37 schreef H_T het volgende:
Stoof was beter dan de vorige keer, maar nog niet perfect. Oh well, al doende leert men
De oude wijn leek me zuur genoeg, dus nee. Misschien is dat hetquote:Op maandag 26 september 2022 19:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had je wel een beetje azijn erbij gedaan?
Jaquote:Op maandag 26 september 2022 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt stuk om die commentator over Maguire steeds
De eer, denk ikquote:Op maandag 26 september 2022 22:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu pinch hitter Müller erin![]()
Maar dit gaat toch nergens meer om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |