micequote:Op zaterdag 24 september 2022 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Als we het over cake hebben: ik ga morgen muffins maken
Bij mij is het ook niet gerezen, maar het is arretjescake, dat rijst ook niet, denk ik. Een weekendje weg en je hebt op vrijdagavond al heimwee, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn een weekendje weg. Maar ik heb weer heimwee![]()
Cake gemaakt![]()
Bij mij blijft altijd één deel onderin hangen. Wil niet rijzen
Die wil je toch liever bij de muffins uit de buurt houden, zou ik denken.quote:
damn typoquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die wil je toch liever bij de muffins uit de buurt houden, zou ik denken.
Niet nodig, mijn cake lukt meestalquote:
Dat heb ik ook een keer gehad. Toen hadden ze heel sneaky 1 letter te veel bij gesmokkeld.quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik er nooit in zou trappen, tot mijn werk bij wijze van test er eentje stuurde. Ze hadden in het e-mail adres alleen de letter t vervangen door een l, dat valt je dus niet op als je daar niet scherp op let.
Uiteindelijk bleek 1/3e van al het personeel op de link te hebben geklikt.
Toch niet van zo’n pakje waar alleen nog water bij moet?quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Als we het over cake hebben: ik ga morgen muffins maken
Nee joh. Dit worden zelfgemaakte met bosbessenquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch niet van zo’n pakje waar alleen nog water bij moet?
Pardon?quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Tot zover de night squad. Op naar de morgen.
Heel fijn en vertrouwd!quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?
Ik mag dan doordeweeks weer in een (zeer) vroeg ochtendregime zitten, maar voor zover ik weet heb ik mijn weekenddiensten in de night squad nooit opgezegd. Zodoende ben ik hier dus ook gewoon nog.
Wel echte bosbessen ipv die flauwe blauwe bessen die ze nog wel eens als bosbessen willen verkopen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee joh. Dit worden zelfgemaakte met bosbessen
Dank u, ik doe mijn best in de tijd die mij gegeven is.quote:
Jummiequote:Op zaterdag 24 september 2022 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee joh. Dit worden zelfgemaakte met bosbessen
Citroen en framboos is inderdaad een erg goede combinatiequote:Op zaterdag 24 september 2022 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel echte bosbessen ipv die flauwe blauwe bessen die ze nog wel eens als bosbessen willen verkopen?![]()
Ik heb laatst muffins gemaakt met lekker veel citroen en frambozen. Die citroen doet het altijd goed, frambozen gaan daar geweldig bij, maar die pitjes zijn toch wel vervelend.
Dat was toch niet normaalquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:14 schreef blackswangreen het volgende:
WTF Van Vleuten, wat een ongelooflijk harde kop heeft dat mens. Niet normaal.
Nederland werd eigenlijk helemaal weggereden, voor het eerst in jaren... dat maakt het nog meer bizar.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch niet normaal![]()
Maar ergens ook wel te verwachten want bij de NOS hadden ze in de laatste 20 km al zo’n vier andere rensters gejinxt door ze als winnaar uit te roepen. Mooie tactiek.
Morgen kan ook wel weer zure Belgen opleveren. Wout van Aert en Remco Evenepoel zijn de kopmannen, maar liggen elkaar niet echt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Zure Belgen maken de overwinning altijd net iets zoeter
Dirk Bytebier
2 uur geleden
Dit zijn vijgen na pasen als er een hollander in de buurt is opletten , ge kent toch het spreekwoord van een hollander niet gekloot nooit gekloot zeggen ze toch
James Williams
4 uur geleden
Tramadol is toch verboden sinds gisteren?
Met een breuk in je elleboog kan je onmogelijk op een eerlijke manier winnen op dit parcours.
Hopelijk snel gerechtigheid en titel voor Kopecky.
Ilse Verlinden
4 uur geleden
De vraag is : had Van Vleuten echt een breukje?
Stel dat Van der Poel wint en dan ‘s avonds ook het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen kan ook wel weer zure Belgen opleveren. Wout van Aert en Remco Evenepoel zijn de kopmannen, maar liggen elkaar niet echt.Zeker als Mathieu zou winnen.
Zelf zie ik Pogacar als grote favoriet.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?
Ik mag dan doordeweeks weer in een (zeer) vroeg ochtendregime zitten, maar voor zover ik weet heb ik mijn weekenddiensten in de night squad nooit opgezegd. Zodoende ben ik hier dus ook gewoon nog.
quote:
En dan Brobbey die weer de winnende scoort... Oe la la, wat een mooi sportweekend. Dan heb ik nog nooit zo'n mooi verjaardagscadeau gehadquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel dat Van der Poel wint en dan ‘s avonds ook het Nederlands elftal.
Zou wel leuk zijn.
Als Oranje morgenavond wint zou dat wel weer een huzarenstukje zijn van onze Louis. We spelen waarschijnlijk met Klaassen, De Roon en Vincent Janssen. Dan kun je toch niet winnen... zou je zeggen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel dat Van der Poel wint en dan ‘s avonds ook het Nederlands elftal.
Zou wel leuk zijn.
Als het hetzelfde weer is als de laatste paar dagen wint Pogacar vrijwel 100% zeker. Kou en regen ligt hem geweldig.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen kan ook wel weer zure Belgen opleveren. Wout van Aert en Remco Evenepoel zijn de kopmannen, maar liggen elkaar niet echt.Zeker als Mathieu zou winnen.
Morgen wordt het zonnig en 20 graden dat welquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als het hetzelfde weer is als de laatste paar dagen wint Pogacar vrijwel 100% zeker. Kou en regen ligt hem geweldig.
Ik denk dat het NE nog wel eens voor een stunt kan gaan zorgen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Oranje morgenavond wint zou dat wel weer een huzarenstukje zijn van onze Louis. We spelen waarschijnlijk met Klaassen, De Roon en Vincent Janssen. Dan kun je toch niet winnen... zou je zeggen.
Pogacar zou ik op zich wel een leuke winnaar vinden. Wout of Matthieu uiteraard ook. Evenepoel hoeft dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen wordt het zonnig en 20 graden dat wel
Geen zorgen!quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als Oranje morgenavond wint zou dat wel weer een huzarenstukje zijn van onze Louis. We spelen waarschijnlijk met Klaassen, De Roon en Vincent Janssen. Dan kun je toch niet winnen... zou je zeggen.
Louisgodquote:
Wquote:
zijn die 3 namen echt serieusquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als-ie maar rijst rijztquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:06 schreef H_T het volgende:
Hartige taart in de oven gezet, dat wordt smullen straks
Ik heb salted caramel cake gebakkenquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:06 schreef H_T het volgende:
Was wel te verwachten na het tompouce bierquote:
Mijn (Vlaamse) manager is blijkbaar wielrenfan en dankzij jullie kon ik laatst (een beetjequote:Op zaterdag 24 september 2022 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Het ingekochte bladerdeeg presteerde naar verwachtingquote:
Bij welke wedstrijd, de tour?quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn (Vlaamse) manager is blijkbaar wielrenfan en dankzij jullie kon ik laatst (een beetje) meepraten
Is ie ook zo zuur als er een Hollander wint?quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn (Vlaamse) manager is blijkbaar wielrenfan en dankzij jullie kon ik laatst (een beetje) meepraten
Mijn bosbossenmuffins zijn nu aan het afkoelenquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:06 schreef H_T het volgende:
Mooie autocorrect. bosbossen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn bosbossenmuffins zijn nu aan het afkoelen
Eh bosbessen bedoel ikquote:Op zaterdag 24 september 2022 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooie autocorrect. bosbossen.
Hoe smaken ze ?
Ja, wil jij een plakje cake?quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eh bosbessen bedoel ik
Ze zijn goed gelukt
Ik deel ze wel even uit. Wie wil er eentje?
* Deelt bosbessenmuffins uit
quote:
Nee korter geleden, twee weken ofzoquote:
Volgens mij valt dat wel mee, ik geloof dat Evenepoel vooral heel arrogant was en van Aert wel leukquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is ie ook zo zuur als er een Hollander wint?
Lente?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
Hierbij verklaar ik het bockbierseizoen voor geopend![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Let's discoteque right at my home![]()
[ afbeelding ]
Yes! Zin in. Ik heb voor een zaterdag een Engelse doppelbock liggen en een pumpkin biertje van Lowlander (dat valt vast tegen). Dit jaar ga ik wel op zoek naar de Bock Lebowski van @Sarabi, want die heeft best goede ratings en is een FOK!sterquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
Hierbij verklaar ik het bockbierseizoen voor geopend![]()
Wacht even, heeft iedereen hier voorbereidingen getroffen voor dit zogenaamde bockbierseizoen en ben ik de enige die hier weer volledig clueless rondbanjert?quote:Op zondag 25 september 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Yes! Zin in. Ik heb voor een zaterdag een Engelse doppelbock liggen en een pumpkin biertje van Lowlander (dat valt vast tegen). Dit jaar ga ik wel op zoek naar de Bock Lebowski van @:Sarabi, want die heeft best goede ratings en is een FOK!ster
Nee, HT en ik zijn twee van de grotere speciaalbierfans van deze slowchat, dus we houden dit wel in de gaten. Eigenlijk gaat het seizoen pas van start op 1 oktober, maar goh, iets eerder kan ook geen kwaad, ik heb er ook een bockbiertje bijgepaktquote:Op zondag 25 september 2022 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, heeft iedereen hier voorbereidingen getroffen voor dit zogenaamde bockbierseizoen en ben ik de enige die hier weer volledig clueless rondbanjert?
Ah ok, dan voel ik me toch wel weer enigszins beter.quote:Op zondag 25 september 2022 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, HT en ik zijn twee van de grotere speciaalbierfans van deze slowchat, dus we houden dit wel in de gaten. Eigenlijk gaat het seizoen pas van start op 1 oktober, maar goh, iets eerder kan ook geen kwaad, ik heb er ook een bockbiertje bijgepakt
Dat is Leidens Ontzettend jammer zeg!quote:Op zondag 25 september 2022 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, dan voel ik me toch wel weer enigszins beter.![]()
1 oktober is een zaterdag, misschien dat ik er deze week eentje haal, ben ik er toch een beetje bij.![]()
Om te compenseren voor drie oktober wat ik dit jaar amper kan vieren omdat ik op drie en vier oktober moet werken.
Ja, het jammere is dat ik die dagen alleen 's ochtends werk, maar wel meteen zo vroeg dat je 's avonds ook niet echt iets kan.quote:Op zondag 25 september 2022 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is Leidens Ontzettend jammer zeg!
Maar leuk! Ik ben benieuwd welk bockbiertje je gaat halen. Dat hoor ik dan volgende week wel
ik zit ook nog op de bankquote:Op zondag 25 september 2022 01:44 schreef NailQueen het volgende:
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet.
Moeten we even wakker maken?quote:Op zondag 25 september 2022 01:45 schreef Koen66 het volgende:
maar ik crash soms op onverwachtte momenten
Mijn principes rondom kruidnoten voor de intocht zijn sterker dan die rondom bier voor bocktoberquote:Op zondag 25 september 2022 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, HT en ik zijn twee van de grotere speciaalbierfans van deze slowchat, dus we houden dit wel in de gaten. Eigenlijk gaat het seizoen pas van start op 1 oktober, maar goh, iets eerder kan ook geen kwaad, ik heb er ook een bockbiertje bijgepakt
deze komt nog geregeld in m'n playlist langs als ik naar m'n werk rij. En de winnaars en Zweden ook nog wel eens, verder nietsquote:Op zondag 25 september 2022 01:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moeten we even wakker maken?
HE HO LET'S GO. FOLKLORE AND ROCK AND ROLL!
Blijf dan ook zitten!quote:
Chisinau Bucharest!quote:Op zondag 25 september 2022 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze komt nog geregeld in m'n playlist langs als ik naar m'n werk rij. En de winnaars en Zweden ook nog wel eens, verder niets
Om nog niet te spreken over jouw gewoonte om naar kerstversiering te zoeken in de lente.quote:Op zondag 25 september 2022 01:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn principes rondom kruidnoten voor de intocht zijn sterker dan die rondom bier voor bocktober
ik kan eigenlijk (behalve staand) in iedere houding wel slapenquote:Op zondag 25 september 2022 01:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijf dan ook zitten!![]()
Al hielp dat mijn vader ook niet echt, die viel net zo makkelijk zittend in slaap op de bank.
Ik moet me wel enigszins in een horizontale positie bevinden. Zittend in mijn bureaustoel, nee. Achterover zittend in mijn bureaustoel met mijn voeten omhoog (op een bankje oid, niet recht omhoogquote:Op zondag 25 september 2022 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk (behalve staand) in iedere houding wel slapen
ik zak wel eens weg bij saaie meetingsquote:Op zondag 25 september 2022 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet me wel enigszins in een horizontale positie bevinden. Zittend in mijn bureaustoel, nee. Achterover zittend in mijn bureaustoel met mijn voeten omhoog (op een bankje oid, niet recht omhoog), ja.
Maar leg je dan ook je voeten op tafel?quote:Op zondag 25 september 2022 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zak wel eens weg bij saaie meetings
Waarom zou je rennen met een wiel?quote:Op zondag 25 september 2022 02:10 schreef NailQueen het volgende:
Er is nu iets met wielrennen? Welkom bij de night squad mensen!
Ik snap het ook niet. En toch staan mensen hier om 02.00 uur voor op.quote:Op zondag 25 september 2022 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou je rennen met een wiel?
Wat je doet met je armen is nog best belangrijk bij het rennen, je wil echt geen wiel moeten meezeulen bij het rennen.
Dat maakt het nog niet goed.quote:Op zondag 25 september 2022 02:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. En toch staan mensen hier om 02.00 uur voor op.
De vissen liggen nu ook te slapenquote:Op zondag 25 september 2022 02:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ga eens lekker vissen of zo.
Nah Hamlapjes is ook gewoon nog wakker! Welkom bij de night squad. Wat kunnen we voor je inschenken?quote:Op zondag 25 september 2022 02:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
De Nederlandse ploeg heeft wel alle bizarre verhalen deze WK, he?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |