Gaat je vader er ook in wonen?quote:Op donderdag 22 september 2022 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het enige wat ik zie is de keuken maar daar heeft mijn vader echt zoveel commentaar op.
Het is een gek nisje, of hoe het dat hoekje ook noemt. Jammer dat je vader zo negatief doet.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het heeft even geduurd maar ik krijg maandag de sleutels van mijn nieuwe woning
Het wordt perfect opgeleverd. Nieuwe keuken, douche en toilet. Alles strak witgestuct ook.
En ik heb dus werkelijkwaar geen idee hoe ik dit mijn huisje kan laten worden
Ik zie het gewoonweg niet.
Het enige wat ik zie is de keuken maar daar heeft mijn vader echt zoveel commentaar op.
Ookal weet ik het niet echt, ik hoop jullie hier op de hoogte kunnen houden om van dit appartementje een echt huisje te maken
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Dit is zo erg herkenbaarquote:Op donderdag 22 september 2022 22:57 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Het is een gek nisje, of hoe het dat hoekje ook noemt. Jammer dat je vader zo negatief doet.
Trek je er niet teveel van aan. Blijf in de positieve flow.
Ik had dat ook, bij betrekking van mijn appartement. Ik moest beter wachten, dit, dat zus en zo.
Ik zag alles voor ogen. En heb dat waargemaakt. Mijn plan. En gelukt en naar wens.
Idee: je kunt een stuk van de vensterbank afzagen, gelijk met de verwarming zodat je koelkast of een kast daar past.
OF je maakt een lange lage, ondiepe bar tegen de raamkant, met krukjes. Ja!
Succes :-)
enne... als het woningbouw is: vraag of ze de ketel aftimmeren.
Zul je zien dat de monteur 10 oktober onverrichter zake omkeert. Hij kon niet binnen want de bel deed het niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
En dan nu mijn frustratie over de deurbel: ik ben vorige week zo erg boos geworden en heb alles bij elkaar ruim anderhalf uur gebeld en in de wacht gestaan maar 10 oktober wordt het bellenbord vervangen![]()
Kun je dat niet zelf erin strijken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:02 schreef mascara-klodder het volgende:
We zijn inmiddels even verder.
Ik heb in de slaapkamer en de huiskamer gordijnrails en roede hangen![]()
Nog geen gordijnen natuurlijk
Maaaaaar die van de slaapkamer gaan woensdag opgehangen worden.
De gordijnen van de huiskamer moet zo'n strijkband in gestreken worden dus daar moet ik mijn stiefmoeder even heeeeel erg lief voor aankijken
quote:
Ik ga er vanuit dat ik niet voor niks boos ben geworden. Altijd positief blijven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:12 schreef XanderH het volgende:
[..]
Zul je zien dat de monteur 10 oktober onverrichter zake omkeert. Hij kon niet binnen want de bel deed het niet.
Mooi dat het gefixt gaat worden. Jammer dat het 3 maanden heeft moeten duren maar nu hebben ze dit op zich best wel snel weten in te plannen gezien de drukte bij de meeste installatiebedrijven. Als ze de opdracht 3 maanden geleden hadden uitgezet had het me ook niet verbaasd als ze het nu pas kwamen installeren. Dus dat valt dan weer mee.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou jullie kunnen me opvegen hoor. Meneer is al vanaf 8 uur vanochtend bezig.
Nu heeft inmiddels iedereen geen werkende bel meer
😂 Neeee.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik: alleen als je gaat zitten want ik ga jouw pisspletters niet van de muren halen.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik nog iets toevoegen aan deze soap?
Ik doe het gewoon.
Heel de dag zat ik al in de zenuwen dat hij zou vragen of hij bij mij kon plassen.
En ja hoor, het eerste wat hij vroeg: kan ik plassen?! Ik: alleen als je gaat zitten want ik ga jouw pisspletters niet van de muren halen.
Belmeneer: ik kan niet zittend plassen ik ga wel naar kantoor.
Hij is bijna een uur weggeweest, hij heeft vast en zeker ook zitten poepen hoor.
Je woont toch niet in België?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij was hier net om te controleren, niks doet het. Hou op hoorHij ging ook weer rommelen in mijn meterkast, kon er wederom niks in vinden dus ik ben het probleem volgens hem.
Belmeneer: je moet blij zijn dat ik zo vroeg ben gekomen om je probleem op te lossen.
Ik: het is al bijna 4 maanden, hoezo is dat vroeg? En ik heb nog steeds geen bel
Jij bent het probleem?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij was hier net om te controleren, niks doet het. Hou op hoorHij ging ook weer rommelen in mijn meterkast, kon er wederom niks in vinden dus ik ben het probleem volgens hem.
Belmeneer: je moet blij zijn dat ik zo vroeg ben gekomen om je probleem op te lossen.
Ik: het is al bijna 4 maanden, hoezo is dat vroeg? En ik heb nog steeds geen bel
Ik had 'm hele sterke koffie met veel ontbijtkoek geserveerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
De belmeneer ook: ja ik was even alle bellen aan het testen maar van u kreeg ik geen gehoor.
Ik:![]()
Ik in gedachten: teringkneus
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
De belmeneer ook: ja ik was even alle bellen aan het testen maar van u kreeg ik geen gehoor.
Ik:![]()
Ik in gedachten: teringkneus
Nou eigenlijk zou ik als ik een vent was geweest gezegd hebben dat ik zitten plas en al je muren onder gespetterd hebben. WTF kan iemand die uren lang aan het werk is niet gebruik maken van de wc? Ik snap denk ik wel waarom het zo lang duurtquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik nog iets toevoegen aan deze soap?
Ik doe het gewoon.
Heel de dag zat ik al in de zenuwen dat hij zou vragen of hij bij mij kon plassen.
En ja hoor, het eerste wat hij vroeg: kan ik plassen?! Ik: alleen als je gaat zitten want ik ga jouw pisspletters niet van de muren halen.
Belmeneer: ik kan niet zittend plassen ik ga wel naar kantoor.
Hij is bijna een uur weggeweest, hij heeft vast en zeker ook zitten poepen hoor.
Een beetje kerel doet dat staand.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef mascara-klodder het volgende: hij heeft vast en zeker ook zitten poepen hoor.
quote:
Internet uitgevallen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou er vandaag dan eindelijk goed nieuws zijn
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:46 schreef golfer het volgende:
Eindelijk kunnen we belletje trekken bij Kloddertje.
Ik dacht dat ze jouw appartement als showcase "nu alles mooier en beter" huisje hadden gemaakt?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Sorry, had hele drukke dag.
Vanochtend was er een andere monteur en de bel doet het nu![]()
![]()
Wel chique hoor met zo'n camera
Dussss ik wilde vanochtend even een lekkere hete douche nemen....kwam er alleen maar koud water uit de kraan.
Woningbouw gebeld en om 15.30 uur was de cv-monteur er
Er is vanalles mis, hij heeft een spoed bij de bestellingen gezet en ik word gebeld als de onderdelen er zijn.
Begrijpen jullie dat ik hier een heel klein beetje erg nerveus van word?
Hoorde de man met de woningbouw bellen, er werd echt gedramd aan de andere kant vd lijn: REPAREREN! REPAREREN! REPAREREN!!!!
De beste man legde uit dat er echt veel kapot was en een nieuwe ketel beter zou zijn aangezien deze ketel die reparaties het niet echt meer waard is. Helaas: REPAREREN!!!
Ketel is uit 2007 trouwens.
Leuker nieuws: de gordijnen in de woon en slaapkamer hangen
De ketel zal dan net geen 15 jaar oud zijn geweest oidquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze jouw appartement als showcase "nu alles mooier en beter" huisje hadden gemaakt?
En dan nog een ketel uit 2007?
Gaat lekker, nog even en ze mogen een CV-ketel helemaal niet vervangen, dan hoop ik dat ze bij jou verder goed gerenoveerd hebben en vloerverwarming en/of lage temperatuur radiatoren hebben aangelegd, maar als ik lees dat je nog een ketel uit 2007 hebt dan ben ik bang dat het alleen wat kosmetisch opleuken was van je flatje
Dit was het eerste wat ik tegen mijn mijn vader zei: gelukkig heb ik nu een belquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef XanderH het volgende:
Goed nieuws! De CV-monteur kon aanbellen!![]()
Hopen dat dit vlotter wordt gefixt dan de bel.
Mijn oudste heeft letterlijk benen van een meter lang, mijn schoondochter is heel blij dat ik hem fatsoenlijk opgevoed heb en de boel niet altijd omdergespetterd wordt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh en over zittend plassen op mijn toilet: mijn huis. Mijn regels. Zo simpel is het.
Daarbij zijn al mijn vrienden op 1 na allemaal tussen de 1m90 en 2m05, die plassen thuis ook zittend want geen zin in plasspetters op de muren en vloer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
De onderdelen zijn er hoor die eerder niet te bestellen waren.
En worden maandag geïnstalleerd
Wie geloof dit
Nee joh, wat een toestand! Hopelijk krijg je nu wel een nieuwe ketel nu de onderdelen niet leverbaar zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:57 schreef mascara-klodder het volgende:
De gewenste onderdelen zijn niet leverbaar. Belt u de woningbouw maar.
Dus ik eerst mijn vader bellen om even uit te janken en daarna te lachen.
Inmiddels heeft de woningbouw me met het cv-bedrijf doorverbonden waar ik dus eerder van te horen heb gekregen dat de onderdelen niet leverbaar zijn.
Ohhhhh en ik ben al best lang bezig om dit bericht te typen.
Krijg net een belletje tussendoor van de woningbouw dat ik nog heel erg lang moet gaan wachten dat iemand de telefoon op gaat nemen bij het cv-bedrijf
Of ze me mogen terugbellen.
Ik wacht wel.
Houd hoop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Het gaat maandag opgelost worden hoor.
Krijg net weer een belletje dat het opgelost gaat worden maandag![]()
Hebben jullie maandag al in de agenda staan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie maandag al in de agenda staan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:12 schreef Leandra het volgende:
Sowieso gekozen voor iets waar TS de woningstichting voor moet bellen
Niet gestemd naar ik schat zo in dat mijn afvoer gaat instortenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso gekozen voor iets waar TS de woningstichting voor moet bellen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:39 schreef AgnesGru het volgende:
Succes vandaag Klodder! Hopelijk gaat er per ongeluk expres wat verkeerd bij het vervangen van de onderdelenen krijg je gewoon een nieuwe ketel.
Niet te sterkquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Snel koffie zetten anders weten we niet hoe de poll afloopt
Nergens voor nodig toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:38 schreef golfer het volgende:
Ketel is dus gerepareerd en niet vervangen door een moderne nieuwe?
Maar voorlopig hebben ze hem weer gerepareerd ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik wel verstond: mevrouw moet gewoon een nieuwe ketel zoiets
Zelfs de deurbel doet hetquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Maar voorlopig hebben ze hem weer gerepareerd ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
Geheel off-topic, maar de bezorgers van Jumbo vragen altijd of ze ‘even gebruik mogen maken van het toilet.’
Ik denk dan met weemoed aan dit topic.![]()
Ik vind het ook niet erg fijn maar troost me met de gedachten dat ik er kennelijk zo vriendelijk uitzie dat ze het durven te vragen.
Moet je aan Beau vragenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn koelkast gerepareerd. Het onderste plankbakje in de deur was afgebroken.
Iemand enig idee hoe ik secondelijm van mijn vingers en aanrecht kan verwijderen![]()
Even je aanrecht kantelen en 'kankurwww' roepenquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn koelkast gerepareerd. Het onderste plankbakje in de deur was afgebroken.
Iemand enig idee hoe ik secondelijm van mijn vingers en aanrecht kan verwijderen![]()
https://www.instagram.com(...)d6-b781-cbfc4f35b386quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
nog een busje WD40 erbij en je kunt alle problemen die je maar tegen kunt komen oplossenquote:Op woensdag 9 november 2022 08:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou de hint duidelijk zijn?![]()
[ link | afbeelding ]
Purschuim en nietpistool ook niet te vergeten! Alhoewel ik die laatste beter niet in mijn buurt kan hebben voor mijn eigen veiligheidquote:Op woensdag 9 november 2022 10:44 schreef Zedi het volgende:
[..]
nog een busje WD40 erbij en je kunt alle problemen die je maar tegen kunt komen oplossen
Jouw vaderquote:Op woensdag 9 november 2022 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Als je de beste en briljantste vader hebt en nog een pak laminaat over
Ziet er gelikt uit zo, toch? Toch?!
Dat spaanplaat of wat het ook was, was natuurlijk 10X niks en nu is het gewoon één mooi geheel![]()
Bijna 3 meter aan werkblad in mijn sociale huurwoninkje
Straks en morgen de boel weer inrichten. Zin in!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haha ja dat dacht ik ook vanochtendquote:Op woensdag 9 november 2022 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Leuk dat je keukenaccessoires zo goed kleuren bij je expansievat.
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
@:AgnesGru die man kan ook echt alles he
Van mij welquote:Op woensdag 9 november 2022 17:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus ook knuffel verdient en mag vanavond in bed slapen
En dan te bedenken dat mijn vader het helemaal niks vond dat ik daar die stellingkasten wildequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:04 schreef Tegan het volgende:
Mooi geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgende week, moet componentenlijm oid voor gebruikt worden
Daarna gaat het tot ergens in januari helemaal stilstaan hier in huis. 24 November word ik nl geopereerd en mag daarna 6 weken niks meer![]()
Morgen alvast thuiszorg regelen etc. Jeroen heeft al onderdak gelukkig dus dat is wel heel fijn![]()
En uiteraard ookquote:
Dit. Beterschap en snel aansterken nu!quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn om van je te horen, heb gistermiddag en avond nog regelmatig aan je gedacht.
Sterkte met herstellen!quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou, na een pittige dag gisteren en vannacht was ook behoorlijk zwaar hoop ik vanmiddag weer naar ouders te kunnen.
De operatie is goed gegaan, ene eileider konden ze helaas niet helemaal verwijderen ivm met verklevingen oid. Geen idee hoe het nu ook weer zat.
Nogmaals tnx voor alle berichtjes, via WhatsApp app had ik ook zoveel berichten, dat helpt toch wel de wetenschap dat er mensen aan je denken/ met je meeleven
Volgens mij niet. Ik was nogal suf gisteren haha. Over 2 weken heb ik belafspraak met haar dus dat komt iig op mijn vragenlijstje.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Sterkte met herstellen!
Moet je nu nog een keer onder het mes voor die verkleving? Hopelijk niet!
Laat je lekker vertroetelen door de vader en moederverpleging!
Ook erg benieuwd naar, lees net dit, en dat icm met de adenomyose verklaart het een hele hoop ellende geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Fijn dat alles goed is gegaan Klodder, ik ben benieuwd of de eileider nog weg gehaald gaat worden, maar so far so good. Laat je nu maar lekker verzorgen bij je pap en mam
quote:Kan een eileiderontsteking vanzelf overgaan?
De ontsteking gaat niet vanzelf over. Door snel antibiotica te slikken, voorkom je dat de ontsteking ernstig wordt. Je voorkomt ook dat je beschadigingen en littekens in en rond je eileiders en eierstokken krijgt. Beschadigingen en littekens kunnen er later misschien voor zorgen dat je steeds buikpijn houdt.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:47 schreef golfer het volgende:
Nu jouw bijna complete 'kippenhok' is verwijderd ga je waarschijnlijk wel versneld in de overgang geraken. Ik wens jou en jouw ongeving daar alvast veel sterkte mee.
Ja, geweldig.quote:Op zondag 27 november 2022 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik blijf het ontroerend vinden om te lezen hoe je ouders je helpen.Ik mis m'n eigen vader zo, die net zo was als de jouwe.
De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Poolsquote:Op zondag 27 november 2022 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zelf die terracottapotten leuk en fijn. Dat iemand die in de container gooit! Nou ja, hoera voor de wegwerpmaatschappij vanwege de leuke vondsten. Mocht je het uiterlijk van de hoge potten wat willen verdoezelen, dan kun je er een hangplant in doen (eventueel alleen aan de rand, als er genoeg ruimte voor is).
Ik blijf het ontroerend vinden om te lezen hoe je ouders je helpen.Ik mis m'n eigen vader zo, die net zo was als de jouwe.
Heftig dat je zo'n napijn hebt, bij mij was het goed te doen met ibuprofen, zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders kan zijn, fijn dat je wat sterkers hebt gekregen. Rustig aan klodderquote:Op dinsdag 29 november 2022 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Pools
Was idd van plan om in die hoge potten hangbloemen in te doen. Petunia's of geraniums. In ieder geval rood
Mijn vader is echt fantastisch he, is voor het eerst dat hij zo gigantisch heeft geholpen hoor.
Onze band is ook echt heelveel sterker geworden![]()
Ik gun iedereen zo'n vader
Update: ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overredenHuisarts gisteren: ja zo zie je er ook uit
![]()
Moet altijd zo lachen om haar.
Heb tramadol meegekregen en dat verlicht wel iets meer dan alleen paracetamol en ibuprofen. Moest echt gewoon huilen van de pijn terwijl ik normaal best een bikkel ben.
De wondjes van de operatie genezen ook mooi
Sinds gisteren is mijn vader ook nog verantwoordelijk voor mijn zieke nichtje van 7 die hier is, ik natuurlijk die niks kan en mag en doodmoe is van operatie en Jeroen die loops en chagrijnig is
Hij had het me een partij druk gisteren met ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Dank voor alle lieve reacties
Zat gewoon even heel erg te dippen maar wat @:golfer zegt: alles zal reg kommen.
Er zijn gelukkig alweer wat positieve dingen, heb iedereen genegeerd de afgelopen weken, telefoontjes en appjes, inmiddels heb ik iedereen weer gesproken![]()
Gelukkig begreep iedereen het wel dat ik geen zin had om te praten etc. Mijn vrienden
![]()
Ondanks dat mijn huisje niet zo kerstig is als voorheen geniet ik toch wel van het kleine subtiele beetje kerst wat ik in huis heb.
Gisteren was mijn zusje hier, ze had het nog niet zo 'af' gezien en vond het ook helemaal leuk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En als grote verrassing had mijn zusje Jeroen opgehaald en meegenomen gisteren.
Was wel drama toen ze weer mee moest. Jeroen weigerde en zusje moest haar echt meesleuren 😢Ach JeroentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een paar weekjes en dan komt ze voorgoed thuis.
Woningbouw vereniging...............quote:Op donderdag 22 december 2022 11:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Even lachen zo voor de feestdagen?
Ik had 12 december gebeld dat het licht voor mijn voordeur in het portiek het niet deed.
Kort erna kreeg ik klanttevredenheidsonderzoek. Of ik tevreden ben met de lift.
Vandaag maar even gebeld met de wbv. De lamp gaat echt gefixed worden ongeveer half januariHet is nl licht, niet lift
Door het bedrijf die 4 maanden over een deurbel heeft gedaan
Oeps...als dat maar goed gaat.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Net de woningbouw gebeld. Ik mag een muur slopen
En dat slopen doe ik echt zelf want ik moet wat agressie kwijt
Zorg je wel even dat je schriftelijk bevestigd krijgt dat je die muur mag slopen?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het net mijn vader geappt, ik schat zo in dat hij er niet oké mee is, maar dat was hij met mijn ideeën van de keuken ook niet.
Dussss....straks heb ik een normaal formaat huiskamer, bed verhuist naar de kleedkamer.
Ohja, dat had ik net ook tegen de mevrouw van de woningbouw gezegd. Voordat ik ga beginnen wil ik het op papier hebben dat het toegestaan is.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zorg je wel even dat je schriftelijk bevestigd krijgt dat je die muur mag slopen?
Ik onderschat jouw agressie niet, maar of je na het afbreken van die muur een bouwval met instortingsgevaar gaat overhouden is dus de vraag.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
@:golfer dat zal heel goed gaan. Je onderschat mij
Zeker weten dat het geen draagmuur is?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het net mijn vader geappt, ik schat zo in dat hij er niet oké mee is, maar dat was hij met mijn ideeën van de keuken ook niet.
Dussss....straks heb ik een normaal formaat huiskamer, bed verhuist naar de kleedkamer.
Besef wel dat die muur er weer moet staan als je het huurhuis weer verlaat.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat hoeft volgens mij dus niet als je schriftelijke toestemming hebt.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef wel dat die muur er weer moet staan als je het huurhuis weer verlaat.
En als het wel moet, hoor het als voorwaarde in die schriftelijke toestemming te staan lijkt me. Dan moeten ze het aangeven. Daarom wel goed om het op schrift te stellen.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:22 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dat hoeft volgens mij dus niet als je schriftelijke toestemming hebt.
Ik twijfel alweer hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Rustig aan kloddertje. Wel tof dat je straks een ruime woonkamer er aan overhoudt
Ik had allang gezegd dat ik niks doe zonder toestemmingquote:Op vrijdag 30 december 2022 08:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
En als het wel moet, hoor het als voorwaarde in die schriftelijke toestemming te staan lijkt me. Dan moeten ze het aangeven. Daarom wel goed om het op schrift te stellen.
klodder pechhuisjequote:Op donderdag 5 januari 2023 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik twijfel alweer hoorMaar het is een optie.
Voor nu moet ik een beetje huilen. De verwarming van de slaapkamer doet het niet naar behoren. De kamer wordt niet verwarmd.
Er viel niks te ontluchten dus nu zegt mijn vader dat ik de woningbouw moet bellen![]()
Heb hier zo erg geen zin in maar wie weet is het over een paar weken weer min 10 en slaapkamer is de koude kant ook nog waar de wind op staat.
Ik hoop niet dat het zo overkomt hoorquote:
Dit kan ik me zo goed voorstellen. Met / bij elkaar zijn in standje relax.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels is alles gefixed.
Maar wat leuker is, is dat vader en ik samen gingen shoppen in Dordt, onze lievelingslunchstad![]()
Wat fijn om eens iets samen te doen wat niks met klussen/klusjes te maken heeft
Zoveel lol gehad![]()
Morgen weer!quote:Op zondag 15 januari 2023 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit kan ik me zo goed voorstellen. Met / bij elkaar zijn in standje relax.![]()
Hoe gaat het verder met je?
Ik snap het meteenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
maar ik kom woensdag bij jou voor vast hoor wijffie.
Is mijn voornaam, hèquote:Op donderdag 19 januari 2023 07:39 schreef Angelfrouk het volgende:
Je vraagt je dan toch af of er niet ergens een familie connectie is, als jouw naam zo weinig voorkomt.
Fijn dat je geen pijn meer hebt, wel jammer dat het zo lang geduurd heeft.
Fijn dat alles goed is en leuke plannen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
En nog een kleine algemene update: ik ben donderdag naar de gynaecoloog/chirurg geweest voor 2de en laatste controle.
Mijn hemel wat was ik nerveus, paniekaanval, heel de zooi....maar alles is helemaal perfect binnenin mij
Nu op naar het verdere herstel want mijn conditie is nog meer ruk dan dat het al was.
Ik zou bijna naar de sportschool gaan. Bijna dan. Is om de hoek, te ver lopen
Ik ga vd week beginnen om alles weer te doen met St Marc oid en dan kan de grote verfklus beginnen.
Kamer voor kamer. Ik kan dat
Dan is hij wel heel slecht dat hij dat zelf niet kan zeggen/appen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik een klein beetje huilen? Mijn stiefmoeder zegt dat ik mijn vader niet meer mag bellen.
Het gaat niet goed met mijn vader.
Ik kreeg eerder een app dat hij zich meer dood dan levend voelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is hij wel heel slecht dat hij dat zelf niet kan zeggen/appen?
Of zie ik dat verkeerd?
Sterkte hoor!
Dan maar beter even niet bellen nee ....quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder een app dat hij zich meer dood dan levend voelt.
Hij die corona altijd niks vindt.
Sterkte klodderquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik een klein beetje huilen? Mijn stiefmoeder zegt dat ik mijn vader niet meer mag bellen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Einde middag weer bijna 40 graden koorts.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:34 schreef golfer het volgende:
Hopelijk knapt jouw vader snel weer op na wat (telefoon)stilte.
Achgos ... nja daar is hij iig in goede handen ....quote:Op zondag 26 februari 2023 10:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaas is mijn vader vannacht in het ziekenhuis opgenomen
Heeft in ieder geval oa longontsteking. Straks krijgt hij de uitslag voor longembolie.
Toen hij zuurstof, prednison en weet ik wat kreeg begon hij gelukkig wel wat op te knappen.
Afwachten maar dus 😢
Kan hem straks gelukkig wel even bellen of appen als mijn stiefmoeder zijn telefoon etc heeft gebracht.
Heftige shit. Heb te doen ook met stiefmoeder.
Al iets meer gehoord?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan nog 1 middel proberen, werkt dat niet dan is er al een plek op de IC voor hem vrijgehouden.
Mijn stiefmoeder werd gebeld door verpleging dat ze nu al mocht komen en dat ze niet meer aan de officiële bezoektijden houden.
Ik voelde het al aan toen ik vanochtend een appje stuurde en het maar op 1 vinkje bleef staan.
Nu afwachten op berichten/belletjes van mijn stiefmoeder.
Bericht 1 van stiefmoeder:quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bericht 1 van stiefmoeder:
Hij heeft nu max hoeveelheid zuurstof. Nu op dit moment krijgt hij n virusremner in de hoop dat zijn immuunsysteem het virus kan bestrijden. Zo niet dan wordt na 12.30 besloten of hij naar de ic moet voor beademing.
Bericht 2 tien minuten later:
Arts gesproken. Is in overleg straks met intensivist. Toestand nog zorgelijk. Ze doen er alles aan om hem op te knappen.
Rond een uur of 2 is mijn beste vriend hier vanuit Delft, die afspraak stond al.
Blij dat ik zo iemand om me heen heb even
quote:
quote:
Probeer wel wat te slapen. Morgenochtend weer verder.quote:
Ga lekker slapen klodder en hou je sterk.quote:
Heb je al iets gehoord?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou mijn altijd oplossing gewoon maar seconde-lijm, duct tape, of iets anders kleverigs kunnen zijn.
Dat dus?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:21 schreef maily het volgende:
Heb je al iets gehoord?
En heb je geslapen?
Dankjewel voor je belletje ook, zo erg liefquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en eindelijk heb ik na tig uren in de wacht een nieuwe intercom![]()
De oude was kapot, vies en lelijk. Bij het vierde uur wat ik in de wacht stond vandaag en eindelijk weer eens iemand te spreken kreeg,
heb ik gewoon om een nieuwe gevraagd.
Nee heb je. Ja kun krijgen
[ link | afbeelding ]
Ik moet gaan slapen maar ik durf niet zo goed.quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:04 schreef Angelfrouk het volgende:
Iedereen hier duimt voor jou en je vader! * Dikke knuffel *
Heb je wat kunnen slapen vannacht?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaas, ze hebben hem vanochtend aan de beademing gelegd.
Dank voor alle lieve berichten
Hoe gaat het nu met hem en met jou?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaas, ze hebben hem vanochtend aan de beademing gelegd.
Ja ze doet het al 35 bijna 36 jaar met mijn vader hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het lief en warm dat je schrijft dat je het zo erg voor je stiefmoeder vindt.
Ik blijf duimen voor je lieve vader. Dikke knuffel.
Ik heb niet echt het idee dat mijn vader wakker gaat worden nog hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:58 schreef Lienekien het volgende:
Poeh, klodder. Ben er wel even stil van.
Je klinkt wel rustig, nu. En wat fijn dat jij er kunt zijn voor je zus en je stiefmoeder. En jullie voor elkaar.
Hopelijk gaan jullie het straks ook samen beleven dat je vader weer wakker wordt.
Wetend dat er hier best wat mensen meelezen post ik dit ook en iedereen mijn vader tofheid vindtquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:07 schreef lipje het volgende:
Spannende tijd voor jullie allemaal. Sterkte en beterschap gewenst![]()
stiekem leven we allemaal met je en jouw familie mee
Dit dus .......quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef Tegan het volgende:
Jouw vader zit al in mijn hart sinds dat ene Whatsapp-gesprek waar je een screenshot van postte.
Welke was dat?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef Tegan het volgende:
Jouw vader zit al in mijn hart sinds dat ene Whatsapp-gesprek waar je een screenshot van postte.
Kind toch ....quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke was dat?
Dit was mijn laatste 😭
[ link | afbeelding ]
Ik bedoelde deze:quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke was dat?
Dit was mijn laatste 😭
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en eindelijk heb ik na tig uren in de wacht een nieuwe intercom![]()
De oude was kapot, vies en lelijk. Bij het vierde uur wat ik in de wacht stond vandaag en eindelijk weer eens iemand te spreken kreeg,
heb ik gewoon om een nieuwe gevraagd.
Nee heb je. Ja kun krijgen
[ link | afbeelding ]
Ik heb betere apps met hem hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 19:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
[..].
Iedere keer open ik dit topic met een brok in mijn keel en de hoop op goed nieuws, ik denk vaak aan je/jullie.
Dank voor de update. En heel fijn dat het een positieve update is.quote:
Voor mijn zusje en mij is mijn vader altijd al onsterfelijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank voor de update. En heel fijn dat het een positieve update is.
Gelukkig een positieve update.quote:
Bij kennis is echt serieus een heel erg groot woordquote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef Seven. het volgende:
Fijn dat hij weer bij kennis is, dat is de eerste stap.
Geeft niet, dankjewel voor je update !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |