De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Poolsquote:Op zondag 27 november 2022 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zelf die terracottapotten leuk en fijn. Dat iemand die in de container gooit! Nou ja, hoera voor de wegwerpmaatschappij vanwege de leuke vondsten. Mocht je het uiterlijk van de hoge potten wat willen verdoezelen, dan kun je er een hangplant in doen (eventueel alleen aan de rand, als er genoeg ruimte voor is).
Ik blijf het ontroerend vinden om te lezen hoe je ouders je helpen.Ik mis m'n eigen vader zo, die net zo was als de jouwe.
Heftig dat je zo'n napijn hebt, bij mij was het goed te doen met ibuprofen, zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders kan zijn, fijn dat je wat sterkers hebt gekregen. Rustig aan klodderquote:Op dinsdag 29 november 2022 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Pools
Was idd van plan om in die hoge potten hangbloemen in te doen. Petunia's of geraniums. In ieder geval rood
Mijn vader is echt fantastisch he, is voor het eerst dat hij zo gigantisch heeft geholpen hoor.
Onze band is ook echt heelveel sterker geworden![]()
Ik gun iedereen zo'n vader
Update: ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overredenHuisarts gisteren: ja zo zie je er ook uit
![]()
Moet altijd zo lachen om haar.
Heb tramadol meegekregen en dat verlicht wel iets meer dan alleen paracetamol en ibuprofen. Moest echt gewoon huilen van de pijn terwijl ik normaal best een bikkel ben.
De wondjes van de operatie genezen ook mooi
Sinds gisteren is mijn vader ook nog verantwoordelijk voor mijn zieke nichtje van 7 die hier is, ik natuurlijk die niks kan en mag en doodmoe is van operatie en Jeroen die loops en chagrijnig is
Hij had het me een partij druk gisteren met ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Dank voor alle lieve reacties
Zat gewoon even heel erg te dippen maar wat @:golfer zegt: alles zal reg kommen.
Er zijn gelukkig alweer wat positieve dingen, heb iedereen genegeerd de afgelopen weken, telefoontjes en appjes, inmiddels heb ik iedereen weer gesproken![]()
Gelukkig begreep iedereen het wel dat ik geen zin had om te praten etc. Mijn vrienden
![]()
Ondanks dat mijn huisje niet zo kerstig is als voorheen geniet ik toch wel van het kleine subtiele beetje kerst wat ik in huis heb.
Gisteren was mijn zusje hier, ze had het nog niet zo 'af' gezien en vond het ook helemaal leuk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En als grote verrassing had mijn zusje Jeroen opgehaald en meegenomen gisteren.
Was wel drama toen ze weer mee moest. Jeroen weigerde en zusje moest haar echt meesleuren 😢Ach JeroentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een paar weekjes en dan komt ze voorgoed thuis.
Woningbouw vereniging...............quote:Op donderdag 22 december 2022 11:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Even lachen zo voor de feestdagen?
Ik had 12 december gebeld dat het licht voor mijn voordeur in het portiek het niet deed.
Kort erna kreeg ik klanttevredenheidsonderzoek. Of ik tevreden ben met de lift.
Vandaag maar even gebeld met de wbv. De lamp gaat echt gefixed worden ongeveer half januariHet is nl licht, niet lift
Door het bedrijf die 4 maanden over een deurbel heeft gedaan
Oeps...als dat maar goed gaat.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Net de woningbouw gebeld. Ik mag een muur slopen
En dat slopen doe ik echt zelf want ik moet wat agressie kwijt
Zorg je wel even dat je schriftelijk bevestigd krijgt dat je die muur mag slopen?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het net mijn vader geappt, ik schat zo in dat hij er niet oké mee is, maar dat was hij met mijn ideeën van de keuken ook niet.
Dussss....straks heb ik een normaal formaat huiskamer, bed verhuist naar de kleedkamer.
Ohja, dat had ik net ook tegen de mevrouw van de woningbouw gezegd. Voordat ik ga beginnen wil ik het op papier hebben dat het toegestaan is.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zorg je wel even dat je schriftelijk bevestigd krijgt dat je die muur mag slopen?
Ik onderschat jouw agressie niet, maar of je na het afbreken van die muur een bouwval met instortingsgevaar gaat overhouden is dus de vraag.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
@:golfer dat zal heel goed gaan. Je onderschat mij
Zeker weten dat het geen draagmuur is?quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het net mijn vader geappt, ik schat zo in dat hij er niet oké mee is, maar dat was hij met mijn ideeën van de keuken ook niet.
Dussss....straks heb ik een normaal formaat huiskamer, bed verhuist naar de kleedkamer.
Besef wel dat die muur er weer moet staan als je het huurhuis weer verlaat.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat hoeft volgens mij dus niet als je schriftelijke toestemming hebt.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef wel dat die muur er weer moet staan als je het huurhuis weer verlaat.
En als het wel moet, hoor het als voorwaarde in die schriftelijke toestemming te staan lijkt me. Dan moeten ze het aangeven. Daarom wel goed om het op schrift te stellen.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:22 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dat hoeft volgens mij dus niet als je schriftelijke toestemming hebt.
Ik twijfel alweer hoorquote:Op donderdag 29 december 2022 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Rustig aan kloddertje. Wel tof dat je straks een ruime woonkamer er aan overhoudt
Ik had allang gezegd dat ik niks doe zonder toestemmingquote:Op vrijdag 30 december 2022 08:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
En als het wel moet, hoor het als voorwaarde in die schriftelijke toestemming te staan lijkt me. Dan moeten ze het aangeven. Daarom wel goed om het op schrift te stellen.
klodder pechhuisjequote:Op donderdag 5 januari 2023 21:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik twijfel alweer hoorMaar het is een optie.
Voor nu moet ik een beetje huilen. De verwarming van de slaapkamer doet het niet naar behoren. De kamer wordt niet verwarmd.
Er viel niks te ontluchten dus nu zegt mijn vader dat ik de woningbouw moet bellen![]()
Heb hier zo erg geen zin in maar wie weet is het over een paar weken weer min 10 en slaapkamer is de koude kant ook nog waar de wind op staat.
Ik hoop niet dat het zo overkomt hoorquote:
Dit kan ik me zo goed voorstellen. Met / bij elkaar zijn in standje relax.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels is alles gefixed.
Maar wat leuker is, is dat vader en ik samen gingen shoppen in Dordt, onze lievelingslunchstad![]()
Wat fijn om eens iets samen te doen wat niks met klussen/klusjes te maken heeft
Zoveel lol gehad![]()
Morgen weer!quote:Op zondag 15 januari 2023 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit kan ik me zo goed voorstellen. Met / bij elkaar zijn in standje relax.![]()
Hoe gaat het verder met je?
Ik snap het meteenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
maar ik kom woensdag bij jou voor vast hoor wijffie.
Is mijn voornaam, hèquote:Op donderdag 19 januari 2023 07:39 schreef Angelfrouk het volgende:
Je vraagt je dan toch af of er niet ergens een familie connectie is, als jouw naam zo weinig voorkomt.
Fijn dat je geen pijn meer hebt, wel jammer dat het zo lang geduurd heeft.
Fijn dat alles goed is en leuke plannen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
En nog een kleine algemene update: ik ben donderdag naar de gynaecoloog/chirurg geweest voor 2de en laatste controle.
Mijn hemel wat was ik nerveus, paniekaanval, heel de zooi....maar alles is helemaal perfect binnenin mij
Nu op naar het verdere herstel want mijn conditie is nog meer ruk dan dat het al was.
Ik zou bijna naar de sportschool gaan. Bijna dan. Is om de hoek, te ver lopen
Ik ga vd week beginnen om alles weer te doen met St Marc oid en dan kan de grote verfklus beginnen.
Kamer voor kamer. Ik kan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |