Het pa-klodderhuisjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen is de vrouw van mijn vader 2 weken naar haar oudste zus in Californië.
Mijn vader 2 weken alleen.
Ik zou hierover moeten vloggen
Het begon al met toen ik inschatte dat hij zou bellen als hij zijn vrouw op Schiphol had afgezet.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Maargoed hij komt morgen lunchen.
Daarna naar de huisarts want ik had iets stoms gedaan een ongelukje gehad. En nou kan ik niet zo heel erg goed meer lopen
Is een keukenkastje willen ruimen wel een ongelukje te noemen?quote:
O jee ..... jij dacht dat doe ik even ....quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is een keukenkastje willen ruimen wel een ongelukje te noemen?
Dat drempeltje van een paar weken geleden was wel een ongelukje. Met wonden en bloed![]()
![]()
Ohhhh had je niet meegekregen, zal het voor de rest ook even postenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
O jee ..... jij dacht dat doe ik even ....
Hopelijk niks geks
Tof dat je weer updates plaatst. Je geniet echt van zijn gezelschap en kluskunsten. Heerlijk om te lezenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:24 schreef mascara-klodder het volgende:
En toen vroeg ik of ik mijn sleutels mee moest nemen.
De laatste keer dat hij me ergens had afgezet ging hij in een coma.
Inmiddels veilig thuis. Vader doet het nog steeds![]()
Benalmadena![]()
De vakantie waar ik niet van wist dat ik het nodig had![]()
Terug bij Jeroentje
De knak was een scheurtje in mijn knieband oid. @sp3c heeft mijn keukenkastje nog leeggehaald, zo liefquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Tof dat je weer updates plaatst. Je geniet echt van zijn gezelschap en kluskunsten. Heerlijk om te lezen![]()
Ben stiekem wel benieuwd wat de knak in je knie was
Mooi hoor! Die gore vloertegeltjes weg en lichte kleuren!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus moeders is in Californië en mijn vader gaat gewoon een PVC-vloertje leggen![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toilet staat inmiddels op zijn plek. Alles ook gekit.
ik had knak in de knie en kon er niet meer op staan. Waren 2 van de 4 de pezen van de quadriceps gescheurdquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De knak was een scheurtje in mijn knieband oid. @:sp3c heeft mijn keukenkastje nog leeggehaald, zo lief
De dag voordat ik naar Spanje ging dacht ik dat ik doodging van de pijn.
Maar ik ben een behoorlijke doorzetter en heb gemiddeld elke dag 14.000 stappen gezet in Benalmadena
(Gibraltar was 21.000 stappenmaar daar heb ik wel aapjes gezien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |