Ja mijn vaderquote:
Fijn is dat he?quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja mijn vaderEn de vriend die gisteren de glamroom heeft gedaan.
Voel me echt gezegend met zulke lieve mensen om me heen
Echt ontelbaar jaren ben ik zo erg dankbaar voor zoveel lieve mensen om me heenquote:
Natuurlijk zijn ze dat, anders doen ze zulke dingen niet, hequote:Op donderdag 30 juni 2022 09:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt ontelbaar jaren ben ik zo erg dankbaar voor zoveel lieve mensen om me heen
Oh en ze zijn ook blij met mij hoor
Het is iets wat ik sinds een jaar of 5 pas door hebquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze dat, anders doen ze zulke dingen niet, he
Keurig! En wat leuk die haardrest links! Of wat is het? Altaartje?quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:39 schreef mascara-klodder het volgende:
De woonkamer is klaar
[ link | afbeelding ]
De voormalige haard.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Keurig! En wat leuk die haardrest links! Of wat is het? Altaartje?![]()
Die kapstok overweeg ik ook voor ons nieuwe huisquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is iets wat ik sinds een jaar of 5 pas door heb![]()
En we hebben een kapstok met schoenenrek
Voor het eerst sinds 2000 dat ik een kapstok heb gekocht![]()
[ link | afbeelding ]
Echt waar? Waarom? Kopen voor ¤20?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kapstok overweeg ik ook voor ons nieuwe huis
Alleen appen als het nodig is!quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en eindelijk heb ik na tig uren in de wacht een nieuwe intercom![]()
De oude was kapot, vies en lelijk. Bij het vierde uur wat ik in de wacht stond vandaag en eindelijk weer eens iemand te spreken kreeg,
heb ik gewoon om een nieuwe gevraagd.
Nee heb je. Ja kun krijgen
[ link | afbeelding ]
Blijft toch je kind hequote:Op donderdag 30 juni 2022 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen appen als het nodig is!
Mijn vader is geweldigquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen appen als het nodig is!
Eigenlijk is het best sneu dat ik afgelopen week al van 2 verschillende mensen te horen heb gekregen dat ze zo'n vader als die van mij willen.quote:
Delenquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best sneu dat ik afgelopen week al van 2 verschillende mensen te horen heb gekregen dat ze zo'n vader als die van mij willen.
Ik gun een ieder zo'n vader.
Ze heeft een hontquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe doe je nou de deur open als ze aanbellen wat je niet hoort om de intercom te vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |