abonnement bol.com Coolblue
pi_206063437
Het heeft even geduurd maar ik krijg maandag de sleutels van mijn nieuwe woning *O*

Het wordt perfect opgeleverd. Nieuwe keuken, douche en toilet. Alles strak witgestuct ook.

En ik heb dus werkelijkwaar geen idee hoe ik dit mijn huisje kan laten worden -O-

Ik zie het gewoonweg niet.

Het enige wat ik zie is de keuken maar daar heeft mijn vader echt zoveel commentaar op.

Ookal weet ik het niet echt, ik hoop jullie hier op de hoogte kunnen houden om van dit appartementje een echt huisje te maken :)

pi_206063461
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 11:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Stom hoor. :*
Gewoon doorzetten nu.
pi_206064237
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het enige wat ik zie is de keuken maar daar heeft mijn vader echt zoveel commentaar op.
Gaat je vader er ook in wonen?
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 22 september 2022 @ 13:02:41 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206064256
Ga je de OP ook aanpassen? Deze is inmiddels wel achterhaald.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206071825
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Het heeft even geduurd maar ik krijg maandag de sleutels van mijn nieuwe woning *O*

Het wordt perfect opgeleverd. Nieuwe keuken, douche en toilet. Alles strak witgestuct ook.

En ik heb dus werkelijkwaar geen idee hoe ik dit mijn huisje kan laten worden -O-

Ik zie het gewoonweg niet.

Ookal weet ik het niet echt, ik hoop jullie hier op de hoogte kunnen houden om van dit appartementje een echt huisje te maken :)

[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Het is een gek nisje, of hoe het dat hoekje ook noemt. Jammer dat je vader zo negatief doet.
Trek je er niet teveel van aan. Blijf in de positieve flow.

Ik had dat ook, bij betrekking van mijn appartement. Ik moest beter wachten, dit, dat zus en zo.
Ik zag alles voor ogen. En heb dat waargemaakt. Mijn plan. En gelukt en naar wens.

Idee: je kunt een stuk van de vensterbank afzagen, gelijk met de verwarming zodat je koelkast of een kast daar past.
OF je maakt een lange lage, ondiepe bar tegen de raamkant, met krukjes. Ja!

Succes :-)

enne... als het woningbouw is: vraag of ze de ketel aftimmeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door rosita1 op 22-09-2022 23:02:34 ]
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')