De ketel zal dan net geen 15 jaar oud zijn geweest oidquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze jouw appartement als showcase "nu alles mooier en beter" huisje hadden gemaakt?
En dan nog een ketel uit 2007?
Gaat lekker, nog even en ze mogen een CV-ketel helemaal niet vervangen, dan hoop ik dat ze bij jou verder goed gerenoveerd hebben en vloerverwarming en/of lage temperatuur radiatoren hebben aangelegd, maar als ik lees dat je nog een ketel uit 2007 hebt dan ben ik bang dat het alleen wat kosmetisch opleuken was van je flatje
Dit was het eerste wat ik tegen mijn mijn vader zei: gelukkig heb ik nu een belquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:04 schreef XanderH het volgende:
Goed nieuws! De CV-monteur kon aanbellen!![]()
Hopen dat dit vlotter wordt gefixt dan de bel.
Mijn oudste heeft letterlijk benen van een meter lang, mijn schoondochter is heel blij dat ik hem fatsoenlijk opgevoed heb en de boel niet altijd omdergespetterd wordt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohh en over zittend plassen op mijn toilet: mijn huis. Mijn regels. Zo simpel is het.
Daarbij zijn al mijn vrienden op 1 na allemaal tussen de 1m90 en 2m05, die plassen thuis ook zittend want geen zin in plasspetters op de muren en vloer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:37 schreef mascara-klodder het volgende:
De onderdelen zijn er hoor die eerder niet te bestellen waren.
En worden maandag geïnstalleerd
Wie geloof dit
Nee joh, wat een toestand! Hopelijk krijg je nu wel een nieuwe ketel nu de onderdelen niet leverbaar zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:57 schreef mascara-klodder het volgende:
De gewenste onderdelen zijn niet leverbaar. Belt u de woningbouw maar.
Dus ik eerst mijn vader bellen om even uit te janken en daarna te lachen.
Inmiddels heeft de woningbouw me met het cv-bedrijf doorverbonden waar ik dus eerder van te horen heb gekregen dat de onderdelen niet leverbaar zijn.
Ohhhhh en ik ben al best lang bezig om dit bericht te typen.
Krijg net een belletje tussendoor van de woningbouw dat ik nog heel erg lang moet gaan wachten dat iemand de telefoon op gaat nemen bij het cv-bedrijf
Of ze me mogen terugbellen.
Ik wacht wel.
Houd hoop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Het gaat maandag opgelost worden hoor.
Krijg net weer een belletje dat het opgelost gaat worden maandag![]()
Hebben jullie maandag al in de agenda staan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie maandag al in de agenda staan?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:12 schreef Leandra het volgende:
Sowieso gekozen voor iets waar TS de woningstichting voor moet bellen
Niet gestemd naar ik schat zo in dat mijn afvoer gaat instortenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso gekozen voor iets waar TS de woningstichting voor moet bellen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:39 schreef AgnesGru het volgende:
Succes vandaag Klodder! Hopelijk gaat er per ongeluk expres wat verkeerd bij het vervangen van de onderdelenen krijg je gewoon een nieuwe ketel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |