Dan is hij wel heel slecht dat hij dat zelf niet kan zeggen/appen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik een klein beetje huilen? Mijn stiefmoeder zegt dat ik mijn vader niet meer mag bellen.
Het gaat niet goed met mijn vader.
Ik kreeg eerder een app dat hij zich meer dood dan levend voelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is hij wel heel slecht dat hij dat zelf niet kan zeggen/appen?
Of zie ik dat verkeerd?
Sterkte hoor!
Dan maar beter even niet bellen nee ....quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder een app dat hij zich meer dood dan levend voelt.
Hij die corona altijd niks vindt.
Sterkte klodderquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik een klein beetje huilen? Mijn stiefmoeder zegt dat ik mijn vader niet meer mag bellen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Einde middag weer bijna 40 graden koorts.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:34 schreef golfer het volgende:
Hopelijk knapt jouw vader snel weer op na wat (telefoon)stilte.
Achgos ... nja daar is hij iig in goede handen ....quote:Op zondag 26 februari 2023 10:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaas is mijn vader vannacht in het ziekenhuis opgenomen
Heeft in ieder geval oa longontsteking. Straks krijgt hij de uitslag voor longembolie.
Toen hij zuurstof, prednison en weet ik wat kreeg begon hij gelukkig wel wat op te knappen.
Afwachten maar dus 😢
Kan hem straks gelukkig wel even bellen of appen als mijn stiefmoeder zijn telefoon etc heeft gebracht.
Heftige shit. Heb te doen ook met stiefmoeder.
Al iets meer gehoord?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan nog 1 middel proberen, werkt dat niet dan is er al een plek op de IC voor hem vrijgehouden.
Mijn stiefmoeder werd gebeld door verpleging dat ze nu al mocht komen en dat ze niet meer aan de officiële bezoektijden houden.
Ik voelde het al aan toen ik vanochtend een appje stuurde en het maar op 1 vinkje bleef staan.
Nu afwachten op berichten/belletjes van mijn stiefmoeder.
Bericht 1 van stiefmoeder:quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bericht 1 van stiefmoeder:
Hij heeft nu max hoeveelheid zuurstof. Nu op dit moment krijgt hij n virusremner in de hoop dat zijn immuunsysteem het virus kan bestrijden. Zo niet dan wordt na 12.30 besloten of hij naar de ic moet voor beademing.
Bericht 2 tien minuten later:
Arts gesproken. Is in overleg straks met intensivist. Toestand nog zorgelijk. Ze doen er alles aan om hem op te knappen.
Rond een uur of 2 is mijn beste vriend hier vanuit Delft, die afspraak stond al.
Blij dat ik zo iemand om me heen heb even
quote:
quote:
Probeer wel wat te slapen. Morgenochtend weer verder.quote:
Ga lekker slapen klodder en hou je sterk.quote:
Heb je al iets gehoord?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou mijn altijd oplossing gewoon maar seconde-lijm, duct tape, of iets anders kleverigs kunnen zijn.
Dat dus?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:21 schreef maily het volgende:
Heb je al iets gehoord?
En heb je geslapen?
Dankjewel voor je belletje ook, zo erg liefquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en eindelijk heb ik na tig uren in de wacht een nieuwe intercom![]()
De oude was kapot, vies en lelijk. Bij het vierde uur wat ik in de wacht stond vandaag en eindelijk weer eens iemand te spreken kreeg,
heb ik gewoon om een nieuwe gevraagd.
Nee heb je. Ja kun krijgen
[ link | afbeelding ]
Ik moet gaan slapen maar ik durf niet zo goed.quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:04 schreef Angelfrouk het volgende:
Iedereen hier duimt voor jou en je vader! * Dikke knuffel *
Heb je wat kunnen slapen vannacht?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaas, ze hebben hem vanochtend aan de beademing gelegd.
Dank voor alle lieve berichten
Hoe gaat het nu met hem en met jou?quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaas, ze hebben hem vanochtend aan de beademing gelegd.
Ja ze doet het al 35 bijna 36 jaar met mijn vader hoorquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het lief en warm dat je schrijft dat je het zo erg voor je stiefmoeder vindt.
Ik blijf duimen voor je lieve vader. Dikke knuffel.
Ik heb niet echt het idee dat mijn vader wakker gaat worden nog hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:58 schreef Lienekien het volgende:
Poeh, klodder. Ben er wel even stil van.
Je klinkt wel rustig, nu. En wat fijn dat jij er kunt zijn voor je zus en je stiefmoeder. En jullie voor elkaar.
Hopelijk gaan jullie het straks ook samen beleven dat je vader weer wakker wordt.
Wetend dat er hier best wat mensen meelezen post ik dit ook en iedereen mijn vader tofheid vindtquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:07 schreef lipje het volgende:
Spannende tijd voor jullie allemaal. Sterkte en beterschap gewenst![]()
stiekem leven we allemaal met je en jouw familie mee
Dit dus .......quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef Tegan het volgende:
Jouw vader zit al in mijn hart sinds dat ene Whatsapp-gesprek waar je een screenshot van postte.
Welke was dat?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:31 schreef Tegan het volgende:
Jouw vader zit al in mijn hart sinds dat ene Whatsapp-gesprek waar je een screenshot van postte.
Kind toch ....quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke was dat?
Dit was mijn laatste 😭
[ link | afbeelding ]
Ik bedoelde deze:quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke was dat?
Dit was mijn laatste 😭
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en eindelijk heb ik na tig uren in de wacht een nieuwe intercom![]()
De oude was kapot, vies en lelijk. Bij het vierde uur wat ik in de wacht stond vandaag en eindelijk weer eens iemand te spreken kreeg,
heb ik gewoon om een nieuwe gevraagd.
Nee heb je. Ja kun krijgen
[ link | afbeelding ]
Ik heb betere apps met hem hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 19:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
[..].
Iedere keer open ik dit topic met een brok in mijn keel en de hoop op goed nieuws, ik denk vaak aan je/jullie.
Dank voor de update. En heel fijn dat het een positieve update is.quote:
Voor mijn zusje en mij is mijn vader altijd al onsterfelijk.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank voor de update. En heel fijn dat het een positieve update is.
Gelukkig een positieve update.quote:
Bij kennis is echt serieus een heel erg groot woordquote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef Seven. het volgende:
Fijn dat hij weer bij kennis is, dat is de eerste stap.
Geeft niet, dankjewel voor je update !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |