Update...
Mijn stiefmoeder en zusje waren gisteren bij hem voordat hij geïntubeerd werd en in slaap werd gebracht.
Iets waar hij al dagen bang voor was. Toen ze hem vertelden dat hij de komende weken zou slapen zei hij: ja, daar heb ik helemaal geen tijd voor hoor.
Hij vroeg nog of ze een beetje op mij wilden letten. Dus zusje en st.moeder: we letten alledrie en zorgen alledrie voor elkaar.
En zo is het maar net!
Mijn vader heeft het in slaap brengen etc allemaal geaccepteerd toen hij wist dat wij voor elkaar zouden zorgen.
Ik was thuis, had mijn naamgenootje vd thuiszorg hier. Zij ook helemaal van slag want ze is dol op mijn vader en mijn vader ook op haar
Einde middag heb ik Jeroen naar mijn overbuurman gebracht en ben ik met zusje naar mijn vader gegaan.
Stapte in de auto bij haar en ze begon gelijk te huilen. Blij dat ik er voor haar was om haar te kunnen troosten.
Had in de ochtend al foto's gezien van mijn vader aan de beademing en heel die shit dus ik was niet in shock echt toen ik hem zo zag liggen.
Wist wat ik kon verwachten.
Hij ligt er nu heel erg vredig bij. Hopelijk vecht zijn lichaam van binnen tegen de covid.
Blij dat ik hem maandag gezien heb toen hij nog bij was
De vader die mijn zusje en ik hadden en de man die mijn st.moeder had zullen we in ieder geval nooit meer terugkrijgen.
Morgenmiddag ga ik samen met st.moeder naar vader.
Eerste keer dat ik haar weer zie. Ik vind het zo erg verdrietig voor haar 😢
Aanvulling: krijg net dit appje van st.moeder:
We zijn net thuis.
Er is n hart echo gemaakt want zijn hartslag schommelt af en toe. Daardoor zakt zijn bloeddruk ook. Ik hoor morgen wat de uitslag is. De sondevoeding wordt niet goed door zijn maag opgenomen, en krijgt daar medicatie voor.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2023 16:13:13 ]