Dan is hij wel heel slecht dat hij dat zelf niet kan zeggen/appen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik een klein beetje huilen? Mijn stiefmoeder zegt dat ik mijn vader niet meer mag bellen.
Het gaat niet goed met mijn vader.
Ik kreeg eerder een app dat hij zich meer dood dan levend voelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is hij wel heel slecht dat hij dat zelf niet kan zeggen/appen?
Of zie ik dat verkeerd?
Sterkte hoor!
Dan maar beter even niet bellen nee ....quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder een app dat hij zich meer dood dan levend voelt.
Hij die corona altijd niks vindt.
Sterkte klodderquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik een klein beetje huilen? Mijn stiefmoeder zegt dat ik mijn vader niet meer mag bellen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Einde middag weer bijna 40 graden koorts.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:34 schreef golfer het volgende:
Hopelijk knapt jouw vader snel weer op na wat (telefoon)stilte.
Achgos ... nja daar is hij iig in goede handen ....quote:Op zondag 26 februari 2023 10:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Helaas is mijn vader vannacht in het ziekenhuis opgenomen
Heeft in ieder geval oa longontsteking. Straks krijgt hij de uitslag voor longembolie.
Toen hij zuurstof, prednison en weet ik wat kreeg begon hij gelukkig wel wat op te knappen.
Afwachten maar dus 😢
Kan hem straks gelukkig wel even bellen of appen als mijn stiefmoeder zijn telefoon etc heeft gebracht.
Heftige shit. Heb te doen ook met stiefmoeder.
Al iets meer gehoord?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan nog 1 middel proberen, werkt dat niet dan is er al een plek op de IC voor hem vrijgehouden.
Mijn stiefmoeder werd gebeld door verpleging dat ze nu al mocht komen en dat ze niet meer aan de officiële bezoektijden houden.
Ik voelde het al aan toen ik vanochtend een appje stuurde en het maar op 1 vinkje bleef staan.
Nu afwachten op berichten/belletjes van mijn stiefmoeder.
Bericht 1 van stiefmoeder:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |