https://www.instagram.com(...)d6-b781-cbfc4f35b386quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Iemand enig idee hoe ik secondelijm van mijn vingers en aanrecht kan verwijderen![]()
nog een busje WD40 erbij en je kunt alle problemen die je maar tegen kunt komen oplossenquote:Op woensdag 9 november 2022 08:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou de hint duidelijk zijn?![]()
[ link | afbeelding ]
Purschuim en nietpistool ook niet te vergeten! Alhoewel ik die laatste beter niet in mijn buurt kan hebben voor mijn eigen veiligheidquote:Op woensdag 9 november 2022 10:44 schreef Zedi het volgende:
[..]
nog een busje WD40 erbij en je kunt alle problemen die je maar tegen kunt komen oplossen
Jouw vaderquote:Op woensdag 9 november 2022 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Als je de beste en briljantste vader hebt en nog een pak laminaat over
Ziet er gelikt uit zo, toch? Toch?!
Dat spaanplaat of wat het ook was, was natuurlijk 10X niks en nu is het gewoon één mooi geheel![]()
Bijna 3 meter aan werkblad in mijn sociale huurwoninkje
Straks en morgen de boel weer inrichten. Zin in!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haha ja dat dacht ik ook vanochtendquote:Op woensdag 9 november 2022 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Leuk dat je keukenaccessoires zo goed kleuren bij je expansievat.
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
@:AgnesGru die man kan ook echt alles he
Van mij welquote:Op woensdag 9 november 2022 17:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus ook knuffel verdient en mag vanavond in bed slapen
En dan te bedenken dat mijn vader het helemaal niks vond dat ik daar die stellingkasten wildequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:04 schreef Tegan het volgende:
Mooi geworden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgende week, moet componentenlijm oid voor gebruikt worden
Daarna gaat het tot ergens in januari helemaal stilstaan hier in huis. 24 November word ik nl geopereerd en mag daarna 6 weken niks meer![]()
Morgen alvast thuiszorg regelen etc. Jeroen heeft al onderdak gelukkig dus dat is wel heel fijn![]()
En uiteraard ookquote:
Dit. Beterschap en snel aansterken nu!quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn om van je te horen, heb gistermiddag en avond nog regelmatig aan je gedacht.
Sterkte met herstellen!quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou, na een pittige dag gisteren en vannacht was ook behoorlijk zwaar hoop ik vanmiddag weer naar ouders te kunnen.
De operatie is goed gegaan, ene eileider konden ze helaas niet helemaal verwijderen ivm met verklevingen oid. Geen idee hoe het nu ook weer zat.
Nogmaals tnx voor alle berichtjes, via WhatsApp app had ik ook zoveel berichten, dat helpt toch wel de wetenschap dat er mensen aan je denken/ met je meeleven
Volgens mij niet. Ik was nogal suf gisteren haha. Over 2 weken heb ik belafspraak met haar dus dat komt iig op mijn vragenlijstje.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Sterkte met herstellen!
Moet je nu nog een keer onder het mes voor die verkleving? Hopelijk niet!
Laat je lekker vertroetelen door de vader en moederverpleging!
Ook erg benieuwd naar, lees net dit, en dat icm met de adenomyose verklaart het een hele hoop ellende geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Fijn dat alles goed is gegaan Klodder, ik ben benieuwd of de eileider nog weg gehaald gaat worden, maar so far so good. Laat je nu maar lekker verzorgen bij je pap en mam
quote:Kan een eileiderontsteking vanzelf overgaan?
De ontsteking gaat niet vanzelf over. Door snel antibiotica te slikken, voorkom je dat de ontsteking ernstig wordt. Je voorkomt ook dat je beschadigingen en littekens in en rond je eileiders en eierstokken krijgt. Beschadigingen en littekens kunnen er later misschien voor zorgen dat je steeds buikpijn houdt.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:47 schreef golfer het volgende:
Nu jouw bijna complete 'kippenhok' is verwijderd ga je waarschijnlijk wel versneld in de overgang geraken. Ik wens jou en jouw ongeving daar alvast veel sterkte mee.
Ja, geweldig.quote:Op zondag 27 november 2022 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik blijf het ontroerend vinden om te lezen hoe je ouders je helpen.Ik mis m'n eigen vader zo, die net zo was als de jouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |