SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dat vond ik nou juist best een goeie.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:15 schreef quirina het volgende:
Rutte is veel te sussend ook en die uitspraak van hem dat de dreigingen van Putin hem Siberisch laten vind ik een hele foute!
quote:
Ja daaahaaag. Krijgen we straks te horen dat er hier zoveel Russen wonen dat het hier Rusland is.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
Von der Leyen zou 1x in haar leven functioneel zijn als ze nu gratis EU visa zou uitdelen aan Russische mannen tussen de 18-65
Al weet je natuurlijk ook niet hoe dat afgelopen zou zijn als die kloteduitsers niet op het briljante idee waren gekomen om Lenin in Rusland te dumpen.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Met de laatste revolution in Rusland ginge we er ook niet echt op vooruit. Van tsaristisch Rusland naar Sovjet Rusland.
Hij noemde Poetin een "viriele vent". Wat een mafkees johquote:Het hele kabinet is opgestapt tijdens het debat over de Prinsjesdagstukken. FvD-leider Baudet begon in zijn betoog over de opleiding van minister Kaag aan een college in Oxford. Hij suggereerde dat zij mogelijk was gerekruteerd door een geheime dienst en legde een link tussen haar opleiding in Oxford en spionage.
Minister van Financiën Kaag protesteerde eerst bij de voorzitter. Toen Baudet doorging, stapte zij op. Al snel volgden alle andere leden van het kabinet haar de zaal uit.
Die zal vandaag ook wel een memo uit Moskou ontvangen hebben.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)tie-baudet-over-kaag
[..]
Hij noemde Poetin een "viriele vent". Wat een mafkees joh
Hebben ze nu een kans om het wel goed te doen..quote:Op woensdag 21 september 2022 20:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Met de laatste revolution in Rusland ginge we er ook niet echt op vooruit. Van tsaristisch Rusland naar Sovjet Rusland.
In de vorige eeuw was hij een walgelijke NSB-er geweest, denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die man is echt al heel lang de weg volledig kwijt.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hij is gewoon omgekocht en roept wat zijn baasje hem opdraagt. Het is onbestaanbaar dat een dergelijk trojaans paard niet zo snel mogelijk politiek geneutraliseerd wordt maar in het parlement het woord mag voeren namens het Kremlin. Ze bespotten de gehele rechtsstaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die man is echt al heel lang de weg volledig kwijt.
Van poetin en zijn leger met 0 mensen?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja daaahaaag. Krijgen we straks te horen dat er hier zoveel Russen wonen dat het hier Rusland is.
De vergadering is heropend!quote:Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Baudet, maar wat is er precies mis met ''viriele vent''? Als ik putin vergelijk met westerse wereld leiders, dan is viriel zeker toepasselijk op Putin. Een vork is gewoon een vork ook al vind je het een lelijke vork.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een beetje NSB-er had een bloedhekel aan Russenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In de vorige eeuw was hij een walgelijke NSB-er geweest, denk ik.
Gerecruteerd door een geheime dienst? Klassiek gevalletje van projectie, zij het de Britse i.p.v. Russische geheime dienst.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Helemaal van het padje af, maar dat kabinet heeft er ook gewoon te blijven zitten. Beetje rare reactie ook als de dorpsgek weer wat roept.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Viriel is niet het eerste waar ik aan denk bij Poetin. Misschien 10 jaar terug maar inmiddels lijkt hij met 1,5 oog Walhalla in te kijkenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Baudet, maar wat is er precies mis met ''viriele vent''? Als ik putin vergelijk met westerse wereld leiders, dan is viriel zeker toepasselijk op Putin. Een vork is gewoon een vork ook al vind je het een lelijke vork.
Al zou die destijds Dolfje helemaal hebben opgehemeld als een krachtige visionaire leiderquote:Op woensdag 21 september 2022 20:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zo rolt d66. Alleen meningen die goed zijn mogenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De voorzitter wil Baudet het woord ontnemen.
Wilders er bovenop.
Vond jij Adolf viriel?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zou die destijds Dolfje helemaal hebben opgehemeld als een krachtige visionaire leider
Die zal ook wel vol spanning zitten te wachten of die wordt opgeroepen voor de mobilisatiequote:Op woensdag 21 september 2022 20:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Thierry Baudet ziet er op een of andere manier totaal verlopen uit. Hij zal wel zorgen hebben.
Nou nee, je mag je alleen niet als een complete hork gedragen. Is een vrij normale regel bij elke vergadering waar dan ook.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:46 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zo rolt d66. Alleen meningen die goed zijn mogen
Dat complot gelul laat de Kamer wel erg stinken.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:46 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ongelovelijk slecht idee. Rusland kan dit weer gebruiken om Europa te overspoelen met miljoenen Russen en zo hun invloed te vergrotenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
Von der Leyen zou 1x in haar leven functioneel zijn als ze nu gratis EU visa zou uitdelen aan Russische mannen tussen de 18-65
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Baudet, maar wat is er precies mis met ''viriele vent''? Als ik putin vergelijk met westerse wereld leiders, dan is viriel zeker toepasselijk op Putin. Een vork is gewoon een vork ook al vind je het een lelijke vork.
En d66 bepaalt wat hork is en wat mening is. Nemen we dan de uitspraken van Kaag mee?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou nee, je mag je alleen niet als een complete hork gedragen. Is een vrij normale regel bij elke vergadering waar dan ook.
Nee dit idee is heel goed. Poetin houdt niets over.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ongelovelijk slecht idee. Rusland kan dit weer gebruiken om Europa te overspoelen met miljoenen Russen en zo hun invloed te vergroten
Check effe de steun die ze krijgt.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En d66 bepaalt wat hork is en wat mening is. Nemen we dan de uitspraken van Kaag mee?
Het is een zieke oude man die hoge hakken draagt en achter enorme tafels schuilt terwijl hij anderen voor zich laat sterven.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een mening en een directe persoonlijke aanval op de man (of ja vrouw in dit geval dan)quote:Op woensdag 21 september 2022 20:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En d66 bepaalt wat hork is en wat mening is. Nemen we dan de uitspraken van Kaag mee?
Als voorzitster van de vergadering bepaald zij dat jaquote:Op woensdag 21 september 2022 20:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:49 schreef Perox het volgende:
[..]
Check effe de steun die ze krijgt.
Kijk al die d66-ers hier sluikfascisme goedkeurenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als voorzitster van de vergadering bepaald zij dat ja.
Nogmaals: nou en? Mag je dan geen mening hebben?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Is dus niet alleen D66 die iets vindt, maar zo ongeveer heel normaal NL.
Hij is nu net zo goed een walgelijke NSB-er hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit is geen mening.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nogmaals: nou en? Mag je dan geen mening hebben?
Nee want nsbers heulen niet met russenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij is nu net zo goed een walgelijke NSB-er hoor.
Meerderheid 2e kamer heeft zo besloten.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Voor d66 telt alleen de mening die goed is. Democratie 1966
Waartoe?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meerderheid 2e kamer heeft zo besloten.
Zullen wel allemaal trekpoppen van het WEF zijn dus dat is niet hoe het eckte volk het ziet of zo.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meerderheid 2e kamer heeft zo besloten.
Nogmaals - check even welke partijen steun geven aan de voorzitter - dat zegt genoeg. Niks geen D66 maar gewoon klaar met Putin lover Baudet.quote:
Ik heb een hekel aan d66, maar ik heb een nog grotere hekel aan collaborateurs en landverraders.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:46 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 21 september 2022 20:55 schreef ipa84 het volgende:
Is dit het topic over de algemene beschouwingen of over Oekraïne?
Als er straks iemand opstaat in de tweede kamer die vind dat alle joden weer vergast moeten worden is dat ook een “mening”…maar dat soort dingen hoort dus niet thuis in de 2e kamer.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Voor d66 telt alleen de mening die goed is. Democratie 1966
Ik vind dit soort insinuaties van Baudet ook van het niveau "quote:Op woensdag 21 september 2022 20:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou nee, je mag je alleen niet als een complete hork gedragen. Is een vrij normale regel bij elke vergadering waar dan ook.
Dat soort dingen horen juist daar thuis. Dat mag ook, volgens de grondwet. Tis niet netjes, maar als een deel van het volk zo denkt, hoort deze ook vertegenwoordigd te worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Als er straks iemand opstaat in de tweede kamer die vind dat alle joden weer vergast moeten worden is dat ook een “mening”…maar dat soort dingen hoort dus niet thuis in de 2e kamer.
Buiten dat is het natuurlijk sneu dat je je zo moet gedragen als volwassen man. Lekker over de rug van de bevolking (want de politiek gaat over dingen die jou en mij aangaan) je eigen fame en aandacht pakken.
Die regenboogvlag bom ook.. how sad..quote:Op woensdag 21 september 2022 20:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Russische meme's
https://m.facebook.com/st(...)l&id=100064743754893
Pim Fortuyn heeft nooit geregeerd. Wat mis je dan precies?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:49 schreef Bredemug het volgende:
Ik mis Pim Fortuyn...we zijn gedoemd dankzij deze clowns die ons land beheren.
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Baudet, maar wat is er precies mis met ''viriele vent''? Als ik putin vergelijk met westerse wereld leiders, dan is viriel zeker toepasselijk op Putin.
Dus er zijn Nazi kernbommen, Amerikaanse kernbommen, EU kernbommen, NATO kernbommen, en om het af te maken, LHBT kernbommen.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Russische meme's
Rusland kennende zijn dat ook nog gewoon de bommen die ze nog hebben liggen van de Tweede Wereldoorlogquote:Op woensdag 21 september 2022 20:58 schreef myShizzle het volgende:
'Rusland draagt bommen van 5 ton naar het front. Het grootste explosief dat ze in de Tweede Wereldoorlog gebruikten. Een bom die alles binnen 100 meter vernietigt. Fab500 raketten'
[ twitter ]
Wat is de bom met die witte soort ster?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Russische meme's
NAVO?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is de bom met die witte soort ster?
Los van of dit bericht wel of niet klopt, is het een uitstekend idee om hele zware bommen over het Russisch wegdek te rijden. Als je tenminste een Darwin award wilt voor jezelf en het gehucht waar je doorheen rijdtquote:Op woensdag 21 september 2022 20:58 schreef myShizzle het volgende:
'Rusland draagt bommen van 5 ton naar het front. Het grootste explosief dat ze in de Tweede Wereldoorlog gebruikten. Een bom die alles binnen 100 meter vernietigt. Fab500 raketten'
[ twitter ]
Of zo slecht onderhouden dat ze nog binnen 100 meter terug naar aarde komen zetten..quote:Op woensdag 21 september 2022 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rusland kennende zijn dat ook nog gewoon de bommen die ze nog hebben liggen van de Tweede Wereldoorlog
Wel mooi hoe je mijn laatste zin eruit hebt geknipt wat juist precies mijn punt is.quote:
Ik zie hier geen viriele vent, eerder een zielig hoopje bejaarde.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:03 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Wel mooi hoe je mijn laatste zin eruit hebt geknipt wat juist precies mijn punt is.
fvd huilt met de vijand van onze vrije rechstaat, huilt met een vijandige nationalist. Of heb je echt een argument Dus fvd zijn de moderne nsb-ers. Maar goed fvders weten al lang van Baudet zijn nazi verheerlijkingenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:52 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nee want nsbers heulen niet met russen
Dat is omdat jij het op uiterlijk baseert en niet op de persoon (op geopolitieke schaal). Nog amper 1 jaar geleden was hij de stoere man die op beren rijd en ''liever putin dan mark rutte'' etc etc etc. Maar wel mooi om te zien hoe de publieke opinie makkelijk te beïnvloeden is door meme's in plaats van inhoud.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie hier geen viriele vent, eerder een zielig hoopje bejaarde.
En die bommen van elk 5000 kilo worden gewoon op elkaar gestapeld in een simpele vrachtwagen en dan met de achterflap half open over de weg vervoerd? Hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:58 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Dat niet maar dit zal aan beide kanten natuurlijk wel meer doden gaan veroorzaken. Plus dat de hele boel in ieder geval 1/2 jaar doorgaatquote:Op woensdag 21 september 2022 21:09 schreef capricia het volgende:
Poetin gaat door tot de laatste Rus.
Hoe triest.
Ik denk dat we af moeten van het op de persoon spelen, dat men wegloopt wanneer het gebeurd kan ik ze dat niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vind dit soort insinuaties van Baudet ook van het niveau "". Het draagt er in ieder geval niet aan bij dat je nog serieus wordt genomen. Daarentegen vraag ik me af hoeveel kabinets-/ of kamerleden hierbij wegliepen:
Ondanks dat je het onzin vindt, kun je toch wel gewoon blijven zitten? Je hoort het aan, reageert erop of ontkracht het, en verder.
Poetin reed op berenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat is omdat jij het op uiterlijk baseert en niet op de persoon (op geopolitieke schaal). Nog amper 1 jaar geleden was hij de stoere man die op beren rijd en ''liever putin dan mark rutte'' etc etc etc. Maar wel mooi om te zien hoe de publieke opinie makkelijk te beïnvloeden is door meme's in plaats van inhoud.
En dat terwijl hun op en top "mannelijke" leider een dwerg op hakkenschoenen is die van verkleedpartijtjes en met ontbloot bovenlijf paardrijden houdt, veel verwijfder dan dat wordt het niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die regenboogvlag bom ook.. how sad..
Waarom zou je dat ding ook maar enigszins binnen het bereik van een HIMARS willen hebben? Lijkt me op zijn zachtst gezegd niet de veiligste plek voor de Russen om het te bewaren.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En die bommen van elk 5000 kilo worden gewoon op elkaar gestapeld in een simpele vrachtwagen en dan met de achterflap half open over de weg vervoerd? Hier klopt iets niet.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:08 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat is omdat jij het op uiterlijk baseert en niet op de persoon (op geopolitieke schaal). Nog amper 1 jaar geleden was hij de stoere man die op beren rijd en ''liever putin dan mark rutte'' etc etc etc. Maar wel mooi om te zien hoe de publieke opinie makkelijk te beïnvloeden is door meme's in plaats van inhoud.
maar er wordt door iedere parlementslid op de man gespeeld. De insinuaties richting baudet zijn ook niet van de lucht. Feit is: hij heeft het grondwettelijk recht om ver te gaan in zijn betogen. Vak K heeft het recht niet om de vergadering te beëindigen bij een onwelvallig woord. Maar dit is het Oekraine topic, beter om de discussie hier voort te zetten: POL / Algemene Politieke Beschouwingen 2022 livetopic #5quote:Op woensdag 21 september 2022 21:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat we af moeten van het op de persoon spelen, dat men wegloopt wanneer het gebeurd kan ik ze dat niet kwalijk nemen.
Respect moet er ten alle tijde zijn.
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Pim Fortuyn heeft de kans nooit gekregen om te regeren.
Die enge dictator is goed op dreef. Zelfs zijn eigen volk moet kapot. Ben benieuwd hoe dit gaat escaleren, want dat gaat gebeuren, het rot van binnenuit. Dit kan hij nooit verkopen aan de Russen lijkt mij.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:09 schreef capricia het volgende:
Poetin gaat door tot de laatste Rus.
Hoe triest.
Wat heeft Rusland uberhaubt wat dit soort type bommen aankan?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ding ook maar enigszins binnen het bereik van een HIMARS willen hebben? Lijkt me op zijn zachtst gezegd niet de veiligste plek voor de Russen om het te bewaren.
Ik ben zeker met je eens dat we af moeten van het op de persoon spelen. Maar dat werkt dan ook twee kanten op toch? Of werden die opmerkingen richting Baudet destijds ook niet getolereerd en liep men massaal weg? Dat kan hoor, zo ver ben ik er niet ingedoken. Dit was wat ik snel kon vinden.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat we af moeten van het op de persoon spelen, dat men wegloopt wanneer het gebeurd kan ik ze dat niet kwalijk nemen.
Respect moet er ten alle tijde zijn.
https://www.statista.com/(...)-in-the-netherlands/quote:Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
In het westen is Putin al jaren niet populair.
Ja, dat weet iedereen. Maar het is speculeren hoe hij het er van af had gebracht als hij wel had kunnen regeren.quote:
"Lots of you are going to die, but that's a sacrifice I'm willing to make."quote:Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die enge dictator is goed op dreef. Zelfs zijn eigen volk moet kapot. Ben benieuwd hoe dit gaat escaleren, want dat gaat gebeuren, het rot van binnenuit. Dit kan hij nooit verkopen aan de Russen lijkt mij.
Hoe zal China hier op reageren? Ook daar zal het een en ander met lede ogen worden bekeken.
NSB-ers zaten ook te geilen op een dictator van een buitenlandse mogendheid. Dus dat hebben ze gemeen.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Een beetje NSB-er had een bloedhekel aan Russen
Ik mag hopen dat de US intelligence zo goed is dat als hij ooit daadwerkelijk zijn nukes in stelling brengt er eerder wordt besloten dat gare k* land sneller naar een ander universum te brengen en dat voor dat scenario al alles in kaart wordt gebracht in de diepste geheime missie ooit.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Die enge dictator is goed op dreef. Zelfs zijn eigen volk moet kapot. Ben benieuwd hoe dit gaat escaleren, want dat gaat gebeuren, het rot van binnenuit. Dit kan hij nooit verkopen aan de Russen lijkt mij.
Hoe zal China hier op reageren? Ook daar zal het een en ander met lede ogen worden bekeken.
Te triest.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Lots of you are going to die, but that's a sacrifice I'm willing to make."
Bedoel je die vrije rechtstaat waarin je alleen de mening mag hebben van de d66 voorzitter?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
fvd huilt met de vijand van onze vrije rechstaat, huilt met een vijandige nationalist. Of heb je echt een argument Dus fvd zijn de moderne nsb-ers. Maar goed fvders weten al lang van Baudet zijn nazi verheerlijkingen
Hij zegt eigenlijk niet veel anders dan 'bepaalde' defensiedeskundigen.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vind dit soort insinuaties van Baudet ook van het niveau "". Het draagt er in ieder geval niet aan bij dat je nog serieus wordt genomen. Daarentegen vraag ik me af hoeveel kabinets-/ of kamerleden hierbij wegliepen:
Ondanks dat je het onzin vindt, kun je toch wel gewoon blijven zitten? Je hoort het aan, reageert erop of ontkracht het, en verder.
quote:Wij worden een wereldoorlog ingerommeld.
Er is een escalatie-cyclus gaande waar geen uitweg uit is.
De enige uitweg is alsnog de Minsk-akkoorden te respecteren.
Federaliseren van OekraÍne, neutrale staat en een brugfunctie tussen Oost en West.
Erkennen van Rusland als partner op het Europees continent.
Dat is de enige manier waarop wij op de lange termijn de échte vijand, China, het hoofd kunnen bieden.
Bron? Heeft die dat echt gezegd?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Lots of you are going to die, but that's a sacrifice I'm willing to make."
Bedoel je die vrije rechtstaat waarin je alleen de mening mag hebben van de d66 voorzitter?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
fvd huilt met de vijand van onze vrije rechstaat, huilt met een vijandige nationalist. Of heb je echt een argument Dus fvd zijn de moderne nsb-ers. Maar goed fvders weten al lang van Baudet zijn nazi verheerlijkingen
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:18 schreef Jojoke het volgende:
[..]
NSB-ers zaten ook te geilen op een dictator van een buitenlandse mogendheid. Dus dat hebben ze gemeen.
Het is in elk geval volkomen van toepassing op zijn manier van doen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:22 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Bron? Heeft die dat echt gezegd?
Zulke dingen zijn alleen in Hollywoodfilms mogelijk...quote:Op woensdag 21 september 2022 21:19 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de US intelligence zo goed is dat als hij ooit daadwerkelijk zijn nukes in stelling brengt er eerder wordt besloten dat gare k* land sneller naar een ander universum te brengen en dat voor dat scenario al alles in kaart wordt gebracht in de diepste geheime missie ooit.
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als voorzitster van de vergadering bepaald zij dat ja.
Het is inderdaad om te heulen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er woont een clubje van 20% idioten in Nederland die je inderdaad alles kunt wijsmaken. Als je een kleptocraat als Poetin, die miljarden steelt van zijn eigen, toch al arme volk om als zonnekoning te leven en zijn eigen jonge mannen de dood injaagt verkiest boven Rutte (die ook verre van ideaal is) ben je behoorlijk van het padje af.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:16 schreef Bredemug het volgende:
[..]
https://www.statista.com/(...)-in-the-netherlands/
sinds 2016(specifiek nederland in dit geval) een stijgende lijn, dus blijkbaar deed die ''iets'' goed.
We hebben het grote voordeel van de kerncentrale bij Zaporizhia. Een ongeluk daar zal een stap zijn voordat er daadwerkelijk kernwapens gegooid worden, en die stap is nog niet genomen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn alleen in Hollywoodfilms mogelijk...
In werkelijkheid kun je alleen maar hopen dat het leger weigert Poetin's lanceerbevel op te volgen, maar het Russische volk is en blijft net zo krankzinnig als de leiders die hen vertegenwoordigen. Daar heb ik dus weinig hoop op.
't Is een quote uit 'Shrek', maar dan dan uitvergroot naar Russische proporties.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:22 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Al geeft de hele wereld steun aan Vera Bergkamp dan heeft ze zich nog steeds als goed en dus objectief voorzitter te gedragenquote:Op woensdag 21 september 2022 20:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Nogmaals - check even welke partijen steun geven aan de voorzitter - dat zegt genoeg. Niks geen D66 maar gewoon klaar met Putin lover Baudet.
quote:Op woensdag 21 september 2022 21:22 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Als Lilian Marijnissen daar minutenlang gaat staan betogen dat Carly Rae Jepsen eigenlijk een miskend muzikaal genie is, Heerma de wedstrijd Go Ahead - Emmen gaat zitten nabeschouwen of Azarkan de halve koran gaat zitten voorlezen kapt de voorzitter ook af.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:49 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Voor het westen uiteindelijk wel; hoe meer jonge Russische mannen sneuvelen of verminkt worden en zich niet meer kunnen voortplanten, des te sneller en harder Ruslands dramatische demografie het land door het putje laat gaan.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:27 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit zal echt een groot succes worden.
En dan?quote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor het westen uiteindelijk wel; hoe meer jonge Russische mannen sneuvelen of verminkt worden en zich niet meer kunnen voortplanten, des te sneller en harder Ruslands dramatische demografie het land door het putje laat gaan.
Geef ze geen ongelijk Antalya was vandaag 29 gradenquote:
eh..20% van nederland is 3400000+ mensen, dat is nogal een statement dat je maakt. Ik denk niet dat 3,4 miljoen Nederlandse inwoners ''behoorlijk'' van het padje zijn, die zitten er ongetwijfeld tussen maar er zullen vast andere factoren in mee spelen. Zo zal een iemand met een zeer laag inkomen dat zich genaaid voelt natuurlijk nooit voor iemand als Rutte kiezen en iemand uit het hogere loon segment zal die persoon dan gestoord vinden of neem de boeren als voorbeeld. Ik denk niet dat er perse een goede of slechte antwoord tussen zit, maar dat het zeer afhankelijk is per persoon en per situatie.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er woont een clubje van 20% idioten in Nederland die je inderdaad alles kunt wijsmaken. Als je een kleptocraat als Poetin, die miljarden steelt van zijn eigen, toch al arme volk om als zonnekoning te leven en zijn eigen jonge mannen de dood injaagt verkiest boven Rutte (die ook verre van ideaal is) ben je behoorlijk van het padje af.
Wat al eerder gezegd is, in eerste instantie zullen dit mensen zijn die een checkpoint moeten bewaken of ergens in bezet gebied. Hier heb je dus geen maanden training voor nodig. Plus over een paar weken zal de situatie tot stilstand komen vanwege de winter.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:27 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit zal echt een groot succes worden.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Hoe de wereld er over een jaar voorstaat.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Putin er over 12 maanden nog zitten? Het stort nu wel aardig in elkaar overal om hem heen.
Ach, één man kan talloze vrouwen bevruchten. Voor demografische ontwikkelingen is het aantal vruchtbare dames veel belangrijker.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor het westen uiteindelijk wel; hoe meer jonge Russische mannen sneuvelen of verminkt worden en zich niet meer kunnen voortplanten, des te sneller en harder Ruslands dramatische demografie het land door het putje laat gaan.
Dat is wel heel apathisch.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zulke dingen zijn alleen in Hollywoodfilms mogelijk...
Maar Poetin weet het nog aardig de kop in te drukken, de protesten zijn ook veel te zwak. Beter om een paar van die handhavers te lynchen en wat molotov cocktails rond te gooien.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Putin er over 12 maanden nog zitten? Het stort nu wel aardig in elkaar overal om hem heen.
Bid maar eerst dat we geen zware winter krijgen, de rest komt wel later.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dan boet het land langzaam, maar zeker aan macht, invloed en gevaar voor de Europese en wereldvrede in.quote:
Geweldige meme waardige quote uit Shrek . Vandaag meerder meme varianten van langs zien komen op Twitterquote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Man zitten jullie nu al Shrek te quoten?
Wordt de zachtste winter in eeuwenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:34 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Bid maar eerst dat we geen zware winter krijgen, de rest komt wel later.
Die strontverwende Russische pradaprinsesjes gaan nooit babybaarfabriek voor het moederland spelen hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ach, één man kan talloze vrouwen bevruchten. Voor demografische ontwikkelingen is het aantal vruchtbare dames veel belangrijker.
Weet je hoe de armen in Rusland leven, of hoe ze in Rusland omgaan met demonstranten? Armen en boeren mogen in hun handjes knijpen dat ze niet in Rusland wonen, want hoe hard Rutte je ook naait, Poetin naait je nog altijd 10x zo hard.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef Bredemug het volgende:
[..]
eh..20% van nederland is 3400000+ mensen, dat is nogal een statement dat je maakt. Ik denk niet dat 3,4 miljoen Nederlandse inwoners ''behoorlijk'' van het padje zijn, die zitten er ongetwijfeld tussen maar er zullen vast andere factoren in mee spelen. Zo zal een iemand met een zeer laag inkomen dat zich genaaid voelt natuurlijk nooit voor iemand als Rutte kiezen en iemand uit het hogere loon segment zal die persoon dan gestoord vinden of neem de boeren als voorbeeld. Ik denk niet dat er perse een goede of slechte antwoord tussen zit, maar dat het zeer afhankelijk is per persoon en per situatie.
Ja, maar hij heeft wel kernwapens. Rob de Wijk zei laatst dat we dan geen keus hebben en een onderdeel van Rusland moeten worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 20:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Van poetin en zijn leger met 0 mensen?
Laten we dat hopen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die strontverwende Russische pradaprinsesjes gaan nooit babybaarfabriek voor het moederland spelen hoor.
Reductio ad absurdumquote:Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Lilian Marijnissen daar minutenlang gaat staan betogen dat Carly Rae Jepsen eigenlijk een miskend muzikaal genie is, Heerma de wedstrijd Go Ahead - Emmen gaat zitten nabeschouwen of Azarkan de halve koran gaat zitten voorlezen kapt de voorzitter ook af.
Dat hopen mensen, veel soldaten aan de Russische kant zijn amper gerouteerd sinds het begin van de oorlog. Russische generaals hebben tot nu toe ook nog niet echt aangetoond dat ze een meesterbrein zijn in het goed coördineren van dit soort dingen. Het zal me niks verwonderen dat toch een grote groep van deze mensen met amper training en ervaring gewoon naar het front gestuurd worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Wat al eerder gezegd is, in eerste instantie zullen dit mensen zijn die een checkpoint moeten bewaken of ergens in bezet gebied. Hier heb je dus geen maanden training voor nodig. Plus over een paar weken zal de situatie tot stilstand komen vanwege de winter.
Op papier heb je misschien gelijk, maar in de praktijk gaat dat vaak anders. Hier is een theorie: Als de energieprijzen zo erg worden en de inflatie erger dat een grote groep mensen zich niet meer kan veroorloven om iets te eten of warm te blijven, denk je dat het de Nederlandse burger dan boeit hoe het in Rusland is? Dat hele groep gaat dan achter Rutte aan. Het leven is hier beter, totdat het niet zo is.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet je hoe de armen in Rusland leven, of hoe ze in Rusland omgaan met demonstranten? Armen en boeren mogen in hun handjes knijpen dat ze niet in Rusland wonen, want hoe hard Rutte je ook naait, Poetin naait je nog altijd 10x zo hard.
quote:Russia released 10 foreign prisoners of war captured in Ukraine following mediation by Saudi Prince.
Saudi officials said they were five Britons, two Americans and one Croatian, Moroccan and Swedish national. Aiden Aslin is among those released.
Het is hoopvol denken, maar binnen die Russische troepen moeten er toch ook een keer een grote groep Russen zijn die er geen zin in hebben en denken we gaan met wapens en al terug naar Moskou.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:40 schreef quirina het volgende:
Het zal me niet verbazen dat de opgepakte demonstranten meteen worden afgeleverd in Oekraïne om te gaan vechten.
Zo gaat mobilisatie wel heel snel en ook heel erg Russisch.
Meteen de gehaktmolen in.
Ook heel veel met als bestemming Sotsji zo te zien? Of zal dat net Georgië zijn?quote:
Doen ze niet.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is hoopvol denken, maar binnen die Russische troepen moeten er toch ook een keer een grote groep Russen zijn die er geen zin in hebben en denken we gaan met wapens en al terug naar Moskou.
Tegen de tijd dat het in Rusland beter is dan bij ons rijdt Jorrit Bergsma rondjes 31,2 in de hel.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:41 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Op papier heb je misschien gelijk, maar in de praktijk gaat dat vaak anders. Hier is een theorie: Als de energieprijzen zo erg worden en de inflatie erger dat een grote groep mensen zich niet meer kan veroorloven om iets te eten of warm te blijven, denk je dat het de Nederlandse burger dan boeit hoe het in Rusland is? Dat hele groep gaat dan achter Rutte aan. Het leven is hier beter, totdat het niet zo is.
Sochi is nog lekker warm. Rijke Russen zitten er graag.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook heel veel met als bestemming Sotsji zo te zien? Of zal dat net Georgië zijn?
Klinkt plausibel. Als een directe vlucht naar het buitenland niet kan/volgeboekt/te duur is, vanaf Sochi bus/auto naar Turks/Armeens/Georgische grens.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook heel veel met als bestemming Sotsji zo te zien? Of zal dat net Georgië zijn?
Maar volgens Poetin-verstehers loopt de operatie nog altijd volgens planquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het in Rusland beter is dan bij ons rijdt Jorrit Bergsma rondjes 31,2 in de hel.
Alle Rüssen terüg naar Odessa!quote:
Die Finnen houden ook wel van drinken, daar zullen de Russen zich thuisvoelen.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Intussen staat er 35 kilometer file bij de enige grens die nog geopend is, de grens met Finland.
Niks aan gelogen dat hij morgen naar Oekraïne gaatquote:
Toch wel? Make up your mind already, Finland...quote:Op woensdag 21 september 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:
Maar dit zijn toch de goede Russen? Ze willen niet vechten en doodgaan voor Vladolf Putler.
[ twitter ]
Shemales?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:00 schreef myShizzle het volgende:
Mooie vrouwen met ballen
[ twitter ]
Jammer dat ze stopten. Ik kan ontzettend veel sympatie opbrengen voor mensen die vechten tegen dictatuur.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:05 schreef polderturk het volgende:
Offtopic.
Iran is een bondgenoot van Rusland en levert drones aan Rusland.
Iraanse politieagent helemaal in elkaar gestompt.
[ twitter ]
Neequote:
[FP-Modus]Lichtgetinte types vallen de politie aan[/FP-Modus]quote:Op woensdag 21 september 2022 22:05 schreef polderturk het volgende:
Offtopic.
Iran is een bondgenoot van Rusland en levert drones aan Rusland.
Iraanse politieagent helemaal in elkaar gestompt.
[ twitter ]
Als er een bepaald aantal op Fins grondgebied is, gaan ze een referendum houden voor aansluiting bij Rusland. Dus dat aantal niet overschrijden.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:
Maar dit zijn toch de goede Russen? Ze willen niet vechten en doodgaan voor Vladolf Putler.
[ twitter ]
Heerlijk hypocriet. Ze lopen alleen weg, of maken er alleen een hoop drama van als specifieke personen aangevallen worden daar. Als een Wilders uit het niets persoonlijk wordt aangevallen blijven ze rustig zitten met z'n allen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:17 schreef polderturk het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)tneemt-hem-het-woord
Klopt jaquote:Op woensdag 21 september 2022 22:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als er een bepaald aantal is, gaan ze een referendum houden voor aansluiting bij Rusland. Dus dat aantal niet overschrijden.
Klopt, en je moet je dan ongeacht de uitslag aansluiten bij Rusland, want anders riskeer je een kleine tactische waterstofbom op je hoofdstad. Dat helpt tegen corruptie.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als er een bepaald aantal is, gaan ze een referendum houden voor aansluiting bij Rusland. Dus dat aantal niet overschrijden.
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd u mag vechten voor het moederland maar neem graag wel deze spullen zelf mee.
Bedrijfspoedel van Putin mocht wel, inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heerlijk hypocriet. Ze lopen alleen weg, of maken er alleen een hoop drama van als specifieke personen aangevallen worden daar. Als een Wilders uit het niets persoonlijk wordt aangevallen blijven ze rustig zitten met z'n allen.
Ja, en alle goede spullen die je bij je hebt, worden de eerste dag al gestolen door je collega’s die al aan het front zitten. Bron: De zinkjongens, https://historiek.net/zin(...)inloze-oorlog/67606/ , waarin uit Afghanistan teruggekeerde jongens vertellen hoe hen dit overkwam. Dit boek is -natuurlijk- verboden in Rusland.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd u mag vechten voor het moederland maar neem graag wel deze spullen zelf mee.
Je zal maar bij de afdeling tactische nukes geplaatst worden..quote:Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Off- topic, maar….. Dat was een retourtje, die bedrijfspoedel had Wilders zelf uigevonden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bedrijfspoedel van Putin mocht wel, inderdaad.
Bedrijfspoedel is volgens mij niet hetgeen wat de belediging maakt in deze.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Off- topic, maar….. Dat was een retourtje, die bedrijfspoedel had Wilders zelf uigevonden.
Het is de hoogste tijd voor een kleine westerse militaire actie op het rode plein.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Straks gaat Putin ook nog Alaska terug eisen.
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is de hoogste tijd voor een kleine westerse militaire actie op het rode plein.
“All pigs are equal. But some pigs are more equal than others.”quote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef polderturk het volgende:
Ahahahaha.
Ze hebben een prank uitgehaald met de zoon van Peskov.
Google vertaling:
I think they were playing a joke on Peskov's son.
They said that they were calling from the military commissariat, to mobilize at 10 am tomorrow.
He also introduced himself and said that he could not mobilize.
[ twitter ]
Huh? Wat zie ik hierquote:
Wat stel je voor?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is de hoogste tijd voor een kleine westerse militaire actie op het rode plein.
Nukes op het kremlin gooien?quote:
Ik had niet anders verwacht toen hij directeur werd bij FvD. Ze doen er echt geen moeite voor om het lijntje met Poetin te verbergenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is echt next level bizar.
quote:
Als je suïcidaal bent ingesteld, is dat een uitstekend voorstel.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nukes op het kremlin gooien?
Ja was al gepost. Maar ik snap hem nietquote:
Nieuwsbrief uit het Kremlin van vandaag werd door deze Putin Puppets iets te letterlijk overgenomen en gepropageerd. Ze hadden iets meer hun eigen bewoording moeten gebruiken zodat het niet zou opvallen, maarja daar ze kennelijk te lui voor.quote:
Ja, want anti-oorlogsdemonstranten zullen vast fantastische soldaten zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Grote mond en stoere woorden? Gelijk naar 't front.
Russian media is warning that participants in protests against the war will be subjected to military conscription
https://www.reddit.com/r/(...)hat_participants_in/
[ afbeelding ]
Soms wel. Heb je de film hacksaw ridge gezien?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, want anti-oorlogsdemonstranten zullen vast fantastische soldaten zijn.
Ja lijkt me gewoon een uitspraak om het proberen te onderdrukken. Ze gaan echt niet kritieke spullen aan weigeraars geven.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier hetzelfde filmpje met vertaling erbij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef polderturk het volgende:
Ahahahaha.
Ze hebben een prank uitgehaald met de zoon van Peskov.
Google vertaling:
I think they were playing a joke on Peskov's son.
They said that they were calling from the military commissariat, to mobilize at 10 am tomorrow.
He also introduced himself and said that he could not mobilize.
[ twitter ]
Grappige is juist dat het een gozer is die pro-mobilisatie is en zegt z'n land te willen verdedigen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die heb ik een week of 2 geleden al eens gezienquote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
Enorme explosie in Kherson.
Zelfs de ruiten gaan stuk.
[ twitter ]
Er komt echt alleen nog maar totaal doorgesnoven onzin uit: "marxisme verbonden met de deep state".quote:
Nou dat zal vast gigantisch gemotiveerd kanonnenvoer opleveren hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Grote mond en stoere woorden? Gelijk naar 't front.
Russian media is warning that participants in protests against the war will be subjected to military conscription
https://www.reddit.com/r/(...)hat_participants_in/
[ afbeelding ]
Filmpje is van een paar weken geleden.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Er staat een clubje demonstranten bij elkaar, twee ongerelateerde boys lopen daar toevallig langs, krijgen een microfoon voor hun neus gedrukt en vertellen dat ze graag willen vechten. De oproerpolizei ziet een groep mensen waarvan er twee met de pers praten en denken: Ah, dat zijn de woordvoerders, die pakken we sowieso op.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja was al gepost. Maar ik snap hem niet
Zijn het protestanten die op TV roepen wat het kremlin wil horen of worden ze in de bus gesleurd omdat ze naar het front moeten?
Dit vond ik er idd zo grappig aan.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er staat een clubje demonstranten bij elkaar, twee ongerelateerde boys lopen daar toevallig langs, krijgen een microfoon voor hun neus gedrukt en vertellen dat ze graag willen vechten. De oproerpolizei ziet een groep mensen waarvan er twee met de pers praten en denken: Ah, dat zijn de woordvoerders, die pakken we sowieso op.
Dat zal het ongeveer zijn geweest.
Nou, wat een "demonstratie". Een paar verwende Slavische prinsjes die zich te goed voelen om voor hun geliefde moederland te sneuvelen nu de Russen der tweede klasse op zijn en de rest die het gebeuren met hun peperdure iPhone 14 XL filmt om er een instagramstory van te maken.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Sky News heeft in tegenstelling tot de NOS wel een verslaggever in Rusland.
En er wordt live verslag gedaan van een demonstratie.
Ah!quote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef Perrin het volgende:
Gevangenenruil op hoog niveau.
[ twitter ]
Ah, Thierry is ook aanwezig.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nou, wat een "demonstratie". Een paar verwende Slavische prinsjes die zich te goed voelen om voor hun geliefde moederland te sneuvelen nu de Russen der tweede klasse op zijn en de rest die het gebeuren met hun peperdure iPhone 14 XL filmt om er een instagramstory van te maken.
Dit zijn geen vredesdemonstraties, dit zijn egoïsten die het dun door de broek loopt nu het straatarme gepeupel, dat voor hun moest sneuvelen, op is.
Haha! Die kerel was toch gevlucht uit Rusland of had info gegeven aan Oekraine? Weet niet meer precies watquote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan Thierry ook eens met zn reet naakt op de vleugel voor Putin gaan liggen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er komt echt alleen nog maar totaal doorgesnoven onzin uit: "marxisme verbonden met de deep state".Het enige wat bij deze landverradende sokpop "diep" zit is de Russische hand in zijn reet.
Het wachten is op de eerste gedwongen dienstplichtige die zich bij de schietoefeningen omdraait en een paar Poetinistas neermaait. Al zal militaire training in Rusland inmiddels ook wel in het piew-piew-roepen stadium beland zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou dat zal vast gigantisch gemotiveerd kanonnenvoer opleveren hoor.
Dit gaat Putin wellicht nog binnenlands veel harder bijten dan de mobilisatie.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen ze ongetwijfeld uit elkaar halen en streng in de gaten houden, maar toch vraag ik me af of sommige van dit soort dienstplichtigen zeker die nu van de protesteerders worden gemobiliseerd niet de *spark* kunnen zijn in sommige brigades die al 6 maanden vechten en sidns gistern horen dat hun contracten niet aflopen maar tot nader bepaalde tijd doorlopen, om zich over te geven of dienst weigeren.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste gedwongen dienstplichtige die zich bij de schietoefeningen omdraait en een paar Poetinistas neermaait. Al zal militaire training in Rusland inmiddels ook wel in het piew-piew-roepen stadium beland zijn.
Het wordt met de dag duidelijker dat we hier te maken hebben met een nieuwe Hilter. Genocide tegen zijn eigen volk.quote:
Dit zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze zullen ze ongetwijfeld uit elkaar halen en streng in de gaten houden, maar toch vraag ik me af of sommige van dit soort dienstplichtigen zeker die nu van de protesteerders worden gemobiliseerd niet de *spark* kunnen zijn in sommige brigades die al 6 maanden vechten en sidns gistern horen dat hun contracten niet aflopen maar tot nader bepaalde tijd doorlopen, om zich over te geven of dienst weigeren.
Dat is wel interessant, de uitwisseling had weken/maanden geleden al kunnen gebeuren maar ze hebben het op dezelfde dag gedaan als de mobilisatie. Is dat om het te laten ondersneeuwen door het mobilisatie nieuws?quote:
Klinkt aannemelijkquote:Op donderdag 22 september 2022 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, de uitwisseling had weken/maanden geleden al kunnen gebeuren maar ze hebben het op dezelfde dag gedaan als de mobilisatie. Is dat om het te laten ondersneeuwen door het mobilisatie nieuws?
Wou net dezelfde tweet plaatsen als @Slayage . Het lijkt er wel op. In de hoop dat de aandacht ergens anders was want dit zijn vooral pro nationalisten en pro oorlog figuren.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, de uitwisseling had weken/maanden geleden al kunnen gebeuren maar ze hebben het op dezelfde dag gedaan als de mobilisatie. Is dat om het te laten ondersneeuwen door het mobilisatie nieuws?
Ik zat er ook aan te denken dat hij na deze riskante politieke actie hij wellicht extra loyale vriendjes rond zich heen wil zoals medvedchukquote:Op donderdag 22 september 2022 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De NOS heeft verslaggever Iris de Graaf in Moskou.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Sky News heeft in tegenstelling tot de NOS wel een verslaggever in Rusland.
En er wordt live verslag gedaan van een demonstratie.
Oud nieuws van 12 septemberquote:Op donderdag 22 september 2022 00:52 schreef Slayage het volgende:
Dit had ik gemist. Toch wel een anti drone systeem van de Israëlisch naar uiraine, ongetwijfeld vanwege die Iraanse drones bij de Russen
[ twitter ]
Ze is terug? Ze was halsoverkop weggevlucht.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De NOS heeft verslaggever Iris de Graaf in Moskou.
Een paar maanden geleden is ze teruggekeerd.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze is terug? Ze was halsoverkop weggevlucht.
Ja vanmiddag overgekomen vanuit Dubai zag ik op insta.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze is terug? Ze was halsoverkop weggevlucht.
En Geert Groot Koerkamp, die helemaal niet weggeweest is. Ze hebben altijd iemand terplekke gehad.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De NOS heeft verslaggever Iris de Graaf in Moskou.
Die lui zouden ze wel naar het front mogen sturen want de filmpjes van Russische kant zijn soms van bedenkelijke qualiteit.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nou, wat een "demonstratie". Een paar verwende Slavische prinsjes die zich te goed voelen om voor hun geliefde moederland te sneuvelen nu de Russen der tweede klasse op zijn en de rest die het gebeuren met hun peperdure iPhone 14 XL filmt om er een instagramstory van te maken.
Dit zijn geen vredesdemonstraties, dit zijn egoïsten die het dun door de broek loopt nu het straatarme gepeupel, dat voor hun moest sneuvelen, op is.
Dat is inderdaad best mogelijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Toevallig zat ik vandaag ook nog even aan Chroetsjov te denken, die zelfs overging tot een periode van “destalinisatie”.
In ieder geval zal een eventuele opvolger van Putin niet meteen een oppermachtige dictator zijn denk ik. Dat heeft bij Putin ook een hele tijd geduurd. Bovendien zullen veel olichargen graag wat macht terug pakken die ze nu kwijt zijn.
Wat kleine explosieven op strategische plaatsen is ruim voldoende.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je suïcidaal bent ingesteld, is dat een uitstekend voorstel.
alle jonge beoogde reservisten vluchten het land uit naar Georgiequote:Op donderdag 22 september 2022 06:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat kleine explosieven op strategische plaatsen is ruim voldoende.
Vast nog wel wat toeristen te vinden die wat pakjes kunnen afleveren
Uit de reacties:quote:
Als zelfs Noord Korea niks met je dictatuur te maken wil hebben..quote:Op donderdag 22 september 2022 08:22 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Zelfs Noord Korea schijt Rusland uit![]()
Nou zou ik Noord-Korea niet meteen op hun blauwe nauwe ogen vertrouwenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als zelfs Noord Korea niks met je dictatuur te maken wil hebben..
Ik denk dat China ze wel een paar tikken geven als ze iets stiekems van plan zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou zou ik Noord-Korea niet meteen op hun blauwe nauwe ogen vertrouwen
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.quote:
De grootste neonazi die er rondlooptquote:
De regering verhuist dan naar Vught en de Tweede Kamer wordt dan vervangen door het Tweede Celblokquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.
quote:Op woensdag 21 september 2022 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Deze mobilisatie laat overigens mooi zien wat voor klap Oekraïne aan Rusland uitgedeeld heeft. Als de speciale militaire operatie voortvarend gelopen was, waren al die extra soldaten niet nodig geweest.
En dat de mensen in Rusland demonstreren, laat ook zien dat, logischerwijs, de woede zich tegen Poetin keert.
Kortom, Oekraïne laten winnen verzwakt Rusland, en de sancties helpen daaraan mee (al was het alleen maar omdat Rusland daardoor militair zwakker staat).
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg meer en meer het gevoel dat de val van Putin nadert...
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraïners is overkomenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.
Mwoah die pakt op een gegeven moment gewoon zijn vliegtuig en vlucht naar een land als Uganda ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraïners is overkomen
Hè ja, een fascistische junta. Daar gaat het land van opknappen.. Ik zet mijn geld dan in op de Amerikaanse Special Forces die het nucleaire arsenaal veilig gaan stellen.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.
Kogel direct door zijn hoofd mag ook hoor. Al zou uit het raam vallen ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraïners is overkomen
Hebben ze daar BUK rakettenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah die pakt op een gegeven moment gewoon zijn vliegtuig en vlucht naar een land als Uganda ofzo.
Die klootzak haalt inderdaad het slechtste bij je naar boven. Ik kan veel akelige scènes bedenken voor zijn einde, maar ze zijn nooit akelig genoeg lijkt het wel.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welnee, het is echt niet zo dat je "even" de beschikking hebt over deze wapens, er moeten minimaal 5 groepen/personen autorisatie geven om ze überhaupt te kunnen inschakelen. Daarnaast heb je niet zoveel aan special forces, wat mogelijk wel speelt is dat CIA een oogje in het zeil houd.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hè ja, een fascistische junta. Daar gaat het land van opknappen.. Ik zet mijn geld dan in op de Amerikaanse Special Forces die het nucleaire arsenaal veilig gaan stellen.
Castreren, ogen met gloeiend heet mes uitsteken, gewrichten bewerken met een boormachine en levend villen lijkt mij wel een geschikt beginquote:Op donderdag 22 september 2022 08:59 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die klootzak haalt inderdaad het slechtste bij je naar boven. Ik kan veel akelige scènes bedenken voor zijn einde, maar ze zijn nooit akelig genoeg lijkt het wel.
Gast, check je bronnen eens voor je oude filmpjes postquote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat zal zeker zo zijn, maar ik denk niet dat de Amerikanen die gok gaan wagen. Hoewel ik vermoed dat als Wagner aan de macht zou komen er wel iets van een burgeroorlog zal ontstaan.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welnee, het is echt niet zo dat je "even" de beschikking hebt over deze wapens, er moeten minimaal 5 groepen/personen autorisatie geven om ze überhaupt te kunnen inschakelen. Daarnaast heb je niet zoveel aan special forces, wat mogelijk wel speelt is dat CIA een oogje in het zeil houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
Zelf neig ik wel naar een scène uit Vikings. The blood eagle past wel bij die etter. Levend de rug openkappen, ribben wegknappen en de longen over de rug verspreiden als vleugels. Die zie je dan nog even fladderen. Prachtig mythisch ook.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Castreren, ogen met gloeiend heet mes uitsteken, gewrichten bewerken met een boormachine en levend villen lijkt mij wel een geschikt begin
Dat is nog niks bij "the boats"quote:Op donderdag 22 september 2022 09:07 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zelf neig ik wel naar een scène uit Vikings. The blood eagle past wel bij die etter. Levend de rug openkappen, ribben wegknappen en de longen over de rug verspreiden als vleugels. Die zie je dan nog even fladderen. Prachtig mythisch ook.
Precies.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Europa overweegt meer wapens voor Oekraïne en nieuwe sancties tegen Rusland
Kom op he. Heb gewoon ballen en stuur gewoon gewapende troepen om Oekraïne te bevrijden.
Waarschijnlijk is hij zzp'er (en blijft hij om zijn centen te verdienen), hij schrijft bijvoorbeeld ook voor de Volkskran en het Parool en komt op de Belgische radio.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Geert Groot Koerkamp, die helemaal niet weggeweest is. Ze hebben altijd iemand terplekke gehad.
Dat moest ik even opzoeken, maar is ook wel wat ja.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is nog niks bij "the boats"
We hebben nog wat diversiteit nodig in het leger. Mooi om te lezen dat je als vrijwilliger beschikbaar stelt. Hier heb je een pistool en een liga koek. Succes soldaat o7quote:Op donderdag 22 september 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Europa overweegt meer wapens voor Oekraïne en nieuwe sancties tegen Rusland
Kom op he. Heb gewoon ballen en stuur gewoon gewapende troepen om Oekraïne te bevrijden.
Hangt er ook van af wat ervoor in de plaats komt. Als het een ander van 70 uit de Petersburgse KGB-stal wordt, verandert er helemaal niks.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |