Nukes op het kremlin gooien?quote:
Ik had niet anders verwacht toen hij directeur werd bij FvD. Ze doen er echt geen moeite voor om het lijntje met Poetin te verbergenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is echt next level bizar.
quote:
Als je suïcidaal bent ingesteld, is dat een uitstekend voorstel.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nukes op het kremlin gooien?
Ja was al gepost. Maar ik snap hem nietquote:
Nieuwsbrief uit het Kremlin van vandaag werd door deze Putin Puppets iets te letterlijk overgenomen en gepropageerd. Ze hadden iets meer hun eigen bewoording moeten gebruiken zodat het niet zou opvallen, maarja daar ze kennelijk te lui voor.quote:
Ja, want anti-oorlogsdemonstranten zullen vast fantastische soldaten zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Grote mond en stoere woorden? Gelijk naar 't front.
Russian media is warning that participants in protests against the war will be subjected to military conscription
https://www.reddit.com/r/(...)hat_participants_in/
[ afbeelding ]
Soms wel. Heb je de film hacksaw ridge gezien?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, want anti-oorlogsdemonstranten zullen vast fantastische soldaten zijn.
Ja lijkt me gewoon een uitspraak om het proberen te onderdrukken. Ze gaan echt niet kritieke spullen aan weigeraars geven.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier hetzelfde filmpje met vertaling erbij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef polderturk het volgende:
Ahahahaha.
Ze hebben een prank uitgehaald met de zoon van Peskov.
Google vertaling:
I think they were playing a joke on Peskov's son.
They said that they were calling from the military commissariat, to mobilize at 10 am tomorrow.
He also introduced himself and said that he could not mobilize.
[ twitter ]
Grappige is juist dat het een gozer is die pro-mobilisatie is en zegt z'n land te willen verdedigen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die heb ik een week of 2 geleden al eens gezienquote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
Enorme explosie in Kherson.
Zelfs de ruiten gaan stuk.
[ twitter ]
Er komt echt alleen nog maar totaal doorgesnoven onzin uit: "marxisme verbonden met de deep state".quote:
Nou dat zal vast gigantisch gemotiveerd kanonnenvoer opleveren hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Grote mond en stoere woorden? Gelijk naar 't front.
Russian media is warning that participants in protests against the war will be subjected to military conscription
https://www.reddit.com/r/(...)hat_participants_in/
[ afbeelding ]
Filmpje is van een paar weken geleden.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
Enorme explosie in Kherson.
Zelfs de ruiten gaan stuk.
[ twitter ]
Er staat een clubje demonstranten bij elkaar, twee ongerelateerde boys lopen daar toevallig langs, krijgen een microfoon voor hun neus gedrukt en vertellen dat ze graag willen vechten. De oproerpolizei ziet een groep mensen waarvan er twee met de pers praten en denken: Ah, dat zijn de woordvoerders, die pakken we sowieso op.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja was al gepost. Maar ik snap hem niet
Zijn het protestanten die op TV roepen wat het kremlin wil horen of worden ze in de bus gesleurd omdat ze naar het front moeten?
Dit vond ik er idd zo grappig aan.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er staat een clubje demonstranten bij elkaar, twee ongerelateerde boys lopen daar toevallig langs, krijgen een microfoon voor hun neus gedrukt en vertellen dat ze graag willen vechten. De oproerpolizei ziet een groep mensen waarvan er twee met de pers praten en denken: Ah, dat zijn de woordvoerders, die pakken we sowieso op.
Dat zal het ongeveer zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |