Nukes op het kremlin gooien?quote:
Ik had niet anders verwacht toen hij directeur werd bij FvD. Ze doen er echt geen moeite voor om het lijntje met Poetin te verbergenquote:Op woensdag 21 september 2022 22:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is echt next level bizar.
quote:
Als je sucidaal bent ingesteld, is dat een uitstekend voorstel.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nukes op het kremlin gooien?
Ja was al gepost. Maar ik snap hem nietquote:
Nieuwsbrief uit het Kremlin van vandaag werd door deze Putin Puppets iets te letterlijk overgenomen en gepropageerd. Ze hadden iets meer hun eigen bewoording moeten gebruiken zodat het niet zou opvallen, maarja daar ze kennelijk te lui voor.quote:
Ja, want anti-oorlogsdemonstranten zullen vast fantastische soldaten zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Grote mond en stoere woorden? Gelijk naar 't front.
Russian media is warning that participants in protests against the war will be subjected to military conscription
https://www.reddit.com/r/(...)hat_participants_in/
[ afbeelding ]
Soms wel. Heb je de film hacksaw ridge gezien?quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, want anti-oorlogsdemonstranten zullen vast fantastische soldaten zijn.
Ja lijkt me gewoon een uitspraak om het proberen te onderdrukken. Ze gaan echt niet kritieke spullen aan weigeraars geven.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier hetzelfde filmpje met vertaling erbij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:42 schreef polderturk het volgende:
Ahahahaha.
Ze hebben een prank uitgehaald met de zoon van Peskov.
Google vertaling:
I think they were playing a joke on Peskov's son.
They said that they were calling from the military commissariat, to mobilize at 10 am tomorrow.
He also introduced himself and said that he could not mobilize.
[ twitter ]
Grappige is juist dat het een gozer is die pro-mobilisatie is en zegt z'n land te willen verdedigen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die heb ik een week of 2 geleden al eens gezienquote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
Enorme explosie in Kherson.
Zelfs de ruiten gaan stuk.
[ twitter ]
Er komt echt alleen nog maar totaal doorgesnoven onzin uit: "marxisme verbonden met de deep state".quote:
Nou dat zal vast gigantisch gemotiveerd kanonnenvoer opleveren hoorquote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Grote mond en stoere woorden? Gelijk naar 't front.
Russian media is warning that participants in protests against the war will be subjected to military conscription
https://www.reddit.com/r/(...)hat_participants_in/
[ afbeelding ]
Filmpje is van een paar weken geleden.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Er staat een clubje demonstranten bij elkaar, twee ongerelateerde boys lopen daar toevallig langs, krijgen een microfoon voor hun neus gedrukt en vertellen dat ze graag willen vechten. De oproerpolizei ziet een groep mensen waarvan er twee met de pers praten en denken: Ah, dat zijn de woordvoerders, die pakken we sowieso op.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja was al gepost. Maar ik snap hem niet
Zijn het protestanten die op TV roepen wat het kremlin wil horen of worden ze in de bus gesleurd omdat ze naar het front moeten?
Dit vond ik er idd zo grappig aan.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er staat een clubje demonstranten bij elkaar, twee ongerelateerde boys lopen daar toevallig langs, krijgen een microfoon voor hun neus gedrukt en vertellen dat ze graag willen vechten. De oproerpolizei ziet een groep mensen waarvan er twee met de pers praten en denken: Ah, dat zijn de woordvoerders, die pakken we sowieso op.
Dat zal het ongeveer zijn geweest.
Nou, wat een "demonstratie". Een paar verwende Slavische prinsjes die zich te goed voelen om voor hun geliefde moederland te sneuvelen nu de Russen der tweede klasse op zijn en de rest die het gebeuren met hun peperdure iPhone 14 XL filmt om er een instagramstory van te maken.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Sky News heeft in tegenstelling tot de NOS wel een verslaggever in Rusland.
En er wordt live verslag gedaan van een demonstratie.
Ah!quote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef Perrin het volgende:
Gevangenenruil op hoog niveau.
[ twitter ]
Ah, Thierry is ook aanwezig.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nou, wat een "demonstratie". Een paar verwende Slavische prinsjes die zich te goed voelen om voor hun geliefde moederland te sneuvelen nu de Russen der tweede klasse op zijn en de rest die het gebeuren met hun peperdure iPhone 14 XL filmt om er een instagramstory van te maken.
Dit zijn geen vredesdemonstraties, dit zijn egosten die het dun door de broek loopt nu het straatarme gepeupel, dat voor hun moest sneuvelen, op is.
Haha! Die kerel was toch gevlucht uit Rusland of had info gegeven aan Oekraine? Weet niet meer precies watquote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan Thierry ook eens met zn reet naakt op de vleugel voor Putin gaan liggen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er komt echt alleen nog maar totaal doorgesnoven onzin uit: "marxisme verbonden met de deep state".Het enige wat bij deze landverradende sokpop "diep" zit is de Russische hand in zijn reet.
Het wachten is op de eerste gedwongen dienstplichtige die zich bij de schietoefeningen omdraait en een paar Poetinistas neermaait. Al zal militaire training in Rusland inmiddels ook wel in het piew-piew-roepen stadium beland zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou dat zal vast gigantisch gemotiveerd kanonnenvoer opleveren hoor.
Dit gaat Putin wellicht nog binnenlands veel harder bijten dan de mobilisatie.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:30 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Ze zullen ze ongetwijfeld uit elkaar halen en streng in de gaten houden, maar toch vraag ik me af of sommige van dit soort dienstplichtigen zeker die nu van de protesteerders worden gemobiliseerd niet de *spark* kunnen zijn in sommige brigades die al 6 maanden vechten en sidns gistern horen dat hun contracten niet aflopen maar tot nader bepaalde tijd doorlopen, om zich over te geven of dienst weigeren.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste gedwongen dienstplichtige die zich bij de schietoefeningen omdraait en een paar Poetinistas neermaait. Al zal militaire training in Rusland inmiddels ook wel in het piew-piew-roepen stadium beland zijn.
Het wordt met de dag duidelijker dat we hier te maken hebben met een nieuwe Hilter. Genocide tegen zijn eigen volk.quote:
Dit zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze zullen ze ongetwijfeld uit elkaar halen en streng in de gaten houden, maar toch vraag ik me af of sommige van dit soort dienstplichtigen zeker die nu van de protesteerders worden gemobiliseerd niet de *spark* kunnen zijn in sommige brigades die al 6 maanden vechten en sidns gistern horen dat hun contracten niet aflopen maar tot nader bepaalde tijd doorlopen, om zich over te geven of dienst weigeren.
Dat is wel interessant, de uitwisseling had weken/maanden geleden al kunnen gebeuren maar ze hebben het op dezelfde dag gedaan als de mobilisatie. Is dat om het te laten ondersneeuwen door het mobilisatie nieuws?quote:
Klinkt aannemelijkquote:Op donderdag 22 september 2022 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, de uitwisseling had weken/maanden geleden al kunnen gebeuren maar ze hebben het op dezelfde dag gedaan als de mobilisatie. Is dat om het te laten ondersneeuwen door het mobilisatie nieuws?
Wou net dezelfde tweet plaatsen als @Slayage . Het lijkt er wel op. In de hoop dat de aandacht ergens anders was want dit zijn vooral pro nationalisten en pro oorlog figuren.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, de uitwisseling had weken/maanden geleden al kunnen gebeuren maar ze hebben het op dezelfde dag gedaan als de mobilisatie. Is dat om het te laten ondersneeuwen door het mobilisatie nieuws?
Ik zat er ook aan te denken dat hij na deze riskante politieke actie hij wellicht extra loyale vriendjes rond zich heen wil zoals medvedchukquote:Op donderdag 22 september 2022 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De NOS heeft verslaggever Iris de Graaf in Moskou.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Sky News heeft in tegenstelling tot de NOS wel een verslaggever in Rusland.
En er wordt live verslag gedaan van een demonstratie.
Oud nieuws van 12 septemberquote:Op donderdag 22 september 2022 00:52 schreef Slayage het volgende:
Dit had ik gemist. Toch wel een anti drone systeem van de Isralisch naar uiraine, ongetwijfeld vanwege die Iraanse drones bij de Russen
[ twitter ]
Ze is terug? Ze was halsoverkop weggevlucht.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De NOS heeft verslaggever Iris de Graaf in Moskou.
Een paar maanden geleden is ze teruggekeerd.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze is terug? Ze was halsoverkop weggevlucht.
Ja vanmiddag overgekomen vanuit Dubai zag ik op insta.quote:Op donderdag 22 september 2022 01:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze is terug? Ze was halsoverkop weggevlucht.
En Geert Groot Koerkamp, die helemaal niet weggeweest is. Ze hebben altijd iemand terplekke gehad.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De NOS heeft verslaggever Iris de Graaf in Moskou.
Die lui zouden ze wel naar het front mogen sturen want de filmpjes van Russische kant zijn soms van bedenkelijke qualiteit.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nou, wat een "demonstratie". Een paar verwende Slavische prinsjes die zich te goed voelen om voor hun geliefde moederland te sneuvelen nu de Russen der tweede klasse op zijn en de rest die het gebeuren met hun peperdure iPhone 14 XL filmt om er een instagramstory van te maken.
Dit zijn geen vredesdemonstraties, dit zijn egosten die het dun door de broek loopt nu het straatarme gepeupel, dat voor hun moest sneuvelen, op is.
Dat is inderdaad best mogelijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 19:47 schreef Ronald het volgende:
[..]
Toevallig zat ik vandaag ook nog even aan Chroetsjov te denken, die zelfs overging tot een periode van “destalinisatie”.
In ieder geval zal een eventuele opvolger van Putin niet meteen een oppermachtige dictator zijn denk ik. Dat heeft bij Putin ook een hele tijd geduurd. Bovendien zullen veel olichargen graag wat macht terug pakken die ze nu kwijt zijn.
Wat kleine explosieven op strategische plaatsen is ruim voldoende.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je sucidaal bent ingesteld, is dat een uitstekend voorstel.
alle jonge beoogde reservisten vluchten het land uit naar Georgiequote:Op donderdag 22 september 2022 06:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat kleine explosieven op strategische plaatsen is ruim voldoende.
Vast nog wel wat toeristen te vinden die wat pakjes kunnen afleveren
Uit de reacties:quote:
Als zelfs Noord Korea niks met je dictatuur te maken wil hebben..quote:Op donderdag 22 september 2022 08:22 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Zelfs Noord Korea schijt Rusland uit![]()
Nou zou ik Noord-Korea niet meteen op hun blauwe nauwe ogen vertrouwenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als zelfs Noord Korea niks met je dictatuur te maken wil hebben..
Ik denk dat China ze wel een paar tikken geven als ze iets stiekems van plan zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou zou ik Noord-Korea niet meteen op hun blauwe nauwe ogen vertrouwen
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.quote:
De grootste neonazi die er rondlooptquote:
De regering verhuist dan naar Vught en de Tweede Kamer wordt dan vervangen door het Tweede Celblokquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.
quote:Op woensdag 21 september 2022 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Deze mobilisatie laat overigens mooi zien wat voor klap Oekrane aan Rusland uitgedeeld heeft. Als de speciale militaire operatie voortvarend gelopen was, waren al die extra soldaten niet nodig geweest.
En dat de mensen in Rusland demonstreren, laat ook zien dat, logischerwijs, de woede zich tegen Poetin keert.
Kortom, Oekrane laten winnen verzwakt Rusland, en de sancties helpen daaraan mee (al was het alleen maar omdat Rusland daardoor militair zwakker staat).
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg meer en meer het gevoel dat de val van Putin nadert...
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraners is overkomenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.
Mwoah die pakt op een gegeven moment gewoon zijn vliegtuig en vlucht naar een land als Uganda ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraners is overkomen
H ja, een fascistische junta. Daar gaat het land van opknappen.. Ik zet mijn geld dan in op de Amerikaanse Special Forces die het nucleaire arsenaal veilig gaan stellen.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.
Kogel direct door zijn hoofd mag ook hoor. Al zou uit het raam vallen ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraners is overkomen
Hebben ze daar BUK rakettenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah die pakt op een gegeven moment gewoon zijn vliegtuig en vlucht naar een land als Uganda ofzo.
Die klootzak haalt inderdaad het slechtste bij je naar boven. Ik kan veel akelige scnes bedenken voor zijn einde, maar ze zijn nooit akelig genoeg lijkt het wel.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welnee, het is echt niet zo dat je "even" de beschikking hebt over deze wapens, er moeten minimaal 5 groepen/personen autorisatie geven om ze berhaupt te kunnen inschakelen. Daarnaast heb je niet zoveel aan special forces, wat mogelijk wel speelt is dat CIA een oogje in het zeil houd.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
H ja, een fascistische junta. Daar gaat het land van opknappen.. Ik zet mijn geld dan in op de Amerikaanse Special Forces die het nucleaire arsenaal veilig gaan stellen.
Castreren, ogen met gloeiend heet mes uitsteken, gewrichten bewerken met een boormachine en levend villen lijkt mij wel een geschikt beginquote:Op donderdag 22 september 2022 08:59 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die klootzak haalt inderdaad het slechtste bij je naar boven. Ik kan veel akelige scnes bedenken voor zijn einde, maar ze zijn nooit akelig genoeg lijkt het wel.
Gast, check je bronnen eens voor je oude filmpjes postquote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat zal zeker zo zijn, maar ik denk niet dat de Amerikanen die gok gaan wagen. Hoewel ik vermoed dat als Wagner aan de macht zou komen er wel iets van een burgeroorlog zal ontstaan.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welnee, het is echt niet zo dat je "even" de beschikking hebt over deze wapens, er moeten minimaal 5 groepen/personen autorisatie geven om ze berhaupt te kunnen inschakelen. Daarnaast heb je niet zoveel aan special forces, wat mogelijk wel speelt is dat CIA een oogje in het zeil houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
Zelf neig ik wel naar een scne uit Vikings. The blood eagle past wel bij die etter. Levend de rug openkappen, ribben wegknappen en de longen over de rug verspreiden als vleugels. Die zie je dan nog even fladderen. Prachtig mythisch ook.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Castreren, ogen met gloeiend heet mes uitsteken, gewrichten bewerken met een boormachine en levend villen lijkt mij wel een geschikt begin
Dat is nog niks bij "the boats"quote:Op donderdag 22 september 2022 09:07 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zelf neig ik wel naar een scne uit Vikings. The blood eagle past wel bij die etter. Levend de rug openkappen, ribben wegknappen en de longen over de rug verspreiden als vleugels. Die zie je dan nog even fladderen. Prachtig mythisch ook.
Precies.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Europa overweegt meer wapens voor Oekrane en nieuwe sancties tegen Rusland
Kom op he. Heb gewoon ballen en stuur gewoon gewapende troepen om Oekrane te bevrijden.
Waarschijnlijk is hij zzp'er (en blijft hij om zijn centen te verdienen), hij schrijft bijvoorbeeld ook voor de Volkskran en het Parool en komt op de Belgische radio.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Geert Groot Koerkamp, die helemaal niet weggeweest is. Ze hebben altijd iemand terplekke gehad.
Dat moest ik even opzoeken, maar is ook wel wat ja.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is nog niks bij "the boats"
We hebben nog wat diversiteit nodig in het leger. Mooi om te lezen dat je als vrijwilliger beschikbaar stelt. Hier heb je een pistool en een liga koek. Succes soldaat o7quote:Op donderdag 22 september 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Europa overweegt meer wapens voor Oekrane en nieuwe sancties tegen Rusland
Kom op he. Heb gewoon ballen en stuur gewoon gewapende troepen om Oekrane te bevrijden.
Hangt er ook van af wat ervoor in de plaats komt. Als het een ander van 70 uit de Petersburgse KGB-stal wordt, verandert er helemaal niks.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |