De grootste neonazi die er rondlooptquote:
De regering verhuist dan naar Vught en de Tweede Kamer wordt dan vervangen door het Tweede Celblokquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.
quote:Op woensdag 21 september 2022 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Deze mobilisatie laat overigens mooi zien wat voor klap Oekraïne aan Rusland uitgedeeld heeft. Als de speciale militaire operatie voortvarend gelopen was, waren al die extra soldaten niet nodig geweest.
En dat de mensen in Rusland demonstreren, laat ook zien dat, logischerwijs, de woede zich tegen Poetin keert.
Kortom, Oekraïne laten winnen verzwakt Rusland, en de sancties helpen daaraan mee (al was het alleen maar omdat Rusland daardoor militair zwakker staat).
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg meer en meer het gevoel dat de val van Putin nadert...
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraïners is overkomenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.
Mwoah die pakt op een gegeven moment gewoon zijn vliegtuig en vlucht naar een land als Uganda ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraïners is overkomen
Hè ja, een fascistische junta. Daar gaat het land van opknappen.. Ik zet mijn geld dan in op de Amerikaanse Special Forces die het nucleaire arsenaal veilig gaan stellen.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo, dat zou wat zijn als die aan de macht kwam, alsof Willem Holleeder even Mark Rutte wegschuift.
Kogel direct door zijn hoofd mag ook hoor. Al zou uit het raam vallen ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij een langzame marteldood sterft, zoals veel gevangen Oekraïners is overkomen
Hebben ze daar BUK rakettenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah die pakt op een gegeven moment gewoon zijn vliegtuig en vlucht naar een land als Uganda ofzo.
Die klootzak haalt inderdaad het slechtste bij je naar boven. Ik kan veel akelige scènes bedenken voor zijn einde, maar ze zijn nooit akelig genoeg lijkt het wel.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welnee, het is echt niet zo dat je "even" de beschikking hebt over deze wapens, er moeten minimaal 5 groepen/personen autorisatie geven om ze überhaupt te kunnen inschakelen. Daarnaast heb je niet zoveel aan special forces, wat mogelijk wel speelt is dat CIA een oogje in het zeil houd.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hè ja, een fascistische junta. Daar gaat het land van opknappen.. Ik zet mijn geld dan in op de Amerikaanse Special Forces die het nucleaire arsenaal veilig gaan stellen.
Castreren, ogen met gloeiend heet mes uitsteken, gewrichten bewerken met een boormachine en levend villen lijkt mij wel een geschikt beginquote:Op donderdag 22 september 2022 08:59 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die klootzak haalt inderdaad het slechtste bij je naar boven. Ik kan veel akelige scènes bedenken voor zijn einde, maar ze zijn nooit akelig genoeg lijkt het wel.
Gast, check je bronnen eens voor je oude filmpjes postquote:Op woensdag 21 september 2022 23:11 schreef polderturk het volgende:
Enorme explosie in Kherson.
Zelfs de ruiten gaan stuk.
[ twitter ]
Ja, dat zal zeker zo zijn, maar ik denk niet dat de Amerikanen die gok gaan wagen. Hoewel ik vermoed dat als Wagner aan de macht zou komen er wel iets van een burgeroorlog zal ontstaan.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welnee, het is echt niet zo dat je "even" de beschikking hebt over deze wapens, er moeten minimaal 5 groepen/personen autorisatie geven om ze überhaupt te kunnen inschakelen. Daarnaast heb je niet zoveel aan special forces, wat mogelijk wel speelt is dat CIA een oogje in het zeil houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
Zelf neig ik wel naar een scène uit Vikings. The blood eagle past wel bij die etter. Levend de rug openkappen, ribben wegknappen en de longen over de rug verspreiden als vleugels. Die zie je dan nog even fladderen. Prachtig mythisch ook.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Castreren, ogen met gloeiend heet mes uitsteken, gewrichten bewerken met een boormachine en levend villen lijkt mij wel een geschikt begin
Dat is nog niks bij "the boats"quote:Op donderdag 22 september 2022 09:07 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zelf neig ik wel naar een scène uit Vikings. The blood eagle past wel bij die etter. Levend de rug openkappen, ribben wegknappen en de longen over de rug verspreiden als vleugels. Die zie je dan nog even fladderen. Prachtig mythisch ook.
Precies.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Europa overweegt meer wapens voor Oekraïne en nieuwe sancties tegen Rusland
Kom op he. Heb gewoon ballen en stuur gewoon gewapende troepen om Oekraïne te bevrijden.
Waarschijnlijk is hij zzp'er (en blijft hij om zijn centen te verdienen), hij schrijft bijvoorbeeld ook voor de Volkskran en het Parool en komt op de Belgische radio.quote:Op donderdag 22 september 2022 02:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Geert Groot Koerkamp, die helemaal niet weggeweest is. Ze hebben altijd iemand terplekke gehad.
Dat moest ik even opzoeken, maar is ook wel wat ja.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is nog niks bij "the boats"
We hebben nog wat diversiteit nodig in het leger. Mooi om te lezen dat je als vrijwilliger beschikbaar stelt. Hier heb je een pistool en een liga koek. Succes soldaat o7quote:Op donderdag 22 september 2022 08:54 schreef Starhopper het volgende:
Europa overweegt meer wapens voor Oekraïne en nieuwe sancties tegen Rusland
Kom op he. Heb gewoon ballen en stuur gewoon gewapende troepen om Oekraïne te bevrijden.
Hangt er ook van af wat ervoor in de plaats komt. Als het een ander van 70 uit de Petersburgse KGB-stal wordt, verandert er helemaal niks.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Natuurlijk, jarenlang een land uithollen en dan op het eind van je dictatuur er zo'n bloederige puinhoop ervan maken. Dat gaat nooit goed eindigen voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |