abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2022 @ 13:42:45 #1
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205996428




Het schema aankomende tijd:

Nations League
22 september (20:45) Polen - Nederland
25 september (20:45) Nederland - Belgi๋

Wereldkampioenschap
21 november (17:00 NL tijd) Senegal - Nederland
25 november (17:00 NL tijd) Nederland - Ecuador
29 november (16:00 NL tijd) Nederland - Qatar

w/

[ Bericht 17% gewijzigd door hhh38 op 16-09-2022 13:49:01 ]
  vrijdag 16 september 2022 @ 13:43:45 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205996437
twitter


Discussieer hier verder over de selectie :)
pi_205996467
4 keepers, Louis weet dan nog echt niet wie die wilt meenemen naar qatar.
pi_205996488
Bijlow er niet bij is toch wel... bijzonder.

Van eerste keeper zijn naar niet eens geselecteerd worden is een behoorlijk rigoreuze verandering.

Ik denk dan ook Louis hem wil prikkelen. :{
  vrijdag 16 september 2022 @ 13:54:03 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205996516
Ik vind het ook gek dat Bijlow nu buiten de boot valt en zou nog een paar andere keuzes maken, maar dat eeuwige "hypocriet / wat zijn nou de criteria" geneuzel vind ik wel grappig. Sommige spelers vindt een bondscoach te belangrijk om tegen dezelfde criteria te houden als andere spelers. Gravenberch gaat niet mee omdat ie te weinig speelt, maar Memphis is te belangrijk om te passeren dus die gaat wel mee, dat is niet gek. Frenkie maakt genoeg minuten overigens, daar maak ik me weinig zorgen over.

Heb eigenlijk ook nog steeds best veel vertrouwen in het WK. Als een paar sleutelspelers daar fit staan en in vorm zijn (of zich in de groepsfase in vorm spelen) maken de rest van de poppetjes niet zoveel uit.
pi_205996594
Of hij neemt bijlow sowieso mee en gqat de komende weken bepalen welke 2 andere keepers er meegaan.

Ben benieuwd.
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 14:04:47 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_205996638
Hoe minder Feijenoorders des te beter.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:08:12 #8
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205996682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:04 schreef tong80 het volgende:
Hoe minder Feijenoorders des te beter.

:T
Begrijpelijk vanuit jou. Hetzelfde geldt overigens voor uitkeringstrekkers.
pi_205996695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:54 schreef hhh38 het volgende:

Heb eigenlijk ook nog steeds best veel vertrouwen in het WK. Als een paar sleutelspelers daar fit staan en in vorm zijn (of zich in de groepsfase in vorm spelen) maken de rest van de poppetjes niet zoveel uit.
We hebben Louis en een makkelijke poule zodat ook Depay en Frenkie (die natuurlijk in de basis van Oranje moeten) weer wat ingespeeld kunnen raken. Dat zijn meevallers.

Verder zie ik bar weinig aanknopingspunten hoor. Als je elk poppetje analyseert dan is het niet zo veel. Zelfs een Virgil is op de weg terug. Keepers zijn matig. De backjes zijn redelijk, Blind is traag, op het middenveld spelen Berghuis en Klaassen vaak niet eens basis bij Ajax (en zijn op internationaal vlak hoogstens subtop) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Bergwijn is wel erg goed bezig het laatste jaar maar het is echt ontzettend veel middelmaat. Puur door het genie Louis kan het nog wat worden maar onder Frank was dit helemaal niets geworden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 14:29:49 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_205996945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:08 schreef fetX het volgende:

[..]
Begrijpelijk vanuit jou. Hetzelfde geldt overigens voor uitkeringstrekkers.
Ik had en heb meer talent dan de gemiddelde Feijenoorder.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 14:33:07 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_205996989
Van Gaal selecteerde vier doelmannen, maar liet Bijlow buiten de selectie, die geen enkele Feyenoorder telt.

Ha ha ha _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:33:39 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205996996
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
We hebben Louis en een makkelijke poule zodat ook Depay en Frenkie (die natuurlijk in de basis van Oranje moeten) weer wat ingespeeld kunnen raken. Dat zijn meevallers.

Verder zie ik bar weinig aanknopingspunten hoor. Als je elk poppetje analyseert dan is het niet zo veel. Zelfs een Virgil is op de weg terug. Keepers zijn matig. De backjes zijn redelijk, Blind is traag, op het middenveld spelen Berghuis en Klaassen vaak niet eens basis bij Ajax (en zijn op internationaal vlak hoogstens subtop) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Bergwijn is wel erg goed bezig het laatste jaar maar het is echt ontzettend veel middelmaat. Puur door het genie Louis kan het nog wat worden maar onder Frank was dit helemaal niets geworden.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar die focus op individuele poppetjes heeft helemaal geen zin. Afgelopen juni was de tendens van tevoren ook negatief en toen werd Belgi๋ helemaal zoek gespeeld.

Frenkie komt met genoeg minuten bij Oranje straks hoor, hij start nu ongeveer de helft van de wedstrijden in de basis en de andere wedstrijden speelt ie 20-30 minuten. Dat is juist perfect in zo'n druk schema
pi_205997117
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar die focus op individuele poppetjes heeft helemaal geen zin. Afgelopen juni was de tendens van tevoren ook negatief en toen werd Belgi๋ helemaal zoek gespeeld.

Frenkie komt met genoeg minuten bij Oranje straks hoor, hij start nu ongeveer de helft van de wedstrijden in de basis en de andere wedstrijden speelt ie 20-30 minuten. Dat is juist perfect in zo'n druk schema
Het blijkt steeds meer dat het weinig zin heeft om naar losse spelers te kijken al speelt individuele kwaliteit altijd nog steeds wel een rol denk ik. (Frankrijk is niet voor niets wereldkampioen) Het is ook ergens wel vreemd om te zien dat er steeds minder 'sterren' zijn dan vroeger. Kijk alle teams van het EK 2000 of WK 2006 terug en je ziet in elk elftal 5 grote namen staan. Dat is steeds minder het geval, spelers lijken in dat opzicht wat te 'nivelleren' naar een soort basisniveau waarop heel veel spelers zitten.

Nederland scoort ondanks dat de aanvallers op clubniveau van bedenkelijk niveau zijn toch ontzettend veel sinds 2018. En de wedstrijd tegen Belgi๋ bewees inderdaad het belang van een goede tactiek in het landenvoetbal.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205997180
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht heeft Louis geen Viaplay en weet ie niet wat er in PL speelt
  vrijdag 16 september 2022 @ 14:50:36 #15
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_205997198
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar die focus op individuele poppetjes heeft helemaal geen zin. Afgelopen juni was de tendens van tevoren ook negatief en toen werd Belgi๋ helemaal zoek gespeeld.

Frenkie komt met genoeg minuten bij Oranje straks hoor, hij start nu ongeveer de helft van de wedstrijden in de basis en de andere wedstrijden speelt ie 20-30 minuten. Dat is juist perfect in zo'n druk schema
Tegen tegenstanders die de bal willen hebben gaat het best aardig, die poulefase kom je wel door al zal dat moeizaam gaan omdat je dan zelf het spel moet maken maar uiteindelijk kwaliteit genoeg tegen die tegenstanders, dan is het een beetje afwachten tegen wie je komt.
pi_205997231
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tegen tegenstanders die de bal willen hebben gaat het best aardig, die poulefase kom je wel door al zal dat moeizaam gaan omdat je dan zelf het spel moet maken maar uiteindelijk kwaliteit genoeg tegen die tegenstanders, dan is het een beetje afwachten tegen wie je komt.
Maar welke landen vind jij nu echt heel erg goed? Het is toch ontzettend genivelleerd allemaal? En Oranje is de laatste 4 jaar ook geen enkele wedstrijd weggespeeld.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205997975
Wel een paar rare keuzes, zeker als dit een voorbode is van de WK selectie.
Bij de keepers is het een beetje lood om oud ijzer, al zou ik Bijlow meenemen ipv Flekken. Wel als 3 doelman overigens.
Dat Weghorst nog steeds geselecteerd wordt is helemaal lachwekkend. Hij heeft bij v. Gaal de voorkeur boven Luuk gezien eerdere selecties maar is als pinchhitter sowieso niet geschikt aangezien het een matige kopper is gewoon een middelmatige speler is. Dan is Luuk veel meer geschikt.
Klaassen en Martins Indi, tja.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205997998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
BabyRage

@RipCity @Coco
pi_205998777
quote:
De FIFA heeft de zaak die Chili had aangespannen tegen Ecuador vanwege het laten meespelen van Byron Castillo ook in hoger beroep afgewezen. Daarmee is de deelname van Ecuador aan het WK vrijwel zeker. Op het WK in Qatar is het Zuid-Amerikaanse land bij Oranje in de groep ingedeeld.Toch is Ecuadors deelname nog niet helemaal zeker. Chili kan de zaak nog aanspannen bij het sporttribunaal CAS.
pi_205999034
Als Feyenoorder ben ik natuurlijk niet geheel objectief (al probeer ik het wel neutraal te bezien) maar ik heb persoonlijk dus echt helemaal niks met deze selectie. Zie ook niet echt namen waar ik echt speciaal voor zou kijken, de echte smaakmakers hebben de laatste tijd ook amper speeltijd gehad bij hun club. :{
pi_206000409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:33 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal selecteerde vier doelmannen, maar liet Bijlow buiten de selectie, die geen enkele Feyenoorder telt.

Ha ha ha _O_

:T
Martinez (coach der Belgen) heeft zelfs een speler geselecteerd die niet eens een club heeft :D :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  FOK!fotograaf zaterdag 17 september 2022 @ 09:46:24 #22
842 Zorro
Z
pi_206005145
Pasveer _O-
BMI _O-
Blind :')
Rensch :')
Janssen _O-
Weghorst :')
Taylor :')

Van Gaal begint dement te worden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodr๖mm.
Dไ piss h๖chstens e " Zet " en der Schnie
pi_206005150
Het feit dat hij Vincent Janssen weer geselecteerd heeft zegt genoeg over zijn andere keuzes.
pi_206005171
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:46 schreef Zorro het volgende:
Pasveer _O-
BMI _O-
Blind :')
Rensch :')
Janssen _O-
Weghorst :')
Taylor :')

Van Gaal begint dement te worden.
Hm, Pasveer snap ik nog wel

En Janssen is zowaar nu de huidige topscorer in de Belgische competitie. Veel betere spitsen zijn er sws niet.

Al zou ik hem uiteraard niet in de basis zetten
pi_206005174
We mogen Liverpool overigens ook wel bedanken voor het feit dat ze vrijwel elke bal tegen Pasveer opschoten hebben.

38 jarige :')
  zaterdag 17 september 2022 @ 09:49:52 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206005180
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:48 schreef Max23 het volgende:

[..]
Hm, Pasveer snap ik nog wel

En Janssen is zowaar nu de huidige topscorer in de Belgische competitie. Veel betere spitsen zijn er sws niet.

Al zou ik hem uiteraard niet in de basis zetten
Al die namen zijn prima te begrijpen als je niet met een andere club bril kijkt.

Wat zijn 'mijn favoriete poppetje zit er niet bij dus nu ben ik boos' figuren toch altijd vermoeiond met dit soort selecties.
pi_206005198
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Al die namen zijn prima te begrijpen als je niet met een andere club bril kijkt.

Wat zijn 'mijn favoriete poppetje zit er niet bij dus nu ben ik boos' figuren toch altijd vermoeiond met dit soort selecties.
Bijlow is de enige Feyenoorder die een beetje Oranje-waardig is.

Als je dat zo graag wil horen. Het is gewoon een ongekende kutselectie, niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst. Al zit Louis daar natuurlijk alleen voor Louis en niet voor het Nederlandse voetbal.
  zaterdag 17 september 2022 @ 09:54:02 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206005213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Bijlow is de enige Feyenoorder die een beetje Oranje-waardig is.

Als je dat zo graag wil horen. Het is gewoon een ongekende kutselectie, niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst. Al zit Louis daar natuurlijk alleen voor Louis en niet voor het Nederlandse voetbal.
Geen idee waarom ik dat zo graag zou willen horen (het ging namelijk ook niet over jou) maar als je mensen naar alternatieven vraagt komen ze vaak of met namen die ze vrijwel nooit hebben zien spelen of niet met alternatieven.

Maar Bijlow had ik er ook altijd bijgenomen ja.
pi_206005259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Geen idee waarom ik dat zo graag zou willen horen (het ging namelijk ook niet over jou) maar als je mensen naar alternatieven vraagt komen ze vaak of met namen die ze vrijwel nooit hebben zien spelen of niet met alternatieven.

Maar Bijlow had ik er ook altijd bijgenomen ja.
Brobbey ipv Janssen bijvoorveeld. Totaal onbegrijpelijke keuze.
  FOK!fotograaf zaterdag 17 september 2022 @ 09:59:10 #30
842 Zorro
Z
pi_206005267
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Geen idee waarom ik dat zo graag zou willen horen (het ging namelijk ook niet over jou) maar als je mensen naar alternatieven vraagt komen ze vaak of met namen die ze vrijwel nooit hebben zien spelen of niet met alternatieven.

Maar Bijlow had ik er ook altijd bijgenomen ja.
Pasveer -> Bijlow
BMI -> Hateboer
Blind -> Karsdorp
Rensch -> Botman/Brenet
Janssen -> Spitsen heb ik idd geen alternatief voor, daar hebben we niet veel zolang de Jong geblesseerd is
Weghorst -> Zie boven
Taylor -> Veerman/Gravenbergh

Zo nou goed?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodr๖mm.
Dไ piss h๖chstens e " Zet " en der Schnie
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 17 september 2022 @ 10:00:55 #31
319979 Fok-it
All is well
pi_206005284
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:59 schreef Zorro het volgende:

[..]
Pasveer -> Bijlow
BMI -> Hateboer
Blind -> Karsdorp
Rensch -> Botman/Brenet
Janssen -> Spitsen heb ik idd geen alternatief voor, daar hebben we niet veel zolang de Jong geblesseerd is
Weghorst -> Zie boven
Taylor -> Veerman/Gravenbergh

Zo nou goed?
Wat een rare vervangingen en niet eens gewisseld voor dezelfde positie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FOK!fotograaf zaterdag 17 september 2022 @ 10:02:29 #32
842 Zorro
Z
pi_206005298
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat een rare vervangingen en niet eens gewisseld voor dezelfde positie
Het gaat me ook niet om exact de positie, drie verdedigers voor drie verdedigers, daar is genoeg mee te schuiven met de rest wat in de selectie zit. Middenveld net zo.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodr๖mm.
Dไ piss h๖chstens e " Zet " en der Schnie
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 17 september 2022 @ 10:06:27 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_206005355
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:02 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het gaat me ook niet om exact de positie, drie verdedigers voor drie verdedigers, daar is genoeg mee te schuiven met de rest wat in de selectie zit. Middenveld net zo.
Zowel Pasveer als Bijlow gewoon meenemen. Bmi moven maar het is niet dat Hateboer presteert in Oranje. Dus vervangen voor Struijk als je nog eens wat wilt proberen zou logischer zijn. Of een keer Geertruida natuurlijk, maar die zal pas na het WK in beeld komen. Mag lijen dat Blind geen basis speelt maar betekent niet dat hij niet in de selectie hoort. Rensch eens maar niet voor Brenet want wat heeft die nou laten zien? Frimpong of Karsdorp. Weghorst voor Brobbey. Taylor is enorm talentvol en Veerman uit vorm dus ja, dat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:14:41 #34
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206005451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Al die namen zijn prima te begrijpen als je niet met een andere club bril kijkt.

Wat zijn 'mijn favoriete poppetje zit er niet bij dus nu ben ik boos' figuren toch altijd vermoeiond met dit soort selecties.
Ik vind elke keuze op zich wel verdedigbaar, maar misschien dat het voor de beeldvorming beter was geweest om wel Bijlow (ten koste van Noppert of Flekken) en Veerman (ten koste van Klaassen of Taylor) op te roepen. Kwalitatief maakt het weinig uit maar je houdt de banden met die 2 clubs wat warmer.

Maar ik vind Struijk in plaats van BMI de meest logische vervanging die je kan aanbrengen
pi_206005509
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Daarmee is de deelname van Ecuador aan het WK vrijwel zeker. (...) Toch is Ecuadors deelname nog niet helemaal zeker.

Ja ja.
-nee-
  zaterdag 17 september 2022 @ 10:38:26 #36
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206005695
Opportunisme troef in deze selectie, behalve waar dat zou moeten, selecteer Struijk nou gewoon voordat hij alsnog voor Belgie kiest, je wilt bovendien toch niet op een WK staan met BMI. Bijlow niet meenemen is natuurlijk enorm flauw, Taylor speelt drie wedstijdjes leuk tegen Janneke en Mieke terwijl Gravenberch een betere voetballer is en zich vorig jaar ook in de grote wedstrijden heeft getoond. Dat die nu op de bank zit bij een absolute topclub waar ze notoir langzaam nieuwe spelers inpassen betekent niet dat hij nu minder is dan vorig jaar.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 17 september 2022 @ 11:32:49 #37
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206006255
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 10:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vind elke keuze op zich wel verdedigbaar, maar misschien dat het voor de beeldvorming beter was geweest om wel Bijlow (ten koste van Noppert of Flekken) en Veerman (ten koste van Klaassen of Taylor) op te roepen. Kwalitatief maakt het weinig uit maar je houdt de banden met die 2 clubs wat warmer.

Maar ik vind Struijk in plaats van BMI de meest logische vervanging die je kan aanbrengen
Veerman is een typisch Volendamse mooiweer voetballer, goed aan de bal, belabberd zonder, is helemaal geen NL elftal materiaal. Ik begrijp ook wel dat Klaassen en Taylor wat minder tot de verbeelding spreken maar dat zijn wel spelers die ook bereid zijn vuil werk op te knappen.
pi_206073292
Het was gisteren toch best wel weer aardig vond ik. Een ouderwets Nederlandse wedstrijd, met heel veel balletjes breed en terug (veel balverlies) maar toch weer 2 goals eruit gehaald. Bergwijn is een uitkomst, die man legt ze elke wedstrijd weer binnen.

Verder is het echt afwachten hoe Oranje zich tegen toplanden gaat houden. We kunnen eindeloos lullen over Louis maar hij zet het allemaal prima neer. De rest zijn overbodige randdiscussies.

@-XOR- Ben het eerlijk gezegd niet zo enorm eens met je observatie over de selectie. Struijk is ook maar Struijk en Gravenberch zien we over een paar jaar weer terug in de Eredivisie bij een club die minder is dan Ajax. Is gewoon slappe hap.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:39:56 #39
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206073578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

@:-XOR- Ben het eerlijk gezegd niet zo enorm eens met je observatie over de selectie. Struijk is ook maar Struijk en Gravenberch zien we over een paar jaar weer terug in de Eredivisie bij een club die minder is dan Ajax. Is gewoon slappe hap.
Ja, laten we iemand die altijd speelt in de PL niet oproepen omdat mascotte BMI mee moet? Strak plan.

Gravenberch was vorig jaar nog iemand waar zowat heel Nederland om schreeuwde op het EK, die ging het verschil wel even maken tov De Roon, en nu is die dus niet eens meer goed genoeg om een debutant van Ajax voor te blijven?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206073589
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja, laten we iemand die altijd speelt in de PL niet oproepen omdat mascotte BMI mee moet? Strak plan.

Gravenberch was vorig jaar nog iemand waar zowat heel Nederland om schreeuwde op het EK, die ging het verschil wel even maken tov De Roon, en nu is die dus niet eens meer goed genoeg om een debutant van Ajax voor te blijven?
Ik ben nooit fan van Gravenberch geweest. Struijk volg ik echt totaal niet maar we zitten niet slecht in onze verdedigers toch?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:43:08 #41
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206073592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ben nooit fan van Gravenberch geweest. Struijk volg ik echt totaal niet maar we zitten niet slecht in onze verdedigers toch?
Of we goed zitten in de verdedigers boeit niet, je selecteert de beste 5 of 6. Je gaat niet de beste 4 selecteren en dan 2 slechtere meenemen omdat we er toch al genoeg hebben. Bovendien gaan De Vrij en van Dijk richting het einde van hun carriere, en loop je dalijk Struijk mis die nog 10 jaar mee kan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:54:24 #42
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206073684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja, laten we iemand die altijd speelt in de PL niet oproepen omdat mascotte BMI mee moet? Strak plan.

Gravenberch was vorig jaar nog iemand waar zowat heel Nederland om schreeuwde op het EK, die ging het verschil wel even maken tov De Roon, en nu is die dus niet eens meer goed genoeg om een debutant van Ajax voor te blijven?
Gravenberch is een goeie voetballer maar hij speelt nu te weinig om berhaupt aanspraak te maken, dat is gewoon het verschil tussen spelers die er al bij zaten en die zich er nog in moeten voetballen. Taylor vervangt hem goed bij Ajax, misschien technisch wat minder maar heeft niet die droommomentjes die Gravenberch kwetsbaar maken in de omschakeling.
pi_206074088
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Gravenberch is een goeie voetballer maar hij speelt nu te weinig om berhaupt aanspraak te maken, dat is gewoon het verschil tussen spelers die er al bij zaten en die zich er nog in moeten voetballen. Taylor vervangt hem goed bij Ajax, misschien technisch wat minder maar heeft niet die droommomentjes die Gravenberch kwetsbaar maken in de omschakeling.
Even los van wat je nou van Gravenberch vindt, dat maakt voor de prestaties van Oranje toch allemaal bar weinig uit? Net als het keepersgedoe, belangrijkste is dat Louis de basis goed neerzet en de wissels goed zijn.

En dat is prima in orde.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206074145
Wat een aantal waanzinnig slechte spelers vielen er gisteren in zeg. Weghorst, Janssen, De Roon, dat kan toch allemaal niet? Louis zijn systeem klopt, maar met al dat soort middelmaat gaat het vanzelf een keer fout.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:44:04 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206074173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:40 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een aantal waanzinnig slechte spelers vielen er gisteren in zeg. Weghorst, Janssen, De Roon, dat kan toch allemaal niet? Louis zijn systeem klopt, maar met al dat soort middelmaat gaat het vanzelf een keer fout.
Janssen was echt prima, die heeft z'n plekje voor het WK wel verdiend zo
pi_206074253
er zat wel een reden achter die wissels. de Roon omdat Frenkie rust kreeg en Polen niet echt een vuist kon maken. Weghorst om oorlog te maken in de laatste minuten ( lukt alleen iets te goed net die charge op Szesny) en Janssen omdat Memphis uitviel. en het team draaide gewoon verder en Janssen had zelfs een assist. Leicester, Union St Gilles vorig jaar en Union Berlin de laatste weken laten zien dat middelmatige voetballers h้้l gevaarlijk kunnen worden als je er een goed team van kan brouwen. eerlijk gezegd maak ik me sinds dat Wk in Brazili๋ geen zorgen meer als men ( vooral in de media) al op voorhand roept dat het een fiasco wordt. want dan gaat alles prima. als we ons op voorhand rijk rekenen dan stort inderdaad alles in.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_206074334
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:40 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een aantal waanzinnig slechte spelers vielen er gisteren in zeg. Weghorst, Janssen, De Roon, dat kan toch allemaal niet? Louis zijn systeem klopt, maar met al dat soort middelmaat gaat het vanzelf een keer fout.
Dat de bank absolute middelmaat is dat wisten we toch wel? Er is gewoon niet veel beters voorhanden, hoor graag wie jij er dan ingezet had.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:01:50 #48
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206074382
Dat gehaat op de Roon ook altijd :') Speelt al 6 jaar constant als basisspeler bij een team dat zich vrij regelmatig (4 uit 6 jaar) voor de CL plaatst in Italie, maar die zou dan natuurlijk weer niet goed genoeg zijn voor het Nederlands elftal, niet eens voor de bank nu blijkbaar.

Ze zullen bij Atalanta ook niet helemaal gek zijn lijkt mij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206074395
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat gehaat op de Roon ook altijd :') Speelt al 6 jaar constant als basisspeler bij een team dat zich vrij regelmatig (4 uit 6 jaar) voor de CL plaatst in Italie, maar die zou dan natuurlijk weer niet goed genoeg zijn voor het Nederlands elftal, niet eens voor de bank nu blijkbaar.

Ze zullen bij Atalanta ook niet helemaal gek zijn lijkt mij.
Je moet haten hier. Je mag niets positiefs zeggen over de spelers. Je mag niet kijken waarom ze daar wel goed spelen en bij Nederlands team niet. VERBOTEN
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:06:34 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206074438
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je moet haten hier. Je mag niets positiefs zeggen over de spelers. Je mag niet kijken waarom ze daar wel goed spelen en bij Nederlands team niet. VERBOTEN
Ik doe er zelf ook vrolijk aan mee mbt Blind overigens, dus ik moet ook niet hypocriet gaan doen. Maar de hetze tegen de Roon heb ik nooit echt begrepen, heeft geen overduidelijke tekortkoming zoals Blind dat heeft met zijn snelheid bijv. Zal wel komen omdat het een a-typische Nederlandse voetballer is oid.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206074463
xG van Oranje gisteren. Prima, oerdegelijk.

twitter
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:11:40 #52
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206074497
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je moet haten hier. Je mag niets positiefs zeggen over de spelers. Je mag niet kijken waarom ze daar wel goed spelen en bij Nederlands team niet. VERBOTEN
Er wordt sowieso wat teveel naar het individu gekeken ipv het team en dan komt clubvoorkeur er ook nog bij.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:16:13 #53
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206074557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG van Oranje gisteren. Prima, oerdegelijk.

[ twitter ]
Zie hier de waarde van Blind
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:21:17 #54
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206074630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zie hier de waarde van Blind
In dit systeem kan je ook wel met hem spelen, het lijkt ook wel wat op wat Ajax doet alleen hebben die dan Alvarez voor 2 cv's staan en staat Van Dijk er net achter als extra CV.
pi_206074637
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zie hier de waarde van Blind
Mja, ik weet niet of al die obligate passjes van Blind gisteren nou het verschil hebben gemaakt. Dat hij goed kan passen klopt in ieder geval. Volgens mij gaat die xThreat vooral over die kans die hij mistte.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:22:25 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206074640
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG van Oranje gisteren. Prima, oerdegelijk.

[ twitter ]
Depay liep Gakpo wel aardig voor de voeten zo te zien
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:26:34 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206074681
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mja, ik weet niet of al die obligate passjes van Blind gisteren nou het verschil hebben gemaakt. Dat hij goed kan passen klopt in ieder geval.
Als je naar die 3e en 4e afbeelding kijkt zie je toch dat ze niet obligaat zijn?

Het verschil maken is ook zo'n vervelende term die vooral de nadruk legt op de laatste acties voor een goal, die kansen ontstaan ook door het werk wat eraan vooraf gaat.
pi_206074682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mja, ik weet niet of al die obligate passjes van Blind gisteren nou het verschil hebben gemaakt. Dat hij goed kan passen klopt in ieder geval. Volgens mij gaat die xThreat vooral over die kans die hij mistte.
Normaal ga je zo prat op xG en allerlei statistiekjes. Maar als je het er niet mee eens bent is het opeens niet goed genoeg...
pi_206074684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik doe er zelf ook vrolijk aan mee mbt Blind overigens, dus ik moet ook niet hypocriet gaan doen. Maar de hetze tegen de Roon heb ik nooit echt begrepen, heeft geen overduidelijke tekortkoming zoals Blind dat heeft met zijn snelheid bijv. Zal wel komen omdat het een a-typische Nederlandse voetballer is oid.
de Roon doet voor de standaard volgers van het Nederlands voetbal alles verkeerd. hij voetbalde nooit bij Ajax, ging te vroeg naar het buitenland, heeft nauwelijks offensieve acties en kan alleen stofzuiger op het middenveld zijn. maar juist dat willen ze ook in Itali๋, voor de kools zijn andere mensen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_206074690
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Normaal ga je zo prat op xG en allerlei statistiekjes. Maar als je het er niet mee eens bent is het opeens niet goed genoeg...
Doe niet zo zuur. Ik ben gewoon in gesprek.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206074703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je naar die 3e en 4e afbeelding kijkt zie je toch dat ze niet obligaat zijn?

Het verschil maken is ook zo'n vervelende term die vooral de nadruk legt op de laatste acties voor een goal, die kansen ontstaan ook door het werk wat eraan vooraf gaat.
Ah ik had die xThreat ge๏nterpreteerd als dat hij zelf die kans mistte. Als dat betekent dat hij zelf kansen heeft gecre๋erd dan is dat zeker positief. Ben dan alleen wel benieuwd welke want heb er verder niet veel gezien.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:29:29 #62
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206074708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Normaal ga je zo prat op xG en allerlei statistiekjes. Maar als je het er niet mee eens bent is het opeens niet goed genoeg...
zo rolt Pietje, denk dat hij uit een predikanten geslacht komt
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:30:56 #63
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206074726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je naar die 3e en 4e afbeelding kijkt zie je toch dat ze niet obligaat zijn?

Het verschil maken is ook zo'n vervelende term die vooral de nadruk legt op de laatste acties voor een goal, die kansen ontstaan ook door het werk wat eraan vooraf gaat.
De vraag is dan ook of hij het zoveel beter doet dan een eventuele vervanger (Malacia, Frimpong), dat de defensieve miskleunen het waard zijn. Dat betwijfel ik eigenlijk ten zeerste. Gisteren kom je er met toeval mee weg, maar ik heb ook het idee dat Blind heel erg vaak betrokken is bij een tegengoal in Oranje, dat kan ook confirmation bias zijn overigens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:31:51 #64
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206074734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:26 schreef Sabata het volgende:

[..]
de Roon doet voor de standaard volgers van het Nederlands voetbal alles verkeerd. hij voetbalde nooit bij Ajax, ging te vroeg naar het buitenland, heeft nauwelijks offensieve acties en kan alleen stofzuiger op het middenveld zijn. maar juist dat willen ze ook in Itali๋, voor de kools zijn andere mensen
meeste mensen kijken alleen maar naar het balbezit gedeelte, denk ook dat alleen voetbal op tv gezien hebben daar debet aan is, het is ook geen speler waarvoor je naar het stadion komt maar die je altijd nodig hebt in een elftal.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:35:19 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206074780
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
De vraag is dan ook of hij het zoveel beter doet dan een eventuele vervanger (Malacia, Frimpong), dat de defensieve miskleunen het waard zijn. Dat betwijfel ik eigenlijk ten zeerste. Gisteren kom je er met toeval mee weg, maar ik heb ook het idee dat Blind heel erg vaak betrokken is bij een tegengoal in Oranje, dat kan ook confirmation bias zijn overigens.
Dat is natuurlijk lastig te zeggen. Malacia erin voor Blind zou kunnen betekenen dat je de overmacht aan de bal weggeeft waardoor er meer defensieve acties moeten worden gemaakt, die dan wellicht ook lukken waardoor mensen kunnen wijzen dat Malacia een betere verdediger is (dat klopt ook). Maar Blind heeft eraan bijgedragen dat Polen er nauwelijks aan te pas kwam, waardoor je geen betere verdediger nodig had.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:35:33 #66
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206074784
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
De vraag is dan ook of hij het zoveel beter doet dan een eventuele vervanger (Malacia, Frimpong), dat de defensieve miskleunen het waard zijn. Dat betwijfel ik eigenlijk ten zeerste. Gisteren kom je er met toeval mee weg, maar ik heb ook het idee dat Blind heel erg vaak betrokken is bij een tegengoal in Oranje, dat kan ook confirmation bias zijn overigens.
Hij was gisteren toch ook geen verdediger, was gewoon 3-5-2, mocht je tegen een team met een sterke rechtsbuiten spelen dan kan je wel aan Malacia denken of anders een CV in het centrum erbij en Ake wat meer naar links.
pi_206074805
twitter
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:38:37 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206074826
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:36 schreef Oriente het volgende:
[ twitter ]
Wat :')

Dat bepaalt Koeman toch gewoon
pi_206074833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:36 schreef Oriente het volgende:
[ twitter ]
De Louis-show gaat zelfs de grens over.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:40:34 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206074841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wat :')

Dat bepaalt Koeman toch gewoon
Lijkt mij ook.
pi_206074855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
De Louis-show gaat zelfs de grens over.
pi_206074916
@hhh38 Zat net nog even de criteria door te nemen en volgens mij moet Belgi๋ zelfs met 1-4 winnen om door te gaan. _O_

https://www.unl-voetbal.nl/gelijke-stand-in-poule

quote:
Als twee of meer teams in dezelfde groep hetzelfde aantal punten hebben, dan wordt de stand in de poule als volgt bepaald:

Hoogst aantal punten behaald in wedstrijden tussen de gelijk ge๋indigde teams.
Hoogste doelsaldo behaald in wedstrijden tussen de gelijk ge๋indigde teams.
Hoogste aantal doelpunten gescoord in wedstrijden tussen de gelijk ge๋indigde teams.
Hoogste aantal uitdoelpunten gescoord in wedstrijden tussen de gelijk ge๋indigde teams.

In het geval dat er drie of meer teams hetzelfde aantal punten hadden, kan het voorkomen dat op basis van voorgaande criteria nog een gelijke stand in de poule is.

Voor de teams die, na toepassing van bovenstaande criteria, nog steeds gelijk staan in de poulewordt de stand als volgt bepaald:

Hoogste doelsaldo behaald in alle wedstrijden in de groep
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:50:15 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206074937
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:HHH38 Zat net nog even de criteria door te nemen en volgens mij moet Belgi๋ zelfs met 1-4 winnen om door te gaan. _O_

https://www.unl-voetbal.nl/gelijke-stand-in-poule
[..]

Dit klopt.
pi_206074969
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit klopt.
Dacht zelf 0-3 in eerste instantie.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:53:02 #75
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206074979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:HHH38 Zat net nog even de criteria door te nemen en volgens mij moet Belgi๋ zelfs met 1-4 winnen om door te gaan. _O_

https://www.unl-voetbal.nl/gelijke-stand-in-poule
[..]

Oh hier tellen uitdoelpunten nog wel mee. Oke mooi.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:00:43 #76
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206075067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wat :')

Dat bepaalt Koeman toch gewoon
Dan nog zal die tweet wel uitkomen, ik hoop toch wel dat Bijlow dan weer het zelfvertrouwen heeft en het vertrouwen krijgt.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:04:28 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206075102
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan nog zal die tweet wel uitkomen, ik hoop toch wel dat Bijlow dan weer het zelfvertrouwen heeft en het vertrouwen krijgt.
Ja voor de komende jaren zal het Bijlow, Cillessen en nog een 3e keeper zijn, wellicht Flekken maar dat is wel een typische Van Gaal keuze.

Als het maar niet Scherpen wordt
pi_206075277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oh hier tellen uitdoelpunten nog wel mee. Oke mooi.
Ja nu heb ik er ook wel echt vertrouwen in. :)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Forum Admin / PR vrijdag 23 september 2022 @ 12:24:02 #79
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_206075299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja nu heb ik er ook wel echt vertrouwen in. :)
De kans op 0-3 is toch nauwelijks groter dan de kans op 1-4 in zo'n pot
pi_206075307
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja voor de komende jaren zal het Bijlow, Cillessen en nog een 3e keeper zijn, wellicht Flekken maar dat is wel een typische Van Gaal keuze.

Als het maar niet Scherpen wordt
Krul is toch ook een volstrekte nono, als veldkeeper nooit veel geweest. Beetje in het Championship rondhangen en ontzettend veel blunders.

Snap dat die ene 5 minuten tijdens een cruciale penaltyserie bepalend kunnen zijn voor de rest van je leven maar laten we nou niet overdrijven.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:26:23 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206075324
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Krul is toch ook een volstrekte nono, als veldkeeper nooit veel geweest. Beetje in het Championship rondhangen en ontzettend veel blunders.

Snap dat die ene 5 minuten tijdens een cruciale penaltyserie bepalend kunnen zijn voor de rest van je leven maar laten we nou niet overdrijven.
Hij heeft jaren achter elkaar heel goed gekeept in de Premier League bij Newcastle. Maar het hoogtepunt van z'n carri่re ligt wel echt ver achter hem inderdaad
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:33:31 #82
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206075404
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft jaren achter elkaar heel goed gekeept in de Premier League bij Newcastle. Maar het hoogtepunt van z'n carri่re ligt wel echt ver achter hem inderdaad
Uitgezonderd een periode waarin hij zwaar geblesseerd raakte en hij slecht van terugkwam (tussen 2015/2018) echt een uitstekende carri่re gehad inderdaad. Grootste deel in de Premier League gekeept als basisspeler. Hem een volstrekte nono noemen is weer zo doorgeslagen.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:35:00 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206075431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Uitgezonderd een periode waarin hij zwaar geblesseerd raakte en hij slecht van terugkwam (tussen 2015/2018) echt een uitstekende carri่re gehad inderdaad. Grootste deel in de Premier League gekeept als basisspeler. Hem een volstrekte nono noemen is weer zo doorgeslagen.
Hem een goeie keeper noemen die te ver is teruggezakt levert geen reacties op ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206075534
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij heeft jaren achter elkaar heel goed gekeept in de Premier League bij Newcastle. Maar het hoogtepunt van z'n carri่re ligt wel echt ver achter hem inderdaad
Mwa, jaren achter elkaar lijkt me toch wel een hele positieve kwalificatie.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206075572
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hem een goeie keeper noemen die te ver is teruggezakt levert geen reacties op ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja. Je kunt het natuurlijk zo kwalificeren als je zelf wilt. Krul bij AZ was lachwekkend, bij Newcastle was het inderdaad niet slecht. Maar dat is echt eeuwen geleden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206075574
Los van het feit dat Koeman zal beslissen hem wel of niet te selecteren missen we er weinig aan.
pi_206075838
Staan jullie er nog weleens bij stil dat zonder die rode kaart van De Ligt we nog altijd Drank als bondscoach hadden gehad? _O_

Ok, wellicht was hij in november al ontslagen na zich niet te plaatsen voor het WK maar dan hadden we nu helemaal niets gehad. :')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206076056
POLL
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:36:56 #89
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206076090
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=4454]
Ze hadden net zo goed zijn foto ergens neer kunnen zetten
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:39:39 #90
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206076111
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:36 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ze hadden net zo goed zijn foto ergens neer kunnen zetten
nu beledig je een raad van commissaris
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:40:29 #91
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206076117
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
nu beledig je een raad van commissaris
Het spijt me
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:05:18 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206076332
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=4454]
Uitstekend. Lang geleden dat we zo'n assistent hadden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:13:56 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206076415
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=4454]
Altijd goed om Edje erbij te hebben voor als er dames een te grote mond krijgen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206078959
Brobbey en Gravenberch naar het GROTE Oranje.
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:07:24 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_206079109
Weer hard gelachen dat Lowie Renschaids verkiest boven Frimpong
RED ONS HENNIEGOD
pi_206079177
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer hard gelachen dat Lowie Renschaids verkiest boven Frimpong
Frimpong spreekt geen Nederlands
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:15:27 #97
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_206079187
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Frimpong spreekt geen Nederlands
Groot deel van de selectie ook niet
RED ONS HENNIEGOD
pi_206079341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Frimpong spreekt geen Nederlands
Oh serieus niet zie ik.
pi_206079375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Frimpong spreekt geen Nederlands
Oh nooit geweten dat dit een vereiste is.
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:49:42 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206079615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Oh nooit geweten dat dit een vereiste is.
twitter
  vrijdag 23 september 2022 @ 19:52:44 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206079646
quote:
:D

In het Nederlands Elftal ook niet gek overigens
pi_206079815
quote:
IK had het met Louis ook eigenlijk wel kunnen weten.
pi_206079932
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]
:D

In het Nederlands Elftal ook niet gek overigens
Wel heel makkelijk om overheen te kijken in geval van nood maar als concurrent van Dumfries is dat ver weg.
pi_206081305
Geen Frenkie tegen de Belgen. Dat zal geen beste pot worden. Laconieke Gravenberch opstellen ofzo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:15:09 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206081341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen Frenkie tegen de Belgen. Dat zal geen beste pot worden. Laconieke Gravenberch opstellen ofzo.
Hoe zit het met z'n natuurlijke vervanger Koopmeiners? Of Berghuis?
pi_206081492
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hoe zit het met z'n natuurlijke vervanger Koopmeiners? Of Berghuis?
Teun is naar huis.
pi_206081587
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hoe zit het met z'n natuurlijke vervanger Koopmeiners? Of Berghuis?
Teun ook naar huis. Zou niet weten met wat voor middenveld we moeten spelen nu.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:39:35 #108
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206081627
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Teun ook naar huis. Zou niet weten met wat voor middenveld we moeten spelen nu.
Berghuis - De Roon met Gakpo of Klaassen ervoor.
pi_206081710
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Berghuis - De Roon met Gakpo of Klaassen ervoor.
Holy shit wat matig. Dat wordt nog bibberen zondag.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 23 september 2022 @ 22:53:18 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206081781
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Holy shit wat matig. Dat wordt nog bibberen zondag.
:')
pi_206081787
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
:')
Wie moet de Kev afstoppen?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 22:55:01 #112
319979 Fok-it
All is well
pi_206081797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Holy shit wat matig. Dat wordt nog bibberen zondag.
:') Dat geforceerde gelul dat je de slechtste selectie ever hebt is ook totale onzin. Je hebt een prima selectie en een prima coach. En als je bepaalde zelfbenoemde toplanden ziet voetballen, tsja, hoef je niet bang voor te zijn hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 23 september 2022 @ 23:09:43 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206081915
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wie moet de Kev afstoppen?
Di Rono natuurlijk
  zondag 25 september 2022 @ 22:49:07 #114
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206103499
Van Dijk is overigens wel bizar belangrijk voor het Nederlands Elftal. Speelt die niet mee dan verlies je deze wedstijd waarschijnlijk met 3-0.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206103771
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Di Rono natuurlijk
Di Rono. _O_
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206103888
Had je van Gaal als bondscoach gehad ipv Drank de Boer was je gewoon Europees kampioen geworden :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 26 september 2022 @ 00:21:24 #117
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206104427
Hopelijk blijft Pasveer eerste keeper. Veel meer rust dan met een Cillessen of een Flekken.
pi_206105001
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:25 schreef TLC het volgende:
Had je van Gaal als bondscoach gehad ipv Drank de Boer was je gewoon Europees kampioen geworden :(
Laten we God op onze blote knie๋n danken dat De Ligt rood pakte op het EK, anders hadden we die wedstrijd tegen Tsjechi๋ 11 tegen 11 waarschijnlijk nog gewonnen ook en waren we misschien niet eens op het WK terecht gekomen. Butterfly effect.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206105843
Maar goed, laten we gewoon hopen dat we iedereen fit krijgen voor november. In de poule misschien nog zelfs wat rouleren. Met onze sterkste 11 (inclusief Frenkie en Depay) is er echt wel wat mogelijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 26 september 2022 @ 10:13:14 #120
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206105927
duitsland zit hier echt niet mee hoor :')

slim van Hansi om niet vol voor deze stomme nations league te gaan, je kunt alleen maar blessures oplopen in deze onzin
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 26 september 2022 @ 10:14:11 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206105941
Als er niks geks gebeurt lijken deze spelers me wel zeker van een selectie:

Pasveer
Cillessen

Van Dijk
Blind
Ak้
Timber
Dumfries
Malacia
De Ligt
De Vrij

F. de Jong
Berghuis
Koopmeiners
De Roon

Gakpo
Memphis
Bergwijn

Dat zijn 17 spelers. 9 plekken over. Minstens 1 keeper, 1 verdediger, 1 middenvelder en 2 aanvallers. Ik heb het idee dat spelers die nog geen interlands hebben gespeeld weinig kans maken om mee te gaan, wat de kans dat spelers als Frimpong, Struijk of Veerman nog mee gaan heel klein maakt.
  maandag 26 september 2022 @ 10:15:15 #122
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206105950
en zo kun je nederlanders tenminste nog ietsjes arroganter maken

hoogmoed komt voor de val, en nederland krijgt hopelijk hun karma nog wel op het wk in de groepsfase al hopelijk
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 26 september 2022 @ 10:16:17 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206105962
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
en zo kun je nederlanders tenminste nog ietsjes arroganter maken

hoogmoed komt voor de val, en nederland krijgt hopelijk hun karma nog wel op het wk in de groepsfase al hopelijk
:')
  maandag 26 september 2022 @ 10:17:54 #124
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206105987
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 00:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk blijft Pasveer eerste keeper. Veel meer rust dan met een Cillessen of een Flekken.
remko god _O_
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 26 september 2022 @ 10:19:18 #125
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206106000
Nederland wereldkampioen, daar de writings on the wall
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_206106011
quote:
@AFCNiels Louis is mij er eentje.
pi_206106287
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Als er niks geks gebeurt lijken deze spelers me wel zeker van een selectie:

Pasveer
Cillessen

Van Dijk
Blind
Ak้
Timber
Dumfries
Malacia
De Ligt
De Vrij

F. de Jong
Berghuis
Koopmeiners
De Roon

Gakpo
Memphis
Bergwijn

Dat zijn 17 spelers. 9 plekken over. Minstens 1 keeper, 1 verdediger, 1 middenvelder en 2 aanvallers. Ik heb het idee dat spelers die nog geen interlands hebben gespeeld weinig kans maken om mee te gaan, wat de kans dat spelers als Frimpong, Struijk of Veerman nog mee gaan heel klein maakt.
Eens. Maar wat zou je als basis neerzetten? Dat vind ik relevanter dan gelul over een reservekeeper of overige middelmaat.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 26 september 2022 @ 10:57:49 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206106444
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Eens. Maar wat zou je als basis neerzetten? Dat vind ik relevanter dan gelul over een reservekeeper of overige middelmaat.
Ongeveer zoals tegen Polen begonnen werd. Misschien Cillessen ipv Pasveer
pi_206106553
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ongeveer zoals tegen Polen begonnen werd. Misschien Cillessen ipv Pasveer
Ik ben overtuigd van Pasveer inmiddels. En het is toch wel opvallend dat zowel De Ligt als De Vrij geen basisplek krijgen toch?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 26 september 2022 @ 11:08:36 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206106586
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ben overtuigd van Pasveer inmiddels. En het is toch wel opvallend dat zowel De Ligt als De Vrij geen basisplek krijgen toch?
Zowel de Vrij als De Ligt zijn al een tijd vrij matig. Ake en Timber zijn momenteel simpelweg beter.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 26 september 2022 @ 11:09:43 #131
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206106599
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ben overtuigd van Pasveer inmiddels.
Ik denk nog steeds dat Cillessen een completere keeper is, Pasveer is een extreem degelijke keeper die een rol als 2e keeper ook makkelijker accepteert.
quote:
En het is toch wel opvallend dat zowel De Ligt als De Vrij geen basisplek krijgen toch?
Ik ben al sinds juni om wat dat betreft, Timber en Ak้ passen veel beter in het systeem. De Vrij is de ideale vervanger van Van Dijk :)
pi_206106629
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk nog steeds dat Cillessen een completere keeper is, Pasveer is een extreem degelijke keeper die een rol als 2e keeper ook makkelijker accepteert.
[..]
Ik ben al sinds juni om wat dat betreft, Timber en Ak้ passen veel beter in het systeem. De Vrij is de ideale vervanger van Van Dijk :)
Blij dat Van Dijk zich in Oranje wat prettiger lijkt te voelen dan bij Liverpool momenteel.

Ak้ is me niet opgevallen laatste 2 potjes, hoe speelde die eigenlijk? :D
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 26 september 2022 @ 12:09:32 #133
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206107283
Het lijkt allemaal logisch wat Van Gaal doet, dat is wel prettig, hoe ver ze gaan komen weet ik niet maar het zal niet aan hem liggen.
  maandag 26 september 2022 @ 12:11:16 #134
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206107297
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Zowel de Vrij als De Ligt zijn al een tijd vrij matig. Ake en Timber zijn momenteel simpelweg beter.
Ook anders, passen beter in dit systeem al zou Timber in een 4-3-3 waarschijnlijk ook de RCV zijn.
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:26:49 #135
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206117992
Waarom Blind onomstreden is bij Van Gaal en Malacia niet

https://www.vi.nl/video/w(...)gaal-en-malacia-niet

Even voor m'n maat @GurneyIsBestOke en anderen die moeite hebben met Blind, dat is bijna iedereen behalve ikzelf geloof ik :)
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:32:37 #136
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206118036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:26 schreef Tarado het volgende:
Waarom Blind onomstreden is bij Van Gaal en Malacia niet

https://www.vi.nl/video/w(...)gaal-en-malacia-niet

Even voor m'n maat @:GurneyIsBestOke en anderen die moeite hebben met Blind, dat is bijna iedereen behalve ikzelf geloof ik :)
Gaat Pieter Zwart nu toelichten wat nepotisme is in zijn video's?
Makkelijk tweede.
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:34:26 #137
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206118054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gaat Pieter Zwart nu toelichten wat nepotisme is in zijn video's?
Malacia mag blij zijn dat hij mee mag (als hij mee mag)
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:35:06 #138
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206118062
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Malacia mag blij zijn dat hij mee mag (als hij mee mag)
Ik denk dat vGaal op aanraden van zijn assistent hem nog gaat passeren voor Wijndal :)

Hem laten invallen op LCV was volkomen achterlijk.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 27 september 2022 @ 15:22:04 #139
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206118876
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat vGaal op aanraden van zijn assistent hem nog gaat passeren voor Wijndal :)

Hem laten invallen op LCV was volkomen achterlijk.
dat is de enige plek in dit systeem waar hij wat zou kunnen maar ook daar zeker geen basisplek, denk dat de plek van Blind misschien beter door een middenvelder ingevuld kan worden mocht hij niet spelen
pi_206122400
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
en zo kun je nederlanders tenminste nog ietsjes arroganter maken

hoogmoed komt voor de val, en nederland krijgt hopelijk hun karma nog wel op het wk in de groepsfase al hopelijk
De groepsfase zal wel niet. Nederland heeft wel een extreme kneuzenpoule geloot.
  Trouwste user 2022 woensdag 28 september 2022 @ 07:05:55 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_206125280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
De groepsfase zal wel niet. Nederland heeft wel een extreme kneuzenpoule geloot.
Onderschat Senegal niet. Serieus.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206126556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 15:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat is de enige plek in dit systeem waar hij wat zou kunnen maar ook daar zeker geen basisplek, denk dat de plek van Blind misschien beter door een middenvelder ingevuld kan worden mocht hij niet spelen
Als de tegenstander een hele gevaarlijke rechtsbuiten heeft zou je kunnen overwegen Malacia op de plek van Blind te zetten. Maar alleen als die rechtsbuiten echt flink de buitenbaan neemt, als ie zoals tegenwoordig vaak gebeurt al vrij snel naar binnen komt staan er drie CV's in de weg.
What Would Goku Do
  woensdag 28 september 2022 @ 10:27:53 #143
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206126566
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:05 schreef tong80 het volgende:

[..]
Onderschat Senegal niet. Serieus.

:T
Qatar gelijkspel tegen Chili is helemaal niet zo slecht ook

Senegal gelijk tegen Iran (Iran zijn ook redelijk goed)

Ecuador gelijk tegen Japan ook best goed
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 28 september 2022 @ 10:30:33 #144
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206126597
Belgie krijgt het ook zwaar lijkt me, als ze niet eens van Nederland kunnen winnen

Marokko, Kroatie zijn allebei ook best goede ploegen en Canada is een ''je weet maar nooit'' geval van een debutant

over ons tweede landje Australie, frankrijk heeft op de nations league laten zien dat ze ook niet echt iets onverslaanbaars zijn of zo, denemarken vooral niet onderschatten en gefocust blijven, en tunesie moeten we kunnen hebben lijkt me
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 28 september 2022 @ 10:31:28 #145
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206126610
+ we hebben Guusje als adviseur voor zijn oud assistent Arnold (NAC icoon)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 28 september 2022 @ 11:33:33 #146
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206127150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 10:26 schreef viagraap het volgende:

[..]
Als de tegenstander een hele gevaarlijke rechtsbuiten heeft zou je kunnen overwegen Malacia op de plek van Blind te zetten. Maar alleen als die rechtsbuiten echt flink de buitenbaan neemt, als ie zoals tegenwoordig vaak gebeurt al vrij snel naar binnen komt staan er drie CV's in de weg.
kan eigenlijk alleen als je 4-3-3 gaat spelen dan, maar ben het wel met Louis eens dat 3-5-2 met dit materiaal het beste is
  woensdag 28 september 2022 @ 15:18:53 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206130092
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
Qatar gelijkspel tegen Chili is helemaal niet zo slecht ook

Senegal gelijk tegen Iran (Iran zijn ook redelijk goed)

Ecuador gelijk tegen Japan ook best goed
Kom op he :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_206130688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
kan eigenlijk alleen als je 4-3-3 gaat spelen dan, maar ben het wel met Louis eens dat 3-5-2 met dit materiaal het beste is
Hoe kom je hier nou opeens op 4-3-3? Ik vind juist dat Malacia een goeie wingback is om een vleugelflitser te neutraliseren, en Malacia kan bovendien ook goed meedoen met het aanvalsspel. Mocht hij dan, omdat hij nou eenmaal nog niet zo'n spelintelligentie kan hebben als Blind, een keer te lang weg zijn is er altijd nog een driemans-verdediging die de rechtsbuiten van de tegenstander op kan pikken.
What Would Goku Do
  woensdag 28 september 2022 @ 16:14:24 #149
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206130758
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:07 schreef viagraap het volgende:

[..]
Hoe kom je hier nou opeens op 4-3-3? Ik vind juist dat Malacia een goeie wingback is om een vleugelflitser te neutraliseren, en Malacia kan bovendien ook goed meedoen met het aanvalsspel. Mocht hij dan, omdat hij nou eenmaal nog niet zo'n spelintelligentie kan hebben als Blind, een keer te lang weg zijn is er altijd nog een driemans-verdediging die de rechtsbuiten van de tegenstander op kan pikken.
Dat ben ik dus niet met je eens, Malacia kan niet veel meer dan mandekken en zoals Van Gaal speelt met Blind zou ik eerder aan een middenvelder denken om hem te vervangen, op rechts heb je Dumfries die het weer op een andere manier invult maar dat kan Malacia niet.
  woensdag 28 september 2022 @ 16:18:37 #150
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206130800
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 10:27 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]
Qatar gelijkspel tegen Chili is helemaal niet zo slecht ook

Senegal gelijk tegen Iran (Iran zijn ook redelijk goed)

Ecuador gelijk tegen Japan ook best goed
Iran kan er echt helemaal niks van, die plaatsen zich alleen voor elk WK omdat op Japan en Korea na de rest van Azi๋ nog veel slechter is.
pi_206130896
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, Malacia kan niet veel meer dan mandekken en zoals Van Gaal speelt met Blind zou ik eerder aan een middenvelder denken om hem te vervangen, op rechts heb je Dumfries die het weer op een andere manier invult maar dat kan Malacia niet.
In mijn scenario zou Malacia dan ook vooral mandekken, en volgens mij onderschat je zijn voetballende kwaliteiten. Verder zou er in mijn scenario juist geen Blind-achtige speler moeten staan op zijn plek.
What Would Goku Do
  woensdag 28 september 2022 @ 16:51:41 #152
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206131105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef viagraap het volgende:

[..]
In mijn scenario zou Malacia dan ook vooral mandekken, en volgens mij onderschat je zijn voetballende kwaliteiten. Verder zou er in mijn scenario juist geen Blind-achtige speler moeten staan op zijn plek.
Ik kijk hoe Van Gaal het invult en dat vind ik vrij logisch, hij vindt Blind dermate belangrijk in de opbouw en aanval dat hij hem verdedigend vrij houdt met rugdekking door de LCV.
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:51:55 #153
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206205667
Die twee mislukte Stevens uit de premier league aub niet meer selecteren.
pi_206206617
Die Ajacieden voorlopig maar even niet meer selecteren.
pi_206206634
Pfoeh.
-nee-
pi_206207503
Pasveer :W

dadelijk krijg je daadwerkelijk nog Flekken op doel in Qatar :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206207561
Bergwijn is een goede speler, maar een beetje niveau Volendam. Kan er veel maken in het seizoen maar zodra net een tandje omhoog gaat haakt hij af. Mag toch hopen dat hij thuisblijft.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206207596
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bergwijn is een goede speler, maar een beetje niveau Volendam. Kan er veel maken in het seizoen maar zodra net een tandje omhoog gaat haakt hij af. Mag toch hopen dat hij thuisblijft.
Eigenlijk is de keus tussen Henk Veerman of Steven Bergwijn ook maar om het even.
pi_206207612
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Eigenlijk is de keus tussen Henk Veerman of Steven Bergwijn ook maar om het even.
Veerman kan tenminste nog een balletje koppen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206207625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bergwijn is een goede speler, maar een beetje niveau Volendam. Kan er veel maken in het seizoen maar zodra net een tandje omhoog gaat haakt hij af. Mag toch hopen dat hij thuisblijft.
Ja in het NL elftal idd niks geraakt afgelopen tijd

Gooi jezelf weg man :')
pi_206207649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:33 schreef Malavita het volgende:

[..]
Ja in het NL elftal idd niks geraakt afgelopen tijd

Gooi jezelf weg man :')
Vaak tegen landen die laag op de ranglijst staan. Is ook niet voor niets bij Tottenham niet geslaagd. Ik schat zelfs Depay nog hoger in, die ook overal mag vertrekken.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206276004
twitter
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:16:04 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206398685
twitter


Hateboer
Wijndal
Schouten
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:19:45 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:20:29 #165
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_206398744
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Moet je eens naar de podcast "Open vizier" van Alex Pastoor luisteren. En dan die aflevering met Frank de Boer, dan snap je direct waarom hij als trainer door de mand viel. Geen enkele volzin gaat zonder te haperen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:21:12 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206398753
quote:
Owh ja dat kan ook, niet gezien dat WK er al was :')
. ^O^
pi_206398857
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 13:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Moet je eens naar de podcast "Open vizier" van Alex Pastoor luisteren. En dan die aflevering met Frank de Boer, dan snap je direct waarom hij als trainer door de mand viel. Geen enkele volzin gaat zonder te haperen.
Alex Pastoor :')
  donderdag 3 november 2022 @ 21:08:55 #168
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206549631
Bijlow eerste keep na vanavond?
  vrijdag 4 november 2022 @ 19:23:35 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206558493
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bijlow eerste keep na vanavond?
Zou het wat uitmaken?
  vrijdag 11 november 2022 @ 07:55:37 #170
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206633079
Laten we irritante figuren als Cillessen en Lang lekker thuis?
  vrijdag 11 november 2022 @ 08:01:10 #171
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206633110
Keepers: Justin Bijlow (Feyenoord), Jasper Cillessen (NEC), Mark Flekken (SC Freiburg), Andries Noppert (SC Heerenveen) en Remko Pasveer (Ajax).

Verdediging: Nathan Ak้ (Manchester City), Mitchel Bakker (Bayer Leverkusen), Daley Blind (Ajax), Sven Botman (Newcastle United), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Internazionale), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen), Matthijs de Ligt (Bayern Mnchen), Tyrell Malacia (Manchester United), Devyne Rensch (Ajax), Pascal Struijk (Leeds United), Jurri๋n Timber (Ajax), Micky van de Ven (VfL Wolfsburg), Stefan de Vrij (Internazionale).

Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Jordy Clasie (AZ), Ryan Gravenberch (Bayern Mnchen), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta Bergamo), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax), Guus Til (PSV).

Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Memphis Depay (Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Arnaut Danjuma (Villarreal), Vincent Janssen (Antwerp FC), Luuk de Jong (PSV), Noa Lang (Club Brugge), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Wout Weghorst (Besiktas).
pi_206633922
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 08:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Keepers: Justin Bijlow (Feyenoord), Jasper Cillessen (NEC), Mark Flekken (SC Freiburg), Andries Noppert (SC Heerenveen) en Remko Pasveer (Ajax).

Verdediging: Nathan Ak้ (Manchester City), Mitchel Bakker (Bayer Leverkusen), Daley Blind (Ajax), Sven Botman (Newcastle United), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Internazionale), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen), Matthijs de Ligt (Bayern Mnchen), Tyrell Malacia (Manchester United), Devyne Rensch (Ajax), Pascal Struijk (Leeds United), Jurri๋n Timber (Ajax), Micky van de Ven (VfL Wolfsburg), Stefan de Vrij (Internazionale).

Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Jordy Clasie (AZ), Ryan Gravenberch (Bayern Mnchen), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta Bergamo), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax), Guus Til (PSV).

Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Memphis Depay (Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Arnaut Danjuma (Villarreal), Vincent Janssen (Antwerp FC), Luuk de Jong (PSV), Noa Lang (Club Brugge), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Wout Weghorst (Besiktas).
Zou ik voor tekenen. Viva Hollandia!
  Redactie Sport vrijdag 11 november 2022 @ 09:58:48 #173
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206634058
Geen Cillessen jaaaaaa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 11 november 2022 @ 10:00:15 #174
319979 Fok-it
All is well
pi_206634075
Hahaha genot _O_ Cil antigenot

En dus 3 keepers lijkt me

Bijlow of Flekken eerste keeper. Prima
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206634130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 09:46 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Zou ik voor tekenen. Viva Hollandia!
Er mogen er 26 mee dus 1 plekje vrij.

Verder denk ik niet dat Gravenberch mee gaat maar Klaassen wel. Met de blessure van de Roon misschien Clasie/Taylor wel?
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:08:27 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206634183
Ik wil de tranen van Jasper zien
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206634192
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:08 schreef Caland het volgende:
Ik wil de tranen van Jasper zien
Zijn gesloopte kleedkamerbank mag ook :P
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Forum Admin vrijdag 11 november 2022 @ 10:12:40 #178
35723 crew  GGMM
pi_206634228
quote:
Cillessen (33) zou zwaar teleurgesteld hebben gereageerd op de mededeling vanuit Zeist. De keeper van de Nijmeegse club schijnt vanochtend ontploft te zijn van woede bij NEC, dat zich voorbereidt op de wedstrijd tegen RKC van zondag.
Ik wil dit zien mensen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_206634249
KWAAD
WOEDEND
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206634337
Dit zag ik niet aankomen. :D

Dan wordt het inderdaad Bijlow of Flekken. Al sluit ik niet uit dat Louis niet Louis zou zijn als hij voor Flekken zou kiezen.
pi_206634357
Geen keeper maar dit komt bij mn voorstelling in de buurt

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:21:09 #182
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206634375
Ik hoop wel dat Frimpong en Danjuma erbij zitten, maar Louis kennende gaat die voor mindere spelers die eerder opgeroepen zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206634376
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Cillessen jaaaaaa
Toch is het raar dat hij eerder afvalt dan die kneus van Ajax.
pi_206634393
Zet overigens allen maar alvast 50 euro in op RKC aankomend weekend.
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:23:53 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206634412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zet overigens allen maar alvast 50 euro in op RKC aankomend weekend.
Of op NEC als hij sterren van hemel gaat spelen
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:26:08 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206634437
Denk dat het kutje helemaal niet keept zondag

Die is mentaal zo gebroken dat hij de hele week huilend bij zijn moeder op de bank zit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:30:22 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206634516
Is het nou 12.00 of 13.00 bekend?
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:31:32 #188
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206634537
Geen Cillessen _O-

Maar vind het wel een vreemde keuze als ik eerlijk ben.
pi_206634545
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het nou 12.00 of 13.00 bekend?
13u persco.

Maar zal wel een beetje uitlekken aangezien iedereen nu toch te horen krijgt of ie erbij zit of niet.
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:32:06 #190
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206634548
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het nou 12.00 of 13.00 bekend?
1 uur persco.
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:33:26 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206634575
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:31 schreef fetX het volgende:
Geen Cillessen _O-

Maar vind het wel een vreemde keuze als ik eerlijk ben.
Snap het wel, die wil je echt niet mee hebben als je hem op de bank zet

Enorm naar mannetje en niemand mag hem
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:33:44 #192
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_206634582
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:31 schreef fetX het volgende:
Geen Cillessen _O-

Maar vind het wel een vreemde keuze als ik eerlijk ben.
hij ligt slecht in de groep
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:40:03 #193
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206634681
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Snap het wel, die wil je echt niet mee hebben als je hem op de bank zet

Enorm naar mannetje en niemand mag hem
Maar wel samen met Bijlow de beste keepers imo. Maar ik weet dat Louis op zoek is naar de TOTALE MENS.
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:41:14 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206634699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:40 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar wel samen met Bijlow de beste keepers imo. Maar ik weet dat Louis op zoek is naar de TOTALE MENS.
Louis kijkt naar het GROEPSPROCES

Dan wil je zo’n jankbal die de sfeer verziekt omdat hij op de bank moet zitten er niet bij hebben
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 11 november 2022 @ 10:42:29 #195
35723 crew  GGMM
pi_206634721
Wat veel mensen vergeten is dat hij heel vervelend kan zijn als hij op de bank moet zitten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:46:04 #196
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206634773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:42 schreef GGMM het volgende:
Wat veel mensen vergeten is dat hij heel vervelend kan zijn als hij op de bank moet zitten.
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:47:04 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206634794
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:53:11 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206634909
twitter


Simons dus, logische keuze
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 10:53:27 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206634912
FrimpongGOD @Poepz0r
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 11 november 2022 @ 10:56:47 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_206634962
Botman, van de Ven en Bakker niet. Struijk dus waarschijnlijk ook mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206634991
Meer dan terecht dat Frimpong erbij zit.
pi_206635063
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:20 schreef Sabata het volgende:
Geen keeper maar dit komt bij mn voorstelling in de buurt

Behalve dat cillessen dat ook probeert, en dan huilend in elkaar zakt omdat hij het bankje niet opgetild krijgt _O-
pi_206635095
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jezus wat heerlijk dat die arrogante bek "Ja ik acht die kans vrij groot" niet meegaat zeg
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2022 @ 11:04:05 #204
842 Zorro
Z
pi_206635102
Geen Cillessen kan een logische keuze zijn. Maar alleen als er maar drie keepers meegaan. Bijlow, Noppert en Flekken.
Als Pasveer ook meegaat is de keuze voor hem boven Cillessen lachwekkend.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodr๖mm.
Dไ piss h๖chstens e " Zet " en der Schnie
pi_206635116
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:04 schreef Zorro het volgende:
Geen Cillessen kan een logische keuze zijn. Maar alleen als er maar drie keepers meegaan. Bijlow, Noppert en Flekken.
Als Pasveer ook meegaat is de keuze voor hem boven Cillessen lachwekkend.
Ik denk dat Jeroen Zoet meegaat.
pi_206635119
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:53 schreef Caland het volgende:
FrimpongGOD @:poepz0r
Frimponggod. Struijk ook logisch die kan zowel centraal als back
Brobbeast had ik wel meegenomen ipv vinsaint janssen
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2022 @ 11:05:42 #207
842 Zorro
Z
pi_206635131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:04 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik denk dat Jeroen Zoet meegaat.
Dan zou ik toch eerder voor Drommel gaan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodr๖mm.
Dไ piss h๖chstens e " Zet " en der Schnie
pi_206635170
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:05 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan zou ik toch eerder voor Drommel gaan
Goeie, je hebt gelijk. I stand corrected.
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:09:04 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206635181
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:04 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik denk dat Jeroen Zoet meegaat.
Hans van Breukelen is gebeld.
pi_206635209
Remko mee is prima voor de sfeer in dat setje keepers.
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:19:57 #211
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206635342
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:33 schreef KingRadler het volgende:

[..]
hij ligt slecht in de groep
Dat denk ik ook ja. Toch wel na Bijlow de minst slechte van de andere in de voorselectie.

Offtopic: Dat kind lijkt echt sprekend op hem.

https://www.instagram.com(...)7e-8b1e-1eface055160

Lekker wijf ook wel
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:21:32 #212
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206635361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 10:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Simons dus, logische keuze
Frimpong spreekt niet eens Nederlands geloof ik, rot op met die gozer
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:24:05 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Frimpong spreekt niet eens Nederlands geloof ik, rot op met die gozer
Nou en
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206635434
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:04 schreef Zorro het volgende:
Geen Cillessen kan een logische keuze zijn. Maar alleen als er maar drie keepers meegaan. Bijlow, Noppert en Flekken.
Als Pasveer ook meegaat is de keuze voor hem boven Cillessen lachwekkend.
Reken er maar op dat Pasveer er bij zit. Maar wie moet er dan eerste keeper worden? Pasveer schuttert en de rest heeft laatste half jaar niet gekeept in Oranje. Van Gaal neemt een enorm en onbegrijpelijk risico door een stabiele doelman als Cillessen te passeren voor een totaal onervaren keeper op eindtoernooien.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:35:46 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Reken er maar op dat Pasveer er bij zit. Maar wie moet er dan eerste keeper worden? Pasveer schuttert en de rest heeft laatste half jaar niet gekeept in Oranje. Van Gaal neemt een enorm en onbegrijpelijk risico door een stabiele doelman als Cillessen te passeren voor een totaal onervaren keeper op eindtoernooien.
Stabiel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206635571
Vandaag mondjesmaat namen laten lekken dag? Had Louis die lijst niet gewoon om half 9 bekend kunnen maken, wat een gezeik. Lijkt wel een middelbare school examen uitslag.
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:36:23 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:35 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag mondjesmaat namen laten lekken dag? Had Louis die lijst niet gewoon om half 9 bekend kunnen maken, wat een gezeik.
Snap dat sowieso niet, een hele presentatie

Zet de lijst maar gewoon op teletekst!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:36:43 #218
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206635586
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou en
Volgende keren wat Brazilianen selecteren
pi_206635598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Reken er maar op dat Pasveer er bij zit. Maar wie moet er dan eerste keeper worden? Pasveer schuttert en de rest heeft laatste half jaar niet gekeept in Oranje. Van Gaal neemt een enorm en onbegrijpelijk risico door een stabiele doelman als Cillessen te passeren voor een totaal onervaren keeper op eindtoernooien.
Ha iemand trapt in het toernooi ervaring argument
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:38:26 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:37 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ha iemand trapt in het toernooi ervaring argument
Wist je dat ze op een toernooi op hele andere velden spelen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206635642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Frimpong spreekt niet eens Nederlands geloof ik, rot op met die gozer
Ze krijgen geen Nederlands examen in Qatar hoor. (Of mss wel en is Brobbey daarom thuis gelaten)
pi_206635679
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Reken er maar op dat Pasveer er bij zit. Maar wie moet er dan eerste keeper worden? Pasveer schuttert en de rest heeft laatste half jaar niet gekeept in Oranje. Van Gaal neemt een enorm en onbegrijpelijk risico door een stabiele doelman als Cillessen te passeren voor een totaal onervaren keeper op eindtoernooien.
Stabiel? Heb je die kerel wel eens in de ogen gekeken? De gemiddelde coca๏ne hoer heeft een stabielere psyche.
pi_206635681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Frimpong spreekt niet eens Nederlands geloof ik, rot op met die gozer
Een vd beste backs in Europa thuislaten :') Deze user heeft torren in z'n kop
pi_206635689
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Een vd beste backs in Europa thuislaten :') Deze user heeft torren in z'n kop
Ja maar hij moet eerst inburgeringsexamen doen hoor!!
pi_206635694
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Stabiel?
Ja, hoeveel fouten heb je m zien maken in NL elftal? Stond er wanneer het nodig was
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_206635703
Vincent Janssen _O-
pi_206635724
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:19 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Dat denk ik ook ja. Toch wel na Bijlow de minst slechte van de andere in de voorselectie.

Wellicht is hij beter dan Flekken ja, maar Cillisen zal zich niet kunnen schikken in een reserverol en dan is hij puur gif. Lekker thuislaten, want met Bijlow heb je gewoon een betere keeper, al is die ook niet in topvorm.
pi_206635741
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wellicht is hij beter dan Flekken ja, maar Cillisen zal zich niet kunnen schikken in een reserverol en dan is hij puur gif. Lekker thuislaten, want met Bijlow heb je gewoon een betere keeper, al is die ook niet in topvorm.
Bijlow niet in topvorm :?

Kijk jij wel wedstrijden? Laatste weken echt ijzersterk.
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:51:12 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206635751
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wellicht is hij beter dan Flekken ja, maar Cillisen zal zich niet kunnen schikken in een reserverol en dan is hij puur gif. Lekker thuislaten, want met Bijlow heb je gewoon een betere keeper, al is die ook niet in topvorm.
Bijlow tegen Lazio was gernot.
pi_206635772
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Bijlow tegen Lazio was gernot.
Ja, hij heeft na een ronduit slechte periode nu 3 wedstrijden goed gekeept. Dat wil niet zeggen dat hij in topvorm is.
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:55:36 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, hij heeft na een ronduit slechte periode nu 3 wedstrijden goed gekeept. Dat wil niet zeggen dat hij in topvorm is.
Je hebt ook niet echt een keeper die er duidelijk bovenuit steekt, al denk ik met mijn gekleurde bril wel dat van dit clubje Bijlow als enige alles heeft om de komende jaren de eerste doelman van oranje te worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:56:34 #232
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206635844
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Een vd beste backs in Europa thuislaten :') Deze user heeft torren in z'n kop
het is geen Nederlander
pi_206635867
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, hij heeft na een ronduit slechte periode nu 3 wedstrijden goed gekeept. Dat wil niet zeggen dat hij in topvorm is.
Echt ongelooflijk dat anti Bijlow sentiment overal. Ten eerste is de zogenaamde ronduit slechte periode (1 fout tegen Lazio alleen) overdreven, ten tweede als die fenomenaal keept gaan we het ook nog eens bagatelliseren _O-
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:57:55 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635869
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:56 schreef Ciclon het volgende:

[..]
het is geen Nederlander
Hoezo niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:58:36 #235
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206635885
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoezo niet?
Spreekt g้้n Nederlands!

Louis-doctrine accepteert dat niet.
  vrijdag 11 november 2022 @ 11:59:40 #236
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206635906
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoezo niet?
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.
pi_206635916
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK dan Ghana.
Dikke boeien.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:00:25 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635923
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Enige reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK dan Ghana.
Hier geboren en zijn jeugd grotendeels doorgebracht. Nederlander genoeg voor mij
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:00:58 #239
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206635932
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Hier geboren en zijn jeugd grotendeels doorgebracht. Nederlander genoeg voor mij
Ok dat kan. Jammer dat Antony niet is overgehaald.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:01:00 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206635934
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dikke boeien.
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Hier geboren en zijn jeugd grotendeels doorgebracht. Nederlander genoeg voor mij
twitter
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:01:40 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635945
Als Danjuma niet meegaat en Noa Lang wel zouden @El-Stinho en ik zeer teleurgesteld zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:01:59 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635949
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
[..]
[ twitter ]
LoewieGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:02:08 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206635951
Noa Lang, dat vind ik dus geen Nederlander
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206635974
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.
Onze eigen Luis Oliveira/Joske Weber dus. Geweldig!
pi_206635983
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Je hebt ook niet echt een keeper die er duidelijk bovenuit steekt, al denk ik met mijn gekleurde bril wel dat van dit clubje Bijlow als enige alles heeft om de komende jaren de eerste doelman van oranje te worden.
Dat denk ik ook. Belangrijkste is dat hij op dit moment in dit clubje de beste is, al zijn er dagen dat ik Flekken niet zie keepen dus echt een beeld heb ik alleen van hem die paar X in Oranje en dat was niet best.

Maar als je Bijlow als eerste keeper neemt dan moet je Cil thuis laten. Dat is gewoon een vervelend ventje die niets brengt en hooguit onrust gaat stoken als hij tweede keuze is.
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:04:29 #246
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206636006
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:02 schreef Caland het volgende:
Noa Lang, dat vind ik dus geen Nederlander
die heeft ook nauwelijks wedstrijden gespeeld dit jaar?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_206636029
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Echt ongelooflijk dat anti Bijlow sentiment overal. Ten eerste is de zogenaamde ronduit slechte periode (1 fout tegen Lazio alleen) overdreven, ten tweede als die fenomenaal keept gaan we het ook nog eens bagatelliseren _O-
Dus als ik zeg dat hij eerste keuze zou moeten zijn bij Oranje dan is dat een anti-Bijlow sentiment, omdat ik hem niet volledig de hemel in prijs als het beste wat ooit onder een lat heeft gestaan?

Ik vind hem over het algemeen gewoon een prima Eredivisiekeeper, maar geen wereldtopper in wording. Klaag me maar aan als je tedere zieltje dat niet kan hebben.
pi_206636116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dus als ik zeg dat hij eerste keuze zou moeten zijn bij Oranje dan is dat een anti-Bijlow sentiment, omdat ik hem niet volledig de hemel in prijs als het beste wat ooit onder een lat heeft gestaan?

Ik vind hem over het algemeen gewoon een prima Eredivisiekeeper, maar geen wereldtopper in wording. Klaag me maar aan als je tedere zieltje dat niet kan hebben.
Je haalt er nu alleen wel hele andere dingen bij. :')
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:17:13 #250
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_206636224
Louis is verstandig neemt aantal Klootzakken mee naar het WK.
Zachte eitjes bljven thuis.
pi_206636357
Pasveer gaat gewoon mee. Dit is lachwekkend.
pi_206636386
-

[ Bericht 100% gewijzigd door NY_Giant op 11-11-2022 12:25:26 ]
pi_206636417
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:11 schreef CR7 het volgende:

[..]
Je haalt er nu alleen wel hele andere dingen bij. :')
Wat dan?
pi_206636465
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat dan?
Van je vindt hem niet in topvorm naar "ja ik vind hem gewoon niet zo goed". Dat staat toch helemaal los van elkaar?
pi_206636560
Bijlow gewoon de eerste keeper, lijkt mij.

Maar het blijft wel gek dat je van vierde (of was het de vijfde?) keeper opeens weer de eerste keus bent.

Ze maken er wel een potje van wat dat betreft, Van Gaal en Hoek.

[ Bericht 3% gewijzigd door bbuddybb op 11-11-2022 12:41:31 ]
pi_206636699
twitter
  Moderator vrijdag 11 november 2022 @ 12:43:49 #257
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206636771


[ Bericht 100% gewijzigd door Gutanoth op 11-11-2022 12:46:48 ]
pi_206636795
Bizarre selectie. Gravenberg moet toch mee t.o.v. Taylor of de Roon? En dan 4 centrum spitsen en 3 vleugelspelers.
pi_206636809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.
Xavi Simons is dan ook geen Nederlander volgens jou?
pi_206636841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dus als ik zeg dat hij eerste keuze zou moeten zijn bij Oranje dan is dat een anti-Bijlow sentiment, omdat ik hem niet volledig de hemel in prijs als het beste wat ooit onder een lat heeft gestaan?

Ik vind hem over het algemeen gewoon een prima Eredivisiekeeper, maar geen wereldtopper in wording. Klaag me maar aan als je tedere zieltje dat niet kan hebben.
Nee dat vind ik een prima mening hoor. Ik denk ook niet dat het een wereldtopper wordt. Gaat mij echt puur over de mythe dat hij uit vorm was.
  vrijdag 11 november 2022 @ 13:01:41 #262
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206636992
Dat middenveld ook. Pff. Los van Frenkie houdt dat ook allemaal niet over.
pi_206637235
Andries Noppert _O_ _O_ _O_

Noa Lang :')
  Moderator vrijdag 11 november 2022 @ 13:17:55 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206637242
Cilissen niet mee? Hahahaha. Lekker man, ga je naar NEC op aanraden van de bondscoach, flikt ie je dit. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206637264
*

[ Bericht 100% gewijzigd door RipCity op 11-11-2022 13:20:03 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206637371
Janssen gaat basis tegen Senegal _O- Hoe kom je bij zoiets.
pi_206638105
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 12:28 schreef CR7 het volgende:

[..]
Van je vindt hem niet in topvorm naar "ja ik vind hem gewoon niet zo goed". Dat staat toch helemaal los van elkaar?
En het is beide waar. Maar ik reageerde op iemand die vond dat ik hem hoe dan ook moest bejubelen.
  vrijdag 11 november 2022 @ 14:50:34 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206638217
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 13:01 schreef fetX het volgende:
Dat middenveld ook. Pff. Los van Frenkie houdt dat ook allemaal niet over.
Het Nederlands Elftal houdt al jaren niet over. Af en toe zit er dan een leuke wedstrijd tussen zoals tegen de Belgen deze zomer, of tegen een gemankeerd Turkije.
  vrijdag 11 november 2022 @ 14:56:37 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206638300
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het Nederlands Elftal houdt al jaren niet over. Af en toe zit er dan een leuke wedstrijd tussen zoals tegen de Belgen deze zomer, of tegen een gemankeerd Turkije.
Maar een tijdje terug had je tenminste ook nog een Wijnaldum (die het een tijd best aardig deed bij NL Elftal) en een Gravenberch in vorm (da’s dan wel wat langer terug). En nu zit je met Klaassen die nauwelijks speelt, Taylor die weinig indruk maakt en ik word ook niet zo vrolijk van De Roon. Berghuis kan nog wel belangrijk worden.
pi_206638925
Middenveld met Frenkie, Koopmeiners en Berghuis is wel lekker hoor.
What Would Goku Do
  vrijdag 11 november 2022 @ 15:44:39 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206639000
Zijn de rugnummers al bekend
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_206639032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 14:56 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar een tijdje terug had je tenminste ook nog een Wijnaldum (die het een tijd best aardig deed bij NL Elftal) en een Gravenberch in vorm (da’s dan wel wat langer terug). En nu zit je met Klaassen die nauwelijks speelt, Taylor die weinig indruk maakt en ik word ook niet zo vrolijk van De Roon. Berghuis kan nog wel belangrijk worden.
Klaassen is natuurlijk absurd dat die mee gaat. Geldt ook voor Blind. Totale waanzin die twee.
pi_206639044
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2022 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn de rugnummers al bekend
Andries Noppert krijgt rugnummer 1
pi_206639046
Wat een waanzinnige kutselectie hebben we eigenlijk. :')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206639053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.
Ben het volledig met je eens, geen Nederlands spreken is geen Oranje-selectie.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206640619
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ben het volledig met je eens, geen Nederlands spreken is geen Oranje-selectie.
Noa Lang is het hier niet mee eens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206640707
Ahh dit is het zeiktopic :')
pi_206641909
De Cil ^p^ ^p^ ^p^
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_206648229
Van Gaal zal zichzelf wel weer op de borst kloppen, maar heel die keeperssituatie is toch compleet uit de hand gelopen. Cilissen zal best een eikel zijn maar om hem dat te verwijten geen vorm te hebben terwijl je wel Pasveer selecteert is natuurlijk lachwekkend. Daarnaast ongeacht wie er gaat keepen is er (onnodig) een enorme druk te komen te staan voor deze positie.
Voor een peoples-manager behoorlijk prutswerk als je het mij vraagt.
#12 is not for sale!
pi_206648346
Ik zou gewoon Xavi Simons lekker op 10 zetten. Unieke kwaliteiten heeft die.
  zaterdag 12 november 2022 @ 10:45:53 #281
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 12 november 2022 @ 10:50:32 #282
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206648427
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:25 schreef Haringkop het volgende:
Van Gaal zal zichzelf wel weer op de borst kloppen, maar heel die keeperssituatie is toch compleet uit de hand gelopen. Cilissen zal best een eikel zijn maar om hem dat te verwijten geen vorm te hebben terwijl je wel Pasveer selecteert is natuurlijk lachwekkend. Daarnaast ongeacht wie er gaat keepen is er (onnodig) een enorme druk te komen te staan voor deze positie.
Voor een peoples-manager behoorlijk prutswerk als je het mij vraagt.
Als Cillessen niveau vd Sar was dan had Louis het waarschijnlijk wel anders gedaan maar een dissonant in je groep die nauwelijks beter is dan die anderen en waarschijnlijk ook niet 1e keeper zou zijn kan je natuurlijk beter thuis laten.
  Moderator zaterdag 12 november 2022 @ 10:55:16 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h่
pi_206648474
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:25 schreef Haringkop het volgende:
Van Gaal zal zichzelf wel weer op de borst kloppen, maar heel die keeperssituatie is toch compleet uit de hand gelopen. Cilissen zal best een eikel zijn maar om hem dat te verwijten geen vorm te hebben terwijl je wel Pasveer selecteert is natuurlijk lachwekkend.
Dan heb je niet goed geluisterd, hij zei zelf ook dat Pasveer uit vorm is. Het is een combinatie van redenenen.
Bij Cillessen kwam daar dus nog bij dat hij geen teamspeler is.
What can change the nature of a man?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 12 november 2022 @ 11:03:00 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206648549
Botman had mee gemoeten.
En Brobbey ipv van een van de spitsen drieling.
Met Janssen Weghorst en de Jong heb je drie keer dezelfde soort spits.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 12 november 2022 @ 11:27:13 #285
319979 Fok-it
All is well
pi_206648786
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botman had mee gemoeten.
En Brobbey ipv van een van de spitsen drieling.
Met Janssen Weghorst en de Jong heb je drie keer dezelfde soort spits.
Dat klopt niet helemaal. Janssen is het aanspeelpunt. Luuk het breekijzer in de lucht. Weghorst is dan wel nutteloos ja, die zal erg weinig minuten gaan maken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 12 november 2022 @ 12:14:44 #286
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206649282
Als je Weghorst niet mee neemt, dan lijkt me dat Danjuma eerder op de lijst staat dan Brobbey eerlijk gezegd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 12 november 2022 @ 12:30:00 #287
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_206649445
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je Weghorst niet mee neemt, dan lijkt me dat Danjuma eerder op de lijst staat dan Brobbey eerlijk gezegd.
Was zeker ook een optie geweest, Weghorst begrijp ik niet echt.
pi_206651106
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, hij zei zelf ook dat Pasveer uit vorm is. Het is een combinatie van redenenen.
Bij Cillessen kwam daar dus nog bij dat hij geen teamspeler is.
Dat Pasveer niet z’n vorm had kwam er natuurlijk niet zo overtuigend uit als dat Cilissen niet had geleverd de afgelopen weken. Terwijl de vorm van Pasveer momenteel nog bedenkelijker is dan die van Cilissen, nog los daarvan dat Cilissen meer ervaring heeft dan Pasveer op dat niveau.

Maar goed Pasveer zal wel goed zijn met klaverjassen oid, want anders is zijn uitverkiezing eigenlijk nauwelijks te verklaren. Zeker slanke dan ook nog afkeken achter de hand hebt, die ook een goed seizoen doormaakt.
#12 is not for sale!
pi_206651113
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als Cillessen niveau vd Sar was dan had Louis het waarschijnlijk wel anders gedaan maar een dissonant in je groep die nauwelijks beter is dan die anderen en waarschijnlijk ook niet 1e keeper zou zijn kan je natuurlijk beter thuis laten.
Ik snap best dat je Cilissen thuis laat als hij een vervelend ventje is, maar ik vind de argumentatie daarom omheen niet zo sterk. Maar Louis probeert hem nog ergens te beschermen, ook wel begrijpelijk.
#12 is not for sale!
pi_207685551
Koeman vanmiddag met de persconferentie. We gaan weer terug naar 4-3-3, ook tegen Frankrijk uit. Ik vind het een gewaagde keuze, Louis haalde goede resultaten met 5-3-2.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 23 januari 2023 @ 16:52:19 #291
131800 Tarado
cap๔ de fusca
pi_207685629
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman vanmiddag met de persconferentie. We gaan weer terug naar 4-3-3, ook tegen Frankrijk uit. Ik vind het een gewaagde keuze, Louis haalde goede resultaten met 5-3-2.
Ik vind het een goeie keuze, betekent wel exit Blind denk ik.
  maandag 23 januari 2023 @ 16:53:14 #292
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207685641
quote:
Patrick Lodewijks heeft in zijn eerste interview na zijn terugkeer als keeperstrainer van het Nederlands elftal een aantal interessante doelmannen genoemd. Zo zegt de voormalig doelman tegenover ESPN dat Bart Verbruggen van Anderlecht en Kjell Scherpen van Vitesse in beeld zijn en zich goed ontwikkelen.

Lodewijks, die op zoek gaat naar een vaste eerste keeper voor het Nederlands elftal en zo snel mogelijk duidelijkheid hoopt te hebben, houdt ogen en oren geopend. "Je bent constant op zoek naar jongens, bijvoorbeeld spelers met een dubbel paspoort", zegt hij tegen ESPN. "Zo liep er een jongen in Nieuw-Zeeland rond en eentje in Griekenland, allebei met een dubbel paspoort. Die kiezen dan ergens anders voor en dat is prima, maar het laat wel zien dat we altijd bezig zijn met het zoeken naar een goede keeper."

Op de vraag of er veel nieuwe namen in de selectie verwacht mogen worden, reageert Lodewijks met twee voorbeelden. "Je weet het natuurlijk nooit. Bij Anderlecht speelt nu bijvoorbeeld Bart Verbruggen, een jonge keeper die de kans krijgt. Dat is heel mooi. Kjell Scherpen speelt iedere week bij Vitesse, dat is ook goed. Ja, ze maken ook fouten, maar dat mag ook. Het liefst zo min mogelijk, maar ze leren ervan. We maken allemaal fouten, van mezelf weet ik er ook nog wel een paar, haha!"

Uiteindelijk moet er in maart, wanneer het Nederlands elftal EK-kwalificatiewedstrijden gaat spelen, een eerste keeper zijn. "Nu staat er nog niets vast", zegt Lodewijks. "Ik ben een aantal maanden uit de voetballerij gestapt, maar heb het WK wel gevolgd en de kwalificatiewedstrijden ook bekeken. Natuurlijk volg je de Nederlandse topwedstrijden en de buitenlandse topduels ook, maar nu ga ik wel op een heel andere manier kijken. Ik heb nu een manier van spelen in het achterhoofd. We zoeken een keeper bij de manier van spelen van Ronald Koeman."
Scherpen :'( _O-
pi_207685989
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:53 schreef fetX het volgende:

[..]
Scherpen :'( _O-
Onze nieuwe penalty killer want hij is GROOT.

Kan hij op de training oefenen tegen Luuk. Goed voor zijn zelfvertrouwen.
  maandag 23 januari 2023 @ 17:45:42 #294
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207686183
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:53 schreef fetX het volgende:

[..]
Scherpen :'( _O-
Dit kan toch niet.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 23 januari 2023 @ 19:18:37 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207687518
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman vanmiddag met de persconferentie. We gaan weer terug naar 4-3-3, ook tegen Frankrijk uit. Ik vind het een gewaagde keuze, Louis haalde goede resultaten met 5-3-2.
4-3-3 eindelijk uitgaan van eigen kracht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207687936
Zul je net zien dat de opvolger van Ronald Koeman dan Alfred Schreuder gaat worden

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207689576
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman vanmiddag met de persconferentie. We gaan weer terug naar 4-3-3, ook tegen Frankrijk uit. Ik vind het een gewaagde keuze, Louis haalde goede resultaten met 5-3-2.
Louis wel, maar geen coach die in de geest van een andere kan coachen. Tenzij het geestverwanten zijn met hun eigen ideeen over exact dezelfde startformatie.

Bovendien heb je nogal wat doorschuiving in 'fluidity' waardoor je actief naar andere vormen kunt schakelen tijdens het spel om de tegenstanders te verassen. Dus die beginformatie zegt ook weer niet alles.
pi_207689625
Qua keeper gewoon weer Noppert doen. Keepte imho prima tijdens het WK. Alleen is hij geen penaltykiller helaas.
  maandag 23 januari 2023 @ 21:04:10 #299
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207689626
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman vanmiddag met de persconferentie. We gaan weer terug naar 4-3-3, ook tegen Frankrijk uit. Ik vind het een gewaagde keuze, Louis haalde goede resultaten met 5-3-2.
Een kwartfinale met moeizame winstpartijen tegen Senegal zonder Mane, Qatar, een gelijkspel tegen Ecuador en een aardige overwinning op de VS. Laten we alsjeblieft weer gaan aanvallen.
We have always been at war with Eastasia.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 23 januari 2023 @ 21:06:34 #300
319979 Fok-it
All is well
pi_207689666
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:04 schreef Beathoven het volgende:
Qua keeper gewoon weer Noppert doen. Keepte imho prima tijdens het WK. Alleen is hij geen penaltykiller helaas.
Laten we Bijlow inderdaad negeren tot hij 40 is alleen omdat ene Noppert op een unieke wijze wat wedstrijden heeft gekeept op een WK
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 23 januari 2023 @ 21:23:31 #301
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_207689960
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 21:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Laten we Bijlow inderdaad negeren tot hij 40 is alleen omdat ene Noppert op een unieke wijze wat wedstrijden heeft gekeept op een WK
Feijenoorders spelen niet bij Ajax coaches
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')