Wellicht is hij beter dan Flekken ja, maar Cillisen zal zich niet kunnen schikken in een reserverol en dan is hij puur gif. Lekker thuislaten, want met Bijlow heb je gewoon een betere keeper, al is die ook niet in topvorm.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:19 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Toch wel na Bijlow de minst slechte van de andere in de voorselectie.
Bijlow niet in topvormquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht is hij beter dan Flekken ja, maar Cillisen zal zich niet kunnen schikken in een reserverol en dan is hij puur gif. Lekker thuislaten, want met Bijlow heb je gewoon een betere keeper, al is die ook niet in topvorm.
Bijlow tegen Lazio was gernot.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht is hij beter dan Flekken ja, maar Cillisen zal zich niet kunnen schikken in een reserverol en dan is hij puur gif. Lekker thuislaten, want met Bijlow heb je gewoon een betere keeper, al is die ook niet in topvorm.
Ja, hij heeft na een ronduit slechte periode nu 3 wedstrijden goed gekeept. Dat wil niet zeggen dat hij in topvorm is.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bijlow tegen Lazio was gernot.
Je hebt ook niet echt een keeper die er duidelijk bovenuit steekt, al denk ik met mijn gekleurde bril wel dat van dit clubje Bijlow als enige alles heeft om de komende jaren de eerste doelman van oranje te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, hij heeft na een ronduit slechte periode nu 3 wedstrijden goed gekeept. Dat wil niet zeggen dat hij in topvorm is.
het is geen Nederlanderquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vd beste backs in Europa thuislatenDeze user heeft torren in z'n kop
Echt ongelooflijk dat anti Bijlow sentiment overal. Ten eerste is de zogenaamde ronduit slechte periode (1 fout tegen Lazio alleen) overdreven, ten tweede als die fenomenaal keept gaan we het ook nog eens bagatelliserenquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, hij heeft na een ronduit slechte periode nu 3 wedstrijden goed gekeept. Dat wil niet zeggen dat hij in topvorm is.
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.quote:
Dikke boeien.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK dan Ghana.
Hier geboren en zijn jeugd grotendeels doorgebracht. Nederlander genoeg voor mijquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Enige reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK dan Ghana.
Ok dat kan. Jammer dat Antony niet is overgehaald.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier geboren en zijn jeugd grotendeels doorgebracht. Nederlander genoeg voor mij
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier geboren en zijn jeugd grotendeels doorgebracht. Nederlander genoeg voor mij
Onze eigen Luis Oliveira/Joske Weber dus. Geweldig!quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.
Dat denk ik ook. Belangrijkste is dat hij op dit moment in dit clubje de beste is, al zijn er dagen dat ik Flekken niet zie keepen dus echt een beeld heb ik alleen van hem die paar X in Oranje en dat was niet best.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt een keeper die er duidelijk bovenuit steekt, al denk ik met mijn gekleurde bril wel dat van dit clubje Bijlow als enige alles heeft om de komende jaren de eerste doelman van oranje te worden.
die heeft ook nauwelijks wedstrijden gespeeld dit jaar?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:02 schreef Caland het volgende:
Noa Lang, dat vind ik dus geen Nederlander
Dus als ik zeg dat hij eerste keuze zou moeten zijn bij Oranje dan is dat een anti-Bijlow sentiment, omdat ik hem niet volledig de hemel in prijs als het beste wat ooit onder een lat heeft gestaan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat anti Bijlow sentiment overal. Ten eerste is de zogenaamde ronduit slechte periode (1 fout tegen Lazio alleen) overdreven, ten tweede als die fenomenaal keept gaan we het ook nog eens bagatelliseren
Je haalt er nu alleen wel hele andere dingen bij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat hij eerste keuze zou moeten zijn bij Oranje dan is dat een anti-Bijlow sentiment, omdat ik hem niet volledig de hemel in prijs als het beste wat ooit onder een lat heeft gestaan?
Ik vind hem over het algemeen gewoon een prima Eredivisiekeeper, maar geen wereldtopper in wording. Klaag me maar aan als je tedere zieltje dat niet kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |