Hij zit op voetbal.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor back is Frimpong precies?
Een snelle opkomende back vooral, schroomt niet om mee te gaan aanvallen en het spel vanuit de vleugel naar binnen te trekken. Dus als Lowie weer met 3-5-2 (of 5-3-2) wilt gaan spelen is hij zeker geschikt. 2 doelpunten inmiddels, 0 assists maar hij initieert vaak genoeg een offensief dat tot een kans leidt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Poepz0r is fan, dus ik gok GROOT STERK ZWART.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 2 september 2022 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Poepz0r is fan, dus ik gok GROOT STERK ZWART.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is hij lang uitgeschakeld? (lol)
Die blessure aan z'n hoofd is helaas voor het leven.quote:
Er komt gewoon een tijdelijk subforum, zoals met elk groot toernooi....quote:Op maandag 5 september 2022 15:10 schreef TLC het volgende:
Het WK is al over 2 maanden, komt er ook een apart WK topic ?
Dat bedoelde ik dus, subforum, sorryquote:Op maandag 5 september 2022 15:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er komt gewoon een tijdelijk subforum, zoals met elk groot toernooi....
op welk front?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
En is Taylor Gravenberch al voorbij?
Gravenberch mis ik ook wel, zo ruim zitten we niet in de middenvelders.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ziet er prima uit. Ik zou Bijlow altijd meenemen. En Frimpong in plaats van Rensch.
Veerman is vanaf Rangers thuis compleet uit vorm, dus snap prima dat je dan andere keuzes maakt.
De reden zal wel zijn dat hij heel weinig speelt bij Bayern. Maar aan de andere kant zijn er genoeg spelers die eveneens bankzitter bij hun club zijn en er toch wel bij zijn. Het blijft een beetje gissen wat voor criteria Lowie gebruikt om iemand wel/niet op te roepen.quote:
Klaassen maakt wel meer minuten maar zit ook vrijwel elke wedstrijd op de bank, op een lager niveau.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De reden zal wel zijn dat hij heel weinig speelt bij Bayern. Maar aan de andere kant zijn er genoeg spelers die eveneens bankzitter bij hun club zijn en er toch wel bij zijn. Het blijft een beetje gissen wat voor criteria Lowie gebruikt om iemand wel/niet op te roepen.
Ja, daarom is zo'n selectie altijd ้้n grote gokshow heb ik het idee. Als je op basis van speelminuten zou selecteren zouden Memphis en Frenkie er niet eens bij zijn momenteel. Dat zijn bankzitters bij hun club. Uiteraard zijn ze er wel bij want voor onze Oranje zijn het ontzettend belangrijke spelers en natuurlijk niet te missen. Ach, niet te veel aandacht geven verder aan zo'n selectiekeuze denk ik zo. We gaan het meemaken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klaassen maakt wel meer minuten maar zit ook vrijwel elke wedstrijd op de bank, op een lager niveau.
Luuk gaat natuurlijk wel mee. Al is Von Gahl wel fan van Janssen en Weghorst.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gravenberch mis ik ook wel, zo ruim zitten we niet in de middenvelders.
Verder weinig mis mee, al hoop ik dat Louis Luuk mits fit meeneemt.
dat is wel het verschil tussen er al een tijdje bij zitten en er nog niet bij zittenquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luuk gaat natuurlijk wel mee. Al is Von Gahl wel fan van Janssen en Weghorst.![]()
Mijn "uitvorm theorie" aangaande Veerman slaat eigenlijk nergens op als je o.a. Klaassen en Depay meeneemt.
ik mis Brobbeyquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gravenberch mis ik ook wel, zo ruim zitten we niet in de middenvelders.
Verder weinig mis mee, al hoop ik dat Louis Luuk mits fit meeneemt.
Die doet het wel onverwacht goed bij Brighton. Maar net als Tete past die waarschijnlijk niet echt lekker in het systeem dat Van Gaal wil. Voor Rensch komt het nu alleen wel heel erg snel allemaal, dan liever Frimpong.quote:
Die hebben nu Toby en Jan opgeroepen en de clubloze Denayer.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:47 schreef NY_Giant het volgende:
En jammer dat Struijk geen kans krijgt in plaats van Martins Indi. Die kiest straks vast alsnog voor Belgi๋ als hij dan mee kan naar Qatar.
Die zou je kunnen wisselen met Janssen, maar vind ze beide niet echt NL elftal waardig. Zelfde met Taylor trouwens, maar goed. Eigenlijk best een matige selectie als je het zo ziet op een paar leuke individuen na.quote:
Zelfde geldt voor Weghorst eigenlijk maar denk toch dat Brobbey de beste voetballer van de 3 is maar wel eens dat hij er net als die andere 2 geen recht op heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zou je kunnen wisselen met Janssen, maar vind ze beide niet echt NL elftal waardig. Zelfde met Taylor trouwens, maar goed. Eigenlijk best een matige selectie als je het zo ziet op een paar leuke individuen na.
Het lijkt je zeer terecht om hem meteen maar helemaal niet te selecteren? Beetje vreemd gezien het povere aanbod aan keepersquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:12 schreef Sked het volgende:
Lijkt me zeer terecht. Het niveau van Bijlow is niets meer dan middelmatig sinds hij terug is.
Plus ze spelen echt baggervoetbal met 5-3-2, en twee spelers om wie het spel moet draaien spelen zelden meer bij hun club.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Weghorst eigenlijk maar denk toch dat Brobbey de beste voetballer van de 3 is maar wel eens dat hij er net als die andere 2 geen recht op heeft.
Maar wat je zegt, het is gewoon een hele matige selectie en zelfs met de beste 11 is het geen team wat potten gaat breken.
Maar dat is toch wel vaker zo geweest op eindtoernooien? Al waren dan vaak de toppers nog wel beter en meer in vorm natuurlijk. Maar in 2010 speelden we ook met Mathijsen en Heitinga achterin, in 2008 stond Engelaar op het middenveld en in 2014 ook behoorlijk wat middelmaat in de selectie.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zou je kunnen wisselen met Janssen, maar vind ze beide niet echt NL elftal waardig. Zelfde met Taylor trouwens, maar goed. Eigenlijk best een matige selectie als je het zo ziet op een paar leuke individuen na.
grote verschil toen met de huidige selectie is dat je nu achterin "top" hebt en aanvallend verre van topquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel vaker zo geweest op eindtoernooien? Al waren dan vaak de toppers nog wel beter en meer in vorm natuurlijk. Maar in 2010 speelden we ook met Mathijsen en Heitinga achterin, in 2008 stond Engelaar op het middenveld en in 2014 ook behoorlijk wat middelmaat in de selectie.
Sowieso heb je dat altijd wel met nationale teams, zelfs de grootste landen hebben vaak wel duidelijke zwakke plekken en veel middelmaat in de selectie. Op zo'n toernooitje kan je het daar verder nog steeds leuk doen met een goede coach.
aan de andere kant, qua centrale verdedigers zit het wel goedquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:22 schreef HowardRoark het volgende:
Het enige dat ik niet begrijp is dat Struijk geen kans krijgt. De rest is lood om oud ijzer.
Klopt. Al kan je daar ook resultaat mee boeken, maar wordt het wel een stuk saaier om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
grote verschil toen met de huidige selectie is dat je nu achterin "top" hebt en aanvallend verre van top
Wel met het risico dat je Struijk straks, heel onnodig, voorgoed kwijt bent, net als Ziyech. Wat dat betreft heel onhandig om nu Martins Indi te selecteren.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de andere kant, qua centrale verdedigers zit het wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |