Nee, maar goed ik ben ook bang dat onze tekortkomingen op het WK redelijk aan het licht gaan komen. Al heb ik wel heel wat meer vertrouwen in Van Gaal dan vorig jaar in De Boer.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
geldt helaas niet alleen voor de keepers
Dan kan Flekken het nog beter, keepte NOOIT in de eredivisiequote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef TLC het volgende:
Je keept 4 wedstrijden in de eredivisie en je staat al in Oranje
4 wedstrijden slaat ook nergens op, of deed hij vorig seizoen niet mee ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien de leeftijd van Cillessen en Pasveer en de blessure gevoeligheid van Bijlow is het selecteren van Noppert niet zo raar.
Speelde vorig jaar bij go ahead halverwege het seizoen nam hij het over van Hahn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 wedstrijden slaat ook nergens op, of deed hij vorig seizoen niet mee ofzo?
quote:. NAC liet Noppert in januari 2018 daarom transfervrij vertrekken naar Foggia. In september 2019 sloot hij aan bij FC Dordrecht. Op 1 juli 2020 eindigde het contract bij FC Dordrecht en zat Noppert zonder club. Op 22 januari 2021 tekende hij een contract tot einde seizoen 21-22 bij Go Ahead Eagles[3]. Hier groeide hij al snel uit tot de eerste doelman. Noppert vertrok transvervrij naar Heerenveen na het seizoen 2021-22. Ook in Heerenveen is Noppert de vaste man onder de lat.
Frimpong speelt goed bij Leverkusen (ik volg graag de Bundesliga), vind hem een logische keuzequote:Op vrijdag 2 september 2022 15:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Martins Indi en Clasie zitten er echt alleen in omdat die het acht jaar geleden redelijk deden onder Louis.
Namen als Fringpong en Noppert zeggen me eigenlijk niks maar misschien kijk ik niet meer genoeg voetbal.
Mooi boekje kun je daar over maken ja, ken je het verhaal van de auto ook?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speelde vorig jaar bij go ahead halverwege het seizoen nam hij het over van Hahn.
Mooie carri่re wel
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor back is Frimpong precies?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Frimpong speelt goed bij Leverkusen (ik volg graag de Bundesliga), vind hem een logische keuze
Hij zit op voetbal.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor back is Frimpong precies?
Een snelle opkomende back vooral, schroomt niet om mee te gaan aanvallen en het spel vanuit de vleugel naar binnen te trekken. Dus als Lowie weer met 3-5-2 (of 5-3-2) wilt gaan spelen is hij zeker geschikt. 2 doelpunten inmiddels, 0 assists maar hij initieert vaak genoeg een offensief dat tot een kans leidt.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Poepz0r is fan, dus ik gok GROOT STERK ZWART.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 2 september 2022 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Poepz0r is fan, dus ik gok GROOT STERK ZWART.
quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is hij lang uitgeschakeld? (lol)
Die blessure aan z'n hoofd is helaas voor het leven.quote:
Er komt gewoon een tijdelijk subforum, zoals met elk groot toernooi....quote:Op maandag 5 september 2022 15:10 schreef TLC het volgende:
Het WK is al over 2 maanden, komt er ook een apart WK topic ?
Dat bedoelde ik dus, subforum, sorryquote:Op maandag 5 september 2022 15:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er komt gewoon een tijdelijk subforum, zoals met elk groot toernooi....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |