Gaan we überhaupt met een 10 spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die AM positie is ook gewoon verreweg de slechtst bezette positie op dit moment. Daarachter heb je prima opties op het middenveld met natuurlijk Frenkie, Gravenberch en hoewel veel mensen geen fan zijn De Roon en Koopmeiners.
Je kunt inderdaad voor 3-4-2-1 achtige opstellingen gaan, of voor 5-3-2 vlak. Op het moment heb je niet echt het materiaal voor 5-3-2 vlak nee.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan we überhaupt met een 10 spelen?
Met 343 heb je alleen 2 controlerende middenvelders nodig (mijn voorkeur zou Frenkie + Koopmeiners zijn) en voorin 3 spelers die voortdurend van positie wisselen.
Schandalig dat Veltman er niet bij zit.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:slobeend waar is Geertruida? Geblesseerd ofzo?
Dit inderdaad. En in Frenkie met Koopmeiners zit ook aardig wat voetbal, die kunnen die drie (+plus twee backs bij balbezit) voorin wel van goede ballen voorzien. Je zou ook gek zijn om met het materiaal dat je hebt niet met drie CV's te spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan we überhaupt met een 10 spelen?
Met 343 heb je alleen 2 controlerende middenvelders nodig (mijn voorkeur zou Frenkie + Koopmeiners zijn) en voorin 3 spelers die voortdurend van positie wisselen.
Ik maak me sowieso zorgen of we tegen ploegen als Senegal en Ecuador wel 6 punten gaan halen, of zelfs 4.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
Meest zorgwekkende is toch wel dat het WK nu wel echt voor de deur staat en je nog steeds namen als Martins Indi, Clasie en Rensch in zo’n voorselectie ziet
Dan heb je ze niet echt alle 24 in het krat
Louis begint dement te worden.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef TLC het volgende:
Je keept 4 wedstrijden in de eredivisie en je staat al in Oranje
Uitstekend. Frimponggodquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe doet FrimpongGOD @:poepz0r het in Duitsland?
Maar het zegt wel iets over onze keepers dat een half jaartje Go Ahead en 4 potjes Heerenveen je tegenwoordig al een voorselectie Oranje oplevert.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien de leeftijd van Cillessen en Pasveer en de blessure gevoeligheid van Bijlow is het selecteren van Noppert niet zo raar.
geldt helaas niet alleen voor de keepersquote:Op vrijdag 2 september 2022 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar het zegt wel iets over onze keepers dat een half jaartje Go Ahead en 4 potjes Heerenveen je tegenwoordig al een voorselectie Oranje oplevert.
Nee, maar goed ik ben ook bang dat onze tekortkomingen op het WK redelijk aan het licht gaan komen. Al heb ik wel heel wat meer vertrouwen in Van Gaal dan vorig jaar in De Boer.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
geldt helaas niet alleen voor de keepers
Dan kan Flekken het nog beter, keepte NOOIT in de eredivisiequote:Op vrijdag 2 september 2022 15:39 schreef TLC het volgende:
Je keept 4 wedstrijden in de eredivisie en je staat al in Oranje
4 wedstrijden slaat ook nergens op, of deed hij vorig seizoen niet mee ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien de leeftijd van Cillessen en Pasveer en de blessure gevoeligheid van Bijlow is het selecteren van Noppert niet zo raar.
Speelde vorig jaar bij go ahead halverwege het seizoen nam hij het over van Hahn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 wedstrijden slaat ook nergens op, of deed hij vorig seizoen niet mee ofzo?
quote:. NAC liet Noppert in januari 2018 daarom transfervrij vertrekken naar Foggia. In september 2019 sloot hij aan bij FC Dordrecht. Op 1 juli 2020 eindigde het contract bij FC Dordrecht en zat Noppert zonder club. Op 22 januari 2021 tekende hij een contract tot einde seizoen 21-22 bij Go Ahead Eagles[3]. Hier groeide hij al snel uit tot de eerste doelman. Noppert vertrok transvervrij naar Heerenveen na het seizoen 2021-22. Ook in Heerenveen is Noppert de vaste man onder de lat.
Frimpong speelt goed bij Leverkusen (ik volg graag de Bundesliga), vind hem een logische keuzequote:Op vrijdag 2 september 2022 15:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Martins Indi en Clasie zitten er echt alleen in omdat die het acht jaar geleden redelijk deden onder Louis.
Namen als Fringpong en Noppert zeggen me eigenlijk niks maar misschien kijk ik niet meer genoeg voetbal.
Mooi boekje kun je daar over maken ja, ken je het verhaal van de auto ook?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speelde vorig jaar bij go ahead halverwege het seizoen nam hij het over van Hahn.
Mooie carrière wel
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor back is Frimpong precies?quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Frimpong speelt goed bij Leverkusen (ik volg graag de Bundesliga), vind hem een logische keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |