Ohquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die het commentaar doet bedoelde ik
Dat leek me nogal duidelijk
Zou het veel uitmaken? In the end kom je gewoon kwaliteit tekort en ga je toch geen WK worden.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is weer eens de waan van de dag en Van Dijk is natuurlijk een belangrijke spil die er niet bij was maar wat een moeite heeft dit Oranje tegen een gesloten verdediging.
Hoe zouden jullie spelen? Berghuis kan er zonder ruimte echt heel weinig van, Klaassen is matig maar prikt er af en toe een binnen en Depay is ook ontzettend moeizaam omdat hij zich constant vastloopt. Misschien toch weer naar 4-3-3 overgaan?
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het veel uitmaken? In the end kom je gewoon kwaliteit tekort en ga je toch geen WK worden.
Jerdy Schouten: A new hopequote:Op zondag 12 juni 2022 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het veel uitmaken? In the end kom je gewoon kwaliteit tekort en ga je toch geen WK worden.
Gelukkig loopt het bij andere landen erg soepel.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spel maken ligt NL nu eenmaal minder dus het hangt er gewoon vanaf wie ze gaan tegenkomen na de groepsfase maar het is gewoon geen bijzondere ploeg die aardig kan counterenquote:Op zondag 12 juni 2022 10:27 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Gelukkig loopt het bij andere landen erg soepel.
eens, en ik schat de kans ook klein in dat NL kampioen wordt hoor maar ik heb wrl gekkere dingen gezienquote:Op zondag 12 juni 2022 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spel maken ligt NL nu eenmaal minder dus het hangt er gewoon vanaf wie ze gaan tegenkomen na de groepsfase maar het is gewoon geen bijzondere ploeg die aardig kan counteren
Wat is er mis met Taylor?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:13 schreef Caland het volgende:
Clasie
Martins Indi
Janssen
Rensch
Taylor
(lol)
Timber > Taylorquote:
Ja het is wat vroeg, maar tegen de tijd dat het WK is speelt hij wellicht al een half jaar in de basis bij Ajax met CL-ervaring dus snap wel dat hij die optie aanhaalt. Zoveel middenvelders hebben we ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber > Taylor
Nee, leuke speler maar lijkt me wat vroeg. Maargoed, het is slechts een voorselectie en Jordy fucking Clasie zit er ook bij
Ik zou dan eerder voor Simons gekozen hebben als je toch iemand wil uitproberen, maar soit.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is wat vroeg, maar tegen de tijd dat het WK is speelt hij wellicht al een half jaar in de basis bij Ajax met CL-ervaring dus snap wel dat hij die optie aanhaalt. Zoveel middenvelders hebben we ook niet.
Inderdaad of zelfs Timber die op zijn minst een seizoen bij Utrecht heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder voor Simons gekozen hebben als je toch iemand wil uitproberen, maar soit.
Quinten?quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber > Taylor
Nee, leuke speler maar lijkt me wat vroeg. Maargoed, het is slechts een voorselectie en Jordy fucking Clasie zit er ook bij
Snel, voordat hij voor Spanje kiest!quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder voor Simons gekozen hebben als je toch iemand wil uitproberen, maar soit.
dan beter taylor en simons ipv clasiequote:Op vrijdag 2 september 2022 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber > Taylor
pasveer doet het prima en zegt verder ook genoeg over de andere keeper denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2022 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig zijn die niet terecht zijn. Alleen Pasveer vind ik een vreemde keuze.
was vorig seizoen de beste keeper van de eredivisie tot z'n blessure, niet dat het mij verder wat uitmaakt of hij meegaat of niet hoor, beter van nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat er maar weinig zijn die niet terecht zijn. Alleen Pasveer vind ik een vreemde keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |