Wat dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je haalt er nu alleen wel hele andere dingen bij.
Van je vindt hem niet in topvorm naar "ja ik vind hem gewoon niet zo goed". Dat staat toch helemaal los van elkaar?quote:
Xavi Simons is dan ook geen Nederlander volgens jou?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.
Nee dat vind ik een prima mening hoor. Ik denk ook niet dat het een wereldtopper wordt. Gaat mij echt puur over de mythe dat hij uit vorm was.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat hij eerste keuze zou moeten zijn bij Oranje dan is dat een anti-Bijlow sentiment, omdat ik hem niet volledig de hemel in prijs als het beste wat ooit onder een lat heeft gestaan?
Ik vind hem over het algemeen gewoon een prima Eredivisiekeeper, maar geen wereldtopper in wording. Klaag me maar aan als je tedere zieltje dat niet kan hebben.
En het is beide waar. Maar ik reageerde op iemand die vond dat ik hem hoe dan ook moest bejubelen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Van je vindt hem niet in topvorm naar "ja ik vind hem gewoon niet zo goed". Dat staat toch helemaal los van elkaar?
Het Nederlands Elftal houdt al jaren niet over. Af en toe zit er dan een leuke wedstrijd tussen zoals tegen de Belgen deze zomer, of tegen een gemankeerd Turkije.quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:01 schreef fetX het volgende:
Dat middenveld ook. Pff. Los van Frenkie houdt dat ook allemaal niet over.
Maar een tijdje terug had je tenminste ook nog een Wijnaldum (die het een tijd best aardig deed bij NL Elftal) en een Gravenberch in vorm (da’s dan wel wat langer terug). En nu zit je met Klaassen die nauwelijks speelt, Taylor die weinig indruk maakt en ik word ook niet zo vrolijk van De Roon. Berghuis kan nog wel belangrijk worden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal houdt al jaren niet over. Af en toe zit er dan een leuke wedstrijd tussen zoals tegen de Belgen deze zomer, of tegen een gemankeerd Turkije.
Klaassen is natuurlijk absurd dat die mee gaat. Geldt ook voor Blind. Totale waanzin die twee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar een tijdje terug had je tenminste ook nog een Wijnaldum (die het een tijd best aardig deed bij NL Elftal) en een Gravenberch in vorm (da’s dan wel wat langer terug). En nu zit je met Klaassen die nauwelijks speelt, Taylor die weinig indruk maakt en ik word ook niet zo vrolijk van De Roon. Berghuis kan nog wel belangrijk worden.
Ben het volledig met je eens, geen Nederlands spreken is geen Oranje-selectie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ghanese ouders, In Nederland geboren en toen hij 5 a 6 was vertrokken naar Engeland. Spreekt de Nederlandse taal niet. Dus hij heeft niks met Nederland. Reden is: Het is makkelijker om in de selectie te komen dan bij Engeland wegens minder concurrentie. Minder of geen kans om te shinen op een WK of EK bij Ghana.
Noa Lang is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, geen Nederlands spreken is geen Oranje-selectie.
Als Cillessen niveau vd Sar was dan had Louis het waarschijnlijk wel anders gedaan maar een dissonant in je groep die nauwelijks beter is dan die anderen en waarschijnlijk ook niet 1e keeper zou zijn kan je natuurlijk beter thuis laten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:25 schreef Haringkop het volgende:
Van Gaal zal zichzelf wel weer op de borst kloppen, maar heel die keeperssituatie is toch compleet uit de hand gelopen. Cilissen zal best een eikel zijn maar om hem dat te verwijten geen vorm te hebben terwijl je wel Pasveer selecteert is natuurlijk lachwekkend. Daarnaast ongeacht wie er gaat keepen is er (onnodig) een enorme druk te komen te staan voor deze positie.
Voor een peoples-manager behoorlijk prutswerk als je het mij vraagt.
Dan heb je niet goed geluisterd, hij zei zelf ook dat Pasveer uit vorm is. Het is een combinatie van redenenen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:25 schreef Haringkop het volgende:
Van Gaal zal zichzelf wel weer op de borst kloppen, maar heel die keeperssituatie is toch compleet uit de hand gelopen. Cilissen zal best een eikel zijn maar om hem dat te verwijten geen vorm te hebben terwijl je wel Pasveer selecteert is natuurlijk lachwekkend.
Dat klopt niet helemaal. Janssen is het aanspeelpunt. Luuk het breekijzer in de lucht. Weghorst is dan wel nutteloos ja, die zal erg weinig minuten gaan makenquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botman had mee gemoeten.
En Brobbey ipv van een van de spitsen drieling.
Met Janssen Weghorst en de Jong heb je drie keer dezelfde soort spits.
Was zeker ook een optie geweest, Weghorst begrijp ik niet echt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je Weghorst niet mee neemt, dan lijkt me dat Danjuma eerder op de lijst staat dan Brobbey eerlijk gezegd.
Dat Pasveer niet z’n vorm had kwam er natuurlijk niet zo overtuigend uit als dat Cilissen niet had geleverd de afgelopen weken. Terwijl de vorm van Pasveer momenteel nog bedenkelijker is dan die van Cilissen, nog los daarvan dat Cilissen meer ervaring heeft dan Pasveer op dat niveau.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, hij zei zelf ook dat Pasveer uit vorm is. Het is een combinatie van redenenen.
Bij Cillessen kwam daar dus nog bij dat hij geen teamspeler is.
Ik snap best dat je Cilissen thuis laat als hij een vervelend ventje is, maar ik vind de argumentatie daarom omheen niet zo sterk. Maar Louis probeert hem nog ergens te beschermen, ook wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Cillessen niveau vd Sar was dan had Louis het waarschijnlijk wel anders gedaan maar een dissonant in je groep die nauwelijks beter is dan die anderen en waarschijnlijk ook niet 1e keeper zou zijn kan je natuurlijk beter thuis laten.
Ik vind het een goeie keuze, betekent wel exit Blind denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman vanmiddag met de persconferentie. We gaan weer terug naar 4-3-3, ook tegen Frankrijk uit. Ik vind het een gewaagde keuze, Louis haalde goede resultaten met 5-3-2.
Scherpenquote:Patrick Lodewijks heeft in zijn eerste interview na zijn terugkeer als keeperstrainer van het Nederlands elftal een aantal interessante doelmannen genoemd. Zo zegt de voormalig doelman tegenover ESPN dat Bart Verbruggen van Anderlecht en Kjell Scherpen van Vitesse in beeld zijn en zich goed ontwikkelen.
Lodewijks, die op zoek gaat naar een vaste eerste keeper voor het Nederlands elftal en zo snel mogelijk duidelijkheid hoopt te hebben, houdt ogen en oren geopend. "Je bent constant op zoek naar jongens, bijvoorbeeld spelers met een dubbel paspoort", zegt hij tegen ESPN. "Zo liep er een jongen in Nieuw-Zeeland rond en eentje in Griekenland, allebei met een dubbel paspoort. Die kiezen dan ergens anders voor en dat is prima, maar het laat wel zien dat we altijd bezig zijn met het zoeken naar een goede keeper."
Op de vraag of er veel nieuwe namen in de selectie verwacht mogen worden, reageert Lodewijks met twee voorbeelden. "Je weet het natuurlijk nooit. Bij Anderlecht speelt nu bijvoorbeeld Bart Verbruggen, een jonge keeper die de kans krijgt. Dat is heel mooi. Kjell Scherpen speelt iedere week bij Vitesse, dat is ook goed. Ja, ze maken ook fouten, maar dat mag ook. Het liefst zo min mogelijk, maar ze leren ervan. We maken allemaal fouten, van mezelf weet ik er ook nog wel een paar, haha!"
Uiteindelijk moet er in maart, wanneer het Nederlands elftal EK-kwalificatiewedstrijden gaat spelen, een eerste keeper zijn. "Nu staat er nog niets vast", zegt Lodewijks. "Ik ben een aantal maanden uit de voetballerij gestapt, maar heb het WK wel gevolgd en de kwalificatiewedstrijden ook bekeken. Natuurlijk volg je de Nederlandse topwedstrijden en de buitenlandse topduels ook, maar nu ga ik wel op een heel andere manier kijken. Ik heb nu een manier van spelen in het achterhoofd. We zoeken een keeper bij de manier van spelen van Ronald Koeman."
Onze nieuwe penalty killer want hij is GROOT.quote:
4-3-3 eindelijk uitgaan van eigen kracht.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Koeman vanmiddag met de persconferentie. We gaan weer terug naar 4-3-3, ook tegen Frankrijk uit. Ik vind het een gewaagde keuze, Louis haalde goede resultaten met 5-3-2.
Louis wel, maar geen coach die in de geest van een andere kan coachen. Tenzij het geestverwanten zijn met hun eigen ideeen over exact dezelfde startformatie.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een kwartfinale met moeizame winstpartijen tegen Senegal zonder Mane, Qatar, een gelijkspel tegen Ecuador en een aardige overwinning op de VS. Laten we alsjeblieft weer gaan aanvallen.quote:Op maandag 23 januari 2023 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Laten we Bijlow inderdaad negeren tot hij 40 is alleen omdat ene Noppert op een unieke wijze wat wedstrijden heeft gekeept op een WKquote:Op maandag 23 januari 2023 21:04 schreef Beathoven het volgende:
Qua keeper gewoon weer Noppert doen. Keepte imho prima tijdens het WK. Alleen is hij geen penaltykiller helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |