Vastquote:Op zaterdag 10 september 2022 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Een krokettenkrakeling. Zou dat smaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 14:53 schreef AgnesGru het volgende:
AardbeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AardbeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik bedoelde hier trouwens de drukte in de supermarkt meequote:Op zaterdag 10 september 2022 12:44 schreef NailQueen het volgende:
Zo, dat was weer genoeg drukte voor vandaag.
*deelt een schaal met broodjes kroket uit
AardbeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
AardbeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
AardbeienSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*werd getriggerd door dingen met schoonoudersKoel en donker bewaren
AardbeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Beterschap! Vallen de klachten mee?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Na tweeënhalf jaar hebben mijn ouders nu ook corona Zij kregen het weer van mijn oma van 88 (!).
Mijn moeder is wel weer aan de betere hand, mijn vader ook wel geloof ik. Allemaal niet ernstig.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap! Vallen de klachten mee?
Corona is zo grillig. Dan denk je dat het weer beter gaat en even later maak je je weer zorgen. Ze heeft het dus al een tijdje? Dan zal ze hopelijk snel weer opknappen!quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel weer aan de betere hand, mijn vader ook wel geloof ik. Allemaal niet ernstig.
Mijn oma leek aan de betere hand maar dat gaat nu allemaal weer niet super volgens mij.
Weekje ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Corona is zo grillig. Dan denk je dat het weer beter gaat en even later maak je je weer zorgen. Ze heeft het dus al een tijdje? Dan zal ze hopelijk snel weer opknappen!
Gelukkig zijn er genoeg verhalen van mensen achterin de 80 die corona goed aankunnen, maar dit zal best wel even spannend zijn. Is ze erg zwak?quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weekje ofzo?
Ze is ook al oud natuurlijk, dus dan denk je ook van tja, iets kan zo het laatste zetje geven.
Beterschap voor je familie!quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel weer aan de betere hand, mijn vader ook wel geloof ik. Allemaal niet ernstig.
Mijn oma leek aan de betere hand maar dat gaat nu allemaal weer niet super volgens mij.
Gelukkig dat je het even toelichtte, ik schrok al bijna, dat het weekend nóg sneller voorbij was gegaan dan ik al dachtquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pizzatijd.
Ja een keer op zaterdag ipv zondag.
AardbeienSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ehm, alle mensen die hun agenda nog leeg hebben?quote:Op zondag 11 september 2022 00:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de mensen die hun agenda nog leeg hebben op 30 oktober: nu niet meer!
De ESFtelingmeet staat eindelijk gepland
Ok, hier is nog best veel.quote:
Ik zou willen zeggen "i am, i'm up", maar dat zou nog wel eens verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden.quote:
quote:
Kijk, daar gaan we al.quote:Op zondag 11 september 2022 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
dat zou nog wel eens verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden.
quote:Op zondag 11 september 2022 01:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat doe ik het wel op z'n Petra Mede:
- Everything is up!
Ja hallo, dit is een kuise en nette SC.quote:Op zondag 11 september 2022 01:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En hoe zou dat geïnterpreteerd moeten worden dan?
Petra Mede zei het ook gewoon hoor!quote:Op zondag 11 september 2022 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hallo, dit is een kuise en nette SC.
Ik ga dat soort dingen toch niet lopen uit te gaan zitten te leggen.
Petra Mede is waarschijnlijk ook niet zo onschuldig als ze lijkt.quote:Op zondag 11 september 2022 02:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Petra Mede zei het ook gewoon hoor!
Daarom mogen we haar wel.quote:Op zondag 11 september 2022 02:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Petra Mede is waarschijnlijk ook niet zo onschuldig als ze lijkt.
Oei Beterschap!quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
RIPquote:Op zondag 11 september 2022 09:55 schreef Cyan9 het volgende:
Laatste dag van m'n vakantie, ik ben er nog niet klaar voor.
Ik las dat we zelfs een tweede Nederlander als concurrent op de baan hadden. Hoe goed is die De Vries eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij is alweer klaar, met het bekende resultaat.
Sterkte @Cyan9 . Heb je wel genoten van je vakantie?quote:Op zondag 11 september 2022 09:55 schreef Cyan9 het volgende:
Laatste dag van m'n vakantie, ik ben er nog niet klaar voor.
Dat zal ook eens niet.quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij is alweer klaar, met het bekende resultaat.
AardbeienHoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken het heel erg. Ik heb ook zo’n moeizame relatie met m’n schoonouders.
Maar als het me te gortig wordt, reageer ik wel.
Er zijn wel grenzen.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zondag 11 september 2022 20:10 schreef H_T het volgende:
Is de race van vanmiddag het terugkijken waard?
Eigenlijk niet, maar ik vond het gifje zo leukquote:Op zondag 11 september 2022 20:10 schreef H_T het volgende:
Nee eigenlijk niet echtquote:Op zondag 11 september 2022 20:10 schreef H_T het volgende:
Dan ga ik hem wel terugkijken maar niet heel aandachtig. Dat lijkt me een prima oplossingquote:Op zondag 11 september 2022 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet echt
Enige interessante vond ik het enthousiasme van de commentatoren voor De Vries die net wel/net niet een punt zou halen. En toen kwam Verstappen even helpen. maar verder niet echt.
Ja heb die laatst ook gekeken, vind haar geweldig, maar je raakt gewoon zelf bijna buiten adem als je dit kijkt . Echt zonde, maar misschien groeit ze daar nog in ja, zover dat mogelijk is.quote:Op zondag 11 september 2022 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nu deze eens aan het kijken. Froukje is als muzikant zo tof en de show zit ook vet lekker in elkaar, maar ik vind haar live zó matig. Veel buiten adem en zo. Vind ik zo jammer. Want voor het feestje is dit zo heerrrrrlijk Ik hoop dat ze komende jaren lekker kan groeien. En veel uitbrengt. Want haar Spotify-nummertjes zijn wel allemaal, stuk voor stuk, in m'n lijst beland.
Ja, jammer hè. Ik zou haar ook echt een keer ESF gunnen, qua muziek dan, maar als je die live optredens kijkt, dan zie je wel dat het een NQ zou worden eigenlijk en dat is zo jammerquote:Op zondag 11 september 2022 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja heb die laatst ook gekeken, vind haar geweldig, maar je raakt gewoon zelf bijna buiten adem als je dit kijkt . Echt zonde, maar misschien groeit ze daar nog in ja, zover dat mogelijk is.
Ja dat dacht ik dus ook, qua muziek zou ik haar graag op het Songfestival zien, maar live kan gewoon echt niet. Dat komt echt niet goed (op deze manier in ieder geval).quote:Op zondag 11 september 2022 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, jammer hè. Ik zou haar ook echt een keer ESF gunnen, qua muziek dan, maar als je die live optredens kijkt, dan zie je wel dat het een NQ zou worden eigenlijk en dat is zo jammer
Maar Zonder Gezicht is echt met afstand mijn meest beluisterde nummer van 2022 tot nu toe, volgens Last FM echt met een ruime marge. En Een Man Die Nooit Meer Huilt op nummer 3. Vind het echt hele fijne muziek, maar live word ik er inderdaad een beetje onrustig van of zo omdat ze zo buiten adem is.
Het gaat zoals het gaat weekend alweer voorbij en met jou?quote:Op zondag 11 september 2022 22:27 schreef NailQueen het volgende:
nog een keer proberen
What's up peeps?
Zevenquote:Op zondag 11 september 2022 22:27 schreef NailQueen het volgende:
nog een keer proberen
What's up peeps?
Ik kan dus echt 100 keer naar Zonder Gezicht luisteren. En dan vooral vanwege de lyrics. Met als hoogtepunt uit het hele nummerquote:Op zondag 11 september 2022 22:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, qua muziek zou ik haar graag op het Songfestival zien, maar live kan gewoon echt niet. Dat komt echt niet goed (op deze manier in ieder geval).
Ja echt he Om de zoveel tijd klik ik haar weer aan op Spotify en kan ik haar nummers wel blijven luisteren. Sowieso wel één van de beste songwriters van Nederland ook.
Vind ik zo'n mooie zin hèquote:Als ik aan je kan wennen, zou ik van je kunnen houden
Nog steeds vakantiequote:Op zondag 11 september 2022 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het gaat zoals het gaat weekend alweer voorbij en met jou?
Dat nummer heb ik al een tijd niet gehoord!quote:Op zondag 11 september 2022 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Enola Gay
You should have stayed at home yesterday
Ik ook niet Echt zo'n nummer wat je elke week kan horenquote:Op zondag 11 september 2022 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik al een tijd niet gehoord!
Is het erg dat ik dit niet ken?quote:Op zondag 11 september 2022 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Enola Gay
You should have stayed at home yesterday
Ik kan me voorstellen dat je het gemist hebtquote:Op zondag 11 september 2022 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dit niet ken?
Echt waar? Ik kan me niet voorstellen dat een beetje muziekliefhebber dit niet kent.quote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je het gemist hebt
En in dat geval:
Dan hangt het er maar net vanaf wat je precies luistert Een metalhead komt dit nummer niet snel tegen vanuit zijn eigen genre en ik denk ook niet dat dit nummer maandelijks op een landelijke radiozender te horen is, laat staan dagelijks. Als je nu 30 bent en je hebt het niet via je ouders meegekregen kan ik me voorstellen dat je het niet gehoord hebt en al helemaal dat je de tekst niet woordelijk kentquote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kan me niet voorstellen dat een beetje muziekliefhebber dit niet kent.
Dat riedeltje komt me vaag bekend voor dus misschien dat ik het wel eens op de radio gehoord heb.quote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
En in dat geval:
Oh wat fantastisch Ik kan echt van al die early 80ies genieten, wat een tijdquote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
En in dat geval:
Ja, was erg fijn.quote:Op zondag 11 september 2022 18:09 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allemaal!
Wij zijn vandaag naar de Apenheul geweest, was heel erg leuk! Een gezellige afsluiter van een veel te druk weekend, maar we hadden al kaartjes en we gingen met Arineefje dus niet gaan was echt geen optie.
[..]
Sterkte @:cyan9 . Heb je wel genoten van je vakantie?
Ik ben ook niet klaar om morgen weer te werken, we hebben privé zulke drukke weken achter de rug. Dit weekend zat dus ook weer bomvol. En qua werk heb ik nu juist een aantal zeer drukke weken voor de boeg. Hopelijk kom ik volgend weekend even aan uitrusten toe . Dan is New Mexico een weekend weg en de enige verplichting die ik heb, is één tenniswedstrijd spelen.
Fijn! Ik heb een dubbele dosis thee nodig om aan vandaag te beginnen. Leuk hoor, nog maar 3 weken moeten werken maar nu zijn vooral de rot klusjes over die ik echt nog moet doenquote:Op maandag 12 september 2022 04:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen
quote:Op zondag 11 september 2022 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dit niet ken?
Misschien kun je ze achterlaten voor je vervanger tijdens je verlofquote:Op maandag 12 september 2022 07:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb een dubbele dosis thee nodig om aan vandaag te beginnen. Leuk hoor, nog maar 3 weken moeten werken maar nu zijn vooral de rot klusjes over die ik echt nog moet doen
Die vind ik daarvoor te aardig En een echte vervanger heb ik niet want er wordt geen moeite gedaan mij te vervangen tijdens die periode (er wordt dan dus gewoon 'minder geleverd') dus ik vind het al rot voor mijn collega Een hoop blijft ook gewoon liggen is al beslotenquote:Op maandag 12 september 2022 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kun je ze achterlaten voor je vervanger tijdens je verlof
Ik had er graag heen gegaan, maar Malieveldquote:Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Muse weer naar Nederland!
Royal Blood in het voorprogramma ook, erg mooi
[ twitter ]
Misschien kan iemand met een trekker je heen en weer rijdenquote:Op maandag 12 september 2022 10:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had er graag heen gegaan, maar Malieveld
quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:37 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:51 schreef Arizona het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging goed gelukkig!quote:Op zondag 11 september 2022 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ik herken het heel erg. Ik heb ook zo’n moeizame relatie met m’n schoonouders.
Maar als het me te gortig wordt, reageer ik wel.
Er zijn wel grenzen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Koen66
Sweet Lake CityMalieveld, wow, dichterbij gana ze niet komen voor me :-oSame shit, different day
SC hopper presentYesse
Oooh burn!quote:Op maandag 12 september 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]Zaterdag niet meegekregen maar wel fijn dat het gisteren wel goed ging. Minder leuk dat je er tegenop moet zien om ze te zien. Wat is dat toch dat je er vaker slechte verhalen over hoort dan goede...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ging goed gelukkig!Fuck the EBUKoen66
Sweet Lake Cityapart wel, alles in stadions, alleen in NL Muse op een grasveldSame shit, different day
SC hopper presentAgnesGru
Agnes, easy on the churros!Ik wilde onlangs een offerte opvragen voor het (her) straten van de tuin, moest ik begin deze maand terugbellen (ivm vakantie enz) dus gedaan, toen werd gevraagd of ik een appje wilde sturen zodat hij met voorstellen qua datum kon komen, krijg ik vervolgens geen reactieOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Ik dacht ook al, hoe beslissen ze zoietsquote:Op maandag 12 september 2022 11:07 schreef Koen66 het volgende:
apart wel, alles in stadions, alleen in NL Muse op een grasveldDat soort bedrijven zijn altijd heerlijk benaderbaar als het te goed gaat inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2022 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wilde onlangs een offerte opvragen voor het (her) straten van de tuin, moest ik begin deze maand terugbellen (ivm vakantie enz) dus gedaan, toen werd gevraagd of ik een appje wilde sturen zodat hij met voorstellen qua datum kon komen, krijg ik vervolgens geen reactieDe Sahara is zonder meer erg droog.AgnesGru
Agnes, easy on the churros!Dat blijktquote:Op maandag 12 september 2022 11:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort bedrijven zijn altijd heerlijk benaderbaar als het te goed gaat inderdaad.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.H_T
2733De race was inderdaad niet heel boeiend, en nog minder omdat ik de winnaar al wistIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.Strani
Banco Santander / SEATEh heb je al een hotel of Airbnb geregeld?quote:Op maandag 12 september 2022 13:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag ik naar Spanje?
@:Strani ik kom eraan!Ik zit in een zak @Koen66 waar breng je mij naar toe?quote:Op maandag 12 september 2022 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Eh heb je al een hotel of Airbnb geregeld?GeorgeM
1963-2016quote:Op maandag 12 september 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ging goed gelukkig!Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelRoger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubquote:Op maandag 12 september 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.ijs_beer
ijskoud de lekkersteOeeeeeeh. Eens kijken wie ik mee kan krijgenquote:Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?Guanabana
PluviophileIk was/ben redelijk fan van Muse, maar een live concert bijwonen hoeft dan weer niet per se voor mij. Maar dat geldt eigenlijk wel voor alle artiesten.Koel en donker bewarenHamlapjes
Niet voor op de BBQMaar áls je eens een keer naar een concert van een artiest zou gaan, zou ik Muse wel heel erg aanradenquote:Op maandag 12 september 2022 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik was/ben redelijk fan van Muse, maar een live concert bijwonen hoeft dan weer niet per se voor mij. Maar dat geldt eigenlijk wel voor alle artiesten.
Ik hoor nog best weleens het omgekeerde, niet zozeer fan van de band, maar dat ze het live zo goed vinden dat ze wel naar de concerten willenH_T
2733Ach, ik had zelf niets beters te meldenquote:Op maandag 12 september 2022 19:00 schreef Guanabana het volgende:
En ja, dat was een vrij nutteloze post.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.molloot200
alles muziek.Ik ben ergens anders weer door de eerste ronde heen
Nou, die eerste ronde kan ik in elk geval prima doorlopen steeds Nu hopen dat ik ergens de tweede doorkomRedefine
Ignorance is blissMuse en dan ook nog eens Royal Blood als voorprogrammaquote:Op maandag 12 september 2022 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Mijn broer gaat woensdag kaarten proberen te krijgen via de pre-sale. Hopelijk lukt het.
Voor mij zou dat ook nog eens op fietsafstand zijnBuren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.Cee
Welluk?Ik denk dat ik wel weer naar Muse wil maar wat me tegenhoudt is het feit dat het in de openlucht is met kans dat het gaat regenen hagelen stormen weet ik veel en dat je dus de hele avond zeiknat of verkleumd staat te wezen.30 graden en brandende zon kan ook nogquote:Op maandag 12 september 2022 19:32 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik wel weer naar Muse wil maar wat me tegenhoudt is het feit dat het in de openlucht is met kans dat het gaat regenen hagelen stormen weet ik veel en dat je dus de hele avond zeiknat of verkleumd staat te wezen.De Sahara is zonder meer erg droog.Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubIk heb dit nu drie keer nagelezen en ik denk dat je gelijk hebt, dit was idd niet veel beter.quote:Op maandag 12 september 2022 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik had zelf niets beters te meldenReality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Strani
Banco Santander / SEATIk wil alleen naar concerten waar je gewoon bij kan zitten, en die overdekt zijn. Ik moet er niet aan denken om uren middenin een menigte te staanquote:Op maandag 12 september 2022 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik was/ben redelijk fan van Muse, maar een live concert bijwonen hoeft dan weer niet per se voor mij. Maar dat geldt eigenlijk wel voor alle artiesten.
Ja, ik ben oud en lui. Gemaakt voor comfort.Niet bij de jeugdige FOK’ers-gang horen die urenlang blaren kweekt bij Eurovision In Concertquote:Op maandag 12 september 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil alleen naar concerten waar je gewoon bij kan zitten, en die overdekt zijn. Ik moet er niet aan denken om uren middenin een menigte te staan
Ja, ik ben oud en lui. Gemaakt voor comfort.De Sahara is zonder meer erg droog.H_T
2733Daarom hield ik het ook voor mequote:Op maandag 12 september 2022 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dit nu drie keer nagelezen en ik denk dat je gelijk hebt, dit was idd niet veel beter.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.Strani
Banco Santander / SEATNee, maar ik hoor graag achteraf alle mooie verhalen terwijl ik met m'n dekentje en m'n pantoffels bij het haardvuur zitquote:Op maandag 12 september 2022 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet bij de jeugdige FOK’ers-gang horen die urenlang blaren kweekt bij Eurovision In ConcertGeorgeM
1963-2016quote:Op maandag 12 september 2022 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]DIT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016quote:Op maandag 12 september 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil alleen naar concerten waar je gewoon bij kan zitten, en die overdekt zijn. Ik moet er niet aan denken om uren middenin een menigte te staan
Ja, ik ben oud en lui. Gemaakt voor comfort.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGMTAquote:Op maandag 12 september 2022 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik ben oud en lui. Gemaakt voor comfort.Fuck the EBUijs_beer
ijskoud de lekkersteSinterklaas confirmed.quote:Op maandag 12 september 2022 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor graag achteraf alle mooie verhalen terwijl ik met m'n dekentje en m'n pantoffels bij het haardvuur zitOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?ijs_beer
ijskoud de lekkersteOh wacht we zouden de spanjegrapjes minderen. Sorry!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?Meke
Fuck the EBUGroetjes vanuit HET BUITENLANDOp woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.Meke
Fuck the EBUOh behalve @Fred_B trouwensquote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubIk weet dat het vaak wel zo voelt, maar het is toch echt niet meteen buitenland zodra je buiten Leiden bent.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Meke
Fuck the EBUGoed!!quote:Op maandag 12 september 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Carrièretijgertje van me
Hoe is het daar
Het is eigenlijk hetzelfde als thuis want zit gewoon met dezelfde mensen de hele dag in vergadering Maar daarna echt MEGALEKKER uit eten geweest en nu een sjiek de friemel hotelOp woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.Naast elkaar op de bank kan het groeten ook zonder FOK inderdaad.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.Wat spook je eigenlijk uit in België @Meke ?De Sahara is zonder meer erg droog.Meke
Fuck the EBUOhquote:Op maandag 12 september 2022 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet dat het vaak wel zo voelt, maar het is toch echt niet meteen buitenland zodra je buiten Leiden bent.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.GeorgeM
1963-2016Hoe is het op je BUITENLANDSE zakenreis?quote:
Edit: ik zie net je reactie op AriApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelMeke
Fuck the EBUZakenreisquote:Op maandag 12 september 2022 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Wat spook je eigenlijk uit in België @:meke ?
( ) We zijn een Beneluxorganisatie dus de helft is Belgisch en nu vergaderen we eens hier
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Fuck the EBUFANTASTISCHquote:Op maandag 12 september 2022 21:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het op je BUITENLANDSE zakenreis?Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
1963-2016Het hoeft dus niet in het Engels of Duitsquote:Op maandag 12 september 2022 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Zakenreis
( ) We zijn een Beneluxorganisatie dus de helft is Belgisch en nu vergaderen we eens hier
Of moet het in het Frans?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016quote:
Nu wil ik ook op zakenreisApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michaelijs_beer
ijskoud de lekkersteJij had toch een eigen zaak?quote:
WeekendjeWerkweekje trends spotten in Parijs of Berlijn?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?Meke
Fuck the EBUNee gewoon Nederlands Maar ook een beetje Engels, maar dat is "thuis" ookquote:Op maandag 12 september 2022 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het hoeft dus niet in het Engels of Duits
Of moet het in het Frans?Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
1963-2016Ja maar dat moet ik zelf betalenquote:Op maandag 12 september 2022 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij had toch een eigen zaak?
WeekendjeWerkweekje trends spotten in Parijs of Berlijn?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelMeke
Fuck the EBUGáánquote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.ijs_beer
ijskoud de lekkersteKleinigheidje hou je toch.quote:Op maandag 12 september 2022 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik zelf betalenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?molloot200
alles muziek.Met wat ik voor werk ik zou gaan doen zou ik echt nooit op buitenlandse zakenreis gaan waarschijnlijk en dat is toch wel een pijnlijk besefGeorgeM
1963-2016JAquote:
*gaat vlucht boekenApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
Beheerder vd ijs_beer fanclubIk ook niet, dus dan kunnen wij gewoon samen niet op reis zijn of zo.quote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Met wat ik voor werk ik zou gaan doen zou ik echt nooit op buitenlandse zakenreis gaan waarschijnlijk en dat is toch wel een pijnlijk besef
Dan is het misschien wat minder erg.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Meke
Fuck the EBUDacht ik ook hoor Maar je weet maar nooit. En heel vaak of ver verwacht ik voorlopig ook nietquote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Met wat ik voor werk ik zou gaan doen zou ik echt nooit op buitenlandse zakenreis gaan waarschijnlijk en dat is toch wel een pijnlijk besefOp woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.ijs_beer
ijskoud de lekkersteNee, het is niet bepaald standaard. Buiten deze keer verwacht ik ook niet veel of vaak.quote:Op maandag 12 september 2022 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Dacht ik ook hoor Maar je weet maar nooit. En heel vaak of ver verwacht ik voorlopig ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?AgnesGru
Agnes, easy on the churros!quote:Op maandag 12 september 2022 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, het is niet bepaald standaard. Buiten deze keer verwacht ik ook niet veel of vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Meke
Fuck the EBUquote:Op maandag 12 september 2022 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, het is niet bepaald standaard. Buiten deze keer verwacht ik ook niet veel of vaak.Zeker nu niet meer bij ons, zoveel kan op afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.quote:Op maandag 12 september 2022 21:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 september 2022 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, het is niet bepaald standaard. Buiten deze keer verwacht ik ook niet veel of vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit in spoilers moetFuck the EBUMeke
Fuck the EBUquote:Op maandag 12 september 2022 21:55 schreef Cee het volgende:
Jeetje zitten we gewoon met drie mensen hier in België. DRIE! Dominantie.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.Nog even en we posten hier allemaal met een zachte gquote:Op maandag 12 september 2022 21:55 schreef Cee het volgende:
Jeetje zitten we gewoon met drie mensen hier in België. DRIE! Dominantie.Fuck the EBUijs_beer
ijskoud de lekkerstequote:Op maandag 12 september 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]In spoilers posten om @Cyan9 te kwallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit in spoilers moetOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?molloot200
alles muziek.ExpeditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik met mijn werk principe ook niet maar dat vind ik ook wel prima. Dan ga ik zelf wel naar het buitenland.quote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Met wat ik voor werk ik zou gaan doen zou ik echt nooit op buitenlandse zakenreis gaan waarschijnlijk en dat is toch wel een pijnlijk besefGeorgeM
1963-2016quote:Op maandag 12 september 2022 21:55 schreef Cee het volgende:
Jeetje zitten we gewoon met drie mensen hier in België. DRIE! Dominantie.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
Beheerder vd ijs_beer fanclubquote:Op maandag 12 september 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit in spoilers moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar daar kan ik mij in vergissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.AgnesGru
Agnes, easy on the churros!quote:Op maandag 12 september 2022 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ja, lekker even nazomeren op een Canarisch Eiland. We konden toen wel via een andere luchthaven, maar niet elke dag. Ongunstige vliegtijden en stuk duurder dan Schiphol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit in spoilers moetOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Cee
Welluk?Het werd eens tijd.quote:Op maandag 12 september 2022 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even en we posten hier allemaal met een zachte gKoen66
Sweet Lake Citycollega miste vanochtend d'r vlucht al bijna, gaat weer lekker op dat Schiphol.quote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, lekker even nazomeren op een Canarisch Eiland. We konden toen wel via een andere luchthaven, maar niet elke dag. Ongunstige vliegtijden en stuk duurder dan Schiphol.
Feit dat er minder beveiligers zouden zijn na stoppen bonus zag je ook niet al van mijlenver aankomenSame shit, different day
SC hopper presentAgnesGru
Agnes, easy on the churros!Echt top managementquote:Op maandag 12 september 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
collega miste vanochtend d'r vlucht al bijna, gaat weer lekker op dat Schiphol.
Feit dat er minder beveiligers zouden zijn na stoppen bonus zag je ook niet al van mijlenver aankomenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Koen66
Sweet Lake Citydie directeur van Schiphol is echt zo'n irritatie opwekkend type ook, Benschopquote:Same shit, different day
SC hopper presentKoen66
Sweet Lake Cityonkruid houdt niet van regen? Dat moet ik het onkruid hier ook eens vertellenquote:Op maandag 12 september 2022 22:47 schreef NailQueen het volgende:
Het regent, het regent en het onkruid gaat nu doodSame shit, different day
SC hopper presentHeb ze eerst lekker overladen met onkruidverdelger en azijn. Het was alleen nog wachten op nattigheid. Die zagen ze niet aankomen. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 12 september 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onkruid houdt niet van regen? Dat moet ik het onkruid hier ook eens vertellenKoen66
Sweet Lake Citymaar al die arme beestjes die je ook over de kling jaagtquote:Op maandag 12 september 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb ze eerst lekker overladen met onkruidverdelger en azijn. Het was alleen nog wachten op nattigheid. Die zagen ze niet aankomen. Dat zal ze leren!Same shit, different day
SC hopper presentijs_beer
ijskoud de lekkerste't is een kwestie van geduldquote:Op maandag 12 september 2022 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even en we posten hier allemaal met een zachte gOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?ijs_beer
ijskoud de lekkerste(Azijn is écht heel slecht voor de grond hè. )quote:Op maandag 12 september 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb ze eerst lekker overladen met onkruidverdelger en azijn. Het was alleen nog wachten op nattigheid. Die zagen ze niet aankomen. Dat zal ze leren!
(Zet dan een keteltje kokend water er op om er over het onkruid te kappen, als het met de hand er niet uit gaat)Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?Dan sla ik twee vliegen in één klapquote:Op maandag 12 september 2022 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar al die arme beestjes die je ook over de kling jaagtIk heb voornamelijk een terras dus dat valt mee. Het stinkt vooralquote:Op maandag 12 september 2022 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(Azijn is écht heel slecht voor de grond hè. )
(Zet dan een keteltje kokend water er op om er over het onkruid te kappen, als het met de hand er niet uit gaat)
Die laatste is wel een goede tip!Die luister ik nog vaak terugquote:Op maandag 12 september 2022 23:01 schreef molloot200 het volgende:
Með hækkandi sól appreciation post
Een vriendin van mij die niets met het ESF heeft vond dit ook een mooi nummer. Dat is ook gelijk het eerste esf-nummer dat we samen leuk vindenStrani
Banco Santander / SEATJa dat zei m'n vrouw ook vannacht.quote:Op dinsdag 13 september 2022 00:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik doe hem niet meer uit. Die tijden zijn geweest.
Oh nee.Strani
Banco Santander / SEATDoktersafspraak om 8:20 en natuurlijk blijkt het weer onmogelijk om de slaap te vatten.Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubReality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Hier overleeft het onkruid ook azijn, zout, heet water, alles. Bleekwater helpt wel, maar is nogal milieu-onvriendelijk natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2022 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(Zet dan een keteltje kokend water er op om er over het onkruid te kappen, als het met de hand er niet uit gaat)De Sahara is zonder meer erg droog.Strani
Banco Santander / SEATM'n ziekteverlof is verlengd tot 30 september maar als ik m'n dokter zo hoorde gaat het herstel nog wel langer duurde. De pijn is gek genoeg eigenlijk het ergst in de pols, daar heb ik soms flinke pijnscheuten. Dat zit hem dan in de spier die vanuit de binnenkant van de elleboog richting de duim loopt.quote:Strani
Banco Santander / SEATOh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.AgnesGru
Agnes, easy on the churros!Vervelend zeg tippie: probeer tzt een verwijzing voor handtherapie te krijgen. Je moet weer leren je arm te gebruiken/belasten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:18 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n ziekteverlof is verlengd tot 30 september maar als ik m'n dokter zo hoorde gaat het herstel nog wel langer duurde. De pijn is gek genoeg eigenlijk het ergst in de pols, daar heb ik soms flinke pijnscheuten. Dat zit hem dan in de spier die vanuit de binnenkant van de elleboog richting de duim loopt.
Krijg je in Spanje doorbetaald als je ziek bent?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Strani
Banco Santander / SEATZal ik onthouden, dank je!quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vervelend zeg tippie: probeer tzt een verwijzing voor handtherapie te krijgen. Je moet weer leren je arm te gebruiken/belasten.
Krijg je in Spanje doorbetaald als je ziek bent?
Grotendeels wel. De staat betaalt een percentage en het bedrijf complementeert het grootste deel van de rest. Dat scheelt wel zorgen.Strani
Banco Santander / SEATBeetje wel, maar ik maak er maar het beste van. Een goeie tijd voor reflectie over werk en zo.quote:H_T
2733Dat is naar zeg, sterkte! Hopelijk valt het meequote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.AgnesGru
Agnes, easy on the churros!YWquote:Dat is wel goed geregeld, fijn hoor. Anders zou je dat er ook nog bij hebben. Is het normaal dat het bedrijf bijlegt of is dat geluk?quote:Grotendeels wel. De staat betaalt een percentage en het bedrijf complementeert het grootste deel van de rest. Dat scheelt wel zorgen.Heb je beetje idee welke richting je op zou willen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik maak er maar het beste van. Een goeie tijd voor reflectie over werk en zo.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Sterkte @Strani, ik hoop dat met therapie, rust en geduld alles weer goed komt!Strani
Banco Santander / SEATIk weet niet zeker hoe normaal dat is maar ik ben er wel blij mee in elk geval. M'n bedrijf is hiervoor verzekerd dus ik hoef me ook weer niet al te bezwaard te voelen gelukkig.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
YW
[..]
Dat is wel goed geregeld, fijn hoor. Anders zou je dat er ook nog bij hebben. Is het normaal dat het bedrijf bijlegt of is dat geluk?
[..]
Heb je beetje idee welke richting je op zou willen?
En deels wel, maar heb nog wel veel twijfel.ijs_beer
ijskoud de lekkersteFiod-affaire bij de Jumbo.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op maandag 12 september 2022 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In spoilers posten om @:cyan9 te kwallen.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.H_T
2733Zouden ze speciaal agent Glennis G. mee hebben genomen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen ze binnenvielen? HALLO Jumbo?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.
Hopelijk kan een handtherapie hierbij helpenGeorgeM
1963-2016quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Zouden ze speciaal agent Glennis G. mee hebben genomen?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen ze binnenvielen? HALLO Jumbo?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016Geen Fritsje bij de volgende racequote:Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016Vervelendquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.
Hopelijk kun je met therapie nog ietsApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
Beheerder vd ijs_beer fanclubSterkte. Polsklachten kunnen idd erg vervelend zijn en best even duren. Lopen ook heel wat zenuwbanen naar je handen lijkt me, daar kan ook heel wat pijn bij komen kijken als dat een beetje bekneld/beschadigd raakt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:18 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n ziekteverlof is verlengd tot 30 september maar als ik m'n dokter zo hoorde gaat het herstel nog wel langer duurde. De pijn is gek genoeg eigenlijk het ergst in de pols, daar heb ik soms flinke pijnscheuten. Dat zit hem dan in de spier die vanuit de binnenkant van de elleboog richting de duim loopt.
Hopen dat het snel opknapt en voortaan toch maar niet meer met motorbendes vechten.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Het is ook altijd zo dat wanneer je je koffer inpakt voor de vakantie je altijd het gevoel hebt dat je iets vergeetRoger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubVaak kwam ik er dan op vakantie dan ook achter dat ik idd iets vergeten was.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:46 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd zo dat wanneer je je koffer inpakt voor de vakantie je altijd het gevoel hebt dat je iets vergeet
Gelukkig nooit echt iets belangrijks als een paspoort of zo.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Gelukkig heb ik een lijstje opgesteld waar de belangrijkste dingen opstaan. Mocht ik iets onbelangrijks vergeten kan ik het altijd nog daar kopen. Maar iets als medicijnen of een oplader moet ik niet vergetenquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak kwam ik er dan op vakantie dan ook achter dat ik idd iets vergeten was.
Gelukkig nooit echt iets belangrijks als een paspoort of zo.Momo
WLR en ESF hooliganBalen zeg. Ik hoop dat het allemaal meevalt en therapie veel oplost.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.Momo
WLR en ESF hooliganLekker inclusief Geen wonder dat de Russen ook een vrouw in een rolstoel naar het songfestival stuurden.Ik wist helemaal niet dat ze Russisch was. Haar nummer en optreden waren sowieso al een niemansdalletje.Parapluquote:Op dinsdag 13 september 2022 15:46 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd zo dat wanneer je je koffer inpakt voor de vakantie je altijd het gevoel hebt dat je iets vergeet
Oplader
Kam
Zonnebril
Koekje voor onderweg
Washandjes
Pen en papier
Slippers
Anti-insectenspray
Zakmes
Cash geldDe Sahara is zonder meer erg droog.Ze heeft geen onregelmatigheden waargenomen?quote:De Sahara is zonder meer erg droog.Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclubDit en dropjes, dan ben je aardig op weg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Paraplu
Oplader
Kam
Zonnebril
Koekje voor onderweg
Washandjes
Pen en papier
Slippers
Anti-insectenspray
Zakmes
Cash geldReality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.Paraplu - Die heb ik dus niet. Maar ik koop daar wel een machtig mooie toeristenparapluquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Paraplu
Oplader
Kam
Zonnebril
Koekje voor onderweg
Washandjes
Pen en papier
Slippers
Anti-insectenspray
Zakmes
Cash geld
Oplader - Mijn mobiel is nog aan het opladen, maar staat op het lijstje. Sowieso heb ik 3(!) powerbanks mee
Kam - Check
Zonnebril - Check
Koekje voor onderweg - Check (Chocola, snoepjes en een broodje)
Washandjes - Check
Pen en papier - Eh, notities op mobiel is ook goed toch?
Slippers - Ik ga naar scandinavie. Slippers lijken me overbodig
Anti-insectenspray - Heb ik niet. Koop ik daar wel
Zakmes - Lijkt me overbodig
Cash geld - Check, al worden euro's daar niet geaccepteerdCorrectie: Ik heb nog een paraplu uit Londen met mooie dubbeldekkers erop.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Paraplu - Die heb ik dus niet. Maar ik koop daar wel een machtig mooie toeristenparaplu
Misschien kan ik toch maar beter daar eentje kopenSlippers vind ik voor op de hotelkamer altijd wel prettig.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Paraplu - Die heb ik dus niet. Maar ik koop daar wel een machtig mooie toeristenparaplu
Oplader - Mijn mobiel is nog aan het opladen, maar staat op het lijstje. Sowieso heb ik 3(!) powerbanks mee
Kam - Check
Zonnebril - Check
Koekje voor onderweg - Check (Chocola, snoepjes en een broodje)
Washandjes - Check
Pen en papier - Eh, notities op mobiel is ook goed toch?
Slippers - Ik ga naar scandinavie. Slippers lijken me overbodig
Anti-insectenspray - Heb ik niet. Koop ik daar wel
Zakmes - Lijkt me overbodig
Cash geld - Check, al worden euro's daar niet geaccepteerd
Insectenspray lijkt me in Scandinavië ook vrij dringend trouwensDe Sahara is zonder meer erg droog.Dick Benschopquote:Benschop was campagneleider geweest tijdens de voor de PvdA desastreus verlopen Tweede Kamerverkiezingen 2002.quote:In 2022 bleek uit onderzoek van dagblad NRC dat Benschop in zijn Shell-tijd achter de schermen een bepalende invloed heeft gehad op het kabinetsbesluit de gaswinning in Groningen in 2013 ongemoeid te laten. Daardoor kon in het jaar na de zwaarste aardbeving in Groningen tot dan toe een recordhoeveelheid Gronings gas worden gewonnen, tot woede van de Tweede Kamer.Goeden Wikipedia heeft deze meneer wel.quote:In 2018 werd Benschop topman van Koninklijke Schiphol Groep.De Sahara is zonder meer erg droog.Momo
WLR en ESF hooliganVanuit de oorlog met Armenie is het ook niet logisch toch? Rusland stuurt wapens naar Armenië, Turkije naar Azerbaijan.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:40 schreef Cee het volgende:
The fuck is Efendi aan het promoten?
https://www.instagram.com/p/CicYcForJU1/?igshid=MDJmNzVkMjY=Wat balen zeg. En dat vanwege één klunzig momentquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Met handtherapie zoals @AgnesGru al aangaf kun je misschien inderdaad nog wel verbetering bereiken. En anders kom je bij mij in het misvormde handenhoekje . Lang verhaal kort: na een operatie aan mijn pols hebben mijn hand en pols ook nooit weer hun volledige functie teruggekregen, maar in het dagelijks leven heb ik er praktisch geen last meer van.Fuck the EBUWij hebben tegenwoordig een onkruidbrander, dat is heel leuk om te doenquote:Op maandag 12 september 2022 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(Zet dan een keteltje kokend water er op om er over het onkruid te kappen, als het met de hand er niet uit gaat)Heerlijk vooruitzicht Hadden wij ook gewild, maar New Mexico heeft dus geen vakantiedagen meer. En eerlijk gezegd is het leven nu ook wel erg duur nu ons kind opeens een uitwonende student isquote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, lekker even nazomeren op een Canarisch Eiland. We konden toen wel via een andere luchthaven, maar niet elke dag. Ongunstige vliegtijden en stuk duurder dan Schiphol.Deze koukleum heeft hotelkamersokken Van die fleece-dingen . En thuis heb ik ook bedsokken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Slippers vind ik voor op de hotelkamer altijd wel prettig.
Insectenspray lijkt me in Scandinavië ook vrij dringend trouwensFuck the EBUijs_beer
ijskoud de lekkersteAls het draait enzo.... Maar in het geval van Dick draait het niet vaak.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:31 schreef Fred_B het volgende:
Dick Benschop
[..]
[..]
[..]
Goeden Wikipedia heeft deze meneer wel.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
ijskoud de lekkersteEen RIP aan iedereen genaamd Fred_B,quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Water voor iedereen met een zachte G!
Want de kleur is paars holladijeeOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?AgnesGru
Agnes, easy on the churros!Ik wil ook aansluitenquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen zeg. En dat vanwege één klunzig moment
Met handtherapie zoals @:agnesgru al aangaf kun je misschien inderdaad nog wel verbetering bereiken. En anders kom je bij mij in het misvormde handenhoekje . Lang verhaal kort: na een operatie aan mijn pols hebben mijn hand en pols ook nooit weer hun volledige functie teruggekregen, maar in het dagelijks leven heb ik er praktisch geen last meer van.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.@molloot200 Jij vroeg je af of er mensen van WIDM waren toch? Jeroen Kijk in de Vegte heeft het huwelijk voltrokken
Moest echt janken bij dat stukje over die rode bloemenMijn ouders hebben thuis nog wat liggenquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Slippers vind ik voor op de hotelkamer altijd wel prettig.
Insectenspray lijkt me in Scandinavië ook vrij dringend trouwensH_T
2733quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:12 schreef Arizona het volgende:
Beetje zo voel ik me als ik het onkruid te lijf ga!
[ afbeelding ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.Ellie Lust en Patrick Martens gespot!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
@:Molloot200 Jij vroeg je af of er mensen van WIDM waren toch? Jeroen Kijk in de Vegte heeft het huwelijk voltrokken
Moest echt janken bij dat stukje over die rode bloemenCee
Welluk?Ja ik ook bijnaquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
@:Molloot200 Jij vroeg je af of er mensen van WIDM waren toch? Jeroen Kijk in de Vegte heeft het huwelijk voltrokken
Moest echt janken bij dat stukje over die rode bloemen
En wat leuk dat Jeroen KidV de eh… hoe noem je dat? Buitengewoon Burgerlijk Ambtenaar of zo was?De BABS! Buitengewoon Ambtenaar van Burgelijke Staatquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna
En wat leuk dat Jeroen KidV de eh… hoe noem je dat? Buitengewoon Burgerlijk Ambtenaar of zo was?GeorgeM
1963-2016Jeroenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
Moest echt janken bij dat stukje over die rode bloemenApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016De supporters van Ajax die keihard ‘there little birds’ zingen als Klopp wordt geïnterviewdApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michaelmolloot200
alles muziek.Wat leuk Straks maar eens even terugkijkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
Moest echt janken bij dat stukje over die rode bloemenRedefine
Ignorance is blissEn als die weg is bij Schiphol krijgt die doodleuk weer een andere topfunctie Om het dan daar ook weer volledig te verpesten.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:31 schreef Fred_B het volgende:
Dick Benschop
[..]
[..]
[..]
Goeden Wikipedia heeft deze meneer wel.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.Redefine
Ignorance is blissDat is wel heel erg balen. Hopelijk dat het toch meevalt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.Redefine
Ignorance is blissHup Ajax Al ben ik ook wel voor Liverpool, dus een mooie wedstrijd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Ignorance is blissJa. Al was die alsnog drie keer zo lang als de minuut stilte van Blatter voor Mandelaquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.Die verschijnt binnenkort ergens als baas van een OV-bedrijf of bij een zorgverzekeraar ofzo inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als die weg is bij Schiphol krijgt die doodleuk weer een andere topfunctie Om het dan daar ook weer volledig te verpesten.De Sahara is zonder meer erg droog.GeorgeM
1963-2016Ik denk 1-1.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelMeke
Fuck the EBUJa oohhh ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
Moest echt janken bij dat stukje over die rode bloemen
En die jurk!!!!!Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.Redefine
Ignorance is blissWaarschijnlijk. Of bij een bank.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die verschijnt binnenkort ergens als baas van een OV-bedrijf of bij een zorgverzekeraar ofzo inderdaad.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.Meke
Fuck the EBUEn...quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat leuk Straks maar eens even terugkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Fuck the EBUWel grappig trouwens dat alle queer mensen uit het bonusseizoen bevriend zijn. Of iig allemaal met Nikkie, maar zal toch ook wel met elkaarOp woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
De beste mod die we nooit hebben gehad.Jaa bij trouwjurken doen Viktor&Rolf in ieder geval wel normaalquote:
Dat stukje met Davina was ook mooiGeorgeM
1963-2016KakApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michaelijs_beer
ijskoud de lekkersteBlindOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?GeorgeM
1963-2016Staan gewoon knetter vrijApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelRedefine
Ignorance is blissGras is groenquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.GeorgeM
1963-2016OMGApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelMeke
Fuck the EBUJa Vond de uiteindelijke jurk wel mooier dan toen ze hem aan haar moeder liet zienquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa bij trouwjurken doen Viktor&Rolf in ieder geval wel normaal
Dat stukje met Davina was ook mooi
Oooh ja inderdaadOp woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
1963-2016JAAAAAAAAAAAApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016JAJAJAAAAAAAAAAApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelAgnesGru
Agnes, easy on the churros!KUDUSOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.Redefine
Ignorance is blissBuren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.GeorgeM
1963-2016Wat een ramApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michaelijs_beer
ijskoud de lekkersteBoooooh.
(En wel met een goed pasje van Blind )Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?GeorgeM
1963-2016KAMPIOENEApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelH_T
2733quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa bij trouwjurken doen Viktor&Rolf in ieder geval wel normaal
Dat stukje met Davina was ook mooiBeetje rare overgangquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.GeorgeM
1963-2016SalahApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016Ja sorry. Ik zit midden in een belangrijke wedstrijdquote:Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelGeorgeM
1963-2016PasveerApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelVolgens mij niet. Speelt Auxerre weer Europees? Die is ook AJAquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:31 schreef Em31 het volgende:
Was het de vorige keer ook al AJX i.p.v. AJAVolgens mij niet, apart. Misschien wilde Ajax dat liever ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Speelt Auxerre weer Europees? Die is ook AJAGeorgeM
1963-2016‘T zou een wonder zijn als dat zo blijft.quote:Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michaelijs_beer
ijskoud de lekkersteKudus jongen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?Redefine
Ignorance is blissWat een rare valpartij was datquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
1963-2016Waarommmquote:Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michaelijs_beer
ijskoud de lekkersteMijn god wat gaat er veul foutOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
1963-2016Wat een kansApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michaelijs_beer
ijskoud de lekkersteAls je iemand met gloeiende hoerenkak hebt horen schelden misschien wel?quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je stond net te kijken bij mijn tennisles?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
1963-2016STOMApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George MichaelAgnesGru
Agnes, easy on the churros!Jammer, maar wel verdiend.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ignorance is blissMaar dat zat er toch wel aan te komen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.ijs_beer
ijskoud de lekkersteGloeiende hoerenkak.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?H_T
2733Er schuilt een poeet in jequote:Op dinsdag 13 september 2022 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je iemand met gloeiende hoerenkak hebt horen schelden misschien wel?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.ijs_beer
ijskoud de lekkersteKom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?Redefine
Ignorance is blissZo slecht is @Arizona nou ook weer nietquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.AgnesGru
Agnes, easy on the churros!Wat doet Tadic nog in het veld.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ignorance is blissDat kun je eigenlijk het hele seizoen al zeggen...quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Ignorance is blissDat heb je dan verkeerd gehoordquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Waar kijk jullie naar? Ik hoor dat het goed gaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.Ja, maar als je dan de statistieken ziet blijkt hij wel nog steeds de meest gevaarlijke Ajacied.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kun je eigenlijk het hele seizoen al zeggen...Redefine
Ignorance is blissOok in wedstrijdbepalende statistieken?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan de statistieken ziet blijkt hij wel nog steeds de meest gevaarlijke Ajacied.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.H_T
2733Ik zie dit meer als bevestigingquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.Assists en gevaarlijke passes, ja. Al kan ik me ook ergeren aan het feit dat hij altijd maar mag blijven staan.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook in wedstrijdbepalende statistieken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: