quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Zouden ze speciaal agent Glennis G. mee hebben genomen?
quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zeiden ze toen ze binnenvielen? HALLO Jumbo?
Geen Fritsje bij de volgende racequote:
Vervelendquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.
Sterkte. Polsklachten kunnen idd erg vervelend zijn en best even duren. Lopen ook heel wat zenuwbanen naar je handen lijkt me, daar kan ook heel wat pijn bij komen kijken als dat een beetje bekneld/beschadigd raakt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:18 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n ziekteverlof is verlengd tot 30 september maar als ik m'n dokter zo hoorde gaat het herstel nog wel langer duurde. De pijn is gek genoeg eigenlijk het ergst in de pols, daar heb ik soms flinke pijnscheuten. Dat zit hem dan in de spier die vanuit de binnenkant van de elleboog richting de duim loopt.
Vaak kwam ik er dan op vakantie dan ook achter dat ik idd iets vergeten was.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:46 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd zo dat wanneer je je koffer inpakt voor de vakantie je altijd het gevoel hebt dat je iets vergeet
Gelukkig heb ik een lijstje opgesteld waar de belangrijkste dingen opstaan. Mocht ik iets onbelangrijks vergeten kan ik het altijd nog daar kopen. Maar iets als medicijnen of een oplader moet ik niet vergetenquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak kwam ik er dan op vakantie dan ook achter dat ik idd iets vergeten was.
Gelukkig nooit echt iets belangrijks als een paspoort of zo.
Balen zeg. Ik hoop dat het allemaal meevalt en therapie veel oplost.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Oh en de kans is vrij groot dat ik m'n hand niet meer helemaal in dezelfde positie zal kunnen krijgen dan voorheen als ik m'n arm weer gestrekt krijg. Baart me wel wat zorgen in verband met onder andere werk.
Parapluquote:Op dinsdag 13 september 2022 15:46 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook altijd zo dat wanneer je je koffer inpakt voor de vakantie je altijd het gevoel hebt dat je iets vergeet
Ze heeft geen onregelmatigheden waargenomen?quote:
Dit en dropjes, dan ben je aardig op weg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Paraplu
Oplader
Kam
Zonnebril
Koekje voor onderweg
Washandjes
Pen en papier
Slippers
Anti-insectenspray
Zakmes
Cash geld
Paraplu - Die heb ik dus niet. Maar ik koop daar wel een machtig mooie toeristenparapluquote:Op dinsdag 13 september 2022 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Paraplu
Oplader
Kam
Zonnebril
Koekje voor onderweg
Washandjes
Pen en papier
Slippers
Anti-insectenspray
Zakmes
Cash geld
Correctie: Ik heb nog een paraplu uit Londen met mooie dubbeldekkers erop.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Paraplu - Die heb ik dus niet. Maar ik koop daar wel een machtig mooie toeristenparaplu
Slippers vind ik voor op de hotelkamer altijd wel prettig.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Paraplu - Die heb ik dus niet. Maar ik koop daar wel een machtig mooie toeristenparaplu
Oplader - Mijn mobiel is nog aan het opladen, maar staat op het lijstje. Sowieso heb ik 3(!) powerbanks mee
Kam - Check![]()
Zonnebril - Check![]()
Koekje voor onderweg - Check (Chocola, snoepjes en een broodje)![]()
Washandjes - Check![]()
Pen en papier - Eh, notities op mobiel is ook goed toch?
Slippers - Ik ga naar scandinavie. Slippers lijken me overbodig![]()
Anti-insectenspray - Heb ik niet. Koop ik daar wel![]()
Zakmes - Lijkt me overbodig
Cash geld - Check, al worden euro's daar niet geaccepteerd
quote:Benschop was campagneleider geweest tijdens de voor de PvdA desastreus verlopen Tweede Kamerverkiezingen 2002.
quote:In 2022 bleek uit onderzoek van dagblad NRC dat Benschop in zijn Shell-tijd achter de schermen een bepalende invloed heeft gehad op het kabinetsbesluit de gaswinning in Groningen in 2013 ongemoeid te laten. Daardoor kon in het jaar na de zwaarste aardbeving in Groningen tot dan toe een recordhoeveelheid Gronings gas worden gewonnen, tot woede van de Tweede Kamer.
Goeden Wikipedia heeft deze meneer wel.quote:In 2018 werd Benschop topman van Koninklijke Schiphol Groep.
Vanuit de oorlog met Armenie is het ook niet logisch toch? Rusland stuurt wapens naar Armenië, Turkije naar Azerbaijan.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:40 schreef Cee het volgende:
The fuck is Efendi aan het promoten?
https://www.instagram.com/p/CicYcForJU1/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Wat balen zeg. En dat vanwege één klunzig momentquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Wij hebben tegenwoordig een onkruidbrander, dat is heel leuk om te doenquote:Op maandag 12 september 2022 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(Azijn is écht heel slecht voor de grond hè.)
(Zet dan een keteltje kokend water er op om er over het onkruid te kappen, als het met de hand er niet uit gaat)
Heerlijk vooruitzichtquote:Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, lekker even nazomeren op een Canarisch Eiland. We konden toen wel via een andere luchthaven, maar niet elke dag. Ongunstige vliegtijden en stuk duurder dan Schiphol.
Deze koukleum heeft hotelkamersokkenquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Slippers vind ik voor op de hotelkamer altijd wel prettig.
Insectenspray lijkt me in Scandinavië ook vrij dringend trouwens
Als het draait enzo.... Maar in het geval van Dick draait het niet vaak.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:31 schreef Fred_B het volgende:
Dick Benschop
[..]
[..]
[..]
Goeden Wikipedia heeft deze meneer wel.
Een RIP aan iedereen genaamd Fred_B,quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Water voor iedereen met een zachte G!
Ik wil ook aansluitenquote:Op dinsdag 13 september 2022 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen zeg. En dat vanwege één klunzig moment![]()
Met handtherapie zoals @:agnesgru al aangaf kun je misschien inderdaad nog wel verbetering bereiken. En anders kom je bij mij in het misvormde handenhoekje. Lang verhaal kort: na een operatie aan mijn pols hebben mijn hand en pols ook nooit weer hun volledige functie teruggekregen, maar in het dagelijks leven heb ik er praktisch geen last meer van.
* Arizona neemt Agnes bij de handquote:
Mijn ouders hebben thuis nog wat liggenquote:Op dinsdag 13 september 2022 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Slippers vind ik voor op de hotelkamer altijd wel prettig.
Insectenspray lijkt me in Scandinavië ook vrij dringend trouwens
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:12 schreef Arizona het volgende:
Beetje zo voel ik me als ik het onkruid te lijf ga!
[ afbeelding ]
Ellie Lust en Patrick Martens gespot!quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
@:Molloot200 Jij vroeg je af of er mensen van WIDM waren toch? Jeroen Kijk in de Vegte heeft het huwelijk voltrokken
Moest echt janken bij dat stukje over die rode bloemen
Ja ik ook bijnaquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
@:Molloot200 Jij vroeg je af of er mensen van WIDM waren toch? Jeroen Kijk in de Vegte heeft het huwelijk voltrokken
De BABS! Buitengewoon Ambtenaar van Burgelijke Staatquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ook bijna![]()
![]()
En wat leuk dat Jeroen KidV de eh… hoe noem je dat? Buitengewoon Burgerlijk Ambtenaar of zo was?
Jeroenquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
Wat leukquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
En als die weg is bij Schiphol krijgt die doodleuk weer een andere topfunctiequote:Op dinsdag 13 september 2022 17:31 schreef Fred_B het volgende:
Dick Benschop
[..]
[..]
[..]
Goeden Wikipedia heeft deze meneer wel.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:28 schreef Strani het volgende:
Ja. Al was die alsnog drie keer zo lang als de minuut stilte van Blatter voor Mandelaquote:
Die verschijnt binnenkort ergens als baas van een OV-bedrijf of bij een zorgverzekeraar ofzo inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als die weg is bij Schiphol krijgt die doodleuk weer een andere topfunctieOm het dan daar ook weer volledig te verpesten.
Ja oohhh ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:42 schreef Em31 het volgende:
Waarschijnlijk. Of bij een bank.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die verschijnt binnenkort ergens als baas van een OV-bedrijf of bij een zorgverzekeraar ofzo inderdaad.
En...quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat leukStraks maar eens even terugkijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Jaa bij trouwjurken doen Viktor&Rolf in ieder geval wel normaalquote:
Gras is groenquote:
Jaquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa bij trouwjurken doen Viktor&Rolf in ieder geval wel normaal![]()
Dat stukje met Davina was ook mooi
quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa bij trouwjurken doen Viktor&Rolf in ieder geval wel normaal![]()
Dat stukje met Davina was ook mooi
Beetje rare overgangquote:
Ja sorry. Ik zit midden in een belangrijke wedstrijdquote:
Volgens mij niet. Speelt Auxerre weer Europees? Die is ook AJAquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:31 schreef Em31 het volgende:
Was het de vorige keer ook al AJX i.p.v. AJA
Volgens mij niet, apart. Misschien wilde Ajax dat liever ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2022 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Speelt Auxerre weer Europees? Die is ook AJA
‘T zou een wonder zijn als dat zo blijft.quote:
Wat een rare valpartij was datquote:
Waarommmquote:
Je stond net te kijken bij mijn tennisles?quote:
Als je iemand met gloeiende hoerenkak hebt horen schelden misschien wel?quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je stond net te kijken bij mijn tennisles?
Er schuilt een poeet in jequote:Op dinsdag 13 september 2022 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je iemand met gloeiende hoerenkak hebt horen schelden misschien wel?
Kom je daar nu pas achter?quote:
Dat kun je eigenlijk het hele seizoen al zeggen...quote:
Dat heb je dan verkeerd gehoordquote:Op dinsdag 13 september 2022 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Waar kijk jullie naar? Ik hoor dat het goed gaat
Ja, maar als je dan de statistieken ziet blijkt hij wel nog steeds de meest gevaarlijke Ajacied.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kun je eigenlijk het hele seizoen al zeggen...
Ook in wedstrijdbepalende statistieken?quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan de statistieken ziet blijkt hij wel nog steeds de meest gevaarlijke Ajacied.
Ik zie dit meer als bevestigingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |