Daar heeft Ruben het eerder wel over gehadquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zij en Ruben zouden een mooi setje zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heeft Ruben het eerder wel over gehaddat hij dacht dat Gerry met hem flirtte.
Bert is erg goed in klagen, oplossen niet, klagen wel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:03 schreef Flow3r het volgende:
Bert klaagt dat er iemand op een wasrek is gaan staan
Niet doen, hier mag dat gewoon. Er van genieten, doe ik ook maar in het dagelijks leven sta ik er anders in hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig dat ik geniet van al die rellen om niks..
Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet doen, hier mag dat gewoon. Er van genieten, doe ik ook maar in het dagelijks leven sta ik er anders in hoor.![]()
Dit is tv, dit is vermaak en daar mogen we van genieten. Ze doen vrijwillig mee.
Nope, 50 al voorbij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:08 schreef mario390 het volgende:
ik dacht madeline is en jongere meid
wat heb je in godsnaam op je ava staanquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig dat ik geniet van al die rellen om niks..
Uien?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat heb je in godsnaam op je ava staan
Sjalotjes.. (Want Charly van Charlotte) Maar heul geen idee hoe ik een plaatje zo klein moest krijgen dat ie paste..quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat heb je in godsnaam op je ava staan
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sjalotjes.. (Want Charly van Charlotte) Maar heul geen idee hoe ik een plaatje zo klein moest krijgen dat ie paste..
oke oke.. ik zal eens in de foknaslagwerken duiken hoe ik een goed plaatje toevoeg.. hahaquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Uien?ik heb me dit ook al afgevraagd.
De hint is duidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht kippenpootjes, uien klinkt een stuk logischer
Ze hebben geen alcohol, nein wijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:16 schreef mario390 het volgende:
drinken de meiden in moment wel nur water?
sonst drinken ze te straks wijn ofzo
Mexx is heel bang voor spinnen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ze hebben het over spinnen, flashback naar vanmiddag![]()
Welnee joh, jullie hadden het erover verder niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat ik een beter plaatje moet plakken
Ja was leuk geweestquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die was vanmiddag dan schreeuwend weggerend als ze hem gezien had.
Stel je voor dat het bij haar gebeurt was. Die zou nooit meer die douche in gaan dan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:18 schreef Charmian het volgende:
Mexx over d'r spinnenangst, ze gaat daar er overheen komen. tot er ook 1 op haar schouders valt
Ik kan Mexx en Wanda nog steeds niet uit elkaar houden. Andere blondjes gaat steeds beter.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:20 schreef engine het volgende:
Mexx heeft een oogje op Tommy Lee volgens mij.
Lekker roddelenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Nog een meid in bed erbij. Erg gezellig.
Ik zou schreeuwend de poort zijn uitgerend. Opbokken met die griezels.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stel je voor dat het bij haar gebeurt was. Die zou nooit meer die douche in gaan dan.
Ik weet niet wie Wanda is dus noem ze waarschijnlijk beide Mexx.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan Mexx en Wanda nog steeds niet uit elkaar houden. Andere blondjes gaat steeds beter.
Wanda heeft een kutstem.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan Mexx en Wanda nog steeds niet uit elkaar houden. Andere blondjes gaat steeds beter.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Wanda is dus noem ze waarschijnlijk beide Mexx.
mexx is in blauw?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Nog een meid in bed erbij. Erg gezellig.
Jup in blauw.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
mexx is in blauw?
zijn vor 40 nur 2 slaapkamers?
Ja hij was echt groot en ik denk dat ik ook gillend weg zou rennen maar jaar of 3 geleden hield een kerel ook een grote spin voor mijn neus en toen bleef ik als een koele kikker staan en deed net of het me niets boeide. Want in het verleden bij gillen kreeg ik ze op me gegooid en nu keerde hij zich om en zette spin terug.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou schreeuwend de poort zijn uitgerend. Opbokken met die griezels.
zit die nu bij de roddeldames? vind van meer dat ze een kutstem hebben.quote:
ah oke het gevt schlimmeres daarquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Jup in blauw.
Er zijn 4 slaapkamers.
Dit is blondje babette, die had ik wel snel door.quote:
Ze hebben genoeg tijd om schoon te makenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah oke het gevt schlimmeres daar
zijn 50 in 1 slaapkamer
Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is blondje babette, die had ik wel snel door.![]()
net weer foto's van wanda en mexx gekeken, ik zie het niet![]()
Stofspinnentjes en kruisspinnen kan ik nog wel handelen. Maar dit soort gore, ik ren weg.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hij was echt groot en ik denk dat ik ook gillend weg zou rennen maar jaar of 3 geleden hield een kerel ook een grote spin voor mijn neus en toen bleef ik als een koele kikker staan en deed net of het me niets boeide. Want in het verleden bij gillen kreeg ik ze op me gegooid en nu keerde hij zich om en zette spin terug.
ik versta die mexx niet, veel te zachte stem of een kutzenderquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee andersom , ik weet alleen niet wie
Nee, zit er niet bij. Weet eigenlijk ook niet meer zo goed hoe ze er uitziet, maar ik hoorde haar tijdens de kick-offquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit die nu bij de roddeldames? vind van meer dat ze een kutstem hebben.![]()
Wacht ik ga wel weer ff naar de foto's loeren om te kijken wie daar zit.
Ja die praat een beetje moeilijk nl en schijnt een vals kreng te zijn, heeft iemand al geconfronteerd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.
Op zich wel okay ,maar erg veel mensenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben voor het eerst ingehaakt.
Is het wat?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.
Die een vriend heeft , Joostquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik versta die mexx niet, veel te zachte stem of een kutzender
Ah toch even in de gaten houden danquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die praat een beetje moeilijk nl en schijnt een vals kreng te zijn, heeft iemand al geconfronteerd.
Nog niet gezienquote:
Ja ik ook hoor, hij was echt gigantischquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stofspinnentjes en kruisspinnen kan ik nog wel handelen. Maar dit soort gore, ik ren weg.
Dit is toch gewoon een Big Brother die vanwege rechtenkwestie niet zo mag heten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op zich wel okay ,maar erg veel mensen
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het wat?
Dione.quote:
Dan zit mexx hier nu bij dus.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, zit er niet bij. Weet eigenlijk ook niet meer zo goed hoe ze er uitziet, maar ik hoorde haar tijdens de kick-off
Zou kunnen, dat weet ik niet. Maar dit is wel met heel veel mensen BB was altijd met minderquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een Big Brother die vanwege rechtenkwestie niet zo mag heten?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het wat?
Geile bokquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:33 schreef mario390 het volgende:
als ik kunnt word ik naar
babette de psycholoog gaan
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:33 schreef mario390 het volgende:
als ik kunnt word ik naar
babette de psycholoog gaan
Nee. De Sl's vallen erg mee, eigenlijk bijna niks. Zelfs een gesprek met een dokter konden we volgen. Bijna helemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En dit is weer schering en inslag?
Dan ben ik bang dat ik niet lang aangehaakt blijf.
[ afbeelding ]
JAA / De bewoners: Leila #1quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er hier dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat weet ik niet. Maar dit is wel met heel veel mensen BB was altijd met minder
Ze begonnen met 40 manquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er hier dan?
BB startte (iig vroeger) altijd met een man of 13.
Het valt echt reuze mee, nog maar 2x 10 seconde sl vandaag en 1 van een minuut of zo. Dit is de langste tot nu toe en vandaag mochten we zelfs voor een groot gedeelte mee kijken bij de dokter die voor een aansteller kwam.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En dit is weer schering en inslag?
Dan ben ik bang dat ik niet lang aangehaakt blijf.
[ afbeelding ]
O die is geweest. Wat had hij nu?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee. De Sl's vallen erg mee, eigenlijk bijna niks. Zelfs een gesprek met een dokter konden we volgen. Bijna helemaal.
Ze bogonnen met 40 vorige week dinsdag.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat ook meevallen , hopelijk blijft dat zoquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het valt echt reuze mee, nog maar 2 10 seconde sl vandaag en 1 van een minuut of zo. Dit is de langste tot nu toe en vandaag mochten we zelfs voor een groot gedeelte mee kijken bij de dokter die voor een aansteller kwam.
quote:
40 voor de poort, 39 naar binnen, 37 overquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hyperventilatie. Maar daar ging Ruben niet mee akkoord. Stress wel. En hij kreeg een puffertje.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is geweest. Wat had hij nu?
Bij Uto mochten we dat in het begin ook altijd zien 😉
O, dat scheelt weer.quote:
A hij wist het beter dan de dokter. Maar een ouffertje voor hyperventilatie? Is toch een kwestie van verkeerd ademen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hyperventilatie. Maar daar ging Ruben niet mee akkoord. Stress wel. En hij kreeg een puffertje.
ahhhhhhh dat is Leila....die had ik helemaal niet herkend van de foto.quote:
Klopt, foto is ook een beetje bewerkt volgens mij, net als bij berend.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
ahhhhhhh dat is Leila....die had ik helemaal niet herkend van de foto.
Jeanet is de baas over de kas toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:38 schreef Sestra666 het volgende:
Er was toch ook een kas met aardappelen enzo?
Zijn ze daar al geweest?
Haha voor wat ze er van konden maken ja.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, foto is ook een beetje bewerkt volgens mij, net als bij berend.Waarschijnlijk allemaal gefotoshopt voor de mooi.
Ja en er waren er te veel die water gaven dus dat mag niet meer van janet, eerst aan haar vragen en zij is nu de baas over de kas.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:38 schreef Sestra666 het volgende:
Er was toch ook een kas met aardappelen enzo?
Zijn ze daar al geweest?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Haha voor wat ze er van konden maken ja.
Ja, maar, er staat nu allemaal schimmel op de bodem omdat iedereen water gaf.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeanet is de baas over de kas toch?![]()
Ook zoiets
Klopt en dat zei de dokter een paar keer. En stress. Maar Ruben vulde elke keer aan, of hij misschien kanker had.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A hij wist het beter dan de dokter. Maar een ouffertje voor hyperventilatie? Is toch een kwestie van verkeerd ademen?
Juistquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar, er staat nu allemaal schimmel op de bodem omdat iedereen water gaf.
Ik geloof dat in hun regels staat dat ze niet dronken mogen zijn dus ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Krijgen ze daar ook drank of is het net zo'n nonnenklooster als in de tegenwoordige BB's?
Ik mag toch hopen dat ze een keer drank krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Krijgen ze daar ook drank of is het net zo'n nonnenklooster als in de tegenwoordige BB's?
Mexx lijkt op Malia uit Below Deck....die herken ik welquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]maakt het wel lastig dus soms om iemand te herkennen, net zoals de blondjes mexx en wanda, die lopen nu zonder make up dus lijken ook niet op de foto.
Kunnen ze kopen. Maar ze mogen niet dronken worden heb ik hier gelezen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze een keer drank krijgen
If you have it flaunt it.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat in hun regels staat dat ze niet dronken mogen zijn dus ik vrees het ergste.
Zullen ze moeten kopen van hun miljoentje.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze een keer drank krijgen
Boringquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Kunnen ze kopen. Maar ze mogen niet dronken worden heb ik hier gelezen.
Lol, zelfs die herken ik nog beter ja. Below deckquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx lijkt op Malia uit Below Deck....die herken ik wel
[ afbeelding ]
Waar zijn de tijden van de Gouden Kooi gebleven.quote:
Ik heb ongeveer de helft gezienquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, zelfs die herken ik nog beter ja. Below deckAlles gezien inmiddels
Seizoen 3 van sailing is het leukste van allemaal.
Was zo mooi, maar moet zeggen dat dit toch wel in de buurt lijkt te komen, ik vind het iig beter dan utopia en bb bij elkaar tot nu toe. Kan niet wachten op de fitties, die moeten gewoon komen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van de Gouden Kooi gebleven.
Ik volg het iedere zaterdagquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie kan er de boom in?quote:
Ja 4 verschillende dacht ik en dan sommige al veel seizoenen. Heb me prima vermaakt iig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer de helft geziener is best wel veel inmiddels. Seizoen 3 van sailing yacht heb ik ook gezien
Woon al ruim 40 jaar helemaal aan de buitenkant. T.o. de Oostvaardersplassen. Zou ook niet in de stad willen wonen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb altijd al gezegd dat Lelystad op een verkeerde plek in de polder is gepleurd.
En over de vuilnisbakken en scheiding van vuil. En over hergebruik van dingen...dikke baas.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en er waren er te veel die water gaven dus dat mag niet meer van janet, eerst aan haar vragen en zij is nu de baas over de kas.
leuke bootmeidquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx lijkt op Malia uit Below Deck....die herken ik wel
[ afbeelding ]
Zal haar leeftijd ook zijn, hoe ouder hoe dominanter in de rlsenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
En over de vuilnisbakken en scheiding van vuil. En over hergebruik van dingen...dikke baas.
nu bezig met bd med seizoen7quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb alleen bdm na seizoen 5 niet meer gekeken. Ik trek die Sandy en Malia gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leila wil graag de bitch uithangenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
Leila heeft dus gezegd dat babette nep is
En die wenkies dan .....quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Brr.. Die tattoo is zo mogelijk nog afstotelijker dan die faciale Rocky Mountains.![]()
[ afbeelding ]
en nu nog weten wie babette isquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
Leila heeft dus gezegd dat babette nep is
Sandy vond ik leuk, Malia nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb alleen bdm na seizoen 5 niet meer gekeken. Ik trek die Sandy en Malia gewoon niet.
Babette zit boven, op het bed. Tussen 2 meiden in.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu nog weten wie babette is
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu bezig met bd med seizoen7
lach me stuk
Sailing is wel echt het beste
Ik vind sandy nog mee vallen ik irriteer me meer aan kapitein iglo, weet ff zijn naam niet meer, dacht lee of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb alleen bdm na seizoen 5 niet meer gekeken. Ik trek die Sandy en Malia gewoon niet.
En dat doet ze schijnbaar primaquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila wil graag de bitch uithangen
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Babette zit boven, op het bed. Tussen 2 meiden in.
de psycholoogquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babettequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Ik vind sandy nog mee vallen ik irriteer me meer aan kapitein iglo, weet ff zijn naam niet meer, dacht lee of zo.
Tot het tegen haar gaat werken , wat geheid gaat gebeurenquote:
Dat is het oudere blondjequote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kapitein igloquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Ik vind sandy nog mee vallen ik irriteer me meer aan kapitein iglo, weet ff zijn naam niet meer, dacht lee of zo.
Never forget: ze heeft Kiko er uitgeschopt met d'r micromanagement.quote:
met de opgespoten lip dusquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het oudere blondje![]()
[ afbeelding ]
Ja, zeker als babette meer emoties toont, die wordt dan ook een keertje goed boos natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tot het tegen haar gaat werken , wat geheid gaat gebeuren
De katten blazen ernaar.quote:
Captain Lee is grappig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Ik zit alleen nu te zoeken wie die linkse dan isquote:
het is ook een grote bitch, wat een onvriendelijk mens johquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila wil graag de bitch uithangen
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er wel nep uit ja .... was het eerst een man?
Hanah?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Never forget: ze heeft Kiko er uitgeschopt met d'r micromanagement.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er wel nep uit ja .... was het eerst een man?
Nog niet. Ik ben net binnen en het is SL op SLquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
PB![]()
heb je al een lekkertje uitgezocht?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben net binnen en het is SL op SL
Leila of gerry, die bespreken ze heel de tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Wie gaat ergens spijt van krijgen volgens het vrouwenclubje op stream 2 vlak voor de SL?
Ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gewoon duckface, ben je nu toch wel aan gewend na de laatste jaren al die duckfacejes.
Komt goed.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leila of gerry, die bespreken ze heel de tijd.
Hmm heel soms misschien maar de andere 3 vind ik echt veel leuker, vooral die australische, die is ook nog eens lekker.quote:
die linkse vind ik weer op 1 van UTO 2 lijken. Die uit het Westland en die met die fries ging. Alle bamen vergetenquote:
Valt wel op ja, ik zou er para van worden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
lekker hapjequote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm heel soms misschien maar de andere 3 vind ik echt veel leuker, vooral die australische, die is ook nog eens lekker.
Jessiequote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
die linkse vind ik weer op 1 van UTO 2 lijken. Die uit het Westland en die met die fries ging. Alle bamen vergeten
Glenn?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm heel soms misschien maar de andere 3 vind ik echt veel leuker, vooral die australische, die is ook nog eens lekker.
nee niet glennquote:
Huh? Die heb ik geloof ik gemist. In welke zat die dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gary?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet glenn
van down under
die is jammmmmmm
sorryquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat en vrouw en werk als
psycholoog kregt als zij en man was
waren ze alquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:59 schreef MacDeMarco het volgende:
SL weg en mensen zijn opeens helemaal hyper in de slaapkamer.
Ow die heb ik nog niet gezien. Ik ben op Fox en netflix aangewezen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet glenn
van down under
die is jammmmmmm
quote:
videoland staat hij denk ik???quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow die heb ik nog niet gezien. Ik ben op Fox en netflix aangewezen.
Below deck down under, nom nom nomquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huh? Die heb ik geloof ik gemist. In welke zat die dan?
Hoe kan dit?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Brr.. Die tattoo is zo mogelijk nog afstotelijker dan die faciale Rocky Mountains.![]()
[ afbeelding ]
de 50 jarige maagd?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
Heeft nog nooit een vriendinnetje gehad
[ afbeelding ]
Verbazingwekkendquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Tsja...quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet raar en zoiets vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Is ook best onzichtbaar op de streamsquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
veel stream tijd vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is ook best onzichtbaar op de streams
Agossiequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Haha ja dacht ik ookquote:
Zoequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:03 schreef Knikkergeitje het volgende:
Hoe heet zij in t groen? Wŕt een gedrocht.
zoequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:03 schreef Knikkergeitje het volgende:
Hoe heet zij in t groen? Wŕt een gedrocht.
Volgens mij gebeurd dat hem toch welquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
die martin zit zo vaak aan zijn haar
die maakt zichzelf kaal
Leuk hequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:04 schreef engine het volgende:
Manager weet niet of hij monogaam is. Hij zou wel meerdere chickies kunnen managen.
Nou... wie wil er nu geen managerquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
moet hij er eerst 1 zien te krijgen
Hele loods volquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
moet hij er eerst 1 zien te krijgen
ik zou hard weglopenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nou... wie wil er nu geen manager
Oh jawel hoorquote:
Ik durfde het niet te vragenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Heeft die martin ook een lui oog of zo, zijn ene ooglid hangt lager dan het andere vaak. rare kop hoor
quote:
Ik had al gegoogeld maar kon niets vindenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Dat linkeroog van martin, kan iemand ook ff kijken of dat echt raar is, al paar keer gezien nu. En ja, zijn hele hoofd is raar maar dat oog extra raar.
Hier geen problemen.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had al gegoogeld maar kon niets vinden
gaat nergens overquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:09 schreef Sestra666 het volgende:
tis niet te volgen
wat een chaotisch zooitje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |