Ja ik ook hoor, hij was echt gigantischquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stofspinnentjes en kruisspinnen kan ik nog wel handelen. Maar dit soort gore, ik ren weg.
Dit is toch gewoon een Big Brother die vanwege rechtenkwestie niet zo mag heten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op zich wel okay ,maar erg veel mensen
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.
Ik ben zeer tevreden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben voor het eerst ingehaakt.
Is het wat?
Dione.quote:
Dan zit mexx hier nu bij dus.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, zit er niet bij. Weet eigenlijk ook niet meer zo goed hoe ze er uitziet, maar ik hoorde haar tijdens de kick-off
Zou kunnen, dat weet ik niet. Maar dit is wel met heel veel mensen BB was altijd met minderquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een Big Brother die vanwege rechtenkwestie niet zo mag heten?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.
Leukquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben voor het eerst ingehaakt.
Is het wat?
Geile bokquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:33 schreef mario390 het volgende:
als ik kunnt word ik naar
babette de psycholoog gaan
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:33 schreef mario390 het volgende:
als ik kunnt word ik naar
babette de psycholoog gaan
Nee. De Sl's vallen erg mee, eigenlijk bijna niks. Zelfs een gesprek met een dokter konden we volgen. Bijna helemaal.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En dit is weer schering en inslag?
Dan ben ik bang dat ik niet lang aangehaakt blijf.
[ afbeelding ]
JAA / De bewoners: Leila #1quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er hier dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat weet ik niet. Maar dit is wel met heel veel mensen BB was altijd met minder
Ze begonnen met 40 manquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er hier dan?
BB startte (iig vroeger) altijd met een man of 13.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |