Ik heb ongeveer de helft gezienquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, zelfs die herken ik nog beter ja. Below deckAlles gezien inmiddels
Seizoen 3 van sailing is het leukste van allemaal.
Was zo mooi, maar moet zeggen dat dit toch wel in de buurt lijkt te komen, ik vind het iig beter dan utopia en bb bij elkaar tot nu toe. Kan niet wachten op de fitties, die moeten gewoon komen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van de Gouden Kooi gebleven.
Ik volg het iedere zaterdagquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie kan er de boom in?quote:
Ja 4 verschillende dacht ik en dan sommige al veel seizoenen. Heb me prima vermaakt iig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer de helft geziener is best wel veel inmiddels. Seizoen 3 van sailing yacht heb ik ook gezien
Woon al ruim 40 jaar helemaal aan de buitenkant. T.o. de Oostvaardersplassen. Zou ook niet in de stad willen wonen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb altijd al gezegd dat Lelystad op een verkeerde plek in de polder is gepleurd.
En over de vuilnisbakken en scheiding van vuil. En over hergebruik van dingen...dikke baas.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en er waren er te veel die water gaven dus dat mag niet meer van janet, eerst aan haar vragen en zij is nu de baas over de kas.
leuke bootmeidquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx lijkt op Malia uit Below Deck....die herken ik wel
[ afbeelding ]
Zal haar leeftijd ook zijn, hoe ouder hoe dominanter in de rlsenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
En over de vuilnisbakken en scheiding van vuil. En over hergebruik van dingen...dikke baas.
nu bezig met bd med seizoen7quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb alleen bdm na seizoen 5 niet meer gekeken. Ik trek die Sandy en Malia gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leila wil graag de bitch uithangenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
Leila heeft dus gezegd dat babette nep is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |