Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is blondje babette, die had ik wel snel door.![]()
net weer foto's van wanda en mexx gekeken, ik zie het niet![]()
Stofspinnentjes en kruisspinnen kan ik nog wel handelen. Maar dit soort gore, ik ren weg.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hij was echt groot en ik denk dat ik ook gillend weg zou rennen maar jaar of 3 geleden hield een kerel ook een grote spin voor mijn neus en toen bleef ik als een koele kikker staan en deed net of het me niets boeide. Want in het verleden bij gillen kreeg ik ze op me gegooid en nu keerde hij zich om en zette spin terug.
ik versta die mexx niet, veel te zachte stem of een kutzenderquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee andersom , ik weet alleen niet wie
Nee, zit er niet bij. Weet eigenlijk ook niet meer zo goed hoe ze er uitziet, maar ik hoorde haar tijdens de kick-offquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zit die nu bij de roddeldames? vind van meer dat ze een kutstem hebben.![]()
Wacht ik ga wel weer ff naar de foto's loeren om te kijken wie daar zit.
Ja die praat een beetje moeilijk nl en schijnt een vals kreng te zijn, heeft iemand al geconfronteerd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.
Op zich wel okay ,maar erg veel mensenquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben voor het eerst ingehaakt.
Is het wat?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook wie Leila is? Er zit een Leila in als het goed is maar ik weet nog niet wie het is.
Die een vriend heeft , Joostquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik versta die mexx niet, veel te zachte stem of een kutzender
Ah toch even in de gaten houden danquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die praat een beetje moeilijk nl en schijnt een vals kreng te zijn, heeft iemand al geconfronteerd.
Nog niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |