De katten blazen ernaar.quote:
Captain Lee is grappig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Ik vind sandy nog mee vallen ik irriteer me meer aan kapitein iglo, weet ff zijn naam niet meer, dacht lee of zo.
Ik zit alleen nu te zoeken wie die linkse dan isquote:
het is ook een grote bitch, wat een onvriendelijk mens johquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila wil graag de bitch uithangen
PBquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er wel nep uit ja .... was het eerst een man?
Hanah?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Never forget: ze heeft Kiko er uitgeschopt met d'r micromanagement.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er wel nep uit ja .... was het eerst een man?
Nog niet. Ik ben net binnen en het is SL op SLquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
PB![]()
heb je al een lekkertje uitgezocht?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben net binnen en het is SL op SL
Leila of gerry, die bespreken ze heel de tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Wie gaat ergens spijt van krijgen volgens het vrouwenclubje op stream 2 vlak voor de SL?
Ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gewoon duckface, ben je nu toch wel aan gewend na de laatste jaren al die duckfacejes.
Komt goed.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leila of gerry, die bespreken ze heel de tijd.
Hmm heel soms misschien maar de andere 3 vind ik echt veel leuker, vooral die australische, die is ook nog eens lekker.quote:
die linkse vind ik weer op 1 van UTO 2 lijken. Die uit het Westland en die met die fries ging. Alle bamen vergetenquote:
Valt wel op ja, ik zou er para van worden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
lekker hapjequote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm heel soms misschien maar de andere 3 vind ik echt veel leuker, vooral die australische, die is ook nog eens lekker.
Jessiequote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
die linkse vind ik weer op 1 van UTO 2 lijken. Die uit het Westland en die met die fries ging. Alle bamen vergeten
Glenn?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm heel soms misschien maar de andere 3 vind ik echt veel leuker, vooral die australische, die is ook nog eens lekker.
nee niet glennquote:
Huh? Die heb ik geloof ik gemist. In welke zat die dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gary?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ken ik dan niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet glenn
van down under
die is jammmmmmm
sorryquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat en vrouw en werk als
psycholoog kregt als zij en man was
waren ze alquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:59 schreef MacDeMarco het volgende:
SL weg en mensen zijn opeens helemaal hyper in de slaapkamer.
Ow die heb ik nog niet gezien. Ik ben op Fox en netflix aangewezen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet glenn
van down under
die is jammmmmmm
videoland staat hij denk ik???quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow die heb ik nog niet gezien. Ik ben op Fox en netflix aangewezen.
Below deck down under, nom nom nomquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huh? Die heb ik geloof ik gemist. In welke zat die dan?
Hoe kan dit?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Brr.. Die tattoo is zo mogelijk nog afstotelijker dan die faciale Rocky Mountains.![]()
[ afbeelding ]
de 50 jarige maagd?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
Heeft nog nooit een vriendinnetje gehad
[ afbeelding ]
Verbazingwekkendquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Tsja...quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Dat vind ik niet raar en zoiets vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Is ook best onzichtbaar op de streamsquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
veel stream tijd vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is ook best onzichtbaar op de streams
Agossiequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef spapaars het volgende:
In de uitzending.
[ afbeelding ]
Haha ja dacht ik ookquote:
Zoequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:03 schreef Knikkergeitje het volgende:
Hoe heet zij in t groen? Wàt een gedrocht.
zoequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:03 schreef Knikkergeitje het volgende:
Hoe heet zij in t groen? Wàt een gedrocht.
Volgens mij gebeurd dat hem toch welquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
die martin zit zo vaak aan zijn haar
die maakt zichzelf kaal
Leuk hequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:04 schreef engine het volgende:
Manager weet niet of hij monogaam is. Hij zou wel meerdere chickies kunnen managen.
Nou... wie wil er nu geen managerquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
moet hij er eerst 1 zien te krijgen
Hele loods volquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
moet hij er eerst 1 zien te krijgen
ik zou hard weglopenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nou... wie wil er nu geen manager
niemand die hem wilquote:
Oh jawel hoorquote:
Ik durfde het niet te vragenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Heeft die martin ook een lui oog of zo, zijn ene ooglid hangt lager dan het andere vaak. rare kop hoor
quote:
Ik had al gegoogeld maar kon niets vindenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Dat linkeroog van martin, kan iemand ook ff kijken of dat echt raar is, al paar keer gezien nu. En ja, zijn hele hoofd is raar maar dat oog extra raar.
Hier geen problemen.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had al gegoogeld maar kon niets vinden
gaat nergens overquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:09 schreef Sestra666 het volgende:
tis niet te volgen
wat een chaotisch zooitje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |