Het valt echt reuze mee, nog maar 2x 10 seconde sl vandaag en 1 van een minuut of zo. Dit is de langste tot nu toe en vandaag mochten we zelfs voor een groot gedeelte mee kijken bij de dokter die voor een aansteller kwam.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En dit is weer schering en inslag?
Dan ben ik bang dat ik niet lang aangehaakt blijf.
[ afbeelding ]
O die is geweest. Wat had hij nu?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee. De Sl's vallen erg mee, eigenlijk bijna niks. Zelfs een gesprek met een dokter konden we volgen. Bijna helemaal.
Ze bogonnen met 40 vorige week dinsdag.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er hier dan?
BB startte (iig vroeger) altijd met een man of 13.
Ik vind dat ook meevallen , hopelijk blijft dat zoquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het valt echt reuze mee, nog maar 2 10 seconde sl vandaag en 1 van een minuut of zo. Dit is de langste tot nu toe en vandaag mochten we zelfs voor een groot gedeelte mee kijken bij de dokter die voor een aansteller kwam.
quote:
40 voor de poort, 39 naar binnen, 37 overquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er hier dan?
BB startte (iig vroeger) altijd met een man of 13.
Hyperventilatie. Maar daar ging Ruben niet mee akkoord. Stress wel. En hij kreeg een puffertje.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die is geweest. Wat had hij nu?
Bij Uto mochten we dat in het begin ook altijd zien 😉
O, dat scheelt weer.quote:
A hij wist het beter dan de dokter. Maar een ouffertje voor hyperventilatie? Is toch een kwestie van verkeerd ademen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hyperventilatie. Maar daar ging Ruben niet mee akkoord. Stress wel. En hij kreeg een puffertje.
ahhhhhhh dat is Leila....die had ik helemaal niet herkend van de foto.quote:
Klopt, foto is ook een beetje bewerkt volgens mij, net als bij berend.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
ahhhhhhh dat is Leila....die had ik helemaal niet herkend van de foto.
Jeanet is de baas over de kas toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:38 schreef Sestra666 het volgende:
Er was toch ook een kas met aardappelen enzo?
Zijn ze daar al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |