quote:Op zondag 4 september 2022 14:02 schreef DKUp het volgende:
Sjoelen met Stefaantje en Charles en Sainz
Ik ook niet, ik ben Sjarrel.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 14:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem de 20 seconden wel voor lief
14:44-14:46quote:Op zondag 4 september 2022 14:08 schreef JohnBercow het volgende:
Hoe laat wordt WILHEL~1.MID ten gehore gebracht?
Rond 1445quote:Op zondag 4 september 2022 14:08 schreef JohnBercow het volgende:
Ik ben ook altijd heel dubbel. Qua commentaar op GP Radio kan ik ze heel goed hebben, maar daarbuiten erger ik me kapot. Nou ja, dat is dan maar zo. Snel wegzappen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:06 schreef Eagles89 het volgende:
Ik begin me echt steeds meer te ergeren aan die Jack en Olav, bah. Terwijl ik straks wel weer ga prutsen om GP Radio te syncen omdat ik die Melroy van ViaPlee nog veel verschrikkelijker vindt.
Kheb dat met bijna al die popie-jopie boomers eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2022 14:06 schreef Eagles89 het volgende:
Ik begin me echt steeds meer te ergeren aan die Jack en Olav, bah. Terwijl ik straks wel weer ga prutsen om GP Radio te syncen omdat ik die Melroy van ViaPlee nog veel verschrikkelijker vindt. Als commentator heeft Olav gewoon een fijne stem en enthousiasme, maar aan zo’n tafel moet ik echt van hem kotsen.
Dan zou ik even de dokterspost bellen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
Hartslag nu al zo hoog als topsnelheid Red Bull.
Christijan Albers wordt inderdaad met de dag viesdikker.quote:
Fixedquote:Op zondag 4 september 2022 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
StrollBolli krijgt de credits van ViaPlay.
YES!
Prins carnavalquote:Op zondag 4 september 2022 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Zijn er nog verdere Koningslieden gespot?
Die laatste mag wel doorfietsen naar Engelandquote:Op zondag 4 september 2022 14:12 schreef Sked het volgende:
Jolyon en Lawrence op de fiets, wat leuk.
Oh bekend van de Memphis Meter, uh okéquote:Op zondag 4 september 2022 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bekend van Youtube!
http://www.queester.nl/wp(...)spect-af-te-dwingen/
Dan is hij er volgend raceweekend weerquote:Op zondag 4 september 2022 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die laatste mag wel doorfietsen naar Engeland
2, want het is een ander arrangement dan normaal.quote:Op zondag 4 september 2022 14:08 schreef JohnBercow het volgende:
Is dat zoiets als de nautische mijl?quote:Op zondag 4 september 2022 14:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh bekend van de Memphis Meter, uh oké
nee, want dan had hij naar Monza moeten fietsenquote:Op zondag 4 september 2022 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is hij er volgend raceweekend weer
Dood door schuld.quote:Op zondag 4 september 2022 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is nou eigenlijk de tenlastelegging voor zo'n fakkelgooier
Oh ik dacht poging tot massamoordquote:
Hoeveel goals die lul maakt blijkbaarquote:Op zondag 4 september 2022 14:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de nautische mijl?
Op viaplee nu reklame, das helemaal triest. Ik betaal hier GVD voor!quote:Op zondag 4 september 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
NOS over de zoon van Jan Lammers, flikker op.
Alleen bij meedere fakkels.quote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ik dacht poging tot massamoord
Ik zou zeggen poging tot doodslagquote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zandvoort zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word helemaal gekquote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Op viaplee nu reklame, das helemaal triest. Ik betaal hier GVD voor!
H 022quote:Op zondag 4 september 2022 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is nou eigenlijk de tenlastelegging voor zo'n fakkelgooier
Een van de slechtste voorbeschouwingen op een F1 race die ik ooit heb gezien, en dan reken ik 5 jaar Ziggo en een half jaar ViaPlee ook mee.quote:Op zondag 4 september 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
NOS over de zoon van Jan Lammers, flikker op.
Beetje overdrevenquote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen poging tot doodslag
Sjakie zet hem binnen een paar rondjes in de muur door de stressquote:Op zondag 4 september 2022 14:08 schreef -XOR- het volgende:
"Van Leclerc en Sainz is Sjarrel de meest getalenteerde"
Sow, dat zijn uitspraken.
Al je er met de auto overheen rijdt kan het dodelijk zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje overdreven
Wie gaat er dood van een pluimpje rook
Jonge zoon van die oude viezerikquote:Op zondag 4 september 2022 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh.. ik dacht dat het zijn kleinzoon was.
Ik geniet van de voorbeschouwing op Viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Als iedereen hier zit te zeuren over de voorbeschouwing die ze zitten te kijken, dan moeten 'we' misschien onze verwachtingen bijstellen.
Mijn verwachtingen waren heel laag, maar ik had toch wel beelden van het circuit verwachtquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Als iedereen hier zit te zeuren over de voorbeschouwing die ze zitten te kijken, dan moeten 'we' misschien onze verwachtingen bijstellen.
Kies er EENTJE!quote:Op zondag 4 september 2022 14:19 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die tussen drie voorbeschouwingen zit te zappen en daardoor het gevoel heeft dat ik helemaal niks zie?
Ik ben gewoon overgeschakeld naar F1TV dat is beter dan de restquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Maar verder gaat het goed?quote:Op zondag 4 september 2022 14:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geniet van de voorbeschouwing op Viaplay
Amstelquote:Op zondag 4 september 2022 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Het is 14:00 geweest. User @:r-woud93 zit vast aan het bier.
Dit is correctquote:Op zondag 4 september 2022 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Het is 14:00 geweest. User @:r-woud93 zit vast aan het bier.
Ik versta hem serieus bijna niet.quote:
Omdat Sam Collins aan het woord isquote:Op zondag 4 september 2022 14:24 schreef Perox het volgende:
INB4 F1TV analyse geeft Mercedes hele goeie kansen.
Sommigen zeiken overal overquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Haha en dan zeggen ze natuurlijk precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 4 september 2022 14:24 schreef Perox het volgende:
INB4 F1TV analyse geeft Mercedes hele goeie kansen.
hij staat weer binnenquote:Op zondag 4 september 2022 14:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij Hamilton vloog iets van de auto bij het uitrijden van de pits.
Ik denk andersomquote:Op zondag 4 september 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Max gaat geel geel rood doen denk ik.
Sam Collins heeft dat nog even aangestipt dat dit alleen voor hem een optie is (van de top 10 auto's)
Wat gaat ferrari doen?quote:Op zondag 4 september 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Max gaat geel geel rood doen denk ik.
Sam Collins heeft dat nog even aangestipt dat dit alleen voor hem een optie is (van de top 10 auto's)
Dat weet Ferrari zelf ook nog niet.quote:
Ze had wel rood jasje en wit topje aan moeten doenquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 14:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1TV neemt even de Ferrari strategie door
Laura Winter, een leuke, prachtige vrouw. Matig irritant dat ze zoveel bagger over zich heen krijgt.quote:Op zondag 4 september 2022 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze had wel rood jasje en wit topje aan moeten doen
Die blijft leukquote:
Door wie?quote:Op zondag 4 september 2022 14:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Laura Winter, een leuke, prachtige vrouw. Matig irritant dat ze zoveel bagger over zich heen krijgt.
Rookpot in de auto?quote:
Goede zet, snel weg bij de start, afstand kweken, en dan geel-geel.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 14:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Rood starten? Werkte wel goed in F2.
Het is allebei een beetje een gok. Wat ik zag in F2/F3 is het maar hoe de safety cars vallen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede zet, snel weg bij de start, afstand kweken, en dan geel-geel.
Ik hoop dat ze een beetje charisma vindt op de weg daar naartoe.quote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beitske gaat commentaar geven bij de BBC. Nice!
Jep. Alle mogelijkheden openhouden. Soft/med/med of soft/med/soft. Zeker laatste optie kan interessant zijn, Max is enige met verse set soft in de top.quote:
gras is groenquote:Op zondag 4 september 2022 14:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Coronel staat populair te doen op de grid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ze vreten de banden op hier, dus denk dat 2x soft niet mogelijk gaat zijnquote:Op zondag 4 september 2022 14:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Alle mogelijkheden openhouden. Soft/med/med of soft/med/soft. Zeker laatste optie kan interessant zijn, Max is enige met verse set soft in de top.
Pic?quote:Op zondag 4 september 2022 14:33 schreef StephanL het volgende:
Welke simulator/ spel zou dit zijn bij Van Buren?
Asfalt is wel kouder geloof ik. Ben benieuwd.quote:Op zondag 4 september 2022 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze vreten de banden op hier, dus denk dat 2x soft niet mogelijk gaat zijn
Minder zon inderdaad, maar gaat nog steeds erg close worden dan.quote:Op zondag 4 september 2022 14:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Asfalt is wel kouder geloof ik. Ben benieuwd.
Maar de BBC zendt de race toch niet uitquote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beitske gaat commentaar geven bij de BBC. Nice!
Gewoon een leuk boerenmeisje man.quote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje charisma vindt op de weg daar naartoe.
Radio misschien?quote:Op zondag 4 september 2022 14:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar de BBC zendt de race toch niet uit
Buxton gaat harder dan Williamsquote:Op zondag 4 september 2022 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Buxton begint aan z'n hyper gridwalk op F1TV.
Het is niet echt heel erg soft, he. Ze hebben de 3 hardste banden uit de range mee:quote:Op zondag 4 september 2022 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze vreten de banden op hier, dus denk dat 2x soft niet mogelijk gaat zijn
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 4 september 2022 14:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Coronel staat populair te doen op de grid.
Die gast is toch gewoon aan de coke? Kan bijna niet anders.quote:
wat wil je als Heineken de sponsor isquote:
Tering zegquote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CiFUfgNDSmQ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Godver Lewis, hoe zuur kun je zijn
IIk zag het. Beide handen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NS-personeel zwaait gewoon naar de camera
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 september 2022 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Rico met z’n Balenciaga-shirt. Tokkie-kleding.
"Ja, die Halo is wel een goed idee!"quote:Op zondag 4 september 2022 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Jeffrey, zie je ook dingen aan die auto die je mee kan nemen in de motocross?”
GIEDOBEAST
2 extra wielen geeft wel meer stabiliteitquote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Ja, die Halo is wel een goed idee!"
Max zit in zijn hoofdquote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
Prima bandje als ze die zanger zouden afschieten.quote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Op Sky de bassist van Coldplay bij Ted.
Oh Coldplay heeft een bassist?quote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi, dan zit ik bij Viaplay goed.quote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Die vraag aan Herlings kon echt nietquote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Gridwalk met Giedo >>>>>> Gridwalk met Albers
Volgens poster is het zo door viaplay geplaatst.quote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit een hele foute edit is?
Wel leuke reactie van hemquote:
Ja goh, dus dan is het waar.quote:Op zondag 4 september 2022 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens poster is het zo door viaplay geplaatst.
het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 4 september 2022 14:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Of leer gewoon even herkennen dat dit een bewerking is
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 14:43 schreef fietsie het volgende:
14:55 inschakelen is vroeg genoeg om -de coureurs- aan het werk te zien toch?
De reputatie van Eddie Irvine kennende... ?quote:Op zondag 4 september 2022 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zijn dat z'n chickies of z'n dochters?
Dan mis je wel Floor Jansen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:43 schreef fietsie het volgende:
14:55 inschakelen is vroeg genoeg om -de coureurs- aan het werk te zien toch?
Ja.quote:Op zondag 4 september 2022 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zijn dat z'n chickies of z'n dochters?
Leukquote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Jij denkt dat Hamilton dit echt antwoordde op de vraag wat hij van Verstappen vindt? En dat dit niet creatief geknipt en geplakt isquote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
Niet een regenjas van Balenciaga hebben.quote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Maar ook niks aan gemist zo te horen.
Ik kan me niet voorstellen dat viaplay het zo zou knippen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij denkt dat Hamilton dit echt antwoordde op de vraag wat hij van Verstappen vindt? En dat dit niet creatief geknipt en geplakt is
Die heb ik liever privé dan gedeeld met zovelenquote:
Dit is echt GEEN grunten hoorquote:Op zondag 4 september 2022 14:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Floor Jansen Grunt het volkslied. In het geheel zwart, natuurlijk.
Goede muzieksmaakquote:
Not by a long shotquote:Op zondag 4 september 2022 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is echt GEEN grunten hoor![]()
![]()
Dit. Vond het begin erg mooi.quote:Op zondag 4 september 2022 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
Dat laatste had niet gehoeven, maar klonk goed. 8/10.
Vakansie.quote:
Altijd een leuk figuur hijquote:Op zondag 4 september 2022 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
RIC stond ook gewoon te dansen, de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |