Ik versta hem serieus bijna niet.quote:
Omdat Sam Collins aan het woord isquote:Op zondag 4 september 2022 14:24 schreef Perox het volgende:
INB4 F1TV analyse geeft Mercedes hele goeie kansen.
Sommigen zeiken overal overquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Als iedereen hier zit te zeuren over de voorbeschouwing die ze zitten te kijken, dan moeten 'we' misschien onze verwachtingen bijstellen.
Haha en dan zeggen ze natuurlijk precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 4 september 2022 14:24 schreef Perox het volgende:
INB4 F1TV analyse geeft Mercedes hele goeie kansen.
hij staat weer binnenquote:Op zondag 4 september 2022 14:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij Hamilton vloog iets van de auto bij het uitrijden van de pits.
Ik denk andersomquote:Op zondag 4 september 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Max gaat geel geel rood doen denk ik.
Sam Collins heeft dat nog even aangestipt dat dit alleen voor hem een optie is (van de top 10 auto's)
Wat gaat ferrari doen?quote:Op zondag 4 september 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Max gaat geel geel rood doen denk ik.
Sam Collins heeft dat nog even aangestipt dat dit alleen voor hem een optie is (van de top 10 auto's)
Dat weet Ferrari zelf ook nog niet.quote:
Ze had wel rood jasje en wit topje aan moeten doenquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 14:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1TV neemt even de Ferrari strategie door
Laura Winter, een leuke, prachtige vrouw. Matig irritant dat ze zoveel bagger over zich heen krijgt.quote:Op zondag 4 september 2022 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze had wel rood jasje en wit topje aan moeten doen
Die blijft leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |