Ik versta hem serieus bijna niet.quote:
Omdat Sam Collins aan het woord isquote:Op zondag 4 september 2022 14:24 schreef Perox het volgende:
INB4 F1TV analyse geeft Mercedes hele goeie kansen.
Sommigen zeiken overal overquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Als iedereen hier zit te zeuren over de voorbeschouwing die ze zitten te kijken, dan moeten 'we' misschien onze verwachtingen bijstellen.
Haha en dan zeggen ze natuurlijk precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 4 september 2022 14:24 schreef Perox het volgende:
INB4 F1TV analyse geeft Mercedes hele goeie kansen.
hij staat weer binnenquote:Op zondag 4 september 2022 14:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij Hamilton vloog iets van de auto bij het uitrijden van de pits.
Ik denk andersomquote:Op zondag 4 september 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Max gaat geel geel rood doen denk ik.
Sam Collins heeft dat nog even aangestipt dat dit alleen voor hem een optie is (van de top 10 auto's)
Wat gaat ferrari doen?quote:Op zondag 4 september 2022 14:27 schreef Perox het volgende:
Max gaat geel geel rood doen denk ik.
Sam Collins heeft dat nog even aangestipt dat dit alleen voor hem een optie is (van de top 10 auto's)
Dat weet Ferrari zelf ook nog niet.quote:
Ze had wel rood jasje en wit topje aan moeten doenquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 14:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1TV neemt even de Ferrari strategie door
Laura Winter, een leuke, prachtige vrouw. Matig irritant dat ze zoveel bagger over zich heen krijgt.quote:Op zondag 4 september 2022 14:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze had wel rood jasje en wit topje aan moeten doen
Die blijft leukquote:
Door wie?quote:Op zondag 4 september 2022 14:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Laura Winter, een leuke, prachtige vrouw. Matig irritant dat ze zoveel bagger over zich heen krijgt.
Rookpot in de auto?quote:
Goede zet, snel weg bij de start, afstand kweken, en dan geel-geel.quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 14:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Rood starten? Werkte wel goed in F2.
Het is allebei een beetje een gok. Wat ik zag in F2/F3 is het maar hoe de safety cars vallen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede zet, snel weg bij de start, afstand kweken, en dan geel-geel.
Ik hoop dat ze een beetje charisma vindt op de weg daar naartoe.quote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beitske gaat commentaar geven bij de BBC. Nice!
Jep. Alle mogelijkheden openhouden. Soft/med/med of soft/med/soft. Zeker laatste optie kan interessant zijn, Max is enige met verse set soft in de top.quote:
gras is groenquote:Op zondag 4 september 2022 14:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Coronel staat populair te doen op de grid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ze vreten de banden op hier, dus denk dat 2x soft niet mogelijk gaat zijnquote:Op zondag 4 september 2022 14:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. Alle mogelijkheden openhouden. Soft/med/med of soft/med/soft. Zeker laatste optie kan interessant zijn, Max is enige met verse set soft in de top.
Pic?quote:Op zondag 4 september 2022 14:33 schreef StephanL het volgende:
Welke simulator/ spel zou dit zijn bij Van Buren?
Asfalt is wel kouder geloof ik. Ben benieuwd.quote:Op zondag 4 september 2022 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze vreten de banden op hier, dus denk dat 2x soft niet mogelijk gaat zijn
Minder zon inderdaad, maar gaat nog steeds erg close worden dan.quote:Op zondag 4 september 2022 14:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Asfalt is wel kouder geloof ik. Ben benieuwd.
Maar de BBC zendt de race toch niet uitquote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beitske gaat commentaar geven bij de BBC. Nice!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |