Gewoon een leuk boerenmeisje man.quote:Op zondag 4 september 2022 14:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje charisma vindt op de weg daar naartoe.
Radio misschien?quote:Op zondag 4 september 2022 14:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar de BBC zendt de race toch niet uit
Buxton gaat harder dan Williamsquote:Op zondag 4 september 2022 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Buxton begint aan z'n hyper gridwalk op F1TV.
Het is niet echt heel erg soft, he. Ze hebben de 3 hardste banden uit de range mee:quote:Op zondag 4 september 2022 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze vreten de banden op hier, dus denk dat 2x soft niet mogelijk gaat zijn
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 4 september 2022 14:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Coronel staat populair te doen op de grid.
Die gast is toch gewoon aan de coke? Kan bijna niet anders.quote:
wat wil je als Heineken de sponsor isquote:
Tering zegquote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CiFUfgNDSmQ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Godver Lewis, hoe zuur kun je zijn
IIk zag het. Beide handen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NS-personeel zwaait gewoon naar de camera
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 september 2022 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Rico met z’n Balenciaga-shirt. Tokkie-kleding.
"Ja, die Halo is wel een goed idee!"quote:Op zondag 4 september 2022 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Jeffrey, zie je ook dingen aan die auto die je mee kan nemen in de motocross?”
GIEDOBEAST
2 extra wielen geeft wel meer stabiliteitquote:Op zondag 4 september 2022 14:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Ja, die Halo is wel een goed idee!"
Max zit in zijn hoofdquote:Op zondag 4 september 2022 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CiFUfgNDSmQ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Godver Lewis, hoe zuur kun je zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |