Oh ik dacht poging tot massamoordquote:
Hoeveel goals die lul maakt blijkbaarquote:Op zondag 4 september 2022 14:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de nautische mijl?
Op viaplee nu reklame, das helemaal triest. Ik betaal hier GVD voor!quote:Op zondag 4 september 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
NOS over de zoon van Jan Lammers, flikker op.
Alleen bij meedere fakkels.quote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ik dacht poging tot massamoord
Ik zou zeggen poging tot doodslagquote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zandvoort zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word helemaal gekquote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Op viaplee nu reklame, das helemaal triest. Ik betaal hier GVD voor!
H 022quote:Op zondag 4 september 2022 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is nou eigenlijk de tenlastelegging voor zo'n fakkelgooier
Een van de slechtste voorbeschouwingen op een F1 race die ik ooit heb gezien, en dan reken ik 5 jaar Ziggo en een half jaar ViaPlee ook mee.quote:Op zondag 4 september 2022 14:15 schreef DKUp het volgende:
NOS over de zoon van Jan Lammers, flikker op.
Beetje overdrevenquote:Op zondag 4 september 2022 14:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen poging tot doodslag
Sjakie zet hem binnen een paar rondjes in de muur door de stressquote:Op zondag 4 september 2022 14:08 schreef -XOR- het volgende:
"Van Leclerc en Sainz is Sjarrel de meest getalenteerde"
Sow, dat zijn uitspraken.
Al je er met de auto overheen rijdt kan het dodelijk zijn.quote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje overdreven
Wie gaat er dood van een pluimpje rook
Jonge zoon van die oude viezerikquote:Op zondag 4 september 2022 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh.. ik dacht dat het zijn kleinzoon was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |