quote:Op zondag 4 september 2022 14:02 schreef DKUp het volgende:
Sjoelen met Stefaantje en Charles en Sainz
Ik ook niet, ik ben Sjarrel.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 4 september 2022 14:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem de 20 seconden wel voor lief
14:44-14:46quote:Op zondag 4 september 2022 14:08 schreef JohnBercow het volgende:
Hoe laat wordt WILHEL~1.MID ten gehore gebracht?
Rond 1445quote:Op zondag 4 september 2022 14:08 schreef JohnBercow het volgende:
Hoe laat wordt WILHEL~1.MID ten gehore gebracht?
Ik ben ook altijd heel dubbel. Qua commentaar op GP Radio kan ik ze heel goed hebben, maar daarbuiten erger ik me kapot. Nou ja, dat is dan maar zo. Snel wegzappen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:06 schreef Eagles89 het volgende:
Ik begin me echt steeds meer te ergeren aan die Jack en Olav, bah. Terwijl ik straks wel weer ga prutsen om GP Radio te syncen omdat ik die Melroy van ViaPlee nog veel verschrikkelijker vindt.
Kheb dat met bijna al die popie-jopie boomers eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2022 14:06 schreef Eagles89 het volgende:
Ik begin me echt steeds meer te ergeren aan die Jack en Olav, bah. Terwijl ik straks wel weer ga prutsen om GP Radio te syncen omdat ik die Melroy van ViaPlee nog veel verschrikkelijker vindt. Als commentator heeft Olav gewoon een fijne stem en enthousiasme, maar aan zo’n tafel moet ik echt van hem kotsen.
Dan zou ik even de dokterspost bellen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
Hartslag nu al zo hoog als topsnelheid Red Bull.
Christijan Albers wordt inderdaad met de dag viesdikker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |