Nu cool off.quote:
Bedankt voor je update, hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vooralsnog is de NOS voorbeschouwing ondermaats.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:21 schreef DKUp het volgende:
Hoe is het nu op het station van Zandvoort?
@:Zipportal
Saai gelul in de studio.quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Beetje gezeur. Er is niet zoveel mis mee, wmb.quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Onzin.quote:Op zondag 4 september 2022 13:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor de komende 10 minutenquote:
Dat non-talent mag vrouwenvoetbal doen hahahahahaquote:Op zondag 4 september 2022 13:22 schreef Gehrman het volgende:
Valt nog mee dat Henry Schut niet presenteert.
Dione moet gewoon bij verslag leggen van wielrennen houdenquote:
*schaatsenquote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dione moet gewoon bij verslag leggen van wielrennen houden
F1TV voorbeschouwingquote:
Schaatsen ook, allebei geen sport maar hobby’squote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Floor Jansen begint met grunten om 14:44quote:
quote:Formula 1 National Anthem 14:44 - 14:46
Het is echt genant wat voor beginnersvragen ze stelt.quote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geschreeuw alertquote:Op zondag 4 september 2022 13:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Floor Jansen begint met grunten om 14:44
[..]
Die had zijn naam ook niet mee.quote:Op zondag 4 september 2022 13:22 schreef Gehrman het volgende:
Valt nog mee dat Henry Schut niet presenteert.
Gewend aan een automaat.quote:Op zondag 4 september 2022 13:24 schreef JohnBercow het volgende:
Kreeg die ordinaire huisjesmelker nu zn auto niet aan de praat
Onzin.quote:Op zondag 4 september 2022 13:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is echt genant wat voor beginnersvragen ze stelt.
Goedkoper dan een abbo bij viaplayquote:
Gaat meteen weer over vrouwen in de F1. Niet om aan te gluren dit.quote:Op zondag 4 september 2022 13:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is echt genant wat voor beginnersvragen ze stelt.
quote:
Uhuh. Ze hebben nog niet eens geprobeerd om een presentator te vinden die ooit een race heeft gezien.quote:Op zondag 4 september 2022 13:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Beetje gezeur. Er is niet zoveel mis mee, wmb.
"Maar het gaat dus allemaal om geld?"quote:Op zondag 4 september 2022 13:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gaat meteen weer over vrouwen in de F1. Niet om aan te gluren dit.
Echt he...quote:Op zondag 4 september 2022 13:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Gaat meteen weer over vrouwen in de F1. Niet om aan te gluren dit.
Hadden ze net wel, hoor.quote:Op zondag 4 september 2022 13:26 schreef Nia het volgende:
Waarom geen beelden vanaf het circuit? Weer zo'n gemiste kans van de NOS.
Bij ViaPlay ook Engels voetbal en andere troepquote:Op zondag 4 september 2022 13:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goedkoper dan een abbo bij viaplay
Omdat ze te druk bezig zijn met het verhaaltje over vrouwen in de f1.quote:Op zondag 4 september 2022 13:26 schreef Nia het volgende:
Waarom geen beelden vanaf het circuit? Weer zo'n gemiste kans van de NOS.
Ze hebben wel The Shield. Legendarische serie.quote:Op zondag 4 september 2022 13:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij ViaPlay ook Engels voetbal en andere troep
Shieldgodenquote:Op zondag 4 september 2022 13:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze hebben wel The Shield. Legendarische serie.
Moest lachenquote:
...dat je dat weet.quote:Op zondag 4 september 2022 13:28 schreef Zipportal het volgende:
Op Viaplay Premium is een Dixi camera. Kun je de mensen zien pissen.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:28 schreef Zipportal het volgende:
Op Viaplay Premium is een Dixi camera. Kun je de mensen zien pissen.
quote:Op zondag 4 september 2022 13:28 schreef DKUp het volgende:
Ben naar Viaplay gegaan, dat gelul over frauen in de F1 is mensonterend menstruerend.
tond80quote:Op zondag 4 september 2022 13:30 schreef R-woud93 het volgende:
@:tond80 is er jongens, we kunnen nu écht beginnen!
oh godquote:Op zondag 4 september 2022 13:30 schreef R-woud93 het volgende:
@:tong80 is er jongens, we kunnen nu écht beginnen!
Die is gecanceldquote:Op zondag 4 september 2022 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
"Celebrities"
Als Ali B maar niet komt rappen
quote:Op zondag 4 september 2022 13:30 schreef R-woud93 het volgende:
@:tong80 is er jongens, we kunnen nu écht beginnen!
Je bent weer heerlijk positief vandaagquote:
Dagjesvolk kan ik slecht tegen.quote:Op zondag 4 september 2022 13:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent weer heerlijk positief vandaag
@vosss approve thisquote:
Vieze smerige hondquote:Op zondag 4 september 2022 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
2000 vrijwilligers en prins bril telt de centjes
Kan hij nieuwe pandjes in Amsterdam kopenquote:Op zondag 4 september 2022 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
Hoho.. morgenmiddag staat ie voor een fotomomentje wat vuilnis op te rapen hè.quote:Op zondag 4 september 2022 13:34 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien van een Fokker.quote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef PS. het volgende:
Krijgen we nog een Fly Past van het 1 of ander tijdens het volkslied?
Hebben we al Joint Strike Fighters of moeten we het nog steeds met F16s uit de vorige eeuw doen?quote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef PS. het volgende:
Nootjes zijn nootjesquote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is toch meer van de borrelnootjes?
F35's waren vorig jaar het plan, maar ivm milieu gedoe vond men dat niet meer passend.quote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef PS. het volgende:
Eerder papieren vliegtuigjes.quote:
Wie deelt de pepernoten uit?quote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef Symphonic het volgende:
Het is net of je naar de intocht van Sinterklaas zit te kijken bij de NOS
Tenenkrommend
JSF's staan in Leewarden, die die dingen hoor ik dagelijks vliegenquote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hebben we al Joint Strike Fighters of moeten we het nog steeds met F16s uit de vorige eeuw doen?
Er zijn nog genoeg andere dingen die meer milieuwinst opleverenquote:Op zondag 4 september 2022 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F35's waren vorig jaar het plan, maar ivm milieu gedoe vond men dat niet meer passend.
Dan moet @vosss hier reageren en zeggen wat hij ervan vindt als nootjesexpertquote:Op zondag 4 september 2022 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor sommigen wel, voor andere niet
TATA Steel terug naar India.quote:Op zondag 4 september 2022 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg andere dingen die meer milieuwinst opleveren
Stroll ookquote:Op zondag 4 september 2022 13:37 schreef Eagles89 het volgende:
Drivers parade was wel ultra kort dit keer. Zal met al die crashes te maken hebben in de F2 en F3 en Porsche. Hamilton was weer lekker in zichzelf met oordopjes in en volume op maximaal. Treurig wel.
Mogen wel wat flares in zijn pandjes gegooid wordenquote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan hij nieuwe pandjes in Amsterdam kopen
gewoon lekker tijdvullen met voetbal... want ja je hebt de kijkers toch alquote:Op zondag 4 september 2022 13:37 schreef DKUp het volgende:
Nou de F1-voorbeschouwing hoeft niet meer bij de NOS
man man manquote:Op zondag 4 september 2022 13:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mogen wel wat flares in zijn pandjes gegooid worden
ENGNEK!quote:
Ja, wil niks missenquote:
Wat is eigenlijk hun historie dat ze elkaar zo duidelijk niet mogen?quote:Op zondag 4 september 2022 13:36 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk komt Albers Doornbos nog tegen.
Jeroen Bleekemolenquote:Op zondag 4 september 2022 13:39 schreef DaveDave09 het volgende:
Wie doet het commentaar voor de NOS?
Een aantal coureurs rijden er ook op. Zou wel grappig zijn als die van Lewis in beslag wordt genomen, want geen vergunning van de RWDquote:Op zondag 4 september 2022 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
Weet Toto dat die dingen in Nederland verboden zijn op de openbare weg?
Die had zich 80 jaar geleden meteen gemeld als vrijwilliger aan het Oostfront.quote:
Zou wel leuk zijn tijdens het volkslied, is toch wel echt een Nederlandse nostalgie.quote:Op zondag 4 september 2022 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die Dakota vloog vrijdag ook over het circuit.
om 15;00 uur. Hopelijk heeft @Danny genoeg server capaciteit geregeldquote:Op zondag 4 september 2022 13:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Straks is fok stuk. Dus geniet er mog maar van
Corolol.quote:Op zondag 4 september 2022 13:41 schreef Martinello het volgende:
Schijtlol met Coronel, altijd goed.
Bassie & Adriaanquote:Op zondag 4 september 2022 13:42 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor clownsmuziek. Ferrari stragedy GENOT
HEINEKENEDquote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bokaal, echt, ik ga mijzelf aanmelden om voor volgend jaar een beker te knutselen.
[ afbeelding ]
Zo Nederlands om maar die bokaal af te kraken.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bokaal, echt, ik ga mijzelf aanmelden om voor volgend jaar een beker te knutselen.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook maar meh.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met die beker imho.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, is Sky in de lucht?quote:
dit land is niet van jouquote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi die vlaggetjes, het ROOD-WIT-BLAUW.
Het kan zoveel beter.quote:Op zondag 4 september 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo Nederlands om maar die bokaal af te kraken.
Neem een voorbeeld aan Tom Coronel. Hij was er lyrisch overHet is een bijzonder ding, beter dan zo'n groen plastic Heineken ding. Mensen die hun kop boven het maaiveld uitsteken moeten we KOESTEREN!
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.quote:Op zondag 4 september 2022 13:48 schreef Xylos het volgende:
Nos voorbeschouwing is nu al tenenkrommend.
En veel te lang.quote:
Wel zin in een dikke kebab nu.quote:Op zondag 4 september 2022 13:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het kan zoveel beter.
Voor Turkije had ik bijvoorbeeld deze bokaal ontworpen.
[ afbeelding ]
Voor Nederland zou ik dan een windmolen pakken, of klompen, of een prostituee.
Maar niet de kleurplaat van je 5 jarige zoontje afpakken.
Daarvoor is de ziggo racecafe voor?quote:Op zondag 4 september 2022 13:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.
Dat zal wel lukken met Dionequote:Op zondag 4 september 2022 13:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.
Ok dan kijk ik geen Sky.quote:
Klopt inderdaad, hetzelfde. Die twee vielen me echt op hoe ongelofelijk asociaal ze zijn. De arrogantie kwam er gewoon letterlijk bij mijn TV uitgekropen.quote:
Voorquote:Op zondag 4 september 2022 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor is de ziggo racecafe voor?
Jammer.quote:
Ja leuk, alleen al een uur oud.quote:Op zondag 4 september 2022 13:50 schreef Predator40 het volgende:
dit is een stuk beter dan de NOS stront:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:52 schreef JohnBercow het volgende:
Is Nyck ook aan het protesteren met een omgekeerde vlag in zn nek?
Hij kan het stoeltje van Alonso we overnemenquote:Op zondag 4 september 2022 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
Nyck arrogant de Vries genot
Mag wel een stoeltje ergens btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Hij is samen met Micheal Schumacher de GOATquote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef RAVW het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waar om die Hammie nog steeds zo belangrijk is .. het is iemand die in 2020 voor het laatste keer een WK gewonnen heeft.. Waarom dan nog elke keer zijn hoofd te zien
het is nu gewoon een middelmatige rijden niets meer niets minder...
Blijft het toch vreemd dat we zo lang tijd besteden aan deze man.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is samen met Micheal Schumacher de GOAT
Dat zegt mijn werkgever over mij ook maar ik kom ook niet op TVquote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is samen met Micheal Schumacher de GOAT
Wat een MARKETINGBEASTquote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die staat sochtends op en roept dat die de beste is genot
Traumaquote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje rakelt Abu Dhabi weer lekker op. Echt, elke wedstrijd weer opnieuw.
Mooie optocht?quote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef Xylos het volgende:
Porsche SC was niet echt reclame voor Zandvoort.
Die is echt zuur geworden. Op een gegeven moment word je een karikatuur van jezelf.quote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Angstgegner.quote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef RAVW het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waar om die Hammie nog steeds zo belangrijk is .. het is iemand die in 2020 voor het laatste keer een WK gewonnen heeft.. Waarom dan nog elke keer zijn hoofd te zien
Kutstadquote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als hij volgend jaar geen zitje heeft zal het langzaam verstommen, bij aanvang van het 2023 seizoen zal Nyck 28 zijn.quote:
Ff aan het terugkijken, die vlag-vlaggetjes zijn wel coolquote:Op zondag 4 september 2022 13:50 schreef Predator40 het volgende:
dit is een stuk beter dan de NOS stront:
Alle nootjes groot en klein, zolang ze maar lekker zijnquote:Op zondag 4 september 2022 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is toch meer van de borrelnootjes?
Latifi mag wel weg.quote:Op zondag 4 september 2022 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar geen zitje heeft zal het langzaam verstommen, bij aanvang van het 2023 seizoen zal Nyck 28 zijn.
Dan ben je toch wel voorbij de leeftijd om nog beschouwd te worden als jong F1 talent.
Een zitje bij Williams in 2023 zou mooi zijn.
Dan kan Nyck beter gelijk naar de Indy gaan.quote:
https://forums.autosport.(...)le-decider-race-day/quote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maar als die zo door gaat word het niets anders dan een Einzelgängerquote:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Alle nootjes groot en klein, zolang ze maar lekker zijn
#HUMANERROREDquote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
7 keer WKquote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef RAVW het volgende:
je kunt er in blijven hangen terwijl de rest van de wereld door gaatquote:Op zondag 4 september 2022 13:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://forums.autosport.(...)le-decider-race-day/
Hier zijn de Britjes al bijna een jaar boos aan het zijn.
Dekker is een paardelul.quote:Op zondag 4 september 2022 13:59 schreef arj1o1 het volgende:
Louis Dekker heeft ook z'n best gedaan om zich netjes aan te kleden
Je mag het ook aan mij geven als je er graag van af raaktquote:Op zondag 4 september 2022 13:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat ik mijn geld ga inzetten op Lewis
Commentatorhok? Jack werd ieder weekend losgelaten op de grid.quote:Op zondag 4 september 2022 13:58 schreef super_tekkel het volgende:
Wat jammer eigenlijk dat alle goede commentatoren zo verdeeld over de zenders zitten.
Vroeger zaten v.d Garde en Coronel gewoon bij Ziggo, en bleven die schijtlollige Olav en Jack mooi in hun commentatorhok. Zucht...
op welke weddenschap?quote:Op zondag 4 september 2022 13:59 schreef R-woud93 het volgende:
1,5 fakkel op het circuit.quote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Voorspelling:
3 Duiven plat
2 Meeuwen stuk
https://ggzinterventie.nl/gokverslaving/quote:Op zondag 4 september 2022 13:59 schreef R-woud93 het volgende:
Komt zo wel, ze zijn dit gespreksrondje nu aan het afronden.quote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef Zipportal het volgende:
Laat eens wat sfeerbeelden zien, NOS.
Questionsquote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Voorspelling:
3 Duiven plat
2 Meeuwen stuk
Rare namen voor Ferrari en Mercedes.quote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Voorspelling:
3 Duiven plat
2 Meeuwen stuk
quote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Voorspelling:
3 Duiven plat
2 Meeuwen stuk
Ja eerst nog even een samenvatting van tennis.quote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Komt zo wel, ze zijn dit gespreksrondje nu aan het afronden.
Nee joh, toen ik er mee begon heb ik 5 euro ingelegd, daar doe ik het nu nog steeds mee.quote:Op zondag 4 september 2022 14:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://ggzinterventie.nl/gokverslaving/
Misplaatste arrogantiequote:Op zondag 4 september 2022 14:03 schreef Zwoerd het volgende:
Nyck is met z'n charisma wel helemaal thuis bij de NOS.
Britten zijn daar doorgaans erg goed in. In het blijven hangen. Die verwijzen nog steeds naar hun '2 World Wars and 1 World Cup', respectievelijk zo'n 104, 77 en 56 jaar geleden.quote:Op zondag 4 september 2022 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt er in blijven hangen terwijl de rest van de wereld door gaat
Jajaja.quote:Op zondag 4 september 2022 14:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, toen ik er mee begon heb ik 5 euro ingelegd, daar doe ik het nu nog steeds mee.
Als alles een keer op is, zien we volgend seizoen weer verder
Bottas heeft ervaring meequote:
Sow!quote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Toto kijkt altijd naar Nyck alsof hij de gehandicapte zoon is die hij toch nooit wilde.
Zo kijken wij er allemaal naarquote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Toto kijkt altijd naar Nyck alsof hij de gehandicapte zoon is die hij toch nooit wilde.
Vond het wel meevallen. Ook gewoon positief over zin vaardigheidquote:Op zondag 4 september 2022 14:02 schreef Perox het volgende:
Wat een passief agressief stukje weer over Max bij F1TV
manmanman
quote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik neem de 20 seconden wel voor liefquote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vandaag NOS maar verkiezen boven ViaPlay. Puur en alleen om de vertraging van 20 sec bij ViaPlay.
arme narcistquote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Qftquote:Op zondag 4 september 2022 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |