HEINEKENEDquote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bokaal, echt, ik ga mijzelf aanmelden om voor volgend jaar een beker te knutselen.
[ afbeelding ]
Zo Nederlands om maar die bokaal af te kraken.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bokaal, echt, ik ga mijzelf aanmelden om voor volgend jaar een beker te knutselen.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook maar meh.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met die beker imho.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, is Sky in de lucht?quote:
dit land is niet van jouquote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi die vlaggetjes, het ROOD-WIT-BLAUW.
Het kan zoveel beter.quote:Op zondag 4 september 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo Nederlands om maar die bokaal af te kraken.
Neem een voorbeeld aan Tom Coronel. Hij was er lyrisch overHet is een bijzonder ding, beter dan zo'n groen plastic Heineken ding. Mensen die hun kop boven het maaiveld uitsteken moeten we KOESTEREN!
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.quote:Op zondag 4 september 2022 13:48 schreef Xylos het volgende:
Nos voorbeschouwing is nu al tenenkrommend.
En veel te lang.quote:
Wel zin in een dikke kebab nu.quote:Op zondag 4 september 2022 13:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het kan zoveel beter.
Voor Turkije had ik bijvoorbeeld deze bokaal ontworpen.
[ afbeelding ]
Voor Nederland zou ik dan een windmolen pakken, of klompen, of een prostituee.
Maar niet de kleurplaat van je 5 jarige zoontje afpakken.
Daarvoor is de ziggo racecafe voor?quote:Op zondag 4 september 2022 13:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.
Dat zal wel lukken met Dionequote:Op zondag 4 september 2022 13:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.
Ok dan kijk ik geen Sky.quote:
Klopt inderdaad, hetzelfde. Die twee vielen me echt op hoe ongelofelijk asociaal ze zijn. De arrogantie kwam er gewoon letterlijk bij mijn TV uitgekropen.quote:
Voorquote:Op zondag 4 september 2022 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor is de ziggo racecafe voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |