man man manquote:Op zondag 4 september 2022 13:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mogen wel wat flares in zijn pandjes gegooid worden
ENGNEK!quote:
Ja, wil niks missenquote:
Wat is eigenlijk hun historie dat ze elkaar zo duidelijk niet mogen?quote:Op zondag 4 september 2022 13:36 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk komt Albers Doornbos nog tegen.
Jeroen Bleekemolenquote:Op zondag 4 september 2022 13:39 schreef DaveDave09 het volgende:
Wie doet het commentaar voor de NOS?
Een aantal coureurs rijden er ook op. Zou wel grappig zijn als die van Lewis in beslag wordt genomen, want geen vergunning van de RWDquote:Op zondag 4 september 2022 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
Weet Toto dat die dingen in Nederland verboden zijn op de openbare weg?
Die had zich 80 jaar geleden meteen gemeld als vrijwilliger aan het Oostfront.quote:
Zou wel leuk zijn tijdens het volkslied, is toch wel echt een Nederlandse nostalgie.quote:Op zondag 4 september 2022 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die Dakota vloog vrijdag ook over het circuit.
om 15;00 uur. Hopelijk heeft @Danny genoeg server capaciteit geregeldquote:Op zondag 4 september 2022 13:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Straks is fok stuk. Dus geniet er mog maar van
Corolol.quote:Op zondag 4 september 2022 13:41 schreef Martinello het volgende:
Schijtlol met Coronel, altijd goed.
Bassie & Adriaanquote:Op zondag 4 september 2022 13:42 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor clownsmuziek. Ferrari stragedy GENOT
HEINEKENEDquote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bokaal, echt, ik ga mijzelf aanmelden om voor volgend jaar een beker te knutselen.
[ afbeelding ]
Zo Nederlands om maar die bokaal af te kraken.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bokaal, echt, ik ga mijzelf aanmelden om voor volgend jaar een beker te knutselen.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook maar meh.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met die beker imho.quote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, is Sky in de lucht?quote:
dit land is niet van jouquote:Op zondag 4 september 2022 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi die vlaggetjes, het ROOD-WIT-BLAUW.
Het kan zoveel beter.quote:Op zondag 4 september 2022 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo Nederlands om maar die bokaal af te kraken.
Neem een voorbeeld aan Tom Coronel. Hij was er lyrisch overHet is een bijzonder ding, beter dan zo'n groen plastic Heineken ding. Mensen die hun kop boven het maaiveld uitsteken moeten we KOESTEREN!
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.quote:Op zondag 4 september 2022 13:48 schreef Xylos het volgende:
Nos voorbeschouwing is nu al tenenkrommend.
En veel te lang.quote:
Wel zin in een dikke kebab nu.quote:Op zondag 4 september 2022 13:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het kan zoveel beter.
Voor Turkije had ik bijvoorbeeld deze bokaal ontworpen.
[ afbeelding ]
Voor Nederland zou ik dan een windmolen pakken, of klompen, of een prostituee.
Maar niet de kleurplaat van je 5 jarige zoontje afpakken.
Daarvoor is de ziggo racecafe voor?quote:Op zondag 4 september 2022 13:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.
Dat zal wel lukken met Dionequote:Op zondag 4 september 2022 13:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De NOS wil er een familiefeestje van maken, in plaats van een informatieve voorbeschouwing.
Ok dan kijk ik geen Sky.quote:
Klopt inderdaad, hetzelfde. Die twee vielen me echt op hoe ongelofelijk asociaal ze zijn. De arrogantie kwam er gewoon letterlijk bij mijn TV uitgekropen.quote:
Voorquote:Op zondag 4 september 2022 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor is de ziggo racecafe voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |