Ja leuk, alleen al een uur oud.quote:Op zondag 4 september 2022 13:50 schreef Predator40 het volgende:
dit is een stuk beter dan de NOS stront:
quote:Op zondag 4 september 2022 13:52 schreef JohnBercow het volgende:
Is Nyck ook aan het protesteren met een omgekeerde vlag in zn nek?
Hij kan het stoeltje van Alonso we overnemenquote:Op zondag 4 september 2022 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
Nyck arrogant de Vries genot
Mag wel een stoeltje ergens btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Hij is samen met Micheal Schumacher de GOATquote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef RAVW het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waar om die Hammie nog steeds zo belangrijk is .. het is iemand die in 2020 voor het laatste keer een WK gewonnen heeft.. Waarom dan nog elke keer zijn hoofd te zien
het is nu gewoon een middelmatige rijden niets meer niets minder...
Blijft het toch vreemd dat we zo lang tijd besteden aan deze man.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is samen met Micheal Schumacher de GOAT
Dat zegt mijn werkgever over mij ook maar ik kom ook niet op TVquote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is samen met Micheal Schumacher de GOAT
Wat een MARKETINGBEASTquote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die staat sochtends op en roept dat die de beste is genot
Traumaquote:Op zondag 4 september 2022 13:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje rakelt Abu Dhabi weer lekker op. Echt, elke wedstrijd weer opnieuw.
Mooie optocht?quote:Op zondag 4 september 2022 13:53 schreef Xylos het volgende:
Porsche SC was niet echt reclame voor Zandvoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |