Ik geniet van de voorbeschouwing op Viaplayquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Als iedereen hier zit te zeuren over de voorbeschouwing die ze zitten te kijken, dan moeten 'we' misschien onze verwachtingen bijstellen.
Mijn verwachtingen waren heel laag, maar ik had toch wel beelden van het circuit verwachtquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Als iedereen hier zit te zeuren over de voorbeschouwing die ze zitten te kijken, dan moeten 'we' misschien onze verwachtingen bijstellen.
Kies er EENTJE!quote:Op zondag 4 september 2022 14:19 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die tussen drie voorbeschouwingen zit te zappen en daardoor het gevoel heeft dat ik helemaal niks zie?
Ik ben gewoon overgeschakeld naar F1TV dat is beter dan de restquote:Op zondag 4 september 2022 14:18 schreef Jane het volgende:
Maar verder gaat het goed?quote:Op zondag 4 september 2022 14:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geniet van de voorbeschouwing op Viaplay
Amstelquote:Op zondag 4 september 2022 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Het is 14:00 geweest. User @:r-woud93 zit vast aan het bier.
Dit is correctquote:Op zondag 4 september 2022 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Het is 14:00 geweest. User @:r-woud93 zit vast aan het bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |