Leuk gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker dat geluid harder zetten om dan net te doen alsof er een bak lawaai vanaf komt
quote:
ff de druk opvoerenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zei toch : De concurrentie bang maken
quote:
Even de Spa behandeling doenquote:
Mercedes rookie > GOATquote:
Moet kunnen.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:
Ja zijn vertrouwen moet hij testtenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:17 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Perez weer iets anders testen dat hij zo erachter ligt?
Geen slome tijd in ieder geval.quote:
Idemquote:
Pole gaat in de 1.10 zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:19 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was trouwens 1:08.885 - daar gaan ze niet aan kunnen komen met deze auto's, lijkt het.
Dat lijkt me dan juist niet zo handig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:19 schreef Nizno het volgende:
gewoon het hele jaar een beetje voer gooien dus
Bij een volgende rechtszaak zal dit ook wel gebruikt gaan wordenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GroenLinks zal vragen stellen.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan juist niet zo handig.
Ze hebben door dat ergens anders een fuif isquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Duiven uit Amsterdam willen de race ook wel van dichtbij zien
Naast de zandhagedis moet ook de duif worden beschermdquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij een volgende rechtszaak zal dit ook wel gebruikt gaan worden
Precies en PVDDquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
GroenLinks zal vragen stellen.
Is dit weekend niet beschikbaarquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Ik zie het al. De collega sim rijder van Van Buren heeft goed werkt geleverd afgelopen nacht.
Meteen aan de (sim)bak.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Ik zie het al. De collega sim rijder van Van Buren heeft goed werkt geleverd afgelopen nacht.
Veeg ik mijn reet me af, pretbedervers.quote:
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schietenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:22 schreef pmponer het volgende:
Gewoon in het publiek een paar buksen uitdelen, is dat probleem met die vliegende ratten zo opgelost
Hele nacht mensen met luchtbuksen rond laten lopen, dan valt er niks meer te beschermen en kunnen de zure anti-Zandvoort-mensen opbokkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Naast de zandhagedis moet ook de duif worden beschermd
nu de raceafstelling nog, want bandenslijtage gaat wel een dingetje zijnquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:21 schreef StephanL het volgende:
Stukje Sonja Bakker dieet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerst je pup uithongeren voor 2 dagen en dan je filmpje voor youtube opnemen
Van Buren niet nee, maar er is er nog één. Daarom staat er ook collega sim rijder. Bedoelde dus de andere sim rijder.quote:
true, geen oplossing dusquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schieten
Bakt er niks van.quote:
Wetende dat er ongetwijfeld van die ongelooflijke paupertokkies zitten die nu al niet meer in een rechte lijn kunnen lopen of 1+1 uit kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die tokkies gaan dan op Sir Lewis schieten
Al wel gespotquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is betere tassencontrole vandaag. Zie geen oranje rooktroep.
Heb je net gemistquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bewaren ze allemaal voor de finish morgenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die bewaren ze tot de kwali natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dikke kans wel.quote:
Altijd file als de zon schijntquote:
Leuk nummer.quote:
Duifzuiger.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft een zandzuiger in de pits
Ja want die rook is idd het grootste probleem milieu technisch gezienquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Mij boeit het niets, het is leuk bij een evenement dat 1x per jaar is. Dus minder zeuren en meer juichenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaafmaar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ah, je vindt een enorme rookzee wat storend, dus je bent gelijk een 'zure GroenLinks milieu gekkie' (ik neem de grammaticaal onjuiste spaties maar even mee). Juist.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Je ziet geen flikker meer, leuk man.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaaf1x per jaar een GP in NL dat er een beetje oranje rook te zien is, en ik vind het sowieso leuker voor de sfeer
maar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Oostenrookquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel erg
Stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.
Al die rook komt in het holletje van de zandhagedis.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die rook wel gaaf1x per jaar een GP in NL dat er een beetje oranje rook te zien is, en ik vind het sowieso leuker voor de sfeer
maar als ik t hier zo lees zitten er hier ook al allemaal van die zure GroenLinks milieu gekkies helaas.
Alles moet VERBOTEN!
Van de gay pareet naar de F1. Zo rolt extreemlinks.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:31 schreef Eagles89 het volgende:
Allebeiquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ging Ricciardo nou door echt grind of nepgrind
Echtquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, je vindt een enorme rookzee wat storend, dus je bent gelijk een 'zure GroenLinks milieu gekkie' (ik neem de grammaticaal onjuiste spaties maar even mee). Juist.
quote:
Erger dan bij menig voetbalwedstrijd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar bij Oostenrijk GP bij de start was wel heel erg
Welkom, overigens. Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap, alles een beetje anders dan normaal en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
Die neus!quote:
Mee eens hoorquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Na een einde van de race vind ik niet zo'n probleem, maar bij de start of tijdens is het wel irritant. Oo niet veilig voor de coureurs, want zien amper iets van de baan
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alles maar woke noemen is ook wel de kanker van deze tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
Ja, ze gaan voor Plan K dit weekend question.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Tijn het volgende:
Zijn ze nou de hele Ferrari uit elkaar aan het halen?
Iets genuanceerder in het leven staan scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat alles meteen maar VERBOTEN moet worden. Dat is wel echt een trend van de woke gemeenschap van de laatste jaren, alles een beetje anders dan normaal wat 1x per jaar een groot feest is en waar 1 gevoelige zure astma patiënt last van heeft: VERBIEDEN.
De achterkant, ze zijn bezig met de vloer, stofzuiger…..quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:35 schreef Tijn het volgende:
Zijn ze nou de hele Ferrari uit elkaar aan het halen?
Pang?quote:
Schatje hoor.quote:
ik mag dan paranoia zijn.... als je die rookfakkels mee kunt krijgen dan kan je ook iets anders meenemen wat daar op lijkt en boem doet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:37 schreef aloa het volgende:
Zal ook wel lekker gezond zijn die rook.
Button in de BrawnGP.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb sinds Schumacher eigenlijk nooit meer een coureur zo zien heersen als Verstappen. Gewoon meteen even laten zien dat niemand zich iets in zijn hoofd moet halen. Misschien Vettel, maar die was toch meer van ineens in het laatste qualirondje even 4 tienden pakken op de rest.
He jammerquote:
Hamilton?quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb sinds Schumacher eigenlijk nooit meer een coureur zo zien heersen als Verstappen. Gewoon meteen even laten zien dat niemand zich iets in zijn hoofd moet halen. Misschien Vettel, maar die was toch meer van ineens in het laatste qualirondje even 4 tienden pakken op de rest.
Dat kan idd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik mag dan paranoia zijn.... als je die rookfakkels mee kunt krijgen dan kan je ook iets anders meenemen wat daar op lijkt en boem doet.
Daar zat het al wel goed mee, gelooft nog in de titel las ikquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:20 schreef -XOR- het volgende:
Wel goed voor het zelfvertrouwen van Perez dat hij er vandaag weer zo lekker dichtbij zit.
Neuh, dat was gewoon een dominante auto. Dit is echt laten zien wie de sterkste is, Verstappen tegen de rest. Meteen stempel drukken en ontmoedigen, triomfantelijk meteen even in de eerste run in Spa. Dat soort dingen.quote:
Weer een tiende op Bottas? Neuh.quote:
Ohja helemaal vergeten dat Max niet de dominante auto heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, dat was gewoon een dominante auto. Dit is echt laten zien wie de sterkste is, Verstappen tegen de rest. Meteen stempel drukken en ontmoedigen, triomfantelijk meteen even in de eerste run in Spa. Dat soort dingen.
Als de auto echt zoveel beter was, liet Pérez ook wel betere resultaten zien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja helemaal vergeten dat Max niet de dominante auto heeft.
hier nog een echte vuurwerk liefhebber......rook is idd maar irritantquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een vuurwerkliefhebber en vind die rook gewoon irritant, de volgende keer iets minder snel je conclusie trekken misschien.
Exact, p12, treurig.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de auto echt zoveel beter was, liet Pérez ook wel betere resultaten zien.
Misschien is Perez gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als de auto echt zoveel beter was, liet Pérez ook wel betere resultaten zien.
Dat is-ie ook niet, maar daaruit kun je opmaken dat die auto niet zóveel beter dan de concurrentie is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Misschien is Perez gewoon niet zo goed
Akkoordquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is-ie ook niet, maar daaruit kun je opmaken dat die auto niet zóveel beter dan de concurrentie is.
Correct. Ik heb het niet over de rest verslaan in de combi auto coureur, ik hebt het over heersen, juist laten zien dat het niet zozeer om de auto gaat. Het is Verstappen die dreun na dreun uitdeelt, niet RedBull.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja helemaal vergeten dat Max niet de dominante auto heeft.
Sneu wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas en problemen. Gras is groen
Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Correct. Ik heb het niet over de rest verslaan in de combi auto coureur, ik hebt het over heersen, juist laten zien dat het niet zozeer om de auto gaat. Het is Verstappen die dreun na dreun uitdeelt, niet RedBull.
Daarom komt ie ook op de fiets naar het circuit, en verlaat hij het circuit op de fiets.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas en problemen. Gras is groen
Q3 is nog niet geredenquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat 't 'm niet worden vanmiddag
P2-P4quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Is ook gewoon een inschattingquote:
Mercedes flext gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:52 schreef StephanL het volgende:
Hoe stabiel die vloer is van Red Bull vergeleken met die van Mercedes
Nopequote:Op zaterdag 3 september 2022 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
Het is meer dan dat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Correct. Ik heb het niet over de rest verslaan in de combi auto coureur, ik hebt het over heersen, juist laten zien dat het niet zozeer om de auto gaat. Het is Verstappen die dreun na dreun uitdeelt, niet RedBull.
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.quote:
Ik teken ervoor dat de rest van het seizoen drie teams mee kunnen strijden om pole en de overwinning. Leuker dan zo'n race als Spa.quote:
Eens. De strategie van Ferrari zal wel roet in het eten gooien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.
dat is ook geen verrassing met de auto die ze hebben en werd ook weer eens tijdquote:Op zaterdag 3 september 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Leclerc weer eens pole pakt. En wie weet, misschien doet-ie het ook wel goed op zondag. Je kan geen pech blijven hebben.
Daarom. Het is verbazingwekkend hoe weinig ze hebben weten te scoren de afgelopen races, maar in de basis blijft het een competitieve auto. Het kan niet anders dan dat ze daar toch een keer wat mee weten te scoren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook geen verrassing met de auto die ze hebben en werd ook weer eens tijd
zeker voor dit circuit al dachten we dat in Hongarije ook, volgende week geef ik ze weer minder kansquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom. Het is verbazingwekkend hoe weinig ze hebben weten te scoren de afgelopen races, maar in de basis blijft het een competitieve auto. Het kan niet anders dan dat ze daar toch een keer wat mee weten te scoren.
Volgende week gewoon kansloosquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker voor dit circuit al dachten we dat in Hongarije ook, volgende week geef ik ze weer minder kans
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:10 schreef 3rr0r het volgende:
'Qualifying keeps very interesting' - Coronel
Uiteraard, maar Verstappen is de man op dit moment en laat zijn macht ook zien. Pats boem meteen een halve seconde eraf, en dan komen een paar daar nog aan en vragen ze zich af wat hij nog aan snelheid niet heeft laten zien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is meer dan dat.
Niet alleen dat Max superieur is want dat is hij.
Maar ook geluk. En hoe een team met een coureur omgaat.
Wat het doel is gesteld aan een coureur
Perez bijvoorbeeld is overduidelijk daar om RB de constructeurstitel te bezorgen. Niet om voor zichzelf races te winnen. En misschien is hem zelfs wel verteld: je -moet- finishen.
niet helemaal omdat het wat meer stop and go is hoef je geen compromis te sluiten qua downforce zoals in Spa voor die 2e sector maar Red Bull wel favorietquote:
ik mis alleen de BaCo nogquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:12 schreef DKUp het volgende:
Stefaantje en Albers op een terrasje…..
Founders Lounge toch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:14 schreef DKUp het volgende:
Vaandels Lounge helemaal geweldig volgens een Le Mans-coureur, helemaal ophypen.
Voor dat soort mensen…..
Hij had lekker aan tafel moeten staan ipv deze onzinquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten ze Ho Pin de duinen ingaan om publiek te interviewen
Hij is de expert die het goed uit kan leggen. Dat past het beste bij hemquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gisteren moest Albers het doenquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Founders Lounge, niet Vaandels Loungequote:Op zaterdag 3 september 2022 13:14 schreef DKUp het volgende:
Vaandels Lounge helemaal geweldig volgens een Le Mans-coureur, helemaal ophypen.
Voor dat soort mensen…..
Dit kan ECHT nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij had lekker aan tafel moeten staan ipv deze onzin
Al besproken.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Founders Lounge, niet Vaandels Lounge![]()
Ja ja ja jaquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Founders Lounge, niet Vaandels Lounge![]()
Coronel ligt onder auto’s en probeert een groot probleem bij Leclerc te veinzen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dit zou Coronel maar moeten doen ..
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dit zou Coronel maar moeten doen ..
Dus een roulette systeemquote:
Boerenprotestquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh. Hebben ze nou omgekeerde Nederlandse vlaggen boven die tribune achter Ernest???
Klopt, iemand is daar ff aan de gang geweestquote:Op zaterdag 3 september 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh. Hebben ze nou omgekeerde Nederlandse vlaggen boven die tribune achter Ernest???
“Kan dit wel hebben!!!!”quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 13:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vergissen jullie je niet in de vlaggen van PON?
[ [url=https://amvsekofyo.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)eight=840]afbeelding[/url] ]
[..]
[ [url=https://amvsekofyo.cloudimg.io/v7/https://s3.eu-central-1.a(...)eight=840]afbeelding[/url] ]
[..]
Wat mij betreft blijft dat zo, mooi via de achterdeur vertrekkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Nyck heeft meer uurtjes mediatraining dan F1-training achter de kiezen.
Mwah, er zijn grotere talenten, maar in een standaard F1-veld zou hij ook niet per se misstaan. Beetje als middenmoter.quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft dat zo, mooi via de achterdeur vertrekken
Eens maar ik vind het gewoon een balletje, een beetje zoals ik ook tegen Christijan Albers aankeekquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, er zijn grotere talenten, maar in een standaard F1-veld zou hij ook niet per se misstaan. Beetje als middenmoter.
Stoffelquote:Op zaterdag 3 september 2022 14:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Eens maar ik vind het gewoon een balletje, een beetje zoals ik ook tegen Christijan Albers aankeek
Geef dan Stoffel nog maar een kans
Wat zei diequote:
Dat als Herta uit de AT wordt gehouden vanwege superlicentiepunten dat hele systeem eigenlijk faaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |